ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Μπέος-Ψωμιάδης για Παπανδρέου-Βενιζέλο!

Νέοι διάλογοι των, Μάκη Ψωμιάδη και Αχιλλέα Μπέο, βγήκαν στη δημοσιότητα και έχουν μεγάλο ενδιαφέρον. Οι ατάκες για τον Παναδρέου και τον Βενιζέλο, ο Βαγγέλης που ηρέμησε τον Υπουργό και ο Βαρδινογιάννης σε ρόλο... κυνηγού.Μπέος Ψωμιάδης
Ένας ιδιαίτερα ενδιαφέρον διάλογος βγήκε στο φως της δημοσιότητας τη Δευτέρα το πρωί και έχει να κάνει με τους Μάκη Ψωμιάδη και Αχιλλέα Μπέο.
Η αχτύπητη δυάδα, στους περισσότερους διαλόγους, μιλάει για τα νέα μέτρα του Βενιζέλου, τον Παπανδρέου, τον Βαρδινογιάννη που τους κυνηγάει και τον Βαγγέλη που ηρέμησε τον Υπουργό...
Όπου "Β" βάλτε τον Μάκη Ψωμιάδη και όπου "Α" τον Αχιλλέα Μπέο. Οι διάλογοι παρουσιάζονται όπως τους αποκάλυψε η εφημερίδα "Τα Νέα".
Β: Πώς τα βλέπεις τα πράγματα;
Α: Εδώ μαστίζεται όλη η Ελλάδα και αυτά βρήκαν τώρα να ρίξουν την κοινή γνώμη εκεί επάνω, γιατί το ποδόσφαιρό έχει λαϊκό έρεισμα. Κι έχουν βάλει όλα τα μ…. τα άπλυτα, τους δημοσιογράφους και βαράνε σε όλα τα κανάλια, τις εφημερίδες και τα ράδια να αποσυντονίσουν τον κόσμο από όλα τα προβλήματα και να τα ρίξουν στο ποδόσφαιρο. Και βγαίνει ο καθένας.
Β: Και μας περιμένουν στη γωνία να μας γ… εμένα και εσένα.

Α: Και κόβουν τα λεφτά… Τι να μου κάνουν εμένα; Έμενα έχει έρθει από τον Αύγουστο μήνα μέχρι σήμερα τέσσερις φορές το ΣΔΟΕ με εντολή του υπουργείου Οικονομικών.
Β: Και σε μένα, αγόρι μου.
Α:Στα α… μου! Ένα τετρακόσια πενήντα έχω δώσει σε δύο χρόνια.
Β: ΦΠΑ. Και εγώ
Α: ΦΠΑ, φόρο μισθωτών υπηρεσιών και αυτά… δεν πάνε να γ…! τι να κάνω λοιπόν; Επειδή εμένα δεν με γουστάρει φερ’ ειπείν ο Βενιζέλος; Στα α… μου! Τι είναι ο Βενιζέλος;
Β: 140.000 ΦΠΑ πλήρωσα τον προηγούμενο μήνα εγώ και 49.000 περαίωση, 189.000 πλήρωσα.
Α: Γίνανε κάποιες μ… με τον Βαγγέλη, εντάξει…
Β: Ναι, αλλά μη μας πάρει η μπάλα…. (ακατάληπτο).
Α: Ε, να ηρεμήσουμε λιγάκι τώρα. Και ο Παναθηναϊκός το τραβάει πολύ, δεν ξέρω γιατί. Βγαίνει και αυτό το άπλυτο μ… ο Αδαμίδης και λέει να διακοπεί το πρωτάθλημα.
Β: Ναι, ναι, ναι. Μην κάνεις καμία μ… και τσακωθείς την Παρασκευή.
Α: Θα πάω ρε εγώ!
Β: Μην πας καθόλου, ούτε εγώ θα εμφανιστώ, ούτε τίποτα, κανείς. Και να σου πω και κάτι, ο Βαγγέλης πρέπει να το ηρεμήσει λίγο το θέμα.
Α: Το ηρεμεί, βγήκε από τον υπουργό, εντάξει, το ηρεμεί. Έτσι μου είπε!
Β: Ποιον υπουργό;
Α: Είχε πάει στον Νικητιάδη και τον Γερουλάνο.
Β: Τι να κλάσ#$ αυτοί, αυτό πάει για πιο ψηλά το θέμα, το γραφείο του Παπανδρέου έχει μπει στη μέση. Άκου που σου λέω φίλος σου είμαι.
Α: Το ξέρω, ναι το ξέρω.
Β: Κατ’ αρχάς και τα κανάλια που το παίζουν όλα, έχει μπει το μ… ο Βαρδινογιάννης και τα κινεί όλα, έτσι από μόνα τους το παίζουν;
Α: Ναι μωρέ.
Β: Μην πάθουν καμιά ζημιά με τα λεφτά, εγώ δεν έχω πάρει φράγκο από τα τετρακόσια. Εσύ έχεις πάρει τίποτα πρόλαβες;
Α: Την πρώτη δόση. Πως δεν πήρες; Υπέγραψες και δεν πήρες;
Β: Στην φιλία μας, σε ό,τι έχω ιερό σου λέω!
Α: Πως υπέγραψες τότε;
Β: Δεν έχει έρθει ρε αγόρι μου, προχθές, την προηγούμενη εβδομάδα υπέγραψα, γιατί είμαι μ… της παρέας εγώ, μου… (ακατάληπτο): «Μην υπογράψεις, μην υπογράψεις» και δεν υπογράψαμε, την προηγούμενη εβδομάδα υπογράψαμε.
Α: Ρε παιδί μου, κι εγώ, εγώ υπέγραψα παραμονές Χριστουγέννων, τον Δεκέμβριο.
Β: Εγώ Φεβρουάριο, τώρα υπέγραψα, 15 του μηνός υπογράψαμε.
Α: Εγώ με την υπογραφή μου έβαλαν τα λεφτά μέσα.
Β: Έχουμε υπογράψει και έχουν βάλει τίποτα.
Α: Κακώς. Αυτό αφορά την κεντρική διαχείριση, δεν αφορά τις ατομικές συμβάσεις. Έχεις εμπορική συναλλαγή, θα τον πας στα δικαστήρια και θα του γ… το σπίτι. Θα τον δυσφημίσεις στο χρηματιστήριο, δεν είναι έτσι απλά. Η σύμβαση θα τηρηθεί, δεν θα δώσουν λεφτά στην Super League, στην κεντρική διαχείριση.
Β: Άμα δε δώσουν θα πάμε όλοι στο betshop, πως το λένε, μια μ… άλλη. Πως δεν δώσουν; Αφού μας παίζουνε στο στοίχημα, δηλαδή κονομάνε του κόσμου τα λεφτά! Από τη μονή δουλειά που βγάζουν λεφτά είναι το στοίχημα.
Α: Εντάξει, σε αφήνω τώρα.
Πηγή: Sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: