Το κίνημα "Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω" φαίνεται ότι εκτός από τα διόδια, επεκτάθηκε και στις ασφάλειες Ι.Χ., καθώς ένα μεγάλο μέρος ασφαλισμένων αδυνατεί να πληρώσει τη δόση των ασφαλίστρων ή απλά αρνείται να προχωρήσει σε αποπληρωμή, εξαιτίας των εκρηκτικών αυξήσεων των ασφαλίστρων.
Εκτιμάται ότι περίπου εκατομμύριο οχήματα κυκλοφορούν ανασφάλιστα στους δρόμους, αριθμός πολύ μεγάλος με δεδομένο ότι ο στόλος των οχημάτων στην Ελλάδα υπολογίζεται σε 5,5 με 6 εκατομμύρια.
Το τελευταίο διάστημα το ποσοστό των ανασφάλιστων αυτοκίνητων έχει αυξηθεί πάνω από 17%. Την ίδια ώρα, παράγοντες της αγοράς προβλέπουν λουκέτα και συγχωνεύσεις μικρομεσαίων ασφαλιστικών εταιριών.
Έτσι μετά τις μαζικές παραδόσεις των πινακίδων στις εφορίες από ιδιοκτήτες ΙΧ, προκειμένου να μην πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας, ήρθε πλέον η ώρα τη μη ανανέωσης των ασφαλιστηρίων συμβολαίων.
Αυτό ανέφεραν κατά τη διάρκεια συνάντησης με δημοσιογράφους υψηλόβαθμα στελέχη της Εθνικής Ασφαλιστικής το απογευμα της Τετάρτης και υπογράμμισαν με έμφαση ότι "δυστυχώς το ποσοστό αυτό βαίνει αυξανόμενο".
Τη ίδια ώρα η Εθνική Ασφαλιστική βάζει ως στόχο την ενδυνάμωση των σχέσεων με την μητρική Εθνική Τράπεζα, το δίκτυο της οποίας θα χρησιμοποιήσει για την προώθηση τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων.
Την Τετάρτη κατά τη διάρκεια γεύματος, ο πρόεδρος της εταιρείας Λεωνίδας Θεόκλητος υπογράμμισε ότι η Εθνική Ασφαλιστική θα προχωρήσει σύντομα σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, προκειμένου να καλύψει τις αυξημένες απαιτήσεις σε κεφάλαια που εισάγει η οδηγία Solvency II.
Στην τοποθέτηση του ο κ. Λεωνίδας Θεόκλητος, υπογράμμισε πως ζούμε σήμερα μια ζοφερή πραγματικότητα και τόνισε ότι η αναδιάρθρωση του χρέους θα είναι καταστροφική για τα ασφαλιστικά ταμεία, τις ασφαλιστικές εταιρείες και τις τράπεζες.
Μίκα Κοντορούση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου