ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Ο PSY ΚΑΙ Ο ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ

  Είναι και επίσημο πλέον. Έχω έρθει από άλλο πλανήτη, απλά δεν ξέρω  από που. Γιατί υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που το μυαλό μου δεν μπορεί να συλλάβει σχετικά με την ανθρώπινη σκέψη. Αλλά χτες μόλις άκουσα πως το σημάδι για τη νέα εποχή ήρθε γιατί το βίντεο ενός PSY συνδυάζεται με μια προφητεία του Νοστράδαμος κι έπιασε ένα δις στο youtube την ώρα που υποτίθεται πως θα καταστρεφόταν ο κόσμος.... κόλλησα. 

Μου ήρθε στο μυαλό μια φράση που λέει ο σύντροφός μου και πολλές φορές έχουμε τσακωθεί για το αν ισχύει. "Ο άνθρωπος δεν έχει χιούμορ, είναι ο ίδιος το κοσμικό ανέκδοτο!" Ω, ναι. Ζητώ ταπεινά συγνώμη γι΄αυτούς τους τσακωμούς κι ίσως πρέπει ν΄αρχίσω να συμμαζεύω λίγο τη σκέψη μου προς αυτή τη κατεύθυνση! Ο PSY και ο Νοστράδαμος. Την ίδια στιγμή που σε μαι έρευνα σε παγκόσμιο επίπεδο για το ποιος θα μπορούσε να σώσει το κόσμο από τη καταστροφή ο κόσμος απάντησε ο Μπρους Γουίλις και η Σιγκούρνει Γουίβερ!! 



Το αμέσως επόμενο που περιμένω ν΄ακούσω είναι πως η επανάσταση θα ξεκινήσει με τον Μπάτμαν, πρωτοπαλίκαρο θα είναι ο Μπλέιντ και σύνθημα της επανάστασης θα είναι "αι παντ (και αι χάσου) για όλους!

Μέχρι να συνέλθω από το σοκ του βίντεο του PSY (ακόμα δεν έχω συνέλθει από το πουλάκι Τσίου...) ένα βιντεάκι με πολλές ευχές για όσους ακόμα πιστεύουν σε διαχρονικές αλήθειες όπως τον Αι Βασίλη που κατεβαίνει από τη καμινάδα, το πασχαλινό κουνελάκι, τα παιδιά που τα φέρνει ο πελαργός και την Ελλάδα που θα ανακάμψει μόλις πάρει τη δόση της!
* Αν υποψιαστώ πως ο PSY είναι ο Αντίχριστος....


http://vasiliskos2.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: