ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΜΑΧΟΥΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ...ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ.

(Την επιστολή καταγγελία που δημοσιεύτηκε στις 8 Μαρτίου 2005, στο omhroi.gr,αφιερώνουμε εξαιρετικά στο ΛΑΟΣ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, τις δολοφονικές συμμορίες που στηρίζουν την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και το Μνημόνιο)
Πολλές φορές η ίδια η εμπειρία έχει τη δύναμη να σε κάνει να συνειδητοποιείς πράγματα που τόμοι θεωριών και αναλύσεων αδυνατούσαν.
Απόδειξη είναι το παρακάτω κείμενο ενός λάτρη του έθνους, που περνώντας από το μύλο της υποχρεωτικής στράτευσης όχι μόνο είδε μύθους να καταρρίπτονται, εθνικά και θεσμικά θέσφατα να καταρρέουν ως χάρτινοι πύργοι, αλλά κοντεύοντας να μείνει ανάπηρος, έφτασε στο αμήν και εξαπέλυσε μύδρους εναντίον του στρατού.
Η διαδρομή της θητείας του είναι ένα ταξίδι που σε κάθε σταυροδρόμι του φανερώνει μία ακόμη πιο επικίνδυνη και διεφθαρμένη ψηφίδα  του κατασταλτικού και εκμεταλλευτικού στρατιωτικού μηχανισμού. 
Το πλήρες κείμενο, με τίτλο «ΓΙΑ ΤΟ ΚΩΛΟΣΤΡΑΤΟ ΣΑΣ», που καταλήγει σε βαρείς χαρακτηρισμούς για τον στρατό, μπορεί να βρεθεί εύκολα στο ιντερνέτ και συγκεκριμένα στο Omhroi.gr
Προτείνουμε, τα νεαρά παιδιά που θαμπώνονται από τα εθνικιστικά παραληρήματα και το μιλιταρισμό, να ρίξουν μια ματιά στο εν λόγω κείμενο.
Συγγραφέας του εξάλλου είναι ένας άνθρωπος που πίστευε στις ίδιες αξίες, παρασύρθηκε από τα ίδια «τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα».
Και έφτασε να βάλει βύσμα, που σιχαίνονταν, για να πάρει 15, που ούτε ήθελε να ακούσει και το περιφρονούσε, για να γλυτώσει.
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
Diktiospartakos.blogspot.com

Ελλανιοι παιδες χαιρετω σας !!

Εψαχνα κατι ασχετο στο διαδυκτιο και η βολτα μου καποια στιγμη με εβγαλε σε αυτην την σελιδα.. τυχαιο θα το πει κανεις, συμπαντικη νομοτελια θα το χαρακτηρισω εγω..

Ζητω λοιπον την προσοχη ολων σας διοτι πιστευω πως η περιπτωση μου εχει ενδιαφερων..

Προς πληρη κατανοηση της θεσης μου θελω να σημειωσω μερικα πραγματα και μετα να μπω στο κυριον θεμα..

- Ως πιτσιρικας ειχα κοντα μου εναν παππου ο οποιος πολεμησε στην αλβανια, για το οποιο και ειμαι εξαιρετικα περηφανος !!

- Οι "κατασκηνωσεις" που πηγαινα μικρος, ηταν στρατιωτικου τυπου (δεν εννοω προσκοπικου τυπου, δεν υπηρξα ποτε προσκοπος)..

- Οταν περασα περιοδευων, δηλωσα ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΑ !!

- Ειμαι ΛΑΤΡΗΣ της πατριδας μου και της Ελληνικου Πνευματος και οποιαδηποτε στιγμη χρειαστει, θα τα υπερασπιστω χωρις 2η σκεψη !!

-και οταν τελικα καταταχθηκα μετα απο αναβολη σπουδων, ημουνα 1 απο τους 4 απο τους 700-τοσους του κεντρου που δηλωσα απο την πρωτη μερα για ΕΛΔΥΚ !!

..και απο εκει ξεκιναω..

Εχω σχεδον τελειωσει την βασικη μου εκπαιδευση και ηδη ειμαι γεματος μικροτιμητικες μιας και με εχει "ορισει" ο λοχαγος μου ως υποδειγμα οπλιτη και λογω της γενικοτερης προθυμιας μου αλλα και λογω της αποδοσης μου στην εκπαιδευση. Σκαει και η μεταθεση για ΑΣΑ/ΑΠ στην Κυπρο και γελαω μεχρι τα αυτια..

Οντας και στην ομαδα επιδειξεως ΣΤΙΒΟΥ ΜΑΧΗΣ για εναν "καποιον" που ηρθε να μας δει, και κατα την διαρκεια της τελευταιας "περασιας" στην προβα τζενεραλε.... ΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΚ !!!!....... δεν σπαει ο διαολος το ποδαρι του αλλα εγω !!....

Με στελνουν στο νοσοκομειο λοιπον και μου λενε (αντιθετα απο οτι ενοιωθα) πως ειναι απλη κακωση του πελματος και ελαχιστες ημερες μετα με στελνουν ΚΕΒΟΠ για εκπαιδευση.. με πατεριτσες και μαυρισμενο και πρησμενο ποδαρι..!!

Μετα απο 15 ημερες επιμονης και πονου με στελνουν 401 οπου μου λεει ο ιατρος πως εχω σοβαρο καταγμα στην δεξια πτερνα !! και μου δινει 1 μηνα αναρω με πιθανοτητα αλλου 1 αφου ξαναεξεταστω.. με το που περναει ο μηνας και λεγοντας μου οτι την επομενη εξεταση θα την κανω "επανω" με τραβανε πισω στο ΚΕΒΟΠ για να προλαβω να παω στην καινουρια μου μεταθεση.. στο 618 Μ/Κ ΤΠ ! και για οσους δεν γνωριζουν, αυτο ειναι ενα ταγμα ανεπιθυμιτων (τα οποια στα χαρτια πλεον δεν υπαρχουν) στη Πλατη Εβρου, πανω αριστερα απο τα Ριζια, τελευταιο στρατοπαιδο της χωρας, στο τριεθνες.

Νοσοκομειο ειδα μετα απο νεα ταλαιπωρια και νεα επιμονη και υπομονη, και αφου ειδα τελικα τον ιατρο του λεω το και το.. αναβολη ΤΩΡΑ γιατι εχω γαμηθει στον πονο και δεν περνει χαμπαρι κανεις. Ι-3 μου λεει και σου εχει κανει και τενοντιτιδα, αναβολη ομως δεν μπορω να σου βγαλω, πηγαινε στον ψυχολογο ! Μετα απο ολα αυτα τον ψιλοχρειαζομουνα κιολας αλλα τελος παντων.. πισω στο ταγμα..

Τι ?! ψυχολογο ?! αναβολη ?! ΔΕΝ - ΠΑΙΖΕΙ !
Δεν επαιζε τοσο πολυ που αναγκαστηκα να παρω τηλεφωνο στο βισμα που ειχα αλλα δεν γουσταρα να χρησιμοποιησω λογω χαρακτηρα, και να σκασει τηλ απο ΓΕΣ να παρω εκτακτη αδεια και μονο τοτε καταφερα να φυγω..


Μουνιααα ! λεω ετσι θελετε ε !

Μαγκες !! Γυρισα πισω με εναν και μοναδικο σκοπο.. εκανα ενα ταγμα ΜΠΟΥΡ-ΔΕ-ΛΟ για να εχουν να παρουν και για το σπιτι, τους ξεχεσα αστερια και φωτιες σε καθε μα ΚΑΘΕ ευκαιρια μπροστα σε ολοκληρο το ταγμα σε περιπτωσεις, και μετα απο 3 εβδομαδες περιπου, πηρα και την αναβολη μου και Ε-φυ-γα !! και τωρα ειμαι για το Ι-5 οπου να'ναι..

Αυτα λοιπον μαλακες για το κωλοστρατο σας και σκατα στα μουτρα σας που φερνετε ανθρωπο ο οποιος βαραγε σκοπιες και εκανε ερπην κατω απο συρματοπλεγματα οταν ηταν ακομα 11 χρονων και ειναι μεγαλυτερος πατριωτης απο οποιοδηποτε αρχιδι εκει μεσα, (γιατι εκει θα ειμαι και θα σας δω να τρεχετε καργιολες και χωρις 2ο διαβατηριο..) σε σημειο να ζηταει Ι-5 !!

Μπηκα.. εκατσα συνολικα 6 (!!) μηνες.. τα εζησα.. (και τα δικα μου και των υπολοιπων παληκαριων) και ενα πραγμα εχω να πω ως συμπερασμα :

Γ.ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΣΑΣ ΑΥΤΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Γ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΓΥΡΙΣΜΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ !!

(συγγνωμη για το μεγεθος του κειμενου αλλα εχω γραψει μονο το 1/4 της πραγματικης ιστοριας !!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: