[...] Για να συλλέξουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα, ο Φώτης και οι συνεργάτες του πέρασαν από την εφορία, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, τις δημοτικές υπηρεσίες, τις υγειονομικές υπηρεσίες, την πυροσβεστική και τις τράπεζες. Μάλιστα, το υγειονομικό απαίτησε ακτινογραφία θώρακος από όλους τους συνεργάτες της επιχείρησης, αλλά μεγάλη αίσθηση προκάλεσε η σουρεαλιστική απαίτηση και για δείγμα κοπράνων. [...]
Πού να καταλάβει ο υπάλληλος του υγειονομικού τι σημαίνει “αγορές μέσω internet”
Χρειάστηκαν 10 μήνες, τόνοι αιτήσεων, αμέτρητα πιστοποιητικά και ατελείωτες ώρες αναμονής σε δημόσιες υπηρεσίες προκειμένου μία ομάδα νέων επιχειρηματιών να ανοίξει ένα online κατάστημα.
Την ώρα που η αγορά προϊόντων μέσω του διαδικτύου ανθεί εκτός συνόρων, με την υποδοχή αυτής της νέας αγοράς να είναι θετική και εντός συνόρων, οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσει όποιος επιθυμεί να ξεκινήσει μία επιχείρηση μέσω του internet είναι μάλλον αποτρεπτικές.
«Το άνοιγμα ενός καταστήματος online συναντά περισσότερες δυσκολίες από το άνοιγμα ενός συνηθισμένου μαγαζιού, κυρίως λόγω του τρόπου με τον οποίο πραγματοποιούνται οι Online πληρωμές», εξηγεί ο Φώτης Αντωνόπουλος, συνιδρυτής του καταστήματος που εμπορεύεται προϊόντα με βάση το λάδι ελιάς στο διαδίκτυο (www.oliveshop.com).