Η διαφήμιση έκανε το θαύμα της! Η επιλογή της εταιρείας «Ελληνικός Χρυσός» να “μπουκώσει” με διαφήμιση (ευρώ) τα ελληνικά ΜΜΕ φαίνεται ότι άρχισε να αποδίδει καρπούς.
Πριν καλά – καλά
εκδοθεί επίσημη ανακοίνωση της αστυνομίας για την εμπρηστική επίθεση στο εργοτάξιο της εταιρείας στις Σκουριές οι “δημοσιογράφοι” άρχισαν να υιοθετούν και να μεταδίδουν τις διαρροές για “αιχμαλωσίες σεκιουριτάδων” και “πυροβολισμούς”. Μάλιστα περιγράφοντας την επίθεση ως πραγματικοί αυτόπτες μάρτυρες οι “ντουντούκες” έκαναν λόγο για “φύλακες που τους έδεσαν χειροπόδαρα οι κουκουλοφόροι με τις καραμπίνες και τους περιέλουσαν με βενζίνη απειλώντας τους να τους κάψουν ζωντανούς”. Ωστόσο η εταιρεία όταν της ζητήθηκε επίσημη ενημέρωση από διεθνή ΜΜΕ παρέπεμπε στο “ρεπορτάζ” του Σκάι και ζητούσε έγγραφο αίτημα για να απαντήσει επίσημα!
Από την πλευρά της η ΕΛ.ΑΣ. αρχικά διέψευδε κατηγορηματικά τα στοιχεία που μεταδόθηκαν ως προς την “αιχμαλωσία” των υπαλλήλων σεκιούριτι της εταιρείας ενώ στη συνέχεια αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. έλεγαν «αφού το λένε οι υπάλληλοι, έτσι θα είναι»! Για τους πυροβολισμούς οι αστυνομικές αρχές ανέφεραν “άλλοι τους άκουσαν και άλλοι δεν τους άκουσαν”! Πάντως σχεδόν 12 ώρες μετά το περιστατικό η αστυνομία ακόμη δεν είχε εκδώσει επίσημη ανακοίνωση για την επίθεση στις Σκουριές. Το βέβαιο είναι ότι με λίγη ακόμη διαφήμιση η εταιρεία Ελληνικός Χρυσός μπορεί να γίνει και Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός!
seleo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου