ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

ΘΥΜΩΣΤΕ...

Επιλέξαμε να αναρτήσουμε το παρακάτω σχόλιο, έτσι όπως στάλθηκε στο ιστολόγιο, χωρίς πολλά σχόλια εκτός απο την παρατήρηση ότι, η ζωή του φίλου που το έγραψε είναι το μέλλον που μας προετοιμάζουν. Θα τους το επιτρέψουμε; Περιμένουμε τα δικά σας σχόλια.
“Ειμαι 60 χρονων και 7 χρονια ανεργος. Ζω με την συντροφο μου και το 19χρονο κοριτσι μου που και αυτο ειναι ανεργο.Η συντροφος μου επαιρνε απο το ταμειο ανεργιας 450 ευρω και για ενα χρονο καλυπταμε το ενοικιο σε ενα υμιυπογειο που βρεθηκαμε.
Τωρα τελειωσε το ταμειο και ειναι και αυτη χωρις δουλεια. Περσι δεν δοθηκε το επιδομα ενοικιου και σε λιγο θα μου κοψει η ΔΕΗ το ρευμα…και η σπιτονοικοκυρα μου θα μου κανει εξωση διοτι δεν μπορω να της δωσω τα ενοικια…ΕΔΩ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΓΙΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ…γιαι μενα ισως να μην υπαρχει σωτηρια…ΕΣΕΙΣ ομως νεοι ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΛΕΨΕΙ και να σας ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ…Ενωθητε και διεκδικηστε το δικαιωμα σας στην ζωη, στην μορφωση, στην εργασια και στο μελλον που οι αλητες θελουν να το υποθηκευσουν για σας και τα παιδια σας. ΘΥΜΩΣΤΕ….για αυτα που κανουν χωρις να σας ρωτησουν. Κανεις δεν θα σας χαρισει τιποτε αν δεν το απαιτησετε με δυναμη και ορμη. ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ…και ισως και χειροτερα”

Ανδρέας,

Δεν υπάρχουν σχόλια: