ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

ΤΡΙΑ ΡΟΥΜΠΑΓΙΑΤ

Εκτέλεση: Φώτης Σιώτας
Στίχοι: Ομάρ Καγιάμ Μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Μιχαήλ Από το CD: Αγία Νοσταλγία / 1993



Σήκω και δώσε μου κρασί τα λόγια είναι καμένα
απόψε το χειλάκι σου είναι το παν για μένα.
Κι όσο για τα ταξίματα και για τα κρίματά μου
τα βλέπω σαν τα κατσαρά μαλλιά σου μπερδεμένα.

Για εκείνα που δεν έκανα και που 'χω καμωμένα
αν έχω τη ζωή σωστά είτε στραβά παρμένα
αυτό θα 'ν' το μαράζι μου κρασί λοιπόν ποιος ξέρει
μην βγαίνει τούτη η αναπνοή στερνή φορά από 'μένα

Όταν θελήσει η μοίρα μου τον κόσμο αυτό ν' αφήσω
και κάθε ελπίδα για ζωή απ' την καρδιά μου σβήσω
μια κούπα από τη στάχτη μου να φτιάξετε συντρόφοι
σαν θα γεμίζει με κρασί ίσως να ξαναζήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: