ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΛΟΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ


Της Σεμίνας Διγενή

Ε... ναι, φοβάμαι. Κυρίως τα βράδυα φοβάμαι, λίγο πριν αρχίσω να ανησυχώ έντονα αν άναψα το φως στις σκάλες. Φοβάμαι με εκείνον τον ενοχικό φόβο, ότι θα πάθω κάτι ...εξαιτίας μου, επειδή εγώ, δεν έκανα κάτι σωστά.

''Εμένα οι φίλοι μου είναι μαύρα πουλιά'', 12 χρόνια πριν, σε μια συναυλία, ένιωσα τον πανικό του λαβύρινθου, φίλους μου να μπερδεύονται σε σκοτάδια. Τότε είχα φοβηθεί σχεδόν υπαρξιακά. Θα σας μιλήσω άλλη φορά για αυτούς. Τώρα, θα σας πω για άλλου τύπου, καθημερινό εφιάλτη. Έρχεται τις νύχτες, με υπόκρουση τον κακόγουστο ήχο των σεσημασμένων φωνών, των κεντρικών δελτίων. Φοβάμαι ότι ο Χάνιμπαλ, αν συνεχίσω να χαζεύω, θα μου δαγκώσει ξαφνικά το λαρύγγι και δε θα βγάλω κιχ. Δεν θέλω η φάτσα του νά είναι το τελευταίο που θα δω. Θέλω να γιατρευτώ. Δε θέλω να κινδυνεύουν τα παιδιά μου.

Ντρέπομαι που το λέω, ειλικρινά ντρέπομαι, αλλά αυτός ο απίστευτος τύπος ο κ. Γιώργος Παπανδρέου, κάποτε ήταν περίπου φίλος μου. Αυτή η κατηγορία των ''περίπου φίλων μου'', με κατέστρεψε, μου αποσταθεροποίησε την ψυχολογία και μου έβαλε μια για πάντα, τη σφραγίδα του τρελλού, που έχω ώρες-ώρες στο μάτι.



Πρέπει να διευκρινίσω, ότι τον καιρό αυτής της περίπου φιλίας, το χαριτωμένο αυτό παιδί, εκεί στην εξωτική Χαρ. Τρικούπη, ήταν παντελώς στην απ' έξω, καμμία δύναμη, καμμία εξουσία, καμμία παρέμβαση. Αρχές του '80 κι ήταν μόνο ο διακοσμητικός Γιωργάκης της προσκολλήσεως.

Φυλάω ακόμη, μια κοινή μας φωτογραφία, σε ένα συνέδριο στους Δελφούς (καλεσμένοι του Περικλή Νεάρχου) και το βλέμμα μου δίπλα του, ισοδυναμεί με 50 σημερινά αντιπολιτευτικά άρθρα. (όταν -μετά από κάποιες ακόμη συνεδρίες- βελτιώσω την αυτοπεποίθησή μου, θα την ανεβάσω, το υπόσχομαι...) Μετά το συνέδριο, ρίχναμε οι δημοσιογράφοι, εκείνο το μαύρο κλήρο ποιος θα υποστεί τη θέση πλάι του στο γεύμα, όμως αυτό δεν ήταν η κόλαση, η κόλαση ήταν η επιστροφή στην Αθήνα με το αυτοκίνητο. Εκεί ο άτυχος καταραμένος, θα έπρεπε να ζήσει το Γολγοθά των ασυνάρτητων πολιτικών του αναλύσεων, εκείνους τους γλυκανάλατους αστεϊσμούς made in USA, αλλά και τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες της ζωής στο γυμναστήριο. Καταστροφή!

Αυτός ο ανύπαρκτος τύπος, λοιπόν, καθορίζει σήμερα τις ζωές μας, διαλύει τα σπίτια και τις δουλειές μας, ηγείται της Εθνικής Καταστροφής, της Οικονομικής Τρομοκρατίας. Ένας Αρμαγεδώνας επικίνδυνης ηλιθιότητας και ανευθυνότητας έχει ενσκήψει και κάποιοι, αυτήν τη γελοία συμμορία που υποδύεται την κυβέρνηση, αυτό το κράτος των Μόντυ Πάιθον, επιμένουν να το αντιμετωπίζουν σοβαρά. Το έχετε συνειδητοποιήσει ότι έχουμε 10ο πρωθυπουργό της Γ' Ελληνικής Δημοκρατίας, κάποιον που θα μπορούσε να παίξει αυτοδικαίως τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο ''Πάρτυ'', αν είχε πονοκέφαλο ο Πήτερ Σέλλερς;

Συνομιλεί αρμοδίως για την Ελλάδα, για το μέλλον μας, ποιός; Ο Γιώργος; Πάμε καλά;
Όχι δεν είμαι ρατσίστρια, με τους βλάκες. Έχω αναδείξει αυτήν την πολύτιμη -για την κοινωνία- κατηγορία, σε σχετικό άρθρο μου πρόσφατα. Eίμαι ρατσίστρια με αυτό το γραμμωμένο ανθρωποειδές, που βρήκε τρόπο (παρέα με ανθυπορεμάλια του πολιτικού υποκόσμου και θρασύτατους πραιτωριανούς) και παίρνει το αίμα του πίσω, μετά από 60 χρόνια απόρριψης από όλους, εισάγοντας νέους όρους και έννοιες στη σύγχρονη σουρεαλιστική σοσιαλιστική πραγματικότητα.

Ο μοναδικός πολιτικός παγκοσμίως, που μιλά τόσες ξένες γλώσσες, αλλά κανείς δεν καταλαβαίνει τι λέει.


ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

Δεν ξέρω να κάνω βαθυστόχαστες πολιτικές αναλύσεις, μπορώ όμως να αντιλαμβάνομαι τα αυτονόητα. Είναι ανθυγιεινός για τους Έλληνες αυτός ο ''πρωθυπουργός''. Μην του επιτρέψουμε να κάνει άλλο κακό, να τον στείλουμε από εκεί που ήλθε, πέραν του Ατλαντικού, παρέα με όλους αυτούς τους επικίνδυνους μαφιόζους της εταιρίας δολοφόνων, που ''διοικούν'' το Τίποτα, στο Πουθενά, με τον Κανένα.

Θυμηθείτε τα όλα αυτά ΚΑΙ στις 15 του μήνα. Πρέπει να τους διώξουμε. Με κλωτσιές.

«Στις 15 Οκτωβρίου άνθρωποι από όλον τον κόσμο θα βγουν στους δρόμους και στις πλατείες. Από την Αμερική μέχρι την Ασία, από την Αφρική μέχρι την Ευρώπη, οι άνθρωποι ξεσηκώνονται για να απαιτήσουν αληθινή δημοκρατία. Τώρα είναι η ώρα για όλους μας να συμμετέχουμε σε μια παγκόσμια ειρηνική διαδήλωση». (από το σάιτ «15 Οκτωβρίου- Παγκόσμια Ημέρα Αλλαγής»)

«Η παρούσα εξουσία εξυπηρετεί τα οφέλη των ολίγων, αγνοώντας τη θέληση της πλειοψηφίας, της ανθρώπινης και περιβαλλοντικής αξίας που όλοι πληρώνουμε. Αυτή η ανυπόφορη κατάσταση πρέπει να σταματήσει Ήρθε ο καιρός να ενωθούμε. Ήρθε ο καιρός να μας ακούσουν», καταλήγουν οι εμπνευστές της κινητοποίησης και καλούν τον κόσμο σε όλη την Γη να το πράξει!

ΥΓ και για να επιστρέψουμε στον κ. Γιώργο, ακολουθούν επισημάνσεις της Φρηκιπαίδειας, για το μέγεθος του Ανδρός, τις οποίες δεν συμμερίζομαι. Γιατί; Είναι επιεικώς μετριοπαθείς.

-Το ατομικό ρεκόρ του στις συνεχόμενες λέξεις (2) ακόμη δεν έχει ξεπεραστεί από όσους τον γνωρίζουν.

-Ο Γιώργος Παπανδρέου έχει καταφέρει:
Να κάνει ποδήλατο χωρίς βοηθητικές ρόδες για 3 νανοδευτερόλεπτα.
Να πέσει από ποδήλατο με βοηθητικές ρόδες.
Να κάνει κανό, χωρίς να πέσει από το ποδήλατο.
Να κάνει 9 συντακτικά λάθη σε μια πρόταση 8 λέξεων.
Να συνδυάσει το υποκείμενο με το ρήμα σε δευτερεύουσα πρόταση.
Να κλίνει άκλιτα μέρη του λόγου.
Να κατατρομάξει τη Δεξιά και το κεφάλαιο.
Να γίνει Πρωθυπουργός της Ελλάδας, άσχετα που δεν ξέρει τι είναι αυτό: Τόσο το "Πρωθυπουργός", όσο και το "Ελλάδα".



http://anergoidimosiografoi.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: