ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Οι πραγματικοί διάλογοι του Μπέου με τον Πατέρα...πριν την ΣΥΡΡΑΦΗ.


Όπως θα έχετε ακούσει ή διαβάσει, ο Κούγιας παρουσίασε κασέτες, στις οποίες, ο Μπέος φέρεται να λέει τα εξής:
“Toυ λέω αν είναι να βγει ο Κάκος εκει πάνω βάλε μου τον Δαλούκα, ο οποίος Δαλούκας θα παίξει 52 - 48 Άρη. Τα σπόρια θα τα δώσει στον Άρη.

Τον παίρνω τηλέφωνο εγώ. Του λέω πρόσεξε. Σε παίρνω τηλέφωνο για ένα συγκεκριμένο πράγμα. Εάν θα μπεις εκεί, θα βοηθήσεις; Πρόσεξε δεν θέλω να κάνεις έγκλημα. Να βοηθήσεις. Θα βοηθήσεις;

Μου λέει ότι μου πεις. Του λέω πρόσεχε γιατί θα γίνει της πουτ#$@# και δεν θέλω να είμαι εγώ στην μέση. Να μην εκτεθώ. Μου λέει προχώρα. Μου λέει για τα… Θα το κανονίσω αυτό αν όλα πάνε καλά.
Μπροστά στην γυναίκα του του λέω φεύγεις για την Θεσσαλονίκη. Πρόσεξε καλά. Και πάει πάνω. Βλέπω το πέναλτι στην τηλεόραση. Τον παίρνω στο ημίχρονο. Το έχει κλειστό. Τον ξαναπαίρνω, το έχει ανοιχτό δεν απαντά. Και τον πήρα μετά το βράδυ. Τότε του είπα ότι γα씣£$% του Δαλούκα.
Ότι είσαι μουν&$%”£! Άρα λοιπόν είσαι διπρόσωπος. Όταν τον πήρα στην Πολωνία και του είπα πρόσεχε, θα βγεις να βοηθήσεις;

Μην με εκθέσεις, γιατί τότε θα έρθουν οι Ρώσοι, Βούλγαροι, Ρουμάνοι και δεν θα μπορώ να τους ελέγξω. Τον ρώτησα αν θέλεις να παίξεις. Του είπα πρόσεχε θα έρθει κόσμος που δεν μπορώ να ελέγξω. Και μην μου λες μετά να μπω ή να μην μπω μπροστά”.
Όπως όμως θα δείτε παρακάτω. Οι δηλώσεις αυτές του Μπέου, αποτελούν συρραφή από άλλη συνομιλία, την οποία έχει κάνει ο Μπέος με τον Πατέρα, και κατά την οποία του διηγείται άλλες ιστορίες. Τις κασέτες με τις πραγματικές συνομιλίες τις έχω ΜΟΝΟ εγώ στη διάθεσή μου. Κατ’ αποκλειστικότητα σας παρουσιάζω την απομαγνητοφώνησή τους: (Με έντονα γράμματα σας σημειώνω τις φράσεις τις οποίες χρησιμοποίησε ο Κούγιας, για να μπορείτε να συγκρίνετε).
Είμαστε που λες στο στριπτιτζάδικο εγώ, ο Μάκαρος, ο Κάκος και ο Δαλούκας και βλέπουμε τα κορίτσια να χορεύουν. Σε κάποια στιγμή, μου λέει ο Μάκαρος, “Ο Κάκος είναι έτοιμος να ανέβει στην μπάρα και να κάνει στριπτίζ”.”Toυ λέω αν είναι να βγει ο Κάκος εκει πάνω βάλε μου τον Δαλούκα, ο οποίος Δαλούκας μου έχει ξανακάνει στριπτίζ και θα βγάλουμε γούστα”. Τελικά δε με ακούσανε, ανέβηκε ο Κάκος και με το που έβγαλε το παντελόνι, μας πετάξανε έξω και τους τέσσερεις.
Την άλλη μέρα σπίτι μου, τρώγαμε ξηρούς καρπούς και σπόρια και λέγαμε για το στοίχημα. Μου λέει ο Μάκαρος: “Ρε μπασκετάκι βάζεις στο δελτίο; Έχεις κάνα σιγουράκι;” Του λέω “εγώ δεν έχω ιδέα αλλά ένας γνωστός που τα κατέχει μου είπε ότι για ακριβές σκορ θα παίξει 52 - 48 Άρη-ΠΑΟΚ”. Εκείνη την ώρα τον πήρε τηλέφωνο ο Καραμανλής και του είπε ότι θα έρθει μαζί με το Σπηλιοτόπουλο και να του κρατήσει κάνα ξηροκάρπιο. Ο Μάκαρος του είπε ότι τα φυστίκια θα του τα αφήσει, αλλά τα σπόρια θα τα δώσει στον Άρη που ξέρει ότι του αρέσουν.
Του λέω δώσε να του μιλήσω κι εγώ του Κώστα, αλλά δεν τον πρόλαβα και το έκλεισε.Τον παίρνω τηλέφωνο εγώ. Του λέω πρόσεξε. Σε παίρνω τηλέφωνο για ένα συγκεκριμένο πράγμα. Έχω ένα οικοπεδάκι και θέλω να το ανταλλάξω με καμιά λιμνούλα να πηγαίνω ψάρεμα. Θα περάσεις καθόλου από τη μονή Βατοπεδίου; Θα μπεις να πεις κάνα γεια; Εάν θα μπεις εκεί, θα βοηθήσεις; Πρόσεξε δεν θέλω να κάνεις έγκλημα. Να βοηθήσεις. Θα βοηθήσεις;
Μου λέει ότι μου πεις. Του λέω πρόσεχε γιατί θα γίνει της πουτ#$@# και δεν θέλω να είμαι εγώ στην μέση. Να μην εκτεθώ. Μου λέει προχώρα με τα συμβόλαια και θα τα κανονίσουμε. Μου λέει για τα… ψάρια δεν ξέρω αν θα έχει η λίμνη. Του λέω θα το κανονίσω αυτό αν όλα πάνε καλά.
Μετά από λίγες μέρες, με παίρνει ο Δαλούκας και μου λέει μπορείς να έρθεις λίγο από το σπίτι; Πάω στο σπίτι του και πλακωνότανε πάλι με τη γυναίκα του. Τους λέω τι έγινε πάλι ρε παιδιά; Πάλι πλακώνεστε; Μου λέει πρέπει να πάω Θεσσαλονίκη αλλά αυτή θα μου τα φορέσει πάλι. Του λέει αυτή: Τέτοιος που είσαι, καλά κάνω και στα φοράω! Της λέω ήρεμα εσύ. Μετά, μπροστά στην γυναίκα του του λέω φεύγεις για την Θεσσαλονίκη. Θα την προσέχω εγώ. Και της λέω αυτηνής: Πρόσεξε καλά. Μην μάθω ότι έκανες τίποτα θα τα πω όλα του Δαλούκα. Ηρέμησε τότε ο Δαλούκας και πάει πάνω. Μετά από δύο μέρες, με παίρνουν και μου λένε ότι γα씣£$% η γυναίκα του Δαλούκα με ένα μαύρο. Πάρτον να του το πεις. Τους λέω όχι τώρα ρε παιδιά,βλέπω το πέναλτι στην τηλεόραση. Θα τον πάρω όταν τελειώσει ο αγώνας. Τέλος πάντων, τον παίρνω στο ημίχρονο. Το έχει κλειστό. Τον ξαναπαίρνω, το έχει ανοιχτό δεν απαντά. Και τον πήρα μετά το βράδυ και του το είπα. Παίρνει αυτός τη γυναίκα του και πλακώνονται. Και με παίρνει αυτή και μου λέει: πότε του είπες ότι γα씣£$% του Δαλούκα;;; Και της λέω όλη μέρα δεν τον έβρισκα αλλά κατά τις εννιάμισι τον βρήκα. Τότε του είπα ότι γα씣£$% του Δαλούκα. Και μου λέει αυτή: έχω κι εγώ να σου πω κάτι: Ότι είσαι μουν&$%”£! Γιατί τα 5.000 που σου έδωσα για να μην του το πεις, τα πήρες. Άρα λοιπόν είσαι διπρόσωπος. Τα ίδια μου είχες κάνει και τότε που είχε πάει αυτός στην Πολωνία και εγώ γα씣£$% με τρεις κινέζους. Και της λέω, δεν έχεις δίκιο. Όταν τον πήρα στην Πολωνία και του είπα “πρόσεχε όταν περνάς κάτω από πόρτες να μη χτυπήσεις”, αυτός δεν κατάλαβε τίποτα. Άρα δεν πιάνεται.
Εκείνη την ώρα, έρχεται ο Μπρέσκα και κουβαλούσε τις πίτσες. Και μου λέει ρε θα βγεις να βοηθήσεις; Του λέω χ”σε μας κι εσύ ρε Μπρέσκα, αφού βλέπεις μιλάω στο τηλέφωνο. Και μου λέει η γυναίκα του Δαλούκα: Αύριο έχω ραντεβού με τρεις άραβες. Κανόνισε μην με εκθέσεις, γιατί τότε θα τα πάρω και θα έρθουν οι Ρώσοι, Βούλγαροι, Ρουμάνοι και δεν θα μπορώ να τους ελέγξω. Και της λέω “ποιοι Ρώσοι; Δολοφόνοι;” Και μου λέει: “Τι λες μωρέ βλαμμένε; Θα μου κατέβουν οι Ρώσοι, πώς το λέτε στο χωριό σου;” Μετά μου είπε ο Δαλούκας ότι αυτή όταν συγχίζεται, της κατεβαίνουν οι Ρώσοι. Γ@μησέ τα σου λέω.
Όταν γύρισε ο Δαλούκας από τη Θεσσαλονίκη τον πήρα να του πω ότι έχουμε κανονίσει μπιρίμπα το βράδυ στο σπίτι. Τον ρώτησα αν θέλεις να παίξεις. Του είπα πρόσεχε μην αρχίσεις όμως πάλι να το λες δεξιά αριστερά γιατί θα έρθει κόσμος που δεν μπορώ να ελέγξω και θα μου το κάνουνε μ*$νί το σπίτι και θα ουρλίαζει πάλι η μάνα μου. Και μην μου λες μετά να μπω ή να μην μπω μπροστά. Μόνος σου θα πρέπει να τα βγάλεις πέρα με την κυρά Αφροδίτη.
ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ...ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Δεν υπάρχουν σχόλια: