ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

ΑΡΣΗ ΜΠΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ

Μην ψαρώνεται παιδιά..η κάνουμε την επανάστασή μας και με το δίκιο μας η με σταθερά βήματα θα μας πάρει ο διάολος..εμείς θα αλλάξουμε το σύστημα. Ο ΛΑΟΣ και όχι τα λαμόγια

Κορυφώνεται το κοινωνικό κίνημα μη καταβολής διοδίων με τις κινητοποιήσεις στις Εθνικές Οδούς όλης της χώρας, την Κυριακή, όπου, ήδη, δεκάδες χιλιάδες οδηγοί σηκώνουν χωρίς ενδοιασμούς τις μπάρες και περνούν χωρίς να πληρώσουν τα τέλη.

θεμα: Αυτοδιαχειριζόμενοι Αγροί στον αστικό χώρο

Στις σημερινές δύσκολες συνθήκες και στα ακόμη δυσκολότερα χρόνια που έρχονται, πρέπει να ληφθούν πρωτοβουλίες στον αστικό χώρο που να απαντούν στις ανάγκες στέγασης, περίθαλψης, διατροφής κάποιων πληθυσμιακών ομάδων που αντιμετωπίζουν ακόμη και προβλήματα επιβίωσης, αλλά και στις ανάγκες περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, κοινωνικοποίησης και αυτοδιαχείρισης που προκύπτουν για ολόκληρη την κοινωνία.

Έτρωγε 20.000 θερμίδες την ημέρα και ο γιατρός του είπε να κάνει ποδήλατο!!!
Νομική διαδικασία κατά του συστήματος υγείας ξεκίνησε ένας από τους πιο παχύσαρκους ανθρώπους στον κόσμο, κατηγορώντας τους γιατρούς για αδιαφορία.

Ο λόγος για τον πρώην ταχυδρόμο Paul Mason, ο οποίος ήταν ένας από τους πιο παχουλούς άντρες του κόσμου και μετά από μια χειρουργική επέμβαση που έκανε στο στομάχι, η οποία τον οδήγησε στο να χάσει πολύ βάρος. Ο 50χρονος ζυγίζει πλέον τα μισά κιλά από πριν, αλλά κατηγορεί το σύστημα υγείας, επειδή δεν τον είχε βοηθήσει νωρίτερα.

Ο Mason, ο οποίος έτρωγε 20.000 θερμίδες την ημέρα στο βαρύτερο του, υποστηρίζει ότι είχε ζητήσει βοήθεια από τον γιατρό του, αλλά αντί να μπει σ' ένα πρόγραμμα θεραπείας για να διαχειριστεί το βάρος του, του είχαν πει ότι το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι λίγη γυμναστική. Όπως αναφέρει ο ίδιος, όταν είχε ζητήσει να κάνει κάποια θεραπεία το 1996 ο γιατρός του είχε προτείνει να κάνει ποδήλατο.

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Σε 9 χρόνια οι αγρότες μειώθηκαν κατά 171.300!Από 700.900 το 2000 ο αριθμός των αγροτών έφτασε τους 529.600 το 2009

 Κατά 171.300 μειώθηκε ο αριθμός των αγροτών στο διάστημα 2000 - 2009. Δηλαδή, μέσα σε εννέα χρόνια έφυγε από τη μέση το ένα τέταρτο των αγροτών! Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία, ο αριθμός των αγροτών το 2000 ήταν 700.900 και το 2009 έπεσε στους 526.600. Πρόκειται για μια μεγάλη μείωση της τάξης του 24,5%! Με άλλα λόγια, η μείωση αυτή σημαίνει 19.000 αγρότες το χρόνο λιγότεροι!Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτουν το μέγεθος του ξεκληρίσματος της αγροτιάς, εξαιτίας της αντιαγροτικής πολιτικής της ΕΕ και της ΚΑΠ, που εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η μείωση είναι μεγαλύτερη στις νεότερες ηλικίες. Με βάση την κατάταξη ανά ηλικία που έχει γίνει για τους απασχολούμενους στη γεωργία:

Από τον Ξηρό στη γενιά των «Πυρήνων»
Τα τελευταία 8 χρόνια έχουν αποδοθεί κατηγορίες για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση σε 57 άτομα. Από αυτά μέχρι στιγμής έχουν αθωωθεί 9 για τις υποθέσεις «17Ν» και «Ε.Λ.Α.», ενώ έχουν καταδικαστεί 15


Στον πρωτοφανή αριθμό (για τα ελληνικά δεδομένα) των 57 φτάνουν τα άτομα στα οποία αποδόθηκαν τα τελευταία οκτώ χρόνια κατηγορίες για συμμετοχή σε τέσσερις τρομοκρατικές οργανώσεις («17Ν», «Ε.Λ.Α.», «Επαναστατικός Αγώνας» και «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς»).

το ληστρικο κρατος του Τζεφρι σχεδιαζει να δινει στη δημοσιότητα (εταιρειες) τα ονόματα όσων δεν πληρώνουν διόδια!!!
Τα ονόματα των ιδιοκτητών των οχημάτων που περνούν τα διόδια χωρίς να πληρώσουν, θα γνωστοποιεί το υπουργείο Μεταφορών προς τις κοινοπραξίες - εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα διόδια για τις περαιτέρω νόμιμες ενέργειές τους για την είσπραξη των οφειλομένων ποσών.


Την έγκρισή της για τη διαβίβαση των στοιχείων των ιδιοκτητών οχημάτων (αυτοκινήτων, μοτοσικλετών, φορτηγών, κ.λπ.), έδωσε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, απαντώντας θετικά σε σχετικό ερώτημα του υπουργείου για τη νομιμότητα της χορήγησης των ονομάτων. Διάφορες εταιρείες έθεσαν προς το υπουργείο το σχετικό αίτημα χορήγησης, εν όψει του γεγονότος ότι πολλοί οδηγοί δεν καταβάλλουν το αντίτιμο για τα διόδια, περνώντας με μετακίνηση της μπάρας από τους ίδιους.

Στοιχεία
Από σύστημα βιντεοσκόπησης προέκυπταν οι αριθμοί των οχημάτων που παραβιάζουν τα διόδια, αλλά όχι και οι ιδιοκτήτες τους, αφού τα στοιχεία υπάρχουν στη διάθεση του υπουργείου.

Στην απάντησή της προς το υπουργείο η Αρχή κρίνει ότι τα στοιχεία των οδηγών αποτελούν απλά προσωπικά δεδομένα, τα οποία μπορούν να δοθούν χωρίς να χρειάζεται η συναίνεσή τους και χωρίς να παραβιάζεται η νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα, προκειμένου να ακολουθήσει δικαστική τους χρήση (π.χ. κατάθεση αγωγής, έκδοση διαταγής πληρωμής για το οφειλόμενο ποσό, πιθανότατα με επιβάρυνση προστίμου στο 20πλάσιο, κ.λπ.).

Σύμφωνα με την Αρχή, η χορήγηση των στοιχείων είναι νόμιμη αφού προβλέπεται ευθέως στις συμβάσεις που έχει υπογράψει η πολιτεία για την παραχώρηση και εκμετάλλευση των διοδίων, οι οποίες έχουν κυρωθεί με νόμο που ψηφίστηκε από τη Βουλή.

Οσον αφορά το σύστημα βιντεοσκόπησης, από παλαιότερες αποφάσεις της Αρχής (ήδη από την άδεια λειτουργίας των καμερών για τη διαχείριση της κυκλοφορίας) προκύπτει ότι μπορούν να καταγράφουν τους αριθμούς των πινακίδων των αυτοκινήτων, χωρίς να καταγράφονται και τα πρόσωπα όσων επιβαίνουν στο όχημα.

ΚΑΘΕ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ

Ποιο είναι το συνολικό κόστος για την ελληνική κοινωνία των οικονομικών σκανδάλων που συγκλονίζουν τελευταία τη χώρα; Σε αυτό το ερώτημα δεν έχει δοθεί μέχρι τώρα απάντηση.

Στη σκιά του Βατοπεδίου και του σκανδάλου της Siemens μια ομάδα πανεπιστημιακών επιχειρεί, χρησιμοποιώντας τα μεθοδολογικά εργαλεία που παρέχει η σύγχρονη οικονομική θεωρία, να προσεγγίσει την προσοδοθηρία στην Ελλάδα και να υπολογίσει το συνολικό κόστος που προκαλούν νοσηρά φαινόμενα όπως η διαφθορά, ο νεποτισμός, η αναξιοκρατία και το πελατειακό κράτος.

Οταν σε χειροκροτεί ο Καρατζαφύρερ ...

Απόλυτα ικανοποιημένοι αισθάνονται οι βουλευτές του ακροδεξιού Καρατζαφερέικου πολιτικού μορφώματος από τις επιλογές του υπουργού Μπάτσων και Καταστολής Χ. Παπουτσή, όσον αφορά την ασκούμενη κυβερνητική πολιτική για το μεταναστευτικό ζήτημα.
Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ, μάλιστα, Θανάσης Πλεύρης, και με αφορμή τον φράχτη που τοποθετείτε στον Έβρο ένιωσε πλήρης δικαιωμένος και το εξέφρασε στην σχετική κοινοβουλευτική επιτροπή:  «Πολλά απ’ αυτά, όταν τα λέγαμε εμείς πριν από 3 – 4 χρόνια, το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. μιλούσαν για ακρότητες, αλλά τώρα αντιλαμβάνονται ότι είναι αναγκαστικές επιλογές».

Πολύ εύστοχα πριν μερικές μέρες το «Ποντίκι» έκανε λόγο για κυβερνητική πολιτική που βρίσκεται σε«Συμμαχία με τη λογική Καρατζαφέρηδων και χρυσαυγιτών».

Γι΄αυτήν την κυβερνητική απόφαση έχουμε γράψει αναλυτικά και θα ήταν πλεονασμός να επανέλθουμε.

Εχει απόλυτα δίκιο ο Β. Μουλόπουλος που χαρακτήρισε «ντροπή και αίσχος» τον φράκτη διερωτώμενος αν το επόμενο βήμα θα είναι η εγκατάσταση πολυβολείων με ΣΔΙΤ της ΕΕ.
«Αυτή η πολιτική με φοβίζει. Μου φαίνεται ότι ζεσταίνει το αυγό του φιδιού», συμπλήρωσε ο βουλευτής του Σύριζα στη χθεσινή συνεδρίαση της κοινοβουλευτικής επιτροπής δημόσιας τάξης.

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΤΑ ΔΙΟΔΙΩΝ: «ΕΙΜΑΣΤΕ 100.000. ΕΞΩΔΙΚΑ, ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΓΩΓΕΣ ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ»


Οχι μόνον δεν πτοήθηκαν, αλλά πείσμωσαν! Τα μέλη των κινήσεων που αντιτίθενται στην καταβολή τέλους διοδίων στους (ιδιωτικούς στην πλειονότητά τους) αυτοκινητόδρομους της χώρας κατά τις μετακινήσεις τους, αποφάσισαν, εν όψει της κυριακάτικης κινητοποίησής τους στα διόδια της Αττικής, να εντείνουν τις αντιδράσεις τους. Η συγκέντρωση μελών του κινήματος «Δεν πληρώνουμε διόδια», στη «Λέσχη Υπογείως» των Εξαρχείων προχθές το βράδυ, ήταν μια μεγάλη έκπληξη.

Με αφορμή τα 20 χρόνια από την πολιτική δολοφονία του Νίκου Τεμπονέρα (vids)

Ένα χρονικό για να μην ξεχάσουμε!
[Αναδημοσίευση από την ηλεκτρονική εφημερίδα ΣΤάΣΗ]
Ήταν και πάλι τέτοιες μέρες, τέλος διακοπών Χριστουγέννων, πριν 15* χρόνια. Μόλις χθες δηλαδή…ιστορικά. Στα σχολεία όμως δεν επικρατούσε ησυχία, η κοινωνία έβραζε υπόκωφα. Είχαν προηγηθεί οι καταλήψεις των εργοστασίων, των «προβληματικών». Στην Πάτρα, η Πειραϊκή-Πατραϊκή είχε γίνει από την άνοιξη του 1990 ένα ιδιότυπο κέντρο αντίστασης και αγώνα ενάντια στην κυβερνητική πολιτική της ΝΔ του Μητσοτάκη.

Σοκ απο το θανατο 20χρονης στο Βολο.

Θάνατος - κεραυνός για 20χρονη
Σοκ και ανείπωτος θρήνος για τον πρόωρο και ξαφνικό θάνατο φοιτήτριας μόλις 20 ετών, η οποία «έσβησε» στο Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείο Βόλου δύο περίπου ώρες μετά τη διακομιδή της στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών.
Η Ευαγγελία Καρανάσιου από το Βόλο, η οποία σπούδαζε στο Τμήμα Λογιστικής του ΤΕΙ Λάρισας, έδωσε άνιση και σύντομη μάχη να κρατηθεί στη ζωή.
Με συμπτώματα μηνιγγίτιδας, σύμφωνα με τους γιατρούς που αντιμετώπισαν το κρίσιμο περιστατικό, η 20χρονη εισήχθη στην Παθολογική Κλινική του Νοσοκομείου Βόλου. Υψηλός πυρετός και έντονος πονοκέφαλος ταλαιπώρησαν τις δύο προηγούμενες ημέρες κατά πληροφορίες την άτυχη κοπέλα. Στις 5 χθες το πρωί δυστυχώς εξέπνευσε, βυθίζοντας στο βαρύ πένθος τους γονείς της, οι οποίοι έχασαν το μονάκριβο αγγελούδι τους.

Σοκ: αρπάζουν και τρώνε σκυλιά στην Αθήνα
Η απόγνωση σε όλο της το μεγαλείο..


Καταγγελίες σοκ και κατάσταση εξαθλίωσης σε περιοχές της Αθήνας.
Στις ιστορικές γειτονιές της Αθήνας, όπως είναι τα Πατήσια, οι κάτοικοι όλων των εθνικοτήτων βρίσκονται με το πιο σοκαριστικό στάδιο της εξαθλίωσης.
Εκεί, σε πολλά από τα μικρά διαμερίσματα που ζουν στοιβαγμένοι δεκάδες άνθρωποι, τις ημέρες της απόλυτης απόγνωσης και απόλυτης θολούρας που φέρνει η πείνα, το μεσημεριανό τραπέζι «στρώνεται» με τα σκυλάκια που αρπάζουν από τις γειτονιές, όπως αναφέρει δημοσίευμα στην ιστοσελίδα adespoto.gr.
Τα πρώτα περίεργα δείγματα κατέγραψαν οι κάτοικοι της οδού Φυλής, της οδού Αριστοτέλους, της Αγίου Μελετίου, της Πιπίνου αλλά και άλλων κεντρικών δρόμων στην περιοχή των Πατησίων, όταν σιγά-σιγά άρχισαν να εξαφανίζονται από την περιοχή τα αδέσποτα σκυλιά.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα το «Ποντίκι», τα σκυλιά ήταν μεν αδέσποτα, είχαν όμως, επί της ουσίες «υιοθετηθεί» από κατοίκους και καταστηματάρχες της περιοχής, που τα τάιζαν και άφηναν πάντα στα πεζοδρόμια πιατάκια με ξηρά τροφή και νερό.
Ξαφνικά οι κάτοικοι που φρόντιζαν τα σκυλιά συνειδητοποίησαν ότι είχαν εξαφανιστεί και ότι η εξαφάνισή τους δεν συνδεόταν με την «επιδρομή» άρρωστων εγκεφάλων που πετάνε φόλες, όπως έχει συμβεί πολλές φορές στο παρελθόν, αφού δεν βρήκαν πουθενά κάποιο ζώο πεθαμένο.
Η εξαφάνιση των αδέσποτων δεν τους έβαλε σε υποψίες, δεν στάθηκε ικανή να τους αποκαλύψει την τραγική αλήθεια. Αυτό έγινε, όμως, όταν πριν από μερικούς μήνες άρχισαν να καταγράφονται στην περιοχή περιστατικά αρπαγής σκύλων από ορισμένους μετανάστες.
Για το σοκαριστικό αυτό φαινόμενο έχει ενημερωθεί και αστυνομία της περιοχής. Οι καταγγελίες, όπως λένε οι κάτοικοι, δεν έχουν να κάνουν μόνο με τα ζωοφιλικά τους αισθήματα αλλά και με ένα πραγματικό γεγονός που τους ξεπερνά, αφού, για να φτάσουν οι άνθρωποι στο σημείο να κυνηγάνε σκύλους για να φάνε, σημαίνει ότι έχουν ξεπεράσει ακόμη και το τελευταίο στάδιο της απόγνωσης.

econews.gr

Νέο mouse με δυνατότητα multi-touch(vid)
Το μέλλον των ποντικιών ειναι εδω!

κείμενο: Κωνσταντίνα Γραμμενίδου - Παρασκευοπούλου

Microsoft παρουσίασε κατά τη διάρκεια του Consumer Electronics Show 2011 ένα νέο προϊόν στην κατηγορία των «ποντικιών» για ηλεκτρονικούς υπολογιστές, με δυνατότητες multi-touch, όπως το Magic Mouse της Apple. Τώρα χρησιμοποιείς  2 ή και 3 δάχτυλα για να διαχειριστείς τις διαθέσιμες εντολές στα Windows. Κοστίζει 80 δολάρια. Δείτε το σχετικό βίντεο.


ο χαρος βγηκε παγανια (photo) freddos

KTEL

ΔΙΟΔΙΑ: Οι συμβάσεις είναι TOP SECRET

Φίλες και φίλοι της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας,
Αν τα Γερμανικά σας είναι καλά, δεν θα χρειαστεί να διαβάσετε το υπόλοιπο αυτού του άρθρου. Απλά, αφιερώστε 8 λεπτά από το χρόνο σας για να δείτε ένα άκρως αποκαλυπτικό, ένα απίστευτο ρεπορτάζ του Spiegel TV για τα διόδια και τις «συμβάσεις παραχώρησης».
Όσοι λοιπόν ξέρετε Γερμανικά, κάντε κλικ εδώ: http://www.spiegel.de/video/video-1082550.html
Για τους υπόλοιπους αναγνώστες, προσπαθήσαμε να μεταφράσουμε το περιεχόμενο του 8λεπτου video, αντιγράφοντας κάποιες χαρακτηριστικές εικόνες του, προσθέτοντας κάποια στοιχεία, με την ελπίδα ότι θα μας το συγχωρέσει η διεύθυνση του έγκριτου περιοδικού, διότι δεν λάβαμε την άδειά του.
Όπως στην Ελλάδα, έτσι και στη Γερμανία, η κατασκευή και η συντήρηση 4 κεντρικών αυτοκινητοδρόμων έχουν παραχωρηθεί σε ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες, όπως και στη χώρα μας, θα τους εκμεταλλεύονται για τα επόμενα 30 χρόνια. Ενώ οι δρόμοι βρίσκονται υπό κατασκευή, πληροφορίες αναφέρουν, πως το κέρδος των εταιρειών θα είναι πολλαπλάσιο από αυτό που είχε υπολογιστεί αρχικά, όταν υπογράφηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης.

ΜΑΧΗ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ

Νέες, ιδιαίτερα τσουχτερές αυξήσεις, της τάξης του 33%, έρχονται το αργότερο ώς τα μέσα Φεβρουαρίου στον αυτοκινητόδρομο Μαλιακός-Κλειδί, πέρα από την τιμαριθμική αναπροσαρμογή του 7% που θα πληρώνουν οι οδηγοί από τα ξημερώματα της Δευτέρας. Θα αφορά όλους τους σταθμούς του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου και περιλαμβάνει γενική αύξηση της χρέωσης από 3 σε 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο...

Πρωτοβουλία Πολιτών: Θέλουμε να μάθουμε πως και από ποιους δημιουργήθηκε το χρέος

Την εξέταση με διαφάνεια κάθε κρατικής σύμβασης που οδήγησε στη διόγκωση του χρέους, για να μάθει η ελληνική κοινωνία την αλήθεια, ζητούν με πρωτοβουλία που θα ανακοινωθεί σύντομα, οικονομολόγοι, συνδικαλιστές και προσωπικότητες από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Στόχος της επιτροπής είναι να ακυρώσει τα επιχειρήματα της τρόικας (εδώ) και να αποδείξει ότι για το χρέος δεν φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά οι τερατώδεις συμβάσεις των υπερχρεωμένων Ολυμπιακών Αγώνων, της Siemens και των εξοπλιστικών.

Aυτά τα λαμόγια τι τα χρειαζόμαστε; Δείτε: Πόσο κοστίζουν οι εκπομπές της ΕΡΤ
Η ΕΡΤ ανέβασε στο διαδίκτυο τις εκπομπές που πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος. Τα νούμερα είναι για κόστος ανά εκπομπή η επεισόδιο χωρίς το ΦΠΑ και το ποσό των εργοδοτικών εισφορών:

«Ταξιδεύοντας» με τη Μάγια Τσόκλη, 10 επεισόδια με κόστος 18.559

«Οι παρέες γράφουν ιστορία» με… τον Σεραφείμ Φυντανίδη, για 36 επεισόδια με κόστος 22.275,

«Μια κοινωνία όνειρο» 13 επεισόδια με κόστος 17.721,

«Φωτόσφαρα» με τη Χαρά Φράγκου για 13 επεισόδια με κόστος 8.970, 


“Εικόνα σου είμαι», έρευνα για τη ζωή των νέων με την Ευτυχία Φράγκου για 13 επεισόδια με 19.761 ευρώ,
«Αυτοί που πήραν τα βουνά», για τη φυγή από την πόλη με τη Γιούλη Επτακοίλη για 13 επεισόδια με κόστος 11.809,

«Από τον Καλλικράτη στον Καλατράβα» για 13 επεισόδια με κόστος επεισοδίου 18.718,

«Η εργασία στη νεότερη Ελλάδα» για 13 επεισόδια με κόστος 27.720 ευρώ,

«Παρασκήνιο» για 13 επεισόδια με 17.000 ευρώ,

«Βιβλία στο κουτί» με τους Κατερίνα Σχινά, Βαγγέλη Χατζηβασιλείου και Μανώλη Πιμπλή για 12 επεισόδια με κόστος 13.133 ευρώ ,

«Εποχή και συγγραφείς» για 14 επεισόδια με κόστος 13.562,

«Προσφύγων δρόμοι» για 16 επεισόδια με κόστος 13.064 ευρώ,

«Οι σύγχρονες πρωταγωνίστριες της σκηνής και της οθόνης» για 6 επεισόδια με 16.320 ευρώ,

«Η νέα γενιά σκηνοθετών του ελληνικού κινηματογράφου» για 6 επεισόδια με 15.110 ευρώ,

«Φασούλι το φασούλι» για 13 επεισόδια με 16.133 ευρώ,

«Τελευταίοι μάστορες» για 13 επεισόδια με κόστος 14.454 ευρώ,

«Made in Greece» για 14 επεισόδια με κόστος 18.258,

«Κιβωτός.gr» με 21.010 ευρώ, «Φιλοξενούμενοι» για 13 επεισόδια με κόστος 10.400 ευρώ,

«Docville» για 13 επεισόδια με 16.319 ευρώ,

«Οι κεραίες της εποχής μας» για 12 επεισόδια με κόστος 17.000 ευρώ,

«Το απουσιολόγιο του χρόνου» για 5 επεισόδια με 20.286 ευρώ,

«Μουσείο και πόλη, μια άλλη ιστορία» για 13 επεισόδια με 12.711 ευρώ.

«Η ποίηση σαν παραμύθια», ένα επεισόδιο με 16.957, 4 επετειακά ντοκιμαντέρ με κόστος 20.810 ευρώ και 8 επετειακά ντοκιμαντέρ με κόστος 17.545 ευρώ.

Έτοιμοι για μετανάστες

Πάνω από 12.000 Έλληνες επιδιώκουν να βρουν άμεσα εργασία στο εξωτερικό και έστειλαν τα βιογραφικά τους στο ευρωπαϊκό δίκτυο EURES
Δωδεκάμισι χιλιάδες βιογραφικά έχουν αποσταλεί στο δίκτυο Eures, τα τελευταία δυο χρόνια, από Έλληνες που επιθυμούν να εργασθούν σε χώρες της Ευρώπης, ενώ έχουν ανακοινωθεί από εργοδότες 15.000 θέσεις εργασίας. Μάλιστα, οι αιτήσεις αυτές δεν αφορούν μόνο ανέργους αλλά και Έλληνες εργαζόμενους.
Άνεργοι και εργαζόμενοι απ’ όλες τις ηλικίες και όλες τις ειδικότητες που αναζητούν καλύτερες συνθήκες ζωής και δουλειάς απευθύνονται στο δίκτυο Eures. Στην Ελλάδα το πρόγραμμα υλοποιείται με τη συνδρομή του ΟΑΕΔ. Κάθε πολίτης που ενδιαφέρεται να εργαστεί σε χώρα του εξωτερικού μπορεί να ανεβάσει το βιογραφικό του στην ιστοσελίδα του EURES (http://eures.europa.eu). Αντιστοίχως, οι εργοδότες μπορούν να βάζουν ηλεκτρονικά τις αγγελίες τους και αναμένουν τις απαντήσεις των υποψήφιων υπαλλήλων.
Μέχρι σήμερα από 31 ευρωπαϊκές χώρες που συμμετέχουν στο δίκτυο, έχουν ανακοινωθεί 847.907 κενές θέσεις εργασίας, έχουν αποσταλεί 550.697 βιογραφικά σημειώματα και 22.724 είναι οι εγγεγραμμένοι εργοδότες. Οι περισσότερες θέσεις Εργασίας, περίπου 500.000 παρέχονται στο Hνωμένο Bασίλειο 270.000 θέσεις στη Γερμανία, 73.000 στην Tσεχία και 71.000 στη Γαλλία.
news247

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011


Τι δουλειά έχει η Ρεάλ Μαδρίτης στο ...«Ελευθέριος Βενιζέλος»;
Η ισπανική ACS σε συζητήσεις με την γερμανική Χόκτιφ για ένα deal που αν γίνει θα αλλάξει τα κατασκευαστικά δεδομένα σε ευρωπαϊκό επίπεδο...

Η πληροφορία εφόσον επαληθευτεί στην πράξη θα αποδείξει για μια ακόμη φορά ότι στο τέλος της κρίσης, όλα γύρω μας θα έχουν αλλάξει. Ο λόγος αφορά στο ενδεχόμενο πώλησης του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην ισπανική ACS, αν ο γερμανικός όμιλος Χόκτιφ, στον οποίο ανήκει σήμερα, περάσει κι αυτός, στο σύνολο του, στον έλεγχο των Ισπανών. Οι διαπραγματεύσεις σε κεντρικό επίπεδο φέρονται να έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό και μάλιστα να προχωρούν με πολύ γρήγορους ρυθμούς προς ένα θετικό αποτέλεσμα. Αν γίνει το deal, θα γίνει σε επίπεδο ομίλων,, γεγονός το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα να αλλάξει άρδην το τοπίο όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε διεθνές επίπεδο.

Η ACS έχει και σήμερα παρουσία στη χώρα μας, καθώς συμμετέχει στην κατασκευή μεγάλων οδικών αξόνων (Ιονία οδός κα), ενώ βασικός της μέτοχος είναι ο νυν πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας της Ρεάλ Μαδρίτης. Η Χόκτιφ πάλι θεωρείται και είναι κολοσσός στον κλάδο της, αλλά αυτό φαίνεται ότι δεν την εμποδίζει να συζητά το ενδεχόμενο μιας στρατηγικής συμμαχίας. Η οποία, λόγω του «Ελευθέριου Βενιζέλου» θα έχει κι έντονο ελληνικό ενδιαφέρον.