Στη σύντροφο του Αμπράμοβιτς, Ντάσα Ζούκοβα, η οποία πόζαρε καθισμένη σε μία καρέκλα σε σχήμα… ημίγυμνης μαύρης γυναίκας, απάντησε με παρόμοιο τρόπο ο Ρώσος καλλιτέχνης Αλεξάντερ Καργκάλτσεφ.
Ο Ρώσος αισθάνθηκε πως η κίνηση αυτή δεν ήταν μόνο μια φυλετική επίθεση αλλά και μια ρατσιστική δήλωση απέναντι στις τάξεις, την ισότητα, την διαφορετικότητα του χρώματος και το ρόλο της γυναίκας στη κοινωνία. Μια γενικευμένη αστοχία που έπληττε τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων ασχέτως σεξουαλικής προτίμησης, φύλου και εθνικότητας.