Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε 22% πέρσι στην Κίνα καθώς οι καταναλωτές επέδειξαν μεγαλύτερη ευαισθησία στις τιμές σε ένα περιβάλλον επιτάχυνσης του πληθωρισμού, σύμφωνα με μία έκθεση που δημοσίευσε το China e-Business Research Center. Οι ιντερνετικές πωλήσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν τόσο τις συναλλαγές μεταξύ εμπορικών επιχειρήσεων και καταναλωτών, όσο και μεταξύ των επιχειρήσεων μεταξύ τους ή των καταναλωτών μεταξύ τους, αυξήθηκαν σε 4500 δισ. γιουάν (ή 507 δισ. ευρώ) σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύτηκε χθες.
Το μεγαλύτερο μέρος των ηλεκτρονικών συναλλαγών καταλαμβάνουν οι συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων με 3800 δισ. γιουάν, ενώ οι συνολικές αγορές των καταναλωτών ανέρχονται σε 513 δισ. γιουάν.
Οι ανταγωνιστικές τιμές και η αυξανόμενη εμπιστοσύνη στην ασφάλεια των ηλεκτρονικών μέσων πληρωμών αποτελούν τους βασικούς λόγους ανάπτυξης των συναλλαγών αυτών, με συνέπεια ο αριθμός των αγοραστών να περάσει από 121 εκατομ.το 2009 σε 158 εκατομ. το 2010. Η Κίνα διαθέτει πάνω από 450 εκατομ. κυβερνοναύτες και 25.000 ιστοτόπους πωλήσεων στα τέλη 2010 έναντι 20.700 προ εξαμήνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου