ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Περί 17 Νοέμβρη ο λόγος

Η 17Ν χτυπούσε διεφθαρμένους κυβερνητικούς κι εγώ δεν είμαι,
η 17Ν χτυπούσε βασανιστές της Χούντας κι εγώ δεν είμαι,
η 17Ν χτυπούσε μπάτσους των ΜΑΤ κι εγώ δεν είμαι,
η 17Ν χτυπούσε καπιταλιστές που φτιάξανε την περιουσία τους πάνω σε πτώματα κι εγώ δεν είμαι,
η 17Ν χτυπούσε απόστρατους που σε μία νύχτα γίναν η πλουσιότερη οικογένεια στην Ελλάδα κι εγώ δεν είμαι,
η 17Ν χτυπούσε μεγαλοοικογένειες που φτιάξανε τα λεφτά τους επί Χούντας με λαθρεμπόριο, καταπατήσεις, δολοφονίες, σπάσιμο εμπάργκο άλλων χωρών και με όσα απέκτησαν τότε ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις μέχρι και σήμερα κι εγώ δεν είμαι,
η 17Ν χτυπούσε στρατιωτικούς ακολούθους που ηγούνται σε πολέμους που γίνονται για να πουληθούν όπλα και να αρπαχτούν πετρέλαια κι εγώ δεν είμαι,
η 17Ν χτυπούσε προπαγανδιστικά ΜΜΕ και δημοσιογράφους που αποβλακώνουν τον κόσμο και προσπαθούν να τον πείσουν ότι 2+2=5 για να βγάζουν πιο εύκολα όλο και περισσότερα λεφτά στην Ελβετία οι ιδιοκτήτες τους κι εγώ δεν είμαι,

Τί εννοείτε πρέπει να είμαι ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ επειδή ο επικίνδυνος, στυγερός, αιμοβόρος, αδίστακτος, αιμοδιψής, παρανοϊκός τρομοκράτης Χριστόδουλος Ξηρός κυκλοφορεί ελεύθερος κ. Τρέμη, κ. Πρετεντέρη, κ. Χατζηνικολάου, κ. Κομιστή, κ. Καραμήτρου; Αδυνατώ να σας καταλάβω.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: