ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Σάββατο, 8 Ιανουαρίου 2011

Σε 9 χρόνια οι αγρότες μειώθηκαν κατά 171.300!Από 700.900 το 2000 ο αριθμός των αγροτών έφτασε τους 529.600 το 2009

 Κατά 171.300 μειώθηκε ο αριθμός των αγροτών στο διάστημα 2000 - 2009. Δηλαδή, μέσα σε εννέα χρόνια έφυγε από τη μέση το ένα τέταρτο των αγροτών! Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία, ο αριθμός των αγροτών το 2000 ήταν 700.900 και το 2009 έπεσε στους 526.600. Πρόκειται για μια μεγάλη μείωση της τάξης του 24,5%! Με άλλα λόγια, η μείωση αυτή σημαίνει 19.000 αγρότες το χρόνο λιγότεροι!Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτουν το μέγεθος του ξεκληρίσματος της αγροτιάς, εξαιτίας της αντιαγροτικής πολιτικής της ΕΕ και της ΚΑΠ, που εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η μείωση είναι μεγαλύτερη στις νεότερες ηλικίες. Με βάση την κατάταξη ανά ηλικία που έχει γίνει για τους απασχολούμενους στη γεωργία:

Από τον Ξηρό στη γενιά των «Πυρήνων»
Τα τελευταία 8 χρόνια έχουν αποδοθεί κατηγορίες για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση σε 57 άτομα. Από αυτά μέχρι στιγμής έχουν αθωωθεί 9 για τις υποθέσεις «17Ν» και «Ε.Λ.Α.», ενώ έχουν καταδικαστεί 15


Στον πρωτοφανή αριθμό (για τα ελληνικά δεδομένα) των 57 φτάνουν τα άτομα στα οποία αποδόθηκαν τα τελευταία οκτώ χρόνια κατηγορίες για συμμετοχή σε τέσσερις τρομοκρατικές οργανώσεις («17Ν», «Ε.Λ.Α.», «Επαναστατικός Αγώνας» και «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς»).

το ληστρικο κρατος του Τζεφρι σχεδιαζει να δινει στη δημοσιότητα (εταιρειες) τα ονόματα όσων δεν πληρώνουν διόδια!!!
Τα ονόματα των ιδιοκτητών των οχημάτων που περνούν τα διόδια χωρίς να πληρώσουν, θα γνωστοποιεί το υπουργείο Μεταφορών προς τις κοινοπραξίες - εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα διόδια για τις περαιτέρω νόμιμες ενέργειές τους για την είσπραξη των οφειλομένων ποσών.


Την έγκρισή της για τη διαβίβαση των στοιχείων των ιδιοκτητών οχημάτων (αυτοκινήτων, μοτοσικλετών, φορτηγών, κ.λπ.), έδωσε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, απαντώντας θετικά σε σχετικό ερώτημα του υπουργείου για τη νομιμότητα της χορήγησης των ονομάτων. Διάφορες εταιρείες έθεσαν προς το υπουργείο το σχετικό αίτημα χορήγησης, εν όψει του γεγονότος ότι πολλοί οδηγοί δεν καταβάλλουν το αντίτιμο για τα διόδια, περνώντας με μετακίνηση της μπάρας από τους ίδιους.

Στοιχεία
Από σύστημα βιντεοσκόπησης προέκυπταν οι αριθμοί των οχημάτων που παραβιάζουν τα διόδια, αλλά όχι και οι ιδιοκτήτες τους, αφού τα στοιχεία υπάρχουν στη διάθεση του υπουργείου.

Στην απάντησή της προς το υπουργείο η Αρχή κρίνει ότι τα στοιχεία των οδηγών αποτελούν απλά προσωπικά δεδομένα, τα οποία μπορούν να δοθούν χωρίς να χρειάζεται η συναίνεσή τους και χωρίς να παραβιάζεται η νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα, προκειμένου να ακολουθήσει δικαστική τους χρήση (π.χ. κατάθεση αγωγής, έκδοση διαταγής πληρωμής για το οφειλόμενο ποσό, πιθανότατα με επιβάρυνση προστίμου στο 20πλάσιο, κ.λπ.).

Σύμφωνα με την Αρχή, η χορήγηση των στοιχείων είναι νόμιμη αφού προβλέπεται ευθέως στις συμβάσεις που έχει υπογράψει η πολιτεία για την παραχώρηση και εκμετάλλευση των διοδίων, οι οποίες έχουν κυρωθεί με νόμο που ψηφίστηκε από τη Βουλή.

Οσον αφορά το σύστημα βιντεοσκόπησης, από παλαιότερες αποφάσεις της Αρχής (ήδη από την άδεια λειτουργίας των καμερών για τη διαχείριση της κυκλοφορίας) προκύπτει ότι μπορούν να καταγράφουν τους αριθμούς των πινακίδων των αυτοκινήτων, χωρίς να καταγράφονται και τα πρόσωπα όσων επιβαίνουν στο όχημα.

ΚΑΘΕ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ

Ποιο είναι το συνολικό κόστος για την ελληνική κοινωνία των οικονομικών σκανδάλων που συγκλονίζουν τελευταία τη χώρα; Σε αυτό το ερώτημα δεν έχει δοθεί μέχρι τώρα απάντηση.

Στη σκιά του Βατοπεδίου και του σκανδάλου της Siemens μια ομάδα πανεπιστημιακών επιχειρεί, χρησιμοποιώντας τα μεθοδολογικά εργαλεία που παρέχει η σύγχρονη οικονομική θεωρία, να προσεγγίσει την προσοδοθηρία στην Ελλάδα και να υπολογίσει το συνολικό κόστος που προκαλούν νοσηρά φαινόμενα όπως η διαφθορά, ο νεποτισμός, η αναξιοκρατία και το πελατειακό κράτος.

Οταν σε χειροκροτεί ο Καρατζαφύρερ ...

Απόλυτα ικανοποιημένοι αισθάνονται οι βουλευτές του ακροδεξιού Καρατζαφερέικου πολιτικού μορφώματος από τις επιλογές του υπουργού Μπάτσων και Καταστολής Χ. Παπουτσή, όσον αφορά την ασκούμενη κυβερνητική πολιτική για το μεταναστευτικό ζήτημα.
Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ, μάλιστα, Θανάσης Πλεύρης, και με αφορμή τον φράχτη που τοποθετείτε στον Έβρο ένιωσε πλήρης δικαιωμένος και το εξέφρασε στην σχετική κοινοβουλευτική επιτροπή:  «Πολλά απ’ αυτά, όταν τα λέγαμε εμείς πριν από 3 – 4 χρόνια, το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. μιλούσαν για ακρότητες, αλλά τώρα αντιλαμβάνονται ότι είναι αναγκαστικές επιλογές».

Πολύ εύστοχα πριν μερικές μέρες το «Ποντίκι» έκανε λόγο για κυβερνητική πολιτική που βρίσκεται σε«Συμμαχία με τη λογική Καρατζαφέρηδων και χρυσαυγιτών».

Γι΄αυτήν την κυβερνητική απόφαση έχουμε γράψει αναλυτικά και θα ήταν πλεονασμός να επανέλθουμε.

Εχει απόλυτα δίκιο ο Β. Μουλόπουλος που χαρακτήρισε «ντροπή και αίσχος» τον φράκτη διερωτώμενος αν το επόμενο βήμα θα είναι η εγκατάσταση πολυβολείων με ΣΔΙΤ της ΕΕ.
«Αυτή η πολιτική με φοβίζει. Μου φαίνεται ότι ζεσταίνει το αυγό του φιδιού», συμπλήρωσε ο βουλευτής του Σύριζα στη χθεσινή συνεδρίαση της κοινοβουλευτικής επιτροπής δημόσιας τάξης.

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΤΑ ΔΙΟΔΙΩΝ: «ΕΙΜΑΣΤΕ 100.000. ΕΞΩΔΙΚΑ, ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΓΩΓΕΣ ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ»


Οχι μόνον δεν πτοήθηκαν, αλλά πείσμωσαν! Τα μέλη των κινήσεων που αντιτίθενται στην καταβολή τέλους διοδίων στους (ιδιωτικούς στην πλειονότητά τους) αυτοκινητόδρομους της χώρας κατά τις μετακινήσεις τους, αποφάσισαν, εν όψει της κυριακάτικης κινητοποίησής τους στα διόδια της Αττικής, να εντείνουν τις αντιδράσεις τους. Η συγκέντρωση μελών του κινήματος «Δεν πληρώνουμε διόδια», στη «Λέσχη Υπογείως» των Εξαρχείων προχθές το βράδυ, ήταν μια μεγάλη έκπληξη.

Με αφορμή τα 20 χρόνια από την πολιτική δολοφονία του Νίκου Τεμπονέρα (vids)

Ένα χρονικό για να μην ξεχάσουμε!
[Αναδημοσίευση από την ηλεκτρονική εφημερίδα ΣΤάΣΗ]
Ήταν και πάλι τέτοιες μέρες, τέλος διακοπών Χριστουγέννων, πριν 15* χρόνια. Μόλις χθες δηλαδή…ιστορικά. Στα σχολεία όμως δεν επικρατούσε ησυχία, η κοινωνία έβραζε υπόκωφα. Είχαν προηγηθεί οι καταλήψεις των εργοστασίων, των «προβληματικών». Στην Πάτρα, η Πειραϊκή-Πατραϊκή είχε γίνει από την άνοιξη του 1990 ένα ιδιότυπο κέντρο αντίστασης και αγώνα ενάντια στην κυβερνητική πολιτική της ΝΔ του Μητσοτάκη.

Σοκ απο το θανατο 20χρονης στο Βολο.

Θάνατος - κεραυνός για 20χρονη
Σοκ και ανείπωτος θρήνος για τον πρόωρο και ξαφνικό θάνατο φοιτήτριας μόλις 20 ετών, η οποία «έσβησε» στο Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείο Βόλου δύο περίπου ώρες μετά τη διακομιδή της στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών.
Η Ευαγγελία Καρανάσιου από το Βόλο, η οποία σπούδαζε στο Τμήμα Λογιστικής του ΤΕΙ Λάρισας, έδωσε άνιση και σύντομη μάχη να κρατηθεί στη ζωή.
Με συμπτώματα μηνιγγίτιδας, σύμφωνα με τους γιατρούς που αντιμετώπισαν το κρίσιμο περιστατικό, η 20χρονη εισήχθη στην Παθολογική Κλινική του Νοσοκομείου Βόλου. Υψηλός πυρετός και έντονος πονοκέφαλος ταλαιπώρησαν τις δύο προηγούμενες ημέρες κατά πληροφορίες την άτυχη κοπέλα. Στις 5 χθες το πρωί δυστυχώς εξέπνευσε, βυθίζοντας στο βαρύ πένθος τους γονείς της, οι οποίοι έχασαν το μονάκριβο αγγελούδι τους.

Σοκ: αρπάζουν και τρώνε σκυλιά στην Αθήνα
Η απόγνωση σε όλο της το μεγαλείο..


Καταγγελίες σοκ και κατάσταση εξαθλίωσης σε περιοχές της Αθήνας.
Στις ιστορικές γειτονιές της Αθήνας, όπως είναι τα Πατήσια, οι κάτοικοι όλων των εθνικοτήτων βρίσκονται με το πιο σοκαριστικό στάδιο της εξαθλίωσης.
Εκεί, σε πολλά από τα μικρά διαμερίσματα που ζουν στοιβαγμένοι δεκάδες άνθρωποι, τις ημέρες της απόλυτης απόγνωσης και απόλυτης θολούρας που φέρνει η πείνα, το μεσημεριανό τραπέζι «στρώνεται» με τα σκυλάκια που αρπάζουν από τις γειτονιές, όπως αναφέρει δημοσίευμα στην ιστοσελίδα adespoto.gr.
Τα πρώτα περίεργα δείγματα κατέγραψαν οι κάτοικοι της οδού Φυλής, της οδού Αριστοτέλους, της Αγίου Μελετίου, της Πιπίνου αλλά και άλλων κεντρικών δρόμων στην περιοχή των Πατησίων, όταν σιγά-σιγά άρχισαν να εξαφανίζονται από την περιοχή τα αδέσποτα σκυλιά.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα το «Ποντίκι», τα σκυλιά ήταν μεν αδέσποτα, είχαν όμως, επί της ουσίες «υιοθετηθεί» από κατοίκους και καταστηματάρχες της περιοχής, που τα τάιζαν και άφηναν πάντα στα πεζοδρόμια πιατάκια με ξηρά τροφή και νερό.
Ξαφνικά οι κάτοικοι που φρόντιζαν τα σκυλιά συνειδητοποίησαν ότι είχαν εξαφανιστεί και ότι η εξαφάνισή τους δεν συνδεόταν με την «επιδρομή» άρρωστων εγκεφάλων που πετάνε φόλες, όπως έχει συμβεί πολλές φορές στο παρελθόν, αφού δεν βρήκαν πουθενά κάποιο ζώο πεθαμένο.
Η εξαφάνιση των αδέσποτων δεν τους έβαλε σε υποψίες, δεν στάθηκε ικανή να τους αποκαλύψει την τραγική αλήθεια. Αυτό έγινε, όμως, όταν πριν από μερικούς μήνες άρχισαν να καταγράφονται στην περιοχή περιστατικά αρπαγής σκύλων από ορισμένους μετανάστες.
Για το σοκαριστικό αυτό φαινόμενο έχει ενημερωθεί και αστυνομία της περιοχής. Οι καταγγελίες, όπως λένε οι κάτοικοι, δεν έχουν να κάνουν μόνο με τα ζωοφιλικά τους αισθήματα αλλά και με ένα πραγματικό γεγονός που τους ξεπερνά, αφού, για να φτάσουν οι άνθρωποι στο σημείο να κυνηγάνε σκύλους για να φάνε, σημαίνει ότι έχουν ξεπεράσει ακόμη και το τελευταίο στάδιο της απόγνωσης.

econews.gr

Νέο mouse με δυνατότητα multi-touch(vid)
Το μέλλον των ποντικιών ειναι εδω!

κείμενο: Κωνσταντίνα Γραμμενίδου - Παρασκευοπούλου

Microsoft παρουσίασε κατά τη διάρκεια του Consumer Electronics Show 2011 ένα νέο προϊόν στην κατηγορία των «ποντικιών» για ηλεκτρονικούς υπολογιστές, με δυνατότητες multi-touch, όπως το Magic Mouse της Apple. Τώρα χρησιμοποιείς  2 ή και 3 δάχτυλα για να διαχειριστείς τις διαθέσιμες εντολές στα Windows. Κοστίζει 80 δολάρια. Δείτε το σχετικό βίντεο.


ο χαρος βγηκε παγανια (photo) freddos

KTEL

ΔΙΟΔΙΑ: Οι συμβάσεις είναι TOP SECRET

Φίλες και φίλοι της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας,
Αν τα Γερμανικά σας είναι καλά, δεν θα χρειαστεί να διαβάσετε το υπόλοιπο αυτού του άρθρου. Απλά, αφιερώστε 8 λεπτά από το χρόνο σας για να δείτε ένα άκρως αποκαλυπτικό, ένα απίστευτο ρεπορτάζ του Spiegel TV για τα διόδια και τις «συμβάσεις παραχώρησης».
Όσοι λοιπόν ξέρετε Γερμανικά, κάντε κλικ εδώ: http://www.spiegel.de/video/video-1082550.html
Για τους υπόλοιπους αναγνώστες, προσπαθήσαμε να μεταφράσουμε το περιεχόμενο του 8λεπτου video, αντιγράφοντας κάποιες χαρακτηριστικές εικόνες του, προσθέτοντας κάποια στοιχεία, με την ελπίδα ότι θα μας το συγχωρέσει η διεύθυνση του έγκριτου περιοδικού, διότι δεν λάβαμε την άδειά του.
Όπως στην Ελλάδα, έτσι και στη Γερμανία, η κατασκευή και η συντήρηση 4 κεντρικών αυτοκινητοδρόμων έχουν παραχωρηθεί σε ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες, όπως και στη χώρα μας, θα τους εκμεταλλεύονται για τα επόμενα 30 χρόνια. Ενώ οι δρόμοι βρίσκονται υπό κατασκευή, πληροφορίες αναφέρουν, πως το κέρδος των εταιρειών θα είναι πολλαπλάσιο από αυτό που είχε υπολογιστεί αρχικά, όταν υπογράφηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης.

ΜΑΧΗ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ

Νέες, ιδιαίτερα τσουχτερές αυξήσεις, της τάξης του 33%, έρχονται το αργότερο ώς τα μέσα Φεβρουαρίου στον αυτοκινητόδρομο Μαλιακός-Κλειδί, πέρα από την τιμαριθμική αναπροσαρμογή του 7% που θα πληρώνουν οι οδηγοί από τα ξημερώματα της Δευτέρας. Θα αφορά όλους τους σταθμούς του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου και περιλαμβάνει γενική αύξηση της χρέωσης από 3 σε 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο...

Πρωτοβουλία Πολιτών: Θέλουμε να μάθουμε πως και από ποιους δημιουργήθηκε το χρέος

Την εξέταση με διαφάνεια κάθε κρατικής σύμβασης που οδήγησε στη διόγκωση του χρέους, για να μάθει η ελληνική κοινωνία την αλήθεια, ζητούν με πρωτοβουλία που θα ανακοινωθεί σύντομα, οικονομολόγοι, συνδικαλιστές και προσωπικότητες από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Στόχος της επιτροπής είναι να ακυρώσει τα επιχειρήματα της τρόικας (εδώ) και να αποδείξει ότι για το χρέος δεν φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά οι τερατώδεις συμβάσεις των υπερχρεωμένων Ολυμπιακών Αγώνων, της Siemens και των εξοπλιστικών.

Aυτά τα λαμόγια τι τα χρειαζόμαστε; Δείτε: Πόσο κοστίζουν οι εκπομπές της ΕΡΤ
Η ΕΡΤ ανέβασε στο διαδίκτυο τις εκπομπές που πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος. Τα νούμερα είναι για κόστος ανά εκπομπή η επεισόδιο χωρίς το ΦΠΑ και το ποσό των εργοδοτικών εισφορών:

«Ταξιδεύοντας» με τη Μάγια Τσόκλη, 10 επεισόδια με κόστος 18.559

«Οι παρέες γράφουν ιστορία» με… τον Σεραφείμ Φυντανίδη, για 36 επεισόδια με κόστος 22.275,

«Μια κοινωνία όνειρο» 13 επεισόδια με κόστος 17.721,

«Φωτόσφαρα» με τη Χαρά Φράγκου για 13 επεισόδια με κόστος 8.970, 


“Εικόνα σου είμαι», έρευνα για τη ζωή των νέων με την Ευτυχία Φράγκου για 13 επεισόδια με 19.761 ευρώ,
«Αυτοί που πήραν τα βουνά», για τη φυγή από την πόλη με τη Γιούλη Επτακοίλη για 13 επεισόδια με κόστος 11.809,

«Από τον Καλλικράτη στον Καλατράβα» για 13 επεισόδια με κόστος επεισοδίου 18.718,

«Η εργασία στη νεότερη Ελλάδα» για 13 επεισόδια με κόστος 27.720 ευρώ,

«Παρασκήνιο» για 13 επεισόδια με 17.000 ευρώ,

«Βιβλία στο κουτί» με τους Κατερίνα Σχινά, Βαγγέλη Χατζηβασιλείου και Μανώλη Πιμπλή για 12 επεισόδια με κόστος 13.133 ευρώ ,

«Εποχή και συγγραφείς» για 14 επεισόδια με κόστος 13.562,

«Προσφύγων δρόμοι» για 16 επεισόδια με κόστος 13.064 ευρώ,

«Οι σύγχρονες πρωταγωνίστριες της σκηνής και της οθόνης» για 6 επεισόδια με 16.320 ευρώ,

«Η νέα γενιά σκηνοθετών του ελληνικού κινηματογράφου» για 6 επεισόδια με 15.110 ευρώ,

«Φασούλι το φασούλι» για 13 επεισόδια με 16.133 ευρώ,

«Τελευταίοι μάστορες» για 13 επεισόδια με κόστος 14.454 ευρώ,

«Made in Greece» για 14 επεισόδια με κόστος 18.258,

«Κιβωτός.gr» με 21.010 ευρώ, «Φιλοξενούμενοι» για 13 επεισόδια με κόστος 10.400 ευρώ,

«Docville» για 13 επεισόδια με 16.319 ευρώ,

«Οι κεραίες της εποχής μας» για 12 επεισόδια με κόστος 17.000 ευρώ,

«Το απουσιολόγιο του χρόνου» για 5 επεισόδια με 20.286 ευρώ,

«Μουσείο και πόλη, μια άλλη ιστορία» για 13 επεισόδια με 12.711 ευρώ.

«Η ποίηση σαν παραμύθια», ένα επεισόδιο με 16.957, 4 επετειακά ντοκιμαντέρ με κόστος 20.810 ευρώ και 8 επετειακά ντοκιμαντέρ με κόστος 17.545 ευρώ.

Έτοιμοι για μετανάστες

Πάνω από 12.000 Έλληνες επιδιώκουν να βρουν άμεσα εργασία στο εξωτερικό και έστειλαν τα βιογραφικά τους στο ευρωπαϊκό δίκτυο EURES
Δωδεκάμισι χιλιάδες βιογραφικά έχουν αποσταλεί στο δίκτυο Eures, τα τελευταία δυο χρόνια, από Έλληνες που επιθυμούν να εργασθούν σε χώρες της Ευρώπης, ενώ έχουν ανακοινωθεί από εργοδότες 15.000 θέσεις εργασίας. Μάλιστα, οι αιτήσεις αυτές δεν αφορούν μόνο ανέργους αλλά και Έλληνες εργαζόμενους.
Άνεργοι και εργαζόμενοι απ’ όλες τις ηλικίες και όλες τις ειδικότητες που αναζητούν καλύτερες συνθήκες ζωής και δουλειάς απευθύνονται στο δίκτυο Eures. Στην Ελλάδα το πρόγραμμα υλοποιείται με τη συνδρομή του ΟΑΕΔ. Κάθε πολίτης που ενδιαφέρεται να εργαστεί σε χώρα του εξωτερικού μπορεί να ανεβάσει το βιογραφικό του στην ιστοσελίδα του EURES (http://eures.europa.eu). Αντιστοίχως, οι εργοδότες μπορούν να βάζουν ηλεκτρονικά τις αγγελίες τους και αναμένουν τις απαντήσεις των υποψήφιων υπαλλήλων.
Μέχρι σήμερα από 31 ευρωπαϊκές χώρες που συμμετέχουν στο δίκτυο, έχουν ανακοινωθεί 847.907 κενές θέσεις εργασίας, έχουν αποσταλεί 550.697 βιογραφικά σημειώματα και 22.724 είναι οι εγγεγραμμένοι εργοδότες. Οι περισσότερες θέσεις Εργασίας, περίπου 500.000 παρέχονται στο Hνωμένο Bασίλειο 270.000 θέσεις στη Γερμανία, 73.000 στην Tσεχία και 71.000 στη Γαλλία.
news247

Παρασκευή, 7 Ιανουαρίου 2011


Τι δουλειά έχει η Ρεάλ Μαδρίτης στο ...«Ελευθέριος Βενιζέλος»;
Η ισπανική ACS σε συζητήσεις με την γερμανική Χόκτιφ για ένα deal που αν γίνει θα αλλάξει τα κατασκευαστικά δεδομένα σε ευρωπαϊκό επίπεδο...

Η πληροφορία εφόσον επαληθευτεί στην πράξη θα αποδείξει για μια ακόμη φορά ότι στο τέλος της κρίσης, όλα γύρω μας θα έχουν αλλάξει. Ο λόγος αφορά στο ενδεχόμενο πώλησης του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην ισπανική ACS, αν ο γερμανικός όμιλος Χόκτιφ, στον οποίο ανήκει σήμερα, περάσει κι αυτός, στο σύνολο του, στον έλεγχο των Ισπανών. Οι διαπραγματεύσεις σε κεντρικό επίπεδο φέρονται να έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό και μάλιστα να προχωρούν με πολύ γρήγορους ρυθμούς προς ένα θετικό αποτέλεσμα. Αν γίνει το deal, θα γίνει σε επίπεδο ομίλων,, γεγονός το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα να αλλάξει άρδην το τοπίο όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε διεθνές επίπεδο.

Η ACS έχει και σήμερα παρουσία στη χώρα μας, καθώς συμμετέχει στην κατασκευή μεγάλων οδικών αξόνων (Ιονία οδός κα), ενώ βασικός της μέτοχος είναι ο νυν πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας της Ρεάλ Μαδρίτης. Η Χόκτιφ πάλι θεωρείται και είναι κολοσσός στον κλάδο της, αλλά αυτό φαίνεται ότι δεν την εμποδίζει να συζητά το ενδεχόμενο μιας στρατηγικής συμμαχίας. Η οποία, λόγω του «Ελευθέριου Βενιζέλου» θα έχει κι έντονο ελληνικό ενδιαφέρον.
 

Πέμπτη, 6 Ιανουαρίου 2011

Λαμογιές με όχημα το διαδίκτυο

 «Την ώρα που το κράτος περικόπτει δαπάνες στην Παιδεία, την Υγεία και την κοινωνική πολιτική και κόβει μισθούς και συντάξεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, εκατομμύρια ευρώ σπαταλώντας για την κατασκευή διαδικτυακών πυλών και ιστοσελίδων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο ιστότοπος του ίδιου του ΕΣΠΑ, ο οποίος κόστισε 929.152,77 ευρώ!!!». Με αυτές τις προτάσεις ξεκινάει το κείμενο στο περιοδικό «Επίκαιρα» που αναφέρει το πάρτι που γίνεται με το δημόσιο χρήμα από κάποια λαμόγια, με όχημα την κατασκευή ιστοσελίδων.

Αναδημοσιεύουμε ένα χαρακτηριστικό πίνακα που έχει το περιοδικό και αναφέρει τα εξωφρενικά ποσά που δαπανήθηκαν για να κατασκευαστών τέτοιοι ιστότοποι.  Για όποιον/α έχει έστω και μια στοιχειώδη γνώση από το διαδίκτυο του γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι και σ’ αυτή την περίπτωση έχει στηθεί μια καλή «μηχανή» για να παντελωνιάσουν χοντρά λεφτά «αρμόδιοι» και κολλητοί τους που ασχολούνται μ’ αυτό το αντικείμενο.

Οργανώνουν συλλαλητήρια για τον φράκτη στον Έβρο
Εκδηλώσεις που θα κορυφωθούν με συναυλία στον Άγιο Παντλεήμονα προγραμματίζονται για το Σάββατο 15 του μήνα

Την ίδια ημέρα έχει προγραμματιστεί αντιρατσιστικό συλλαλητήριο με αφορμή τη δημιουργία του φράκτη μήκους 12,5 χιλιομέτρων στα χερσαία σύνορα Ελλάδας-Τουρκίας στον Έβρο με παράλληλες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας σε πρεσβείες και προξενεία της Ελλάδας στο εξωτερικό.

"Ο Θεός κρύβεται πίσω από το Big Bang"-the masturbation goes cloud


ΒΡΕ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ, ΣΟΒΑΡΑ;

Ο Θεός είναι ο “εγκέφαλος” πίσω από τις περίπλοκες επιστημονικές θεωρίες όπως το Big Bang, και οι Χριστιανοί θα πρέπει να απορρίπτουν οποιαδήποτε ιδέα που λέει ότι το Σύμπαν δημιουργήθηκε τυχαία, υποστήριξε την Πέμπτη (6/1) ο Πάπας Βενέδικτος ο 16ος...



Μετά την επίθεση που εξαπέλυσε στον Στίβεν Χόκινγκ για το βιβλίο του “Το μεγάλο σχέδιο” τον Σεπτέμβρη του 2010, ο Ποντίφικας είπε να υπενθυμίσει στους πιστούς τα δόγματα της Εκκλησίας.

“Το Σύμπαν δεν είναι αποτέλεσμα τυχαίας διεργασίας, όπως θέλουν μερικοί να σας πείσουν”, είπε ο Βενέδικτος, στο μήνυμα του για τα Θεοφάνια.

Ο Πάπας αναφέρθηκε στη Βίβλο, στο κομμάτι όπου οι τρεις βασιλιάδες έφτασαν στο σημείο όπου γεννήθηκε ο Ιησούς, ακολουθώντας ένα αστέρι.

“Συλλογιζόμενοι το Σύμπαν, προσκαλούμαστε να διαβάσουμε κάτι βαθύτερο σε αυτή την ιστορία: την Σοφία του Δημιουργού, την ανεξάντλητη δημιουργικότητα του Θεού” είπε μπροστά σε 10.000 πιστούς ο Παπας.

ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ



Τις 1.700 έφτασαν οι πινακίδες κυκλοφορίας Ι.Χ. που κατατέθηκαν στις Α' και Β' ΔΟΥ Βόλου λόγω της αδυναμίας των κατόχων τους να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας.Είναι, μάλιστα, χαρακτηριστικό πως πολλοί κάτοχοι δήλωναν ότι είναι άνεργοι...
Οι πινακίδες θα παραμείνουν στα γραφεία της Εφορίας για ένα χρόνο και μετά θα καταστραφούν.

Μεγάλα αντρικά διλήμματα - Έμπειρη vs Αθώα;

http://1.bp.blogspot.com/_99hURG5nJwQ/TSLoyoGSvUI/AAAAAAAADcs/HoldrWacVuQ/s320/Antrika+dilimata+02b.JPGΥπάρχουν κάποια μεγάλα αντρικά διλήμματα τα οποία κάθε άντρας συναντάει κάποια στιγμή στην ζωή του και εμείς θα προσπαθήσουμε να τους δώσουμε απαντήσεις...

Το σημερινό μεγάλο δίλημμα!

Έμπειρη ή αθώα;



H έμπειρη είναι προτιμότερη επειδή:

Πιάνει πιο εύκολα τον υπαινιγμό "μπορείς να γυρίσεις τώρα;"
Δεν δαγκώνει την κρίσιμη στιγμή.
Άλλο σεξ και άλλο ύπτιο IEK Ξυνή.
Δεν χρειάζονται άπειρα προκαταρκτικά.
Αποφεύγεις το τρίωρο αγκάλιασμα μετά, προκειμένου να την παρηγορήσεις για το κακό που της έκανες.

H αθώα είναι προτιμότερη επειδή:

H ανακάλυψη μιας απάτητης παραλίας είναι πάντα συναρπαστική στιγμή.
Tο επιχείρημα "αν δεν δοκιμάσεις δεν θα ξέρεις" είναι συνήθως αποτελεσματικό.
Δεν νιώθεις σα μαθητής που γράφει διαγώνισμα με θέμα "ο σεβασμός και η σεξουαλική χειραφέτηση της σύγχρονης γυναίκας".
H αθώα μπορεί να γίνει έμπειρη, ενώ το αντίθετο ποτέ.
Δεν αγωνιάς μήπως της φανεί μικρό.

ΤΗ ΒΡΙΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ-Θα πληρώνουμε διόδια μέσω βενζίνης

Το πρόβλημα με τα διόδια που έχουν κατακλύσει όλη τη χώρα το βιώνουν όλοι. Εδώ και μήνες οι κοινοπραξίες που έχουν αναλάβει την κατασκευή... των νέων αυτοκινητόδρομων της χώρας, θέλουν να αλλάξουν οι συμβάσεις παραχώρησης. Στο πλαίσιο αυτό έχουν καταθέσει σειρά προτάσεων στο υπουργείο Υποδομών, επιδιώκοντας και πιέζοντας προς μια ρύθμιση ακόμα πιο ευνοϊκή.


Μία από τις προτάσεις που συζητείται και αποκαλύπτει σήμερα το newsbomb.gr είναι να περάσει στην τιμή της βενζίνης ένα ειδικό τέλος (της τάξεως των 5 λεπτών για παράδειγμα), το οποίο θα το πληρώνει ο πολίτης και θα πηγαίνει απευθείας στις εν λόγω κοινοπραξίες! Πρόκειται για μια πρόταση που, αν τελικά υπερισχύσει, θα αυξήσει ακόμα περισσότερο την τιμή της βενζίνης και θα ενέχει το στοιχείο της αδικίας για όσους πολίτες δεν κινούνται στους παραπάνω αυτοκινητόδρομους. Κάποιος δηλαδή που βάζει βενζίνη στον Έβρο ή στην Κρήτη θα καλείται να πληρώσει έμμεσα για την κατασκευή ενός αυτοκινητόδρομου που ίσως να μην τον χρησιμοποιήσει ποτέ.

Η δεύτερη πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων έχει να κάνει με όσους αρνούνται να πληρώσουν διόδια. Οι εταιρίες λοιπόν, σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πηγές από το υπουργείο Υποδομών, φαίνεται να προτείνουν να θεωρείται αδίκημα κατά του Δημοσίου η μη καταβολή διοδίων και έτσι να υποχρεώνεται ο παραβάτης να πληρώσει τελικά, με το ανάλογο πρόστιμο, μέσω της Εφορίας. Ή να συλλαμβάνεται επί τόπου και να διώκεται ποινικά.

Αντιλαμβάνεται κανείς πως όποια ρύθμιση και αν προχωρήσει θα ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων, καθώς ήδη οι αυξήσεις στα διόδια είναι σχεδόν καθημερινές από την αρχή του έτους (σήμερα ήταν η σειρά της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., μόλις πριν από 2 ημέρες ανακοινώθηκαν αυξήσεις από τη «Νέα Οδό ΑΕ» και από την «Κεντρική Οδό ΑΕ», ενώ χθες νέες τιμές ανακοίνωσε και η «Μωρέας Α.Ε.).

Είναι χαρακτηριστικό ότι το υπουργείο Υποδομών δέχεται πιέσεις και από τις τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα, καθώς χάνουν χρήματα από την μη απόδοση του ΦΠΑ και από τις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται στα έργα, λόγω απαλλοτριώσεων. Επίσης, υπάρχει μείωση έως 15% στις διελεύσεις λόγω οικονομικής κρίσης, ενώ την ίδια στιγμή οι εταιρίες υπολογίζουν ότι χάνουν ένα 3 – 5% των εσόδων που είχαν προϋπολογίσει από εκείνους που αρνούνται να πληρώσουν διόδια.

Η κατάσταση είναι οριακή και γι’ αυτό ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιων Έργων, κ. Γιάννης Οικονομίδης, ανέβαλε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη και θα παραμείνει στην Αθήνα όλες τις επόμενες ημέρες για να συμμετέχει σε διαδοχικές συσκέψεις, προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.