ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Επιστολή σοκ Παπανδρέου στον Στρος Καν

Μέιλ, αποκάλυψη- σοκ - βόμβα του Γιώργου Παπανδρέου στον Ντομινίκ Στρος Καν.

Το μέιλ έχει ως εξής: 



" Πρώην φίλε Ντομινίκ.

Δικαιούμαι να σου βάλω και εγώ μια φορά τις φωνές. 

Μα, τι πήγες να κάνεις; Επειδή εγώ κράτησα κλειστό το στόμα μου και δεν μίλησα για τις κρυφές συναντήσεις μας πριν τις εκλογές για το δφάνειο , θα τόκαναν όλοι; 

Και να που την πάτησες με την αθώα καμαριέρα. Αλλά εσύ φταις. Δεν έκανε τίποτα άλλο η καμαριέρα , παρά ό, τι έκανες εσύ σε μένα. Πρόδωσες δηλαδή με το βίντεο πού έπαιξε ο L.Lazopoulos τι είχαμε πει και κάνει για να πάρω το δάνειο. 

Ε , το ίδιο έκανε και η καμαριέρα. 

Κράτησε το στόμα της κλειστό όταν το ήθελες και το άνοιξε όταν δεν ήθελες. 


Μα, ρε Ντομινίκ, τι άλλο να σου πώ; Δεν το περίμενα ότι είσαι τόοοσο μαλ...ας , να πας να την πέσεις σε μια καμαριέρα! Αν τόξερα θα διαπραγματευόμουν καλύτερα το επιτόκιο που μας έβαλες !Κρίμα, κύριε Καν, γιατί το επίθετό σου μου άρεσε πολύ. Μου θύμιζε το Καν-ό μου.

Λυπάμαι Ντομινίκ, αλλά η φιλία μας τελειώνει με αυτήν την παραλίγο συνεύρεση με την καμαριέρα που πήγες να κάνεις στη Νέα Υόρκη. Για μας στην Ελλάδα, μη νοιάζεσαι πια , είμαστε πάντα στο δρόμο για την εύρεση χρημάτων.

Να σαπίσεις στη φυλακή.

G.A.P ' 

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: