ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Έλλην Εθνικιστής: 10 ερωτήσεις πιστοποιητικού γνησιότητας

του αναρχοπλυμένου Γαλαξιάρχη

http://wp.me/pPn6Y-6gL
Πόσο θλίβομαι όταν με αποκαλούν θολοκουλτουριάρη, τα πεντακάθαρα βλέμματα της ακροδεξιάς διανόησης; Ειδικά σήμερα που η Ελλάς και το Έθνος βρίσκονται υπό ξένη κατοχή, εβραιοσιωνιστική επέλαση συνθλιβόμενα από την αμερικανογερμανοναζιστική μπότα (δερμάτινη με καρφιά και ατσάλινες αγκράφες σχήματος €). Επειδή όμως αδέρφια έχω πράγματι… θολώσει, με την αντιμνημονιακή επαναστατική γλώσσα της γνήσιας και ουδόλως θολής εθνικιστικής αγωνιστικής πτέρυγας χρυσαυγιτών και λοιπών πατριωτικών δυνάμεων, και σκέπτομαι να συνταχθώ στις γραμμές της αντίστασης,  παρακαλώ λύστε μου τις απορίες που μου γεννιούνται διαβάζοντας το ξεκάθαρο προγραμματικό λόγο της ένδοξης Χρυσής Αυγής:
  1. (α) Με λένε Κωνσταντίνο Βουλγαροκτόνο και είμαι εφοπλιστής με έδρα στο Σίτι του Λονδίνου, κατασκευάζω τα πλοία μου στην Σαγκάη, διαμένω μόνιμα στο Μόντε Κάρλο, κάνω τα ψώνια μου στο Παρίσι κι έχω όλες μου τις καταθέσεις στη Ζυρίχη
    (β) Με λένε Χασάν Τουρκαλβάνογλου και είμαι οικοδόμος. Κατοικώ με νοίκι στον Αγ. Μελέτιο, έχω ένα μικρό κομπόδεμα στην Αγροτική Τράπεζα, ψωνίζω από το μπακάλη της γειτονιάς και πληρώνω τους φόρους μου στη ΔΟΥ Αθηνών
    Ποιος από τους παραπάνω είναι «εχθρός» του Έλληνα εθνικιστή;
  2. Αν στο μέλλον αποσχιστεί η Κρήτη, τι θα απογίνουν τα παράρτηματα της Χ.Α. στα Χανιά και Ηράκλειο, και τι στην υπόλοιπη Ελλάδα;
  3. Ποια η γνώμη του Έλληνα εθνικιστή για τον Ισραηλινό, τον Αφγανικό και τον Σουδανικό εθνικισμό; Σε ενδεχόμενο διωγμού κάποιου από αυτούς, δηλώνει αλληλέγγυος και πώς;
  4. Ο Έλληνας εθνικιστής οφείλει να είναι ελληνορθόδοξος ή δωδεκαθεϊστής;
  5. Οι Ιρανοί είναι Άρια αδέρφια; Κι αν ναι, τότε γιατί η Ιρανική κοινότητα δεν (εκ)τιμάται από τους χρυσαυγίτες;
  6. Το ιερό σύμβολο της ελληνικής σημαίας άλλαξε σχήμα με νόμο το 1978 (ν.851/21-12-1978). Ποιο ήταν ιερότερο; Ο σταυρός (με ή χωρίς στέμμα) ή η γαλανόλευκη σημαία του ναυτικού;
  7. Οι σιωνιστές είναι εθνικιστές ή διεθνιστές;
  8. Αν για παράδειγμα η Βουλγαρία υπό εθνικιστική κυβέρνηση έκανε πόλεμο με την Ελλάδα κι ένας Βούλγαρος στρατιώτης βρισκόταν απέναντι σε έναν Έλληνα κομμουνιστή, ο Έλληνας εθνικιστής ποιον έπρεπε να σκοτώσει (έστω πρώτο) και γιατί;
  9. Έλληνες μετανάστες της Γερμανίας και των ΗΠΑ, μπορούν να είναι εθνικιστές, ή αναγκαστικά αφήνουν την ταυτότητα στα σύνορα της Ελλάδας;
Και η σημαντικότερη ερώτηση κρίσης:
10.  Κάθε πότε πρέπει να κάνει μπάνιο ένας εθνικιστής για να μην καταντήσει (αναρχο)άπλυτος;

Δεν υπάρχουν σχόλια: