Τρίτη 8 Μαρτίου 2011
ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΛΚΥΣΗ ΤΟΥ SEA DIAMOND ΖΗΤΑΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ
Την ανάληψη δράσης για την ανέλκυση του ναυαγίου του Sea Diamond από την καλντέρα της Σαντορίνης ζητά, με ερώτησή του προς τον υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Θ. Δρίτσας.
Επισημαίνει ότι τον Απρίλιο του 2011 θα συμπληρωθούν τέσσερα χρόνια από το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου και υπογραμμίζει ότι τα συμπεράσματα επιστημονικής μελέτης για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του ναυαγίου είναι άκρως ανησυχητικά για το οικοσύστημα της περιοχής, αν παραμείνει επί μακρόν το ναυάγιο στο βυθό της Καλντέρας.
Ο βουλευτής ρωτά τον αρμόδιο υπουργό:
Προτίθεται να προβεί σε άμεσες ενέργειες για την εκπόνηση σχεδίου ανέλκυσης του ναυαγίου του SEA DIAMOND ούτως ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος περιβαλλοντικής καταστροφής και κατά συνέπεια σοβαρό πλήγμα στις τουριστικές και αλιευτικές δραστηριότητες του νησιού;
Αν όχι, έχει μελετήσει εναλλακτικές λύσεις αποτροπής της απειλούμενης καταστροφής;
ΠΡΕΖΑ TV
ΠΡΟΣΤΙΜΑ 59.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ» ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Πρόστιμα συνολικού ύψους 59.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε επτά επιχειρήσεις. Πουλούσαν συσκευές με τη χρήση των οποίων ισχυρίζονταν ότι επιτυγχάνεται μείωση στο λογαριασμό ρεύματος οικιακών και μικρών εμπορικών καταναλωτών έως και 45%.
Όπως ανακοινώθηκε, η έρευνα που διενεργήθηκε σε συνεργασία με την 4η διεύθυνση Κλαδικής Βιομηχανικής Πολιτικής της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας και τη ΔΕΗ έδειξε ότι ο ισχυρισμός δεν είναι αληθής, καθώς η ενέργεια που καταγράφουν οι συσκευές δεν καταγράφεται και δεν τιμολογείται από τη ΔΕΗ.
Πρόστιμα επεβλήθησαν στις παρακάτω επιχειρήσεις:
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΥΨΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ
"MAX SECURITY" Κ. ΛΕΒΕΝΤΗΣ - Α. ΔΙΑΜΑΝΤΕΝΙΑ Ο.Ε. 15.000,00 €
ΒΕΛΛΙΟΣ ΑΘ.-ΦΩΤΙΟΥ ΜΑΡ. Ο.Ε. (ALPHA TEAM O.E.) 12.000,00 €
ΚΟΚΚΑΛΑΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ 10.000,00 €
MAREX SOLUTIONS A.E. 7.000,00 €
TELEPRIME A.E. 7.000,00 €
"NEW TECHNOLOGIES" ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΤΑΤΟΛΑΣ 4.000,00 €
"VIPER ENERGY" ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΜΗΛΕΣΗΣ 4.000,00 €
Χωρίς τρωκτικό
**Νέα πρωτοποριακή ανακάλυψη στον τομέα της τεχνολογίας, από εταιρείες οι οποίες κατασκεύασαν υπολογιστή που λειτουργεί με την κίνηση των ματιών.
http://news247.gr
Έναν πρωτοποριακό φορητό υπολογιστή ανακοίνωσαν οι εταιρείες Lenovo και Tobii Technologies Inc ο οποίος θα λειτουργεί με την κίνηση των ματιών του χρήστη.
Πιο αναλυτικά, το laptop μέσω υπέρυθρων ακτίνων θα εντοπίζει το βλέμμα, ενώ αμέσως μετά θα εξετάζονται οι κινήσεις των βολβών των οφθαλμών όπως και οι αντανακλάσεις στους αμφιβληστροειδείς με τη βοήθεια δύο κρυφών καμερών.
Το μηχάνημα θα ρυθμίζεται ανάλογα με την όραση του κάθε χρήστη ενώ δεν παίζει ρόλο αν φοράει ή όχι γυαλιά.
Οι κατασκευαστές του laptop έδειξαν πως γίνεται το scroll με τα μάτια και πότε σταματούσε επιτυχώς όταν ο αναγνώστης είχε ολοκληρώσει το διάβασμα του κειμένου.
Όπως αναφέρει η εταιρεία Tobii στο άμεσο μέλλον δε θα χρειάζονται “ποντίκια” καθώς ο κέρσορας θα κινείται με το βλέμμα, τεχνολογία που αν εφαρμοστεί στα βιντεοπαιχνίδια θα δώσει μια άλλη διάσταση σε αυτά.
Σύμφωνα με την Μπάρμπαρα Μπάρκλει, γενική διευθύντρια της σουηδικής εταιρείας: «το νέο σύστημα στοχεύει περισσότερο στην συμπληρωματική χρήση για τη βελτίωση της ταχύτητας και της αποδοτικότητας των ηλεκτρονικών υπολογιστών, παρά στην αντικατάσταση του ποντικιού και του πληκτρολογίου ή των οθονών αφής».
Πως η Ελλάδα θα μπορούσε να σώσει την οικονομική της κατάσταση
Δυστυχώς όπως έχουν οι οικονομικές εξελίξεις στην χώρα μας ,η μόνη επιλογή που της απομένει είναι να μετατρέψει την αδυναμία της σε δύναμη.Αδυναμία της είναι το μνημόνιο ενώ η δύναμη της είναι η καταγγελία του.
Πρέπει να σημειωθεί πως η μέγιστη πολιτική αρετή ενός ηγέτη είναι να μετατρέπει το στρατηγικό μειονέκτημα σε στρατηγικό πλεονέκτημα.
Εάν λοιπόν η Ελλάδα αποσταθεροποιηθεί από την Ευρώπη τότε θα αποσταθεροποιηθεί Ευρώπη.
Αυτή όμως η κρίση που διανύει η Ελλάδα θα μεταδοθεί και στα γειτονικά της κράτη.
Από την στιγμή όμως που η ίδια Ελλάδα είναι ήδη αποσταθεροποιημένη από την πολιτική του μνημονίου ενδέχεται να δεχτεί ένα νέου κύμα λαθρομεταναστών από τον γειτονικό μουσουλμανικό κόσμο.Που αυτό φαντάζει εφιάλτη για την χώρα μας.
Ένας Έλληνας πρωθυπουργός που θα σεβόταν την χώρα του αλλά και την ιστορία της χώρας του στην προκειμένη περίπτωση αναφέρομαι στον κ.Γιώργο Παπανδρέου θα έπρεπε να ήταν κάθετος στην αποσταθεροποίηση της Ελλάδας στην Σύνοδο Κορυφής.Έτσι ώστε να αποφευχθεί η ακόμη μεγαλύτερη ύφεση στην χώρα μας.
Με άλλα λόγια ο Έλληνας Πρωθυπουργός θα έπρεπε είτε να παραδώσει το μνημόνιο είτε στην σύνοδο κορυφής να επισημάνει την ελάφρυνση του μνημονίου(λιγότερο δυσβάστακτο,πιο ελαφρυντικά μέτρα).
Η άλλη λύση που υπάρχει για την πολιτική της χώρας είναι «Να κάνουμε εμείς αναδιάρθρωση του χρέους με δικούς μας όρους».
Με άλλα λόγια να κάνουμε κάτι για την χώρα μας ( αντί να μας αιφνιδιάζουν οι αγορές, να τις αιφνιδιάσουμε εμείς).
Αυτή όμως η κρίση που διανύει η Ελλάδα θα μεταδοθεί και στα γειτονικά της κράτη.
Από την στιγμή όμως που η ίδια Ελλάδα είναι ήδη αποσταθεροποιημένη από την πολιτική του μνημονίου ενδέχεται να δεχτεί ένα νέου κύμα λαθρομεταναστών από τον γειτονικό μουσουλμανικό κόσμο.Που αυτό φαντάζει εφιάλτη για την χώρα μας.
Ένας Έλληνας πρωθυπουργός που θα σεβόταν την χώρα του αλλά και την ιστορία της χώρας του στην προκειμένη περίπτωση αναφέρομαι στον κ.Γιώργο Παπανδρέου θα έπρεπε να ήταν κάθετος στην αποσταθεροποίηση της Ελλάδας στην Σύνοδο Κορυφής.Έτσι ώστε να αποφευχθεί η ακόμη μεγαλύτερη ύφεση στην χώρα μας.
Με άλλα λόγια ο Έλληνας Πρωθυπουργός θα έπρεπε είτε να παραδώσει το μνημόνιο είτε στην σύνοδο κορυφής να επισημάνει την ελάφρυνση του μνημονίου(λιγότερο δυσβάστακτο,πιο ελαφρυντικά μέτρα).
Η άλλη λύση που υπάρχει για την πολιτική της χώρας είναι «Να κάνουμε εμείς αναδιάρθρωση του χρέους με δικούς μας όρους».
Με άλλα λόγια να κάνουμε κάτι για την χώρα μας ( αντί να μας αιφνιδιάζουν οι αγορές, να τις αιφνιδιάσουμε εμείς).
tsantiri.gr
Χιόνια στους δρόμους-"χιόνια" και στην ψεύτικη προπαγάνδα των κυρίαρχων ΜΜΕ για τους "δεν πληρώνω"
Πιστοί στην παράδοση τους οι κκ Παπαχελάς και Τέλογλου έθεσαν την χθεσινή εκπομπή τους στο Σκάι , για τα διόδια, στην υπηρεσία των "δεινοπαθούντων" μεγαλοεργολάβων.
Παρουσίασαν να μιλούν εξ ονόματος του πανελλαδικού μας κινήματος κάποιους περιστοιχίζοντες τον κατά τα άλλα σεβαστό Μανώλη Γλέζο.
Θέλησαν έτσι να υποδηλώσουν ότι το κίνημα μας έχει συγκεκριμένη ιδεολογική ταυτότητα , συνεπικουρώντας την προσπάθεια του Γιωργάκη να μας χρεώσει στον Σύριζα.
Από την άλλη η εκπομπή δεν φιλοξένησε, πλην μιας περίπτωσης ενός συναγωνιστή από την Φθιώτιδα , το Πανελλαδικό μας κίνημα που παλεύει αδιάλακτα εδώ και 16 μήνες για την κατάργηση όλων των διοδίων.
Ακόμη και ο "τεχνικός σύμβουλος της Συντονιστικής επιτροπής Φορέων ΒΑ Αττικής" παραδέχτηκε στην εκπομπή ότι αυτός πληρώνει διόδια!!
Βέβαια όσο και άν προσπάθησαν με συμβιβασμένους δήθεν "εκπροσώπους" του κινήματος να θολώσουν τα νερά δεν μπόρεσαν οι κκ δημοσιογράφοι να κρύψουν από την κάμερα τους εκατοντάδες αγωνιστές των Επιτροπών Αγώνα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ που πρωτοστατούσαν στις κινητοποιήσεις ενάντια στα διόδια, με σύνθημα στα πανό τους ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ και έμβλημα τα ενωμένα μικρά ψαράκια που κυνηγάνε το μεγάλο.
Η εκπομπή εξελίχθηκε σε έναν μονόλογο ουσιαστικά των πολυεθνικών εταιριών που όμως δεν μπόρεσε να κρύψει τον πανικό τους και τα αδιέξοδα του συστήματός τους, όταν έφτασε ο εκπρόσωπος των εταιριών να παραδεχθει: "Να κοιτάξουμε να περισώσουμε ότι μπορούμε".
Αυτή η λογική , του να αρπάξουμε ότι μπορούμε, των εταιριών εκμετάλλευσης , είχε σαν αποτέλεσμα στο να αποκλειστούν χιλιάδες ταξιδιώτες,στην επιστροφή της καθαρής Δευτέρας, στις εθνικές οδούς με το πρώτο χιόνι.
Ουρές, άνω των 15 χιλιομέτρων, σχηματίστηκαν στα διόδια των Αφιδνών, εξαιτίας της αδιαφορίας της εκμεταλλεύτριας εταιρίας να διατηρεί βατό τον εθνικό μας δρόμο.
Εκατοντάδες τηλεφωνήματα δέχτηκαν μέλη των επιτροπών του κινήματος μας απο αγανακτισμένους οδηγούς που κατήγγειλαν ότι η εταιρία παρότι τόσο αμελής στην υποχρέωση της να διατηρεί ανοικτό τον δρόμο ήταν , αντίθετα, τρομερά επιμελής στην είσπραξη, απο τους καταταλαιπωρημένους επιβάτες, του χαρατσιού των διοδιών.
Ήταν πολυ ατυχής για τους δημοσιογραφούντες του Σκάι, η σύμπτωση της παρουσίασης της εκπομπής τους την ίδια μέρα με τον αποκλεισμό των εθνικών οδών.
Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι το κεφάλαιο και οι υπηρέτες του βάζουν τα κέρδη τους πάνω από τον Άνθρωπο. Το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ δεν θα επιτρέψει σε κανένα να μας θεωρεί πρόβατα για άρμεγμα. Οργανωνόμαστε και παλεύουμε για Ελέυθερους δρόμους για όλους. Δεν πληρώνουμε την κρίση τους. ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ"
epitropesdiodiastop.blogspot.com
Παρουσίασαν να μιλούν εξ ονόματος του πανελλαδικού μας κινήματος κάποιους περιστοιχίζοντες τον κατά τα άλλα σεβαστό Μανώλη Γλέζο.
Θέλησαν έτσι να υποδηλώσουν ότι το κίνημα μας έχει συγκεκριμένη ιδεολογική ταυτότητα , συνεπικουρώντας την προσπάθεια του Γιωργάκη να μας χρεώσει στον Σύριζα.
Από την άλλη η εκπομπή δεν φιλοξένησε, πλην μιας περίπτωσης ενός συναγωνιστή από την Φθιώτιδα , το Πανελλαδικό μας κίνημα που παλεύει αδιάλακτα εδώ και 16 μήνες για την κατάργηση όλων των διοδίων.
Ακόμη και ο "τεχνικός σύμβουλος της Συντονιστικής επιτροπής Φορέων ΒΑ Αττικής" παραδέχτηκε στην εκπομπή ότι αυτός πληρώνει διόδια!!
Βέβαια όσο και άν προσπάθησαν με συμβιβασμένους δήθεν "εκπροσώπους" του κινήματος να θολώσουν τα νερά δεν μπόρεσαν οι κκ δημοσιογράφοι να κρύψουν από την κάμερα τους εκατοντάδες αγωνιστές των Επιτροπών Αγώνα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ που πρωτοστατούσαν στις κινητοποιήσεις ενάντια στα διόδια, με σύνθημα στα πανό τους ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ και έμβλημα τα ενωμένα μικρά ψαράκια που κυνηγάνε το μεγάλο.
Η εκπομπή εξελίχθηκε σε έναν μονόλογο ουσιαστικά των πολυεθνικών εταιριών που όμως δεν μπόρεσε να κρύψει τον πανικό τους και τα αδιέξοδα του συστήματός τους, όταν έφτασε ο εκπρόσωπος των εταιριών να παραδεχθει: "Να κοιτάξουμε να περισώσουμε ότι μπορούμε".
Αυτή η λογική , του να αρπάξουμε ότι μπορούμε, των εταιριών εκμετάλλευσης , είχε σαν αποτέλεσμα στο να αποκλειστούν χιλιάδες ταξιδιώτες,στην επιστροφή της καθαρής Δευτέρας, στις εθνικές οδούς με το πρώτο χιόνι.
Ουρές, άνω των 15 χιλιομέτρων, σχηματίστηκαν στα διόδια των Αφιδνών, εξαιτίας της αδιαφορίας της εκμεταλλεύτριας εταιρίας να διατηρεί βατό τον εθνικό μας δρόμο.
Εκατοντάδες τηλεφωνήματα δέχτηκαν μέλη των επιτροπών του κινήματος μας απο αγανακτισμένους οδηγούς που κατήγγειλαν ότι η εταιρία παρότι τόσο αμελής στην υποχρέωση της να διατηρεί ανοικτό τον δρόμο ήταν , αντίθετα, τρομερά επιμελής στην είσπραξη, απο τους καταταλαιπωρημένους επιβάτες, του χαρατσιού των διοδιών.
Ήταν πολυ ατυχής για τους δημοσιογραφούντες του Σκάι, η σύμπτωση της παρουσίασης της εκπομπής τους την ίδια μέρα με τον αποκλεισμό των εθνικών οδών.
Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι το κεφάλαιο και οι υπηρέτες του βάζουν τα κέρδη τους πάνω από τον Άνθρωπο. Το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ δεν θα επιτρέψει σε κανένα να μας θεωρεί πρόβατα για άρμεγμα. Οργανωνόμαστε και παλεύουμε για Ελέυθερους δρόμους για όλους. Δεν πληρώνουμε την κρίση τους. ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ"
epitropesdiodiastop.blogspot.com
Φωτοκινηματογραφικό συνεργείο ΕΛΑΣ (1943-1945)
Μια πρώτη συλλογή σκηνών που γύρισε το φωτοκινηματογραφικο συνεργείο του ΕΛΑΣ (Ελληνικός Λαϊκός Απελευθερωτικός Στρατός) κατά τη διάρκεια της κατοχής μέχρι της συμφωνία της Βάρκιζας.
Για πρώτη φορά μετά 67 χρόνια αναγράφονται τα ονόματα των μελών του συνεργείου.
Δημητρης Μεγαλιδης προϊστάμενος
Ιωαννης Νισυριου οπερατέρ
Θανασης Παπαδουκας οπερατέρ
Κωστας Μακρης
Οι λεπτομέρειες φωτογραφιών των τίτλων που...
απεικονίζουν μέλη του φωτοκινηματογραφικου συνεργείου είναι τουΣπύρου Μελετζή.
απεικονίζουν μέλη του φωτοκινηματογραφικου συνεργείου είναι τουΣπύρου Μελετζή.
Μέχρι σήμερα κανένας σκηνοθέτης (εκτός από την Ρένα Χριστακη) από όσους χρησιμοποίησαν σκηνές σε ντοκιμαντέρ τους και όχι μόνο, δεν έχει αναφέρει το παραμικρό γι` αυτές...
ερευνητική καταγραφή-πιστοποίηση (συνεχίζεται...)
Μανόλης Κασιμάτης
Πολιτιστική Εταιρεία ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ
Απίστευτο:Απαιτούσαν πληρωμή διοδίων στην αποκλεισμένη Εθνική!
Χθές τη νύχτα εργολάβοι και κυβέρνηση λήστευαν τους πολίτες απαιτώντας πληρωμή διοδίων σε μία αποκλεισμένη από τα χιόνια Εθνική για 6 τουλάχιστον ώρες.Μπλάκ άουτ με ερωτηματικά..
Την ίδια ώρα η παραδημοσιογραφία του ΣΚΑΙ παρουσίαζε με σκανδαλώδη μονομέρεια το θέμα της άρνησης πληρωμής Διοδίων, προβάλοντας μόνο τα επιχειρήματα των εταιρειών που τα εισπράτουν, όπως και κάποιων κομματικών εκπροσώπων τους.Μπλάκ -άουτ απο τις εξελίξεις για την κυρίαρχη απαίτηση της κάθετης και ολοκληρωτικής κατάργησης των διοδίων απο τους δρόμους που ιδιοκτησιακά ανήκουν στους πολίτες, καθώς έχουν πληρωθεί από αυτούς, σε όλη τη χώρα.
Το STOPCARTEL που μετέχει και στηρίζει το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ από τη γέννησή του εδώ και 17 μήνες, καθώς μέλη του έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία, διαμόρφωση και επικοινωνία της πολιτικής αυτής ιδέας, παρακολουθεί με προσοχή όσα συμβαίνουν εδώ και 3 περίπου εβδομάδες στο μέτωπο του κινήματος και με υπευθυνότητα θα ενημερώνει τους πολίτες.
Αποκάλυψη: Έλεγαν ψέμματα οι εταιρείες για την εθνική οδό..
Παραπληροφορούσαν το αρμόδιο υπουργείο ότι δεν υπάρχει πρόβλημα από την κακοκαιρία ενώ σχηματίζονταν ήδη ουρές χιλιομέτρων! Ζήτησε εξηγήσεις και θα καταλογίσει ευθύνες ο Δημ. Ρέππας.
Αργά το βράδυ άνοιξαν τελικά δύο λωρίδες κυκλοφορίας στο τμήμα της εθνικής οδού Λαμίας-Αθηνών από την Τραγάνα μέχρι το Μαρτίνο. Μέχρι εκείνη τη στιγμή χιλιάδες οδηγοί ταλαιπωρούνταν με τις ώρες καθώς τα οχήματα τους ήταν ακινητοποιημένα σε ουρές χιλιομέτρων.
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδή οι παραχωρησιούχοι, στην ευθύνη των οποίων έχει περάσει η εθνική οδός με βάση τις συμβάσεις που είχαν υπογραφεί επί υπουργίας Γ. Σουφλιά, παραπληροφόρησαν τα αρμόδια υπουργεία.
Και από νωρίς χθες το απόγευμα διαβεβαίωναν ότι είχαν λάβει όλα τα αναγκαία προληπτικά μέτρα (εκχιονιστικά κλπ) για να αντιμετωπίσουν τυχόν έκτακτες συνθήκες και ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Το ίδιο έλεγαν και όταν άρχισε να κλείνει η εθνική οδός επειδή δίπλωσαν κάποιες νταλίκες και έπρεπε να υπάρξει άμεση επέμβαση.
Αποδείχθηκε όμως ότι δεν είχαν έτσι τα πράγματα και ότι δεν είχαν λάβει εγκαίρως μέτρα. Το αποτέλεσμα ήταν να αποχωρήσει εκτάκτως από το άτυπο υπουργικό συμβούλιο ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας και να...
συντονίσει ο ίδιος την προσπάθεια απεγκλωβισμού. Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται να ζητήσει εξηγήσεις από τις εταιρείες, θα τις καλέσει να παρουσιάσουν τα επιχειρησιακά πλάνα που είχαν για την αντιμετώπιση της κατάστασης και θα τους αποδώσει τις ευθύνες που τους αναλογούν για το πρόβλημα.
πηγη press-gr.blogspot.com
Το STOPCARTEL που μετέχει και στηρίζει το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ από τη γέννησή του εδώ και 17 μήνες, καθώς μέλη του έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία, διαμόρφωση και επικοινωνία της πολιτικής αυτής ιδέας, παρακολουθεί με προσοχή όσα συμβαίνουν εδώ και 3 περίπου εβδομάδες στο μέτωπο του κινήματος και με υπευθυνότητα θα ενημερώνει τους πολίτες.
Αποκάλυψη: Έλεγαν ψέμματα οι εταιρείες για την εθνική οδό..
Παραπληροφορούσαν το αρμόδιο υπουργείο ότι δεν υπάρχει πρόβλημα από την κακοκαιρία ενώ σχηματίζονταν ήδη ουρές χιλιομέτρων! Ζήτησε εξηγήσεις και θα καταλογίσει ευθύνες ο Δημ. Ρέππας.
Αργά το βράδυ άνοιξαν τελικά δύο λωρίδες κυκλοφορίας στο τμήμα της εθνικής οδού Λαμίας-Αθηνών από την Τραγάνα μέχρι το Μαρτίνο. Μέχρι εκείνη τη στιγμή χιλιάδες οδηγοί ταλαιπωρούνταν με τις ώρες καθώς τα οχήματα τους ήταν ακινητοποιημένα σε ουρές χιλιομέτρων.
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδή οι παραχωρησιούχοι, στην ευθύνη των οποίων έχει περάσει η εθνική οδός με βάση τις συμβάσεις που είχαν υπογραφεί επί υπουργίας Γ. Σουφλιά, παραπληροφόρησαν τα αρμόδια υπουργεία.
Και από νωρίς χθες το απόγευμα διαβεβαίωναν ότι είχαν λάβει όλα τα αναγκαία προληπτικά μέτρα (εκχιονιστικά κλπ) για να αντιμετωπίσουν τυχόν έκτακτες συνθήκες και ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Το ίδιο έλεγαν και όταν άρχισε να κλείνει η εθνική οδός επειδή δίπλωσαν κάποιες νταλίκες και έπρεπε να υπάρξει άμεση επέμβαση.
Αποδείχθηκε όμως ότι δεν είχαν έτσι τα πράγματα και ότι δεν είχαν λάβει εγκαίρως μέτρα. Το αποτέλεσμα ήταν να αποχωρήσει εκτάκτως από το άτυπο υπουργικό συμβούλιο ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας και να...
συντονίσει ο ίδιος την προσπάθεια απεγκλωβισμού. Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται να ζητήσει εξηγήσεις από τις εταιρείες, θα τις καλέσει να παρουσιάσουν τα επιχειρησιακά πλάνα που είχαν για την αντιμετώπιση της κατάστασης και θα τους αποδώσει τις ευθύνες που τους αναλογούν για το πρόβλημα.
πηγη press-gr.blogspot.com
Χωρίς κουκούλα, χωρίς γραβάτα...
Αίγυπτος, Φεβρουάριος 2011
Αγγλία, Νοέμβριος 2010
Παντού και πάντα...
ΝΕΚΡΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ...
ΑΥΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ''ΕΝΣΤΟΛΟΣ'' ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ''ΗΡΩΑΣ''
Ο άτυχος εργάτης σκοτώθηκε το πρωί όταν...
παρασύρθηκε από το απορριμματοφόρο στο οποίο εργάζονταν. Το δυστύχημα έγινε στην περιοχή του Νεοχωρόπουλου κοντά στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ιωαννίνων.
Ο οδηγός του απορριμματοφόρου έκανε όπισθεν νομίζοντας ότι δεν υπήρχαν εργάτες πίσω, αλλά ο 49χρονος δεν πρόλαβε να αντιδράσει και καταπλακώθηκε από το βαρύ όχημα. Τα αίτια του δυστυχήματος ερευνά η Τροχαία Ιωαννίνων, ενώ Ε.Δ.Ε. γίνεται και στον Δήμο.
Είναι πολλά τα μέτωπα, Γιώργο...
-Siemens
-Μαύρα ταμεία
-"Λεφτά υπάρχουν"
-ΔΝΤ
-Ξεπούλημα της χώρας
-Κερατέα
-ΜΑΤ
-Νομική
-Υπατία
-Άνθρωποι πεθαίνουν από απεργία πείνας
-ΔΙ.ΑΣ
-Διάλυση της ΕΛ.ΑΣ
-Κοινωνική κατακραυγή
-Μαζικά συλλαλητήρια
-Γενικευμένη απογοήτευση
-Διαπόμπευση Υπουργών/Βουλευτών
-Φόβος
-Σύνταγμα
-Βραζιλιάνικα Δακρυγόνα
-Μέρκελ
-Εσωκομματικές κόντρες
-Ζεϊμπέκικο του Λούκα (όλο μαζί: George Lukas)
-Δεν πληρώνω
Είναι πολλά τα μέτωπα Γιώργο...
Κατανόηση και αντιμετώπιση των κρίσεων πανικού
**Οι κρίσεις πανικού μπορεί να είναι εξαιρετικά τρομακτικές για το άτομο που τις βιώνει. Μοιάζουν σα να έρχονται από το πουθενά, απροειδοποίητα, κάνοντας το άτομο να αισθάνεται αδύναμο μπροστά σ’αυτό που του συμβαίνει. Συχνά, εάν βιώνετε μια κρίση πανικού, μπορεί να σκέφτεστε ότι κάτι κακό πρόκειται να συμβεί, ότι θα χάσετε τον έλεγχο ή ότι θα κινδυνέψει η ζωή σας. Η κρίση πανικού είναι μια υπερβολική αντίδραση του σώματος στο φόβο ή το στρες. Όταν λοιπόν το ανθρώπινο σώμα αντιμετωπίζει μια κατάσταση την οποία αντιλαμβάνεται ως επικίνδυνη , ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο, παράγοντας αδρεναλίνη...
Η αδρεναλίνη έχει τα ακόλουθα συμπτώματα στο σώμα:
Προάγγελος απολύσεων απο το δημόσιο η COSMOTE
Μια αναδιάρθρωση που θα στοιχίσει θέσεις εργασίας 120 υπαλλήλων στην πιο κερδοφόρα εταιρεία κινητής τηλεφωνίας της χώρας, στο όνομα της κερδοφορίας της Deutsche Telekom, εξήγγειλε χθες ο πρόεδρος και διεύθυνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, Μ. Τσαμάζ.
Από εγκύρους κύκλους η κίνηση αυτή θεωρείται προάγγελος απολύσεων στον στενό δημόσιο τομέα και ταυτόχρονα ένα τελευταίο τεστ για τις κοινωνικές αντιδράσεις όπως ακριβώς έγινε και στην δεκαετία του 90 όταν πάλι ο ΟΤΕ ξεκίνησε την διαδικασία των ιδιωτικοποιήσεων.
Κατά τα άλλα, όμως, παρότι στον όμιλο ΟΤΕ επιχειρείται να εξοικονομηθεί και το τελευταίο ευρώ από αμοιβές προσωπικού, η διοίκηση Τσαμάζ στηρίζει ανεπιφύλακτα τις αμοιβές της Siemens!
Μα τον ΔΙΑΣ, είσαι Ηλίθιος...
Είναι γνωστό πως η βλακεία έχει άκρως διαβρωτικό χαρακτήρα.
Θα τολμούσα,μάλιστα, να της προσδώσω έναν επιδημιολογικό χαρακτηρισμό:
Η βλακεία είναι ιός.
Δεν κάνει διακρίσεις. Δε χτυπάει μόνο τους έξυπνους ή μόνο τους χαζούς.
Δεν προτιμά τους πλούσιους από τους φτωχούς.
Ενίοτε είναι αθεράπευτη.
Κι αν έχει έναν τρόπο αντιμετώπισης,αυτός είναι κυρίως προληπτικός.
Κυκλοφορεί ένα εμβόλιο.
"Κριτική σκέψη" το λένε.
Είναι αυτό το γενικόλογο πράμα που έμαθες να χρησιμοποιείς ως επιχείρημα υπέρ της ανθρωπιστικής Παιδείας,όταν έμαθες να παπαγαλίζεις θέματα εκθέσεων στην Γ' Λυκείου.
"Η ανάπτυξη κριτικής σκέψης είναι απαραίτητη προϋπόθεση για μια κοινωνία που δε θα ετεροκαθορίζεται και δεν θα υποκινείται από κανένα αλλότριο και υποχθόνιο συμφέρον", έλεγε το ποιηματάκι.
Βέβαια, κι εσύ ,όπως και οι περισσότεροι, δεν μπήκες στη διαδικασία να κατανοήσεις την ουσία της παραπάνω φράσης, καθώς το σημαντικό ήταν να το παπαγαλίσεις και όχι να το μάθεις.
Απ' την άλλη, μην αντιλαμβανόμενος την αξία αυτής της πρότασης επιβεβαίωνες τον κανόνα πως η υπάρχουσα παρεχόμενη Παιδεία δεν αναπτύσσει την κριτική σκέψη.
Όταν λοιπόν δεν έχεις μάθει να σκέφτεσαι και να κρίνεις ,να φιλτράρεις δηλαδή επαρκώς τις πληροφορίες που δέχεσαι, είναι νομοτελειακό να υποπέσεις σε λογικά σφάλματα/άλματα.
Επομένως, όταν κάποιος σου πει:
"Γιατί δεν βγαίνουν οι Αριστεροί να διαδηλώσουν τώρα που σκοτώθηκαν δύο αστυνομικοί" ,
το φτωχό -από λογική συνάφεια- μυαλό σου, θα σε οδηγήσει στο συμπέρασμα πως ο παραπάνω προβληματισμός είναι σωστός.
Δε θα αναρωτηθείς ποτέ γιατί να πρέπει οι Αριστεροί να διαδηλώσουν για κάτι τέτοιο.
Επίσης, δε θα σκεφτείς "μα καλά, η δουλειά των αστυνομικών αυτή δεν είναι;να πιάνουν τους κλέφτες και τους εγκληματίες;"
Όπως ,επίσης, δε θα σου περάσει από το μυαλό πως οι αστυνομικοί έχουν πλήρη συναίσθηση της επικινδυνότητας του επαγγέλματος που κάνουν.
Εννοείται ,δε, πως σου είναι αδύνατο να σκεφτείς: "Μα,καλά, γιατί είχαν τόσο φτωχό εξοπλισμό;Γιατί πήγαν σαν πρόβατα στη σφαγή; Γιατί δεν είχαν εκπαιδευτεί καλύτερα; Γιατί δεν υπήρξε καλύτερη οργάνωση;"
Αντίθετα, ως αυθεντικός ηλίθιος που είσαι , θα πεις "Σωστά. Γιατί να μη βγουν οι Αριστεροί να διαδηλώσουν τώρα; "
Στη συνέχεια του άλογου παραληρήματός σου, θα συμφωνήσεις και με την επόμενη πρόταση:
"Για το Γρηγορόπουλο κάψανε όλη την Αθήνα τα κωλόπαιδα.Για τους αστυνομικούς που παίρνουν 800€ και παίζουν κάθε μέρα κορώνα-γράμματα τη ζωή τους ,δεν κάνουν τίποτα!"
Η μαλακία που έχει ριζώσει φασιστικά στον εγκέφαλό σου δε θα σου επιτρέψει ποτέ να σκεφτείς:"Μα,καλά, ο Γρηγορόπουλος δεν ήταν ένα άοπλο δεκαπεντάχρονο αγόρι που σκοτώθηκε εν ψυχρώ από χέρι αστυνομικού; Κράταγε ο Γρηγορόπουλος πιστόλι; Ήταν δουλειά του Γρηγορόπουλου να προστατεύει την κοινωνία και την έννομη τάξη;"
Πόσω μάλλον να σκεφτείς:
"Παίζει ρόλο πόσα Ευρώ παίρνει κανείς όταν σκοτώνεται; Δηλαδή, αν σκοτωθεί κάποιος που παίρνει πολλά Ευρώ, τότε ο θάνατός του γίνεται πιο δίκαιος; Δηλαδή,όσο περισσότερα Ευρώ παίρνεις, τόσο πιο πολύ αξίζει να ρισκάρεις τη ζωή σου; Μα,καλά, δεν είναι ιεροσυλία για τους πεθαμένους αυτό;Δεν είναι βλασφημία; "
Και επειδή, όπως είπα στην αρχή, η βλακεία είναι μεταδοτική, έχει φροντίσει να μεταδοθεί σε όλες τις βαθμίδες της υπό-διάλυση κοινωνίας.
Γι' αυτό, όσο και να περάσουν τα χρόνια, εσύ θα ακούς ξανά και ξανά όλους αυτούς τους δημοσιογραφίσκους, τα εθνίκια και τα φιλαράκια σου στην καφετέρια που δε γουστάρουν τους λέτσους τους Αριστερούς, να σου λένε πάλι τα ίδια. Και θα στα λένε αυτά, όχι γιατί θα γουστάρουν τους αστυνομικούς, αλλά επειδή-αντίθετα- θα εκμεταλλεύονται το θάνατό τους για να κατηγορήσουν αυτό που ποτέ τους δε θα μπορέσουν και δε θα καταφέρουν να είναι: Αριστεροί και λέφτεροι.
Κι εσύ πάλι θα συμφωνείς.
Γιατί είσαι βλαξ.
Και γιατί η βλακεία είναι ανίκητη.
"Ποτέ μην τα βάζεις με έναν ηλίθιο: θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω εμπειρίας"
Γνωμικό
Υ.Γ. : Όταν η θλίψη είναι πολλή και το άδικο μεγάλο, καλύτερα να μη λέμε πολλά και να βγάζουμε τον σκασμό σε ένδειξη σεβασμού προς αυτούς που "έφυγαν". Πότε θα το μάθετε αυτό στην -κατ'όνομα- δημοσιογραφία; Για τους λοιπούς κάφρους δεν τρέφω αυταπάτες:δεν θα το μάθετε ποτέ γιατί ποτέ δε θα σεβαστείτε τίποτα ανθρώπινο.
Και ο Ντοστογιέφσκι πάντα επίκαιρος...
http://hard-coreworld.blogspot.com
VIDEO: Αυτή είναι γκολάρα!
Ένα από τα καλύτερα γκολ σε όλη την Ευρώπη πέτυχε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ο... Έντεν Αζάρ της Λιλ.
Ο Βέλγος άσος μόλις στο 10ο λεπτό της αναμέτρησης με τη Μαρσέιγ με έναν «κεραυνό» έξω από την περιοχή έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα και έκανε το 1-0.
Το γκολ αυτό βοήθησε την Λιλ να πάρει τη νίκη με 1-2.
Απολαύστε το βίντεο…
Το γκολ αυτό βοήθησε την Λιλ να πάρει τη νίκη με 1-2.
Απολαύστε το βίντεο…
10 Μάρτη: Μέρα δράσεων αλληλεγγύης σε όλο τον κόσμο για τους 300 μετανάστες-εργάτες απεργούς πείνας της Ελλάδας
Η 10 Μάρτη είναι ημέρα δράσεων αλληλεγγύης σε όλο τον κόσμο για την απεργία πείνας των 300 μεταναστών στην Ελλάδα. Παραπάνω υπάρχουν οι αφίσες “Don’t visit Greece” σε διάφορες γλώσσες με στόχο την ενημέρωση σε όλο τον κόσμο για την απεργία πείνας καθώς και των δράσεων αλληλεγγύης σε αυτούς. Ακολουθεί η ανακοίνωση-ταξιδιωτική οδηγία στα ελληνικά:
Παρακαλείστε να δημοσιεύσετε, να τυπώσετε και να διαδώσετε το ακόλουθο κείμενο
Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011
Η πτώση των πύργων τις 11/9/01 από ελικοπτερο.
17λεπτο βίντεο ντοκουμέντο είναι τραβηγμένο από το ελικόπτερο της αστυνομίας της Νέας Υόρκης και δόθηκε στη δημοσιότητα στο πλαίσιο του νομού περί ελευθερίας της πληροφόρησης, η οποία από το 1966 απαιτεί από αμερικανικές ομοσπονδιακές υπηρεσίες να καταθέτουν τα δικαιολογητικά τους.
Κατά τη διάρκεια του βίντεο βλέπουμε αρχικά την πτήση του ελικοπτέρου γύρω από το Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου που φλέγεται.
Στο 4:08 παρατηρούμε τις αντιδράσεις από την κατάρρευση του Νότιου πύργου, ενώ στο 12:33 βλέπουμε την κατάρρευση του Βόρειου πύργου.
Οι επιβαίνοντες του ελικοπτέρου δείχνουν σοκαρισμένοι από την καταστροφή, ωστόσο είναι σίγουρα πολύ πιο τυχεροί από τους ανθρώπους που βλέπουμε να τρέχουν πανικόβλητοι γύρω από τα κτίρια.
Την 11η Σεπτεμβρίου 2001 δύο επιβατηγά αεροπλάνα των αεροπορικών εταιρειών United Airlines και American Airlines, τα οποία είχαν καταληφθεί από τρομοκράτες, έπεσαν επάνω στον Βόρειο και τον Νότιο πύργο, με μικρή σχετικά διαφορά χρόνου.
Ακολούθησε η κατάρρευσή του Βόρειου πύργου σε 1 ώρα και 42 λεπτά μετά την πρόσκρουση και του Νότιου πύργου σε 56 λεπτά μετά την πρόσκρουση, παρασύροντας στο θάνατο χιλιάδες πολίτες και προκαλώντας σοβαρές ζημιές σε πέντε γειτονικά κτίρια.
Για την επίθεση κατηγορήθηκε η Αλ-Κάιντα και ο Οσάμα Μπιν Λάντεν, το κυνήγι του οποίου έδωσε αφορμή για την επίθεση των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ στο Αφγανιστάν.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)