«Τα 70 από τα 185 καινούργια βαγόνια που αγόρασε ο ΟΣΕ τα έτη 2004-2007 απαξιώνονται ακινητοποιημένα από διάφορες βλάβες, ενώ τουλάχιστον 30 παραμένουν σε αχρησία από βλάβες σε τουαλέτες! Εκτός από τα 30 ακινητοποιημένα λόγω τουαλετών βαγόνια, άλλα 40 επίσης ξαποσταίνουν στο λιβάδι και σε άλλες τεχνικές εγκαταστάσεις, λόγω ζημιών από συγκρούσεις, εκτροχιάσεις αλλά και αδυναμία του Οργανισμού να υλοποιήσει το πρόγραμμα εργοστασιακών συντηρήσεων, που τρέχει με ρυθμούς βραδύτερους της χελώνας».
Τη νέα καταγγελία, για την εγκατάλειψη καινούργιου τροχαίου υλικού του ΟΣΕ στο Αμαξοστάσιο του Ρέντη, έκαναν τα μέλη του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου. Οπως τονίζουν, τα νέα βαγόνια κόστισαν 1.200.000 ευρώ έκαστο και συνολικά ξεπέρασαν τα 220 εκατομμύρια ευρώ! Ωστόσο μόνον τα 115 είναι ικανά να παράσχουν υπηρεσίες.
Ο Σύλλογος καταγγέλλει ακόμη ότι «ο ΟΣΕ και οι προμηθευτές παλινωδούν μία ολόκληρη 5ετία να δώσουν λύση σε τεχνικά προβλήματα που παρουσίασαν τα υψηλής τεχνολογίας συστήματα. Οι αρμόδιοι όμως δεν φρόντισαν καν να τα διατηρούν ασφαλή. Θα έπρεπε να μεσολαβεί μια περίφραξη, και όχι απλώς ένας φύλακας κάθε 400 μέτρα, χωρίς οπτική επαφή μεταξύ τους, χωρίς κανένα άλλο μέσο εποπτείας, διάσπαρτοι κυριολεκτικά στα τρία (ούτε καν τέσσερα) σημεία του ορίζοντα! Οι δε πόρτες των βαγονιών... ορθάνοιχτες, περιμένουν να φιλοξενήσουν στα βελούδινα καθίσματά τους περαστικούς και άστεγους της περιοχής».
Και ο Σύλλογος καταλήγει: «Σύμφωνα με στελέχη του Οργανισμού, το επιχειρησιακό σχέδιο, που εγκρίθηκε και υλοποιείται κάτω από το αυστηρό βλέμμα των οικονομικών επιτελείων, δεν επιτρέπει, από πλευράς κόστους, τη συντήρηση του συνόλου του ολοκαίνουργιου στόλου του ΟΣΕ, που πλήρωσε πανάκριβα (πάνω από 1,2 δισ. ευρώ!!) ο ελληνικός λαός και πληρώνει μέσω τόκων και δανείων. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από την άλλη πλευρά, δεν προβλέπει στα πλάνα της τη χρήση του συνόλου του τροχαίου υλικού, ακόμη και του ολοκαίνουργιου. Σύντομα λοιπόν ακόμα και οι αχρησιμοποίητες ηλεκτράμαξες, οι ηλεκτρικές αυτοκινητάμαξες, οι πολυδιαφημισμένες Desiro, θα τεθούν εκτός πλάνων διάθεσης σε δρομολόγια, αλλά και εκτός πλάνων συντήρησης, λόγω οικονομικής αδυναμίας. Πρόκειται για τεράστιο έγκλημα, που συντελείται στην ελληνική σιδηροδρομική πραγματικότητα».
Για την επιβεβαίωση των καταγγελιών του ο Σύλλογος παρουσιάζει στοιχεία και πλούσιο φωτογραφικό υλικό στην ιστοσελίδα του http://www.amnizia.com και για περισσότερες λεπτομέρειες:http://www.amnizia.com/site/index.php?option=com_content&view=article&id=71&Itemid=73
Του ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου