ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Τζιμπούρ: Εγώ φοράω παντελόνια


Ο Αλγερινός επιθετικός μίλησε για τους στόχους που έχει με την νέα του ομάδα αλλά και για τον Βαλβέρδε - Τι λέει για την ΑΕΚ και τον Αδαμίδη
Τζιμπούρ: Εγώ φοράω παντελόνιαΣε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «ΕΞΕΔΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ», ο Ράφικ Τζιμπούρ τόνισε πως ήταν επιθυμία του να γίνει μέλος του Ολυμπιακού υπό τον Ερνέστο Βαλβέρδε.
Αναλυτικά η συνέντευξη
Πως προέκυψε ο Ολυμπιακός; Σε εκείνο το φιλανθρωπικό ματς με τον Ζιντάν;
Όχι βέβαια. Εκείνο το βράδυ απλώς είχαμε δώσει μια απλή χειραψία με τον κύριο Μαρινάκη. Τίποτα άλλο. Ούτε από το δικό μου μυαλό περνούσε τίποτα ούτε από το δικό του φαντάζομαι. Τις τελευταίες μέρες η αλήθεια είναι ότι βρισκόμουν πολύ κοντά σε ομάδες του εξωτερικού. Ειδικά στην Γερμανία, όπου η Χόφενχαϊμ είχε εκφράσει έντονο ενδιαφέρον. Μου τηλεφώνησε όμως ο ατζέντης μου, ο κύριος Καζιάνης για να με ενημερώσει ότι με θέλει πολύ ο Ολυμπιακός. Ο κύριος Μαρινάκης. Ένας πραγματικός πρόεδρος. Και ο κύριος Βαλβέρδε. Εγώ είχα πάντα στο μυαλό μου να πάω σε ένα καλύτερο κλαμπ αν φύγω από την ΑΕΚ και η πραγματικότητα είναι ότι ο Ολυμπιακός είναι η πιο δυνατή ομάδα στην Ελλάδα. Που μπορεί να μου προσφέρει ό,τι θέλω. Έγινε η συνάντηση με τον κύριο Μαρινάκη και μου είπε ότι πιστεύει πολύ σε μένα και την αξία μου. Το ίδιο ισχύει και για τον κόουτς, που είναι πιο σημαντικό για μένα. Συμφώνησα λοιπόν χωρίς δεύτερη σκέψη. Για μένα άλλωστε δεν ήταν θέμα το οικονομικό».
-Τι σου προσφέρει αυτή η μεταγραφή;
Ένα παραπάνω βήμα στην καριέρα μου. Ήθελα να γίνω μέλος του Ολυμπιακού του Βαλβέρδε. Η φιλοσοφία και ο τρόπος παιχνιδιού της ομάδας μου ταιριάζουν απόλυτα. Είναι επιθετικό το παιχνίδι και εγώ μπορώ να ενταχθώ σε αυτό. Νιώθω ευτυχισμένος για την νέα σελίδα στην καριέρα μου. Ελπίζω να τον βοηθήσω και εγώ να ανέβει ένα επίπεδο παραπάνω ειδικά στην Ευρώπη, γιατί στην Ελλάδα είναι ήδη ο απόλυτος κυρίαρχος».
-Θεωρείς δηλαδή ότι του χρόνου θα είσαι στο Τσάμπιονς Λιγκ;
Είναι το όνειρο μου. Ο δεύτερος μεγάλος προσωπικός μου στόχος μετά το Μουντιάλ που ήδη συμμετείχα. Είμαι βέβαιος ότι εκεί θα παίξω του χρόνου».
-Μιραλάς, Πάντελιτς. Σπουδαίοι συμπαίκτες, μεγάλος συναγωνισμός. Σε αγχώνει;
Εγώ πάντα στην καριέρα μου έχω μάθει να είμαι στους καλύτερους. Με τους καλύτερους και από τους καλύτερους. Θεωρώ ότι όλοι δουλεύουμε για τον ίδιο σκοπό. Ελπίζω ότι θα καταφέρω να κερδίσω μια θέση στις επιλογές του προπονητή μου μέσα από την δουλειά που θα κάνω. Πατάω τα πόδια μου στο έδαφος, δεν πετάω και είμαι βέβαιος ότι θα πετύχω στον Ολυμπιακό».
-Κάποιοι φίλοι του Ολυμπιακού με βάση όσα έχουν διαβάσει και ακούσει για σένα μπορεί να αγχώνονται. Για το πώς θα λειτουργείς στα αποδυτήρια...
Ζω με έντονα συναισθήματα. Έχω πάθος για ό,τι κάνω. Δίνω πάντα τον καλύτερο μου εαυτό. Και είμαι γεννημένος μαχητής και νικητής. Αυτό θέλω να ξέρουν οι φίλοι του Ολυμπιακού. Αυτό θα κάνω και για τον Ολυμπιακό.
Τι περιμένεις από τη συνεργασία σου με τον Ερνέστο Βαλβέρδε; Όλοι οι παίκτες λένε τα καλύτερα για αυτόν...
Είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσει πολύ. Είμαι χαρούμενος γιατί πίστεψε σε μένα. Και εγώ πιστεύω σε εκείνον. Ότι μπορεί να με βοηθήσει, να με βελτιώσει, να με εξελίξει, να με αξιοποιήσει. Γουστάρω τον θρύλο του Βαλβέρδε και ελπίζω ότι με την δική μου προσθήκη η ομάδα θα πετύχει τους στόχους της».
-Πως σκέφτεσαι την πρώτη σου φορά στο «Γ. Καραϊσκάκης» με τη φανέλα του Ολυμπιακού;
Σε αυτό το γήπεδο έχω παίξει μόνο ως... εχθρός. Πρόκειται για μια φανταστική έδρα. Ένα γήπεδο που οι οπαδοί το μετατρέπουν σε καμίνι. Μου θυμίζει την πατρίδα μου και πώς ζουν εκεί το ποδόσφαιρο. Είμαι σίγουρος ότι θα νιώσω πανέμορφα πατώντας στο χορτάρι. Και θα ζω πλέον την ατμόσφαιρα ως γηπεδούχος».
Για την ΑΕΚ
«Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει ότι στο δικό μου μυαλό δεν υπάρχει ότι εγώ θα γύρω τον Γενάρη απο την ΑΕΚ. Με εξώθησαν να φύγω. Δεν είχα άλλη επιλογή. Η συμπεριφορά της διοίκησης και του κ. Αδαμίδη έφεραν τα πράγματα εκεί. Όλα όσα έλεγαν κι έκαναν. Όσα διοχέτευσαν στον Τύπο. Ήταν αναληθή. Όπως ψεύτικο ήταν και το επεισόδιο που λένε ότι έγινε με τον προπονητή. Όπως ψέματα ήταν τα όσα μου έλεγε ο Αδαμίδης ότι θα με κάνει τον πιο ακριβοπληρωμένο παίκτη της ΑΕΚ. Ποτέ δεν ζήτησα λεφτά. Εκείνος το έλεγε. Ελθβαθ φοβερό. Έλεγαν ότι θέλουν να με κρατήσουν και την ίδια στιγμή μου εξηγούσε ο πρόεδρος της ΑΕΚ ότι πιθανόν να ψάξουν ομάδα για να με πουλήσουν τον Δεκέμβρη. Πώς να κοιτάξω σοβαρά μία τέτοια προοπτική. Με κορόιδευαν. Και την ίδια ώρα προσπαθούσαν να με καταστρέψουν παρουσιάζοντάς με σαν τρελό και παλιοχαρακτήρα. Έναν άνθρωπο που δημιουργεί μόνο προβλήματα. Και όλα αυτά ενώ ήξεραν ότι μο χρωστούσαν μήνες χρήματα. Εγώ δεν μιλούσα. Εγώ όμως φοράω παντελόνια. Δεν είμαι σαν κι αυτούς. Καταλαβαίνω ότι ο κόσμος της ΑΕΚ δεν έχει ικανοποιηθεί με ό,τι έγινε. Είμαι πια σε μια ομάδα - αντίπαλο, αλλά φαντάζομαι η διοίκηση δεν έχει παράπονο απο αυτό. Εκείνοι με έδιωξαν. Αυτοί οι άνθρωποι δεν συμπεριφέρονταν όπως θα έπρεπε αντιπροσωπεύοντας την ιστορία της ΑΕΚ. Δεν ήταν η ΑΕΚ του Ντέμη, στην οποία εγώ υπέγραψα. Είναι η πρώτη και τελευταία φορά που αναφέρομαι σε αυτό το θέμα. Αυτό εδώ και πέρα για εμένα η ΑΕΚ είναι παρελθόν. Γύρισα σελίδα στην καριέρα μου. Το μόνο που σκέφτομαι είναι ο Ολυμπιακός και πως θα φτάσουμε την κατάκτηση του νταμπλ. Αν παίξουμε με την ΑΕΚ (γέλια)... Αυτό δεν το έχω σκεφτεί ακόμη...»

aek365.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: