ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

"Μάθε φουστίτσα, αγόρι μου!"- Ν. Αλέφαντος για φούστα Σισέ και ντέρμπι..


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Φιλοξενούμε τον Νίκο Αλέφαντο και θα κάνει πάταγο με τις δηλώσεις του, για τον Σισέ και το ντέρμπι. Το Πάμε Λουκέτο θα σας δώσει το ντέρμπι από όλες τις πλευρές , πριν και μετά τον αγώνα.

Ξεκινάμε με μια συνέντευξη του Ν. Αλέφαντου, στον αθλητικό μας συντάκτη, κύριο Πάμε Λουκέτο. Απολαύστε την αποκλειστική συνέντευξη:

- Νίκο, να αρχίσουμε με τον Σισέ και τη φούστα...

" Ελα, μη μ΄ανάβεις τώρα, τόνα τ' άλλο. Εμένα...
 μ΄αρέσει ο παίκτης, τάχω πει , φοβερός, γρήγορος, ταχύς,δρασκελισμό,  βλέπει δίχτυα, μπουκαδόρος , μαντουμαδόρος αν χρειάζεται τόνα τ' άλλο, χαλασμός κόσμου. Αν είχε και ντρίπλα,  εντάξει θάταν ο Ρονάλντο, τόνα τ΄άλλο, Υμιυπαίθριος  ο άνθρωπος, τι να λέμε τώρα. 

Και πας κύριε Σισέ μου και φοράς φούστα, Γκωθιέ και τέτοια τόνα τ΄ άλλο . Και εγώ δεν τον κατακρίνω, αλλά αν το κάνεις κύριε Σισέ, κάντο σωστά. 

Είσαι πρότυπο για τους άνδρες, γίνε πρότυπος και για τις γυναίκες. Γιατί δεν μιλάμε για φούστα τώρα,  και μοδάτη τόνα τ΄αλλο, αυτή που φορούσε, αίσχος. Τι Κοτιέ, λινάτσα σκέτη. Δηλαδή η γυναίκα μου  μου λέει δεν θα την φόραγε ποτέ, ντροπής πράγματα . Πας να γίνεις φουσταμανδόρος και δεν προσέχεις τη δημόσια εμφάνισή σου. Βάλε ένα ωραίο κόκκινο κοντό φορεματάκι ή βάλε ένα με σκίσιμο, να γίνει χαλασμός κόσμου. Πήγαινε στους ειδικούς, Κοτέτσος φοβερός σχεδιαστής . Σισέ, μάθε φουστίτσα αγόρι μου!" 

- Κύριε Αλέφαντε με εκπλήσσετε με αυτά που λέτε, άλλα περίμενα να μου πείτε. Εν πάση περιπτώσει , πείτε μου για το ντέρμπι.
" Εντάξει κύριε Πάμε Λουκέτο, ο Ολυμπιακός έχει  τον Κόκκαλη, που έχει διαλέξει φοβερό πρόεδρο, τι να λέμε τώρα, τον Μαρινάκη, θα ρίξουν τα τσιμέντα και οι δύο. Φραγκαδόροι, τι να λέμε τώρα, τόνα  τάλλο.

 Αλλά που πας κύριε Σισέ, με τέτοια εμφάνιση στο Καραισκάκης; Θα σε κράξουν, δεν το καταλαβαίνεις, είναι επιστήμονες οι άνθρωποι, γαζώτριες, ξέρουν από τέτοια.  

Κρίμα το παλικάρι, ντροπή, πήγαινε στον Λάκη Γαβαλά να σε στρώσει .  Και θυμήθηκα  τώρα τον Λάκη Παπαϊωάννου που την κάνει τη μακρινή  μπαλιά 50 μέτρα στον Κωφίδη , διαβήτης, ζάχαρο, τι να λέμε τώρα χάλαγε κόσμο ο Κωφίδης και τώρα χαλάει τις μπάρες στα διόδια. Εν πάση περιπτώσει λέγαμε για τον Σισέ, ντροπής πράγματα σέρνονταν η φούστα, είχαν κι απεργία τα ΧΥΤΑ, μάζεψε όλα τα σκουπίδια από κάτω.Και πάνω στη σύγχυση κύριε Λουκέτο,  λέει όχι η Αλφα στην Εθνική για την πρόταση για συγχώνευση, τόνα τ¨ άλλο. Δεν είναι σωστά πράγματα αυτά, κύριε Σισέ,  προκαλείς τους νέους που θες να τους κάνεις υποδείγματα, βάλε κάτι σωστό . Μάθε φουστίτσα , αγόρι μου!"



http://pamelouketo.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: