Καμιά εξέλιξη για τη βελτίωση του οδικού τμήματος από Α/Κ Βελεστίνου του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ έως την πόλη του Βόλου δεν έχει σημειωθεί σύμφωνα με απάντηση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας (Διεύθυνση Δημοσίων Έργων Θεσσαλίας) σε έγγραφο που απέστειλε στις 15 Μαρτίου 2011 η Διοικούσα Επιτροπή του Τ.Ε.Ε. Μαγνησίας.
Ειδικότερα το Τ.Ε.Ε. Μαγνησίας ζητούσε να πληροφορηθεί για το θέμα, καθώς πέρασαν δύο και πλέον χρόνια και δεν υπήρχε καμία εξέλιξη.
Σημείωνε πως η κατάσταση στη συγκεκριμένη χιλιομετρική θέση επιδεινώνεται με αποτέλεσμα να κρίνεται εξαιρετικά επικίνδυνη για τους χρήστες της οδού και ίσως μοναδική περίπτωση εθνικού δρόμου που παραμένει σε άθλια κατάσταση για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.
Παράλληλα η Διοικούσα Επιτροπή του Τ.Ε.Ε. Μαγνησίας ζητούσε να ενημερωθεί σε ποιο σημείο βρίσκεται η γεωλογική μελέτη, τονίζοντας προς την Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας ότι η καθυστέρηση που έχει επιδειχθεί μέχρι σήμερα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι υπερβολικά μεγάλη και ανέφερε πως να έπρεπε να γίνει γνωστό το χρονοδιάγραμμα των επόμενων σταδίων για την αποκατάσταση της οδού.
Η απάντηση
Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας και ειδικότερα η Διεύθυνση Δημοσίων Έργων Θεσσαλίας απάντησε προς το Τ.Ε.Ε. Μαγνησίας για το θέμα της ΠΑΘΕ.
Συγκεκριμένα η απάντηση έχει ως εξής: «Εξακολουθεί να υφίσταται εκκρεμότητα στην υπογραφή των συμβάσεων με τους αναδόχους μελετητές των δύο μελετητών (γεωτεχνική έρευνα - γεωτεχνική μελέτη) που προκηρύχθηκαν από την Υπηρεσία μας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων βατότητας που παρουσιάζονται στο οδικό τμήμα σύνδεσης του Βόλου με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ (περιοχή Α/Κ/ Βελεστίνου) λόγω εμπλοκής της αρχικής διάθεσης πίστωσης (ΣΑΕΠ 517).
Στο πλαίσιο ενεργειών επίλυσης του ανωτέρω θέματος εξάλλου η υπηρεσία μας έχει αποστείλει σχετικά έγγραφα προς τη Διεύθυνση Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Θεσσαλίας, για την εξασφάλιση της αναγκαίας χρηματοδότησης και επανήλθαμε συμπεριλαμβάνοντας τις υπόψη μελέτης στις προτάσεις της Υπηρεσίας μας για ένταξη στο Π.Δ.Ε. έτους 2011».
Σημειώνεται από το Τ.Ε.Ε. Μαγνησίας πως τον Ιανουάριο του 2009 με απόφαση του τότε Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Θεσσαλίας κ. Φώτη Γκούπα, εντάχθηκε στην ΣΑΕΠ 517 υποέργο προϋπολογισμού, 75.000 ευρώ για την γεωτεχνική έρευνα και γεωτεχνική μελέτη του οδικού τμήματος από Α.Κ. Βελεστίνου (χ.θ.0+000 έως χ.θ. 3+000) της με αρ. 6 ΠΕΟ Λάρισας - Βόλου.
Ειδικότερα, σύμφωνα με έγγραφο της Διεύθυνσης Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 24 Μαΐου 2010, στις 17 Μαρτίου 2009 με απόφαση του τότε Γ.Γ. Περιφέρειας Θεσσαλίας εγκρίθηκε πίστωση 38.410 ευρώ για τη μελέτη «βελτίωση οδικού τμήματος σύνδεσης του Βελεστίνου με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και την πόλη του Βόλου» και 36.590 ευρώ για τις γεωτεχνικές έρευνες της παραπάνω μελέτης.
Η αρμόδια υπηρεσία σε διαγωνισμό για τη ανάθεση των δύο μελετών και ο διαγωνισμοί ολοκληρώθηκαν, αλλά δεν προχώρησε η έκδοση αποφάσεων ανάθεσης επειδή υπήρξε πρόβλημα με την χρηματοδότηση της ΣΑΕΠ 517.
«Η εκπόνηση της ανωτέρω μελέτης, αναφέρεται στο συγκεκριμένο έγγραφο, είναι απαραίτητη και επείγουσα, προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια εκδήλωσης παραμορφώσεων του οδοστρώματος σε μήκος περίπου 1.500 μέτρων και να προσδιοριστούν τα μέτρα απαιτούνται για την άρση του προβλήματος και της συνεπαγόμενης αυτού επικινδυνότητας στο συγκεκριμένο τμήμα της Ε.Ο Βελεστίνου - Βόλου».
Με αφορμή στην παραπάνω εξέλιξη, ο πρόεδρος του Τ.Ε.Ε. Μαγνησίας κ. Σωκράτης Αναγνώστου, ανέφερε πως είναι κρίμα για ένα τόσο μικρό ποσό που απαιτείται για τις γεωλογικές μελέτες της οδού, να ταλαιπωρούνται χιλιάδες πολίτες που επισκέπτονται το Βόλο και τη Μαγνησία και να κινδυνεύουν από τους οδικούς «κυματισμούς» της Ε.Ο Βελεστίνου - Βόλου, φαινόμενο πρωτόγνωρο σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου