Τέλος εποχής για μία από τις πιο παραδοσιακές εταιρίες της Ιαπωνίας, την Daihatsu, η οποία όπως ανακοίνωσε, σταματά τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά από τον Φεβρουάριο του 2013.
Οι λόγοι που οδήγησαν τη θυγατρική της Toyota στην απόφαση αυτή, είναι καθαρά οικονομικοί, όπως προκύπτει και από τα στοιχεία που η Daihatsu έδωσε στη δημοσιότητα.
Η σημαντική ανατίμηση του γιεν, που άρχισε στα τέλη του 2008 και κορυφώθηκε το 2010, ...
κατέστησε μη βιώσιμες τις εξαγωγές οχημάτων στην Ευρώπη, για μια από τις λίγες εταιρίες, που παράγουν αυτοκίνητα αποκλειστικά στην Ιαπωνία.
Επιπλέον επιβαρυντικοί παράγοντες για την Daihatsu, ήταν ο φόρος 10% που επιβάλλει η ΕΕ στα προϊόντα που εισάγονται από την Ιαπωνία και τρίτες χώρες, αλλά και το υψηλό κόστος εξέλιξης, που συνεπάγεται για μια εταιρία η συμμόρφωση με τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων που θέτει η ΕΕ.
Όλο αυτό το σκηνικό, οδήγησε σε φθίνουσα πορεία τις πωλήσεις της Daihatsu, η οποία το 2010, πούλησε στην Ευρώπη λιγότερα από τα μισά αυτοκίνητα, σε σχέση με το 2006. Παρόμοια είναι η εικόνα που παρουσιάζουν οι πωλήσεις της μάρκας και στην ελληνική αγορά.
Ανεξάρτητα πάντως από την εξέλιξη αυτή, η Daihatsu διευκρίνισε πως θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες after sales στην Ευρώπη και μετά το 2013 και για όσο διάστημα υπάρχει ζήτηση ανταλλακτικών και συντήρησης των αυτοκινήτων της.
Η Agripan SA, επίσημος εισαγωγέας των αυτοκινήτων Daihatsu στην Ελλάδα, αναφέρει σε σχετικό δελτίο τύπου, πως οι «περισσότεροι από 60.000 κάτοχοι αυτοκινήτων Daihatsu, θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αξιόπιστα, οικονομικά και πρωτοποριακά αυτοκίνητά τους και μετά το 2013, καθώς και το ίδιο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και υποστήριξης».
Οι λόγοι που οδήγησαν τη θυγατρική της Toyota στην απόφαση αυτή, είναι καθαρά οικονομικοί, όπως προκύπτει και από τα στοιχεία που η Daihatsu έδωσε στη δημοσιότητα.
Η σημαντική ανατίμηση του γιεν, που άρχισε στα τέλη του 2008 και κορυφώθηκε το 2010, ...
κατέστησε μη βιώσιμες τις εξαγωγές οχημάτων στην Ευρώπη, για μια από τις λίγες εταιρίες, που παράγουν αυτοκίνητα αποκλειστικά στην Ιαπωνία.
Επιπλέον επιβαρυντικοί παράγοντες για την Daihatsu, ήταν ο φόρος 10% που επιβάλλει η ΕΕ στα προϊόντα που εισάγονται από την Ιαπωνία και τρίτες χώρες, αλλά και το υψηλό κόστος εξέλιξης, που συνεπάγεται για μια εταιρία η συμμόρφωση με τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων που θέτει η ΕΕ.
Όλο αυτό το σκηνικό, οδήγησε σε φθίνουσα πορεία τις πωλήσεις της Daihatsu, η οποία το 2010, πούλησε στην Ευρώπη λιγότερα από τα μισά αυτοκίνητα, σε σχέση με το 2006. Παρόμοια είναι η εικόνα που παρουσιάζουν οι πωλήσεις της μάρκας και στην ελληνική αγορά.
Ανεξάρτητα πάντως από την εξέλιξη αυτή, η Daihatsu διευκρίνισε πως θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες after sales στην Ευρώπη και μετά το 2013 και για όσο διάστημα υπάρχει ζήτηση ανταλλακτικών και συντήρησης των αυτοκινήτων της.
Η Agripan SA, επίσημος εισαγωγέας των αυτοκινήτων Daihatsu στην Ελλάδα, αναφέρει σε σχετικό δελτίο τύπου, πως οι «περισσότεροι από 60.000 κάτοχοι αυτοκινήτων Daihatsu, θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αξιόπιστα, οικονομικά και πρωτοποριακά αυτοκίνητά τους και μετά το 2013, καθώς και το ίδιο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και υποστήριξης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου