ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Η αρπαγή και ''κατοχή'' των σπόρων από τις πολυεθνικές


«Κάθε πρόοδος δεν είναι μόνο πρόοδος στην τέχνη της καταλήστευσης του εργάτη αλλά ταυτόχρονα και στην τέχνη της καταλήστευσης του εδάφους, κάθε πρόοδος στην αύξηση της ευφορίας του είναι ταυτόχρονα πρόοδος στην καταστροφή των διαρκών πηγών της ευφορίας του. Γι’ αυτό η καπιταλιστική παραγωγή αναπτύσσει την τεχνική και τον συνδυασμό της κοινωνικής διαδικασίας παραγωγής μόνο υπονομεύοντας ταυτόχρονα τις πηγές κάθε πλούτου: τη γη και τον εργάτη» (Κ. Μαρξ).  
Στην περίοδο της κρίσης, είναι προφανές ότι ανεβαίνει η αντιπαράθεση ανάμεσα στα διάφορα ιδεολογικο-πολιτικά ρεύματα και όσον αφορά τις αιτίες της αλλά και τους δρόμους και τρόπους ξεπεράσματός της. Ειδικά στην αγροτική παραγωγή ξεχωρίζουν ορισμένα βασικά ζητήματα με κεντρικό το θέμα τηςτεχνολογίας.
Από την πλευρά της κυρίαρχης πολιτικής όσο και από την πλευρά διάφορων “οικολογιζόντων”,  η τεχνολογία κατανοείται σαν ένας εξωγενής παράγοντας και κοινωνικά ουδέτερος. Σύμφωνα με την “κυρίαρχη άποψη”  αν η νέα τεχνολογία   εισαχθεί στην παραγωγή θα επιλύσει σημαντικά προβλήματα, ενώ  σύμφωνα με τους “οικολογίζοντες” εάν δεν εισαχθεί πάλι θα έχουμε οφέλη.
Οι απόψεις αυτές υποβαθμίζουν την σημασία των σχέσεων παραγωγής και κατανομής και το γεγονός ότι οι τεχνολογικές αλλαγές βοήθησαν την στενή διαπλοκή, σύμπλευση  και διασύνδεση του αγροτικού τομέα με τις βιομηχανίες εισροών και μεταποίησης στα πλαίσια του “αγροτοδιατροφικού συμπλέγματος”. Το είδος των τεχνολογικών αλλαγών οι οποίες προωθούνται μέσα στα πλαίσια αυτού του συμπλέγματος συνεπάγονται κέρδη για τις κυρίαρχες μερίδες και εκμετάλλευση, φτώχια για τους μικροαγρότες σε επίπεδο χώρας, αλλά και παγκόσμια. Επίσης,  εξασφαλίζουν μεγαλύτερη πειθάρχηση και εκμετάλλευση των εργαζόμενων αγροτών. Οι τεχνολογικές αλλαγές δεν μπορούν επομένως να θεωρηθούν κοινωνικά ουδέτερες.

όχι δεν θα καταστραφεί, ο κόσμος θα γίνει καλύτερος το 2012


***
Oλοένα και περισσότεροι εργάτες θα καταλάβουν όποιες επιχειρήσεις έχουν κάποια χρήσιμη παραγωγή και θα τις δουλεύουν προς όφελος της κοινωνίας, ενώ μεγάλες μάζες ανθρώπων θα μετακινηθούν στην ύπαιθρο προκειμένου να μπορούν να ζήσουν κι αυτοί και να υπάρχει παραγωγή για όλους.
Δίκτυα παραγωγών και καταναλωτών προσπαθούν μέσα στο 2012 να ενοποιηθούν και να κάνουν πιο λειτουργική τη διανομή των αγαθών και φοιτητές των πανεπιστημίων εργάζονται σκληρά για μια πιο ορθολογική την παραγωγή.
Τεράστια η αποχή από τις εκλογικές διαδικασίες των «δημοκρατιών» ενώ ένα μέρος του στρατού ανοίγει τις αποθήκες για να εξοπλιστεί ο λαός και οι νέες πολιτοφυλακές.
Η αστυνομία παραιτείται από το ρόλο της και οι φασίστες όλου το κόσμου αρχίζουν και το ξανασκέφτονται.
Καταλαμβάνονται οι φαρμακευτικές βιομηχανίες και η περίθαλψη με τα χίλια δυο προβλήματα γίνεται δημόσια.
Μειώνεται η παραγωγή και χρήση πετρελαίου και υπάρχει μεγάλη στροφή στις προσαρμοσμένες, σε μικρής κλίμακας κοινωνίας, τεχνολογίες.
Η αποκέντρωση, αλλού με γοργούς κι αλλού με αργούς ρυθμούς, είναι ένα διαρκές φαινόμενο που οι κάτοικοι του πλανήτη ονομάζουν «γαιοφιλία» ή «υπαιθροφιλία» κλπ.
Χιλιάδες μετανάστες χωρίς το φόβο του πιστωτή, του στρατιώτη, του μουλά, επιστρέφουν στο πιο σίγουρο και ασφαλές περιβάλλον της χώρας τους και αγωνίζονται με καλύτερες συνθήκες για δημοκρατία και αναδιανομή του πλούτου.
Ξεκινάνε οι πρώτες διεθνείς διαβουλεύσεις με τις εγχώριες ομοσπονδίες προκειμένου να λυθούν γενικότερα ζητήματα όπως το νερό, το ενεργειακό, η διανομή φαρμάκων, τα δάση και η χρήση τους κλπ. μετά την κατάργηση των συνόρων.
Οι πάσης φύσεως ιερείς θρησκειών έχουν περιοριστεί σε ένα τελετουργικό ρόλο για όσους ανθρώπους το επιθυμούν ενώ οι περιουσίες που ανήκαν σε βιομήχανους, τσιφλικάδες και θρησκευτικούς ηγέτες έχουν δημευτεί.
Τα σχολεία γίνονται τόποι γνώσης, αλληλεγγύης και τα παιδιά μαθαίνουν χρήσιμα πράγματα.
Βιβλιοθήκες ανοίγουν παντού. Τα πρόσωπα της επίσημης πολιτικής, το επίσημο παπαδαριό, οι μεγαλοεκδότες, οι πρώην επιχειρηματίες και οι χαρτογιακάδες τους, αυτήν περίοδο κάνουν αίτηση για εργασία στις κατά τόπους επιτροπές.
Πολλοί που έκαναν το λάθος να συνεχίζουν να πολεμούν για να μην χάσουν τα προνόμιά τους …κχχχ!
(Εντάξει. Μπορεί να μην είναι έτσι το 2012 αλλά ο κόσμος δεν θα καταστραφεί).
Ο καζαμίας της διπλανής σας πόρτας
***

Μέρες απεργίας (10-λεπτο ντοκυμαντέρ για τους απεργούς της Χαλυβουργίας στον Ασπρόπυργο)

Ένα ντοκιμαντέρ μικρού μήκους για την απεργία στο εργοστάσιο της Χαλυβουργίας Ελλάδος στον Ασπρόπυργο. Για περισσότερους από 2 μήνες, σχεδόν 300 εργαζόμενοι αγωνίζονται για τα αυτονόητα: το 8ωρο, το πενθήμερο και έναν αξιοπρεπή μισθό.

Σενάριο – Συνεντεύξεις: Κώστας Καλλέργης, Γιάννης Βάκρινος
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Αλέξανδρος Θεοφυλάκτου
Μοντάζ: Θεοδώρα Κατριμπούζα, Ηλίας Τσιαμπούρης
Μουσική: Ανδρέας Κουλούρης (από το soundtrack της ταινίας “Το Ρόδι” του Χρήστου Καρτέρης)

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΒΕΛΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΧΡΩΣΤΑ

Ενα ενδιαφέρον site, του BBC που ανανεώνεται διαρκώς και μας πληροφορεί ποιός χρωστάει τι και σε ποιόν.......

http://www.bbc.co.uk/news/business-15748696

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΒΟΛΟΣ-ΚΟΝΤΙ: Δεν χρειάστηκε να βουτήξουν για το σταυρό, τον κουβαλάνε 100 μέρες!


Οι απολυμένοι αλλά όχι παραιτημένοι εργάτες της ΚΟΝΤΙ κατέβηκαν σύσσωμοι σήμερα στην παραλία του Βόλου, την ώρα του αγιασμού των υδάτων, όπου οι δύο πασόκοι βουλευτές (Ζήση, Καρτάλης) του νομού μαζί με τις αρχές της πόλης, πήγαν για να εξαγνιστούν από τις τύψεις των μνημονίων και των ψεύτικων υποσχέσεων στους εργάτες της ΚΟΝΤΙ.
Ο μητροπολίτης Ιγνάτιος με τα χρυσοποίκιλα άμφια έβγαλε λόγο στους πιστούς να υπομείνουν την τραγική εγκατάλειψη και να μετανοήσουν που γεννήθηκαν εργάτες κι όχι βιομήχανοι, εφοπλιστές ή τραπεζίτες.
Το κείμενο καταγγελίας του σωματείου για τις ψεύτικες υποσχέσεις συμπαράστασης μοιράστηκε σε όλο το κόσμο που βρέθηκε στην παραλία ενώ καταγγέλθηκε η παρουσία των βουλευτών που ήθελαν να σώσουν τη χώρα αλλά …. δεν ήξεραν τι ψήφιζαν.
Η βουβή οργή των απολυμένων της ΚΟΝΤΙ συμπληρωνόταν και με τα μουρμουρητά του κόσμου που είναι στη πλειοψηφία του θύμα της καπιταλιστικής χρεοκοπίας.
Σ΄αντίθεση με το Θεό που συγχωρεί, εμείς ούτε ξεχνάμε, ούτε συγχωρούμε.

Φιλοσοφικό Τηλεγράφημα: Το μυστήριο των νεκρών ρεγγών



Φιλοσοφικό Τηλεγράφημα του Σπύρου Κάκου [πηγή: Harmonia Philosophica]: Τόνοι από νεκρές ρέγγες ξεβράστηκαν μυστηριωδώς στις ακτές της Νορβηγίας [πηγή: Washington Post]. Πριν όμως προλάβουν οι κάτοικοι να σκεφτούν πως θα απομακρύνουν τα νεκρά ψάρια από την ακτή, αυτά μυστηριωδώς εξαφανίστηκαν! Πολλοί υποθέτουν πως τα ψάρια ξανατραβήχτηκαν από κάποιο κύμα στη θάλασσα. Για τους σκεπτικιστές μια ωραία ευκαιρία να κάνουν επίδειξη πιθανολογικών εικασιών. Για τους άλλους μια ωραία ιστορία για μελλοντικούς μύθους… Ίσως μερικά πράγματα δεν χρειάζεται να τα εξηγούμε. Ίσως μερικά πράγματα υπάρχουν απλά για να τα συζητάμε πίνοντας μπύρα με φίλους μας…


Πηγή:RAMNOUSIA 

Η ΝΕΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΙΣ ΝΙΚΕ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΘΡΑΥΣΗ

JUST "NTOY" IT!!!

Στο στόχαστρο των Anonymous οι νεοναζί


Στόχος των Anonymous έγινε η Γερμανική ακροδεξιά οργάνωση NPD δημιουργώντας σχετική ιστοσελίδα. Διαβάστε για τον "πόλεμο" που κήρυξαν (Pic)

Οι Anonymous κήρυξαν πόλεμο στους Νεοναζί! Στόχος τους η γερμανική ακροδεξιά οργάνωση, στο πλαίσιο της επιχείρησης "Blitzkrieg" που έχουν εξαπολύσει. Οι χάκερ δημιούργησαν τη σελίδα nazi-leaks.net, στην οποία βγάζουν τα "άπλυτα" των οργανώσεων αυτών στη φόρα.

Όπως αναφέρει το BBC με την ιστοσελίδα αυτή- που δημιουργήθηκε στο πρότυπο του Wikileaks- , ενημερώνεται το κοινό για το ποιοι κάνουν δωρεές στογερμανικό NPD.

Στη νέα τους σελίδα οι χάκερ καλούν όλους τους ενδιαφερόμενους να δώσουν πληροφορίες για ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν νεοναζί ώστε η δράση εναντίον τους να είναι συντονισμένη. Μέχρι στιγμής περιλαμβάνει mail, πελατολόγια από μαγαζιά που σχετίζονται με ακροδεξιές οργανώσεις κ.α.

Φρειδερίκος Ένγκελς: Ο Ρόλος της Βίας στην Ιστορία


ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
FREE photo hosting by Fih.gr"Για τον κ. Ντίρινγκ, η βία είναι το απόλυτο κακό και η πρώτη πράξη βίας είναι γι' αυτόν, το προπατορικό αμάρτημα. Ολόκληρη η περιγραφή του, η σχετική με τη βία, είναι μια ιερεμιάδα για τον τρόπο με τον οποίο όλη η ως τώρα ιστορία έχει μολυνθεί από το προπατορικό αμάρτημα, για την επονείδιστη διαστροφή όλων των φυσικών και κοινωνικών νόμων, από τούτη τη διαβολική δύναμη, τη βία. Το ότι όμως η βία παίζει και έναν άλλο ρόλο στην ιστορία, έναν επαναστατικό προοδευτικό ρόλο, το ότι δηλαδή, σύμφωνα με τα λόγια του Μαρξ, είναι η μαμή, που από κάθε παλιά κοινωνία, ξεγεννά μια καινούρια κοινωνία, το ότι αποτελεί το όργανο με το οποίο επιβάλλεται η κοινωνική εξέλιξη και σπάζει τις αποστεωμένες, τις νεκρές πολιτικές μορφές γι' όλα αυτά δε λέει ούτε λέξη ο κ. Ντίρινγκ. Μόνο αναστενάζοντας και βογκώντας, παραδέχεται πως ίσως, για να ανατραπεί το οικονομικό σύστημα της εκμετάλλευσης, μπορεί να χρειαστεί δυστυχώς η βία! Γιατί κάθε χρήση βίας, διαφθείρει εκείνον που τη χρησιμοποιεί. Και όλα αυτά λέγονται, παρά τη μεγάλη ηθική και πνευματική ανύψωση που επέφεραν όλες οι νικηφόρες επαναστάσεις. Και όλα αυτά λέγονται στη Γερμανία, όπου μια εξέγερση, στην οποία θα μετείχε ο λαός, θα είχε το λιγότερο σαν αποτέλεσμα να ξεριζώσει τη δουλοφροσύνη, που έχει φωλιάσει στην εθνική συνείδηση, ύστερα από την ταπείνωση του τριακονταετούς πολέμου. Και αυτό το άτονο, το ξεζουμισμένο και πλαδαρό κήρυγμα, έχει την αξίωση να επιβληθεί στο πιο επαναστατικό κόμμα που γνώρισε η ιστορία." 

Μαθήματα συμπεριφοράς από πλουτοκράτη και ένα βίντεο της "Ελληνοφρένειας"


«Χρειαζόμαστε μια συναίνεση όχι κομματικού συμβιβασμού αλλά μια συναίνεση εθνικής πνοής», μας είχε πει αρχικά.
«Η κυβέρνηση Παπαδήμου έχει αναλάβει ουσιαστικά μία αποστολή εθνικής σωτηρίας. Θα πετύχει μόνον αν εξαλειφθούν τα φαινόμενα κακοπιστίας και ασυνεννοησίας που τη φθείρουν. Τα κόμματα και τα πρόσωπα που τη στηρίζουν πρέπει να μάθουν να μιλούν με μια φωνή και να πράττουν με μια θέληση. Αυτό είναι το χρέος τους, αλλά είναι και το συμφέρον τους», μας λέει σήμερα. Ποιος; Μα ο πρόεδρος των ελλήνων βιομηχάνων Δασκαλόπουλος.

Και αυτές τις δηλώσεις τις έκανε μετά από την συνάντηση που είχε με τον διορισμένο εκλεκτό τραπεζιτών και μονοπωλιακών ομίλων πρωθυπουργό Παπαδήμιο. «Αυτή η κυβέρνηση είναι κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας και πρέπει να αφεθεί απερίσπαστη να κάνει το χρέος της», συμπλήρωσε ο πρόεδρος του ΣΕΒ.

Θα μπορούσαμε αντί για οποιονδήποτε σχολιασμό των δηλώσεων του πλουτοκράτη να παραθέταμε τα λόγια ενός κομμουνιστή καπνεργάτη σε μια παρόμοια καπιταλιστική οικονομική κρίση το 1932.

Απάνω τους όσο είναι καιρός....


Απανω τους οσο ειναι καιρος
Απάνω τους όσο είναι καιρός....
Πότε σκέφτεστε να ξεσηκωθείτε???
Μας απειλούν τώρα με συσσίτια!! .
Πότε βλέπετε την ώρα για να απαλλαγούμε επι τιμωρία βέβαια, απο τα σαρκοβόρα τέρατα του Ελληνισμού???
Αντε το 12 μπήκε και ο ύπνος πρέπει να ανακοπεί δεν νομίζετε???

Υπάρχουν χιλιάδες έτοιμοι πολίτες..
έχουν δημιουργηθεί ήδη νέοι συνασπισμοί αγανακτισμένων πολιτών και κινήματα αντίδρασης..ο χρόνος ομως πιέζει...
ακούγεται οτι η "έναυση" θα δοθεί την περίοδο των εκλογών αλλά και το σύστημα σχεδιάζει εξ ίσου και ενημερώνεται..

Ισως πρέπει η αντίδραση να βασιστεί στον αιφνιδιασμό πρίν τα τομάρια ξεφύγουν.
Θα είναι αδιανόητο να μείνουν στο απυρόβλητο οι δοσίλογοι απο τον Πρόεδρο της διάλυσης μέχρι και τον τελευταίο υπηρέτη τους βουλευτάκο.

Αθώοι Δεν υπάρχουν. Θύματα εντός του πολιτικού στίβου δεν υπάρχουν.

Ολοι τους συλήβδην είναι δοσίλογοι γιατί ο κάθε πολίτης μή κατάλληλα προετοιμασμένος μέσω της διαλυμένης παιδείας και της καταναλωτικής καθοδήγησης δεν είναι δυνατόν να αναπτύξει την αναγκαία ασπίδα στην διάβρωση που του επέβαλαν στα χρόνια που πέρασαν με αποτέλεσμα να αποδέχεται διορισμούς, φαγάνα. αρπαχτή, βολέματα κλπ...αιτία όλων των σημερινών κακών.

Το κράτος ωφείλει να λειτουργεί ως προστάτης των πολιτών και οχι ως χώρος ευκαιριακής εκμετάλευσης συμφερόντων των κλειδούχων.

Απάνω τους όσο είναι καιρός....



RAMNOUSIA 

Όλο και πιο πολλοί αυτοί που περισσεύουμε

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Παλαμακατζήδες, φασίστες, κομμουνιστές και μαλάκες.




Αναδημοσίευση απο:dethelontis-fotadistis

Πριν 67 χρόνια η μάχη της Αθήνας έφτανε στο τέλος της. (Δεκεμβριανά 1944).
Τότε ήταν η τελευταία φορά, που είχαμε την μπάλα στα πόδια μας.

Χάσαμε. Ίσως ο αγώνας ήταν άνισος. Ίσως δείξαμε κατώτεροι των περιστάσεων.

Από τότε δύο δυναστείες εξουσίας, έχουν αναλάβει την διαχείριση της χώρας και του λαού μας.

Τα αφανή αφεντικά του τόπου δεν τα έχουμε δει. Δεν τα έχουμε γνωρίσει.

Οι οικογένειες των προδοτών, των δωσίλογων και των μαυραγοριτών της κατοχής, ανέλαβαν τα σκήπτρα της εξουσίας, κολυμπώντας στα πλούτη που τους χάρισε το αμαρτωλό παρελθόν τους και η διαπλοκή πολιτικής και επιχειρηματικότητας.

Εμείς πάντα εκεί.
Πάντα στο ρόλο του παλαμακατζή.
Δεν φτάσαμε ακόμη στον πάτο.
Εκεί που το κωλοσύστημα φτάνει στο έσχατο σημείο ξεφτίλας, ο λαός μας με την μνήμη χρυσόψαρου που διαθέτει, αντί να εισβάλει και να τα αλλάξει όλα, με οποιοδήποτε κόστος, ανοίγει το στόμα και καταπίνει το επόμενο χρυσό χάπι της φαρμακευτικής αγωγής που έχουν συνταγογραφήσει.

M for MALAKAS

Κείμενο αλληλεγγύης των φυλακισμένων μελών της ΣΠΦ και του αναρχικού Θεόφιλου Μαυρόπουλου για τη Στέλλα Αντωνίου


Την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου κατατίθεται η αίτηση αποφυλάκισης της αναρχικής Στέλλας Αντωνίου. Η σύλληψή της ήταν αποτέλεσμα της ευρύτερης αντιαναρχικής στρατηγικής του κράτους , που ξεκίνησε το 2009, με στόχο την καταστολή των αναρχικών  πρακτικών άμεσης δράσης και του φαινομένου του νέου αντάρτικου πόλης. Έτσι η Στέλλα Αντωνίου παρ’ όλο που δεν έχει καμία σχέση με την οργάνωσή μας διώκεται για συμμετοχή της στη Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς εδώ και 1 χρόνο. Σ’ αυτό το χρόνο μέσα από τη στάση της και τις συνεχείς της αγωνιστικές διεκδικήσεις στέκεται αλληλέγγυα στις συγκρατούμενές της υπερασπίζοντας την αναρχική της υπόσταση ενάντια στο σωφρονιστικό σύστημα και τους υπαλλήλους του.
Τώρα αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας, το οποίο επιδεινώνεται εξαιτίας της συνεχιζόμενης εκδικητικής παράτασης της προφυλάκισής της από το κράτος.
Εμείς από τη δική μας πλευρά, ως Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς στεκόμαστε δίπλα στην αναρχική Στέλλα Αντωνίου χωρίς να παρακαλάμε τους εχθρούς μας για επιείκεια και ανθρωπισμό αλλά επισημαίνοντας ότι η συνεχιζόμενη ομηρία με κίνδυνο την υγεία της, θα σηματοδοτήσει σε ανύποπτο χρόνο τις αντίστοιχες συνέπειες. Καμία πρόκληση της εξουσίας και των δικαστών δε θα μείνει αναπάντητη. Έχει ο καιρός γυρίσματα…
Υ. Γ : Ως ελάχιστη ένδειξη αλληλεγγύης την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου (ημερομηνία που κατατίθεται η αίτηση αποφυλάκισης της Στέλλας Αντωνίου) προχωράμε σε αποχή συσσιτίου.
ΆΜΕΣΗ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΧΙΚΗΣ ΣΤΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Τα φυλακισμένα μέλη της Επαναστατικής Οργάνωσης Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς (FAI/IRF)
Οικονομίδου Όλγα
Μιχάλης Νικολόπουλος
Γιώργος Νικολόπουλος
Χρήστος Τσάκαλος
Γεράσιμος Τσάκαλος
Παναγιώτης Αργυρού
Δαμιανός Μπολάνο
Γιώργος Πολύδωρος
Χάρης Χατζημιχελάκης
Και ο αναρχικός Θεόφιλος Μαυρόπουλος
Για πάντα στη μάχη…

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Τα όπλα που βρέθηκαν στο σπίτι του ανιψιού του θα «δείξουν» τον δράστη

Ολοι αυτοί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ.Ελληνάρες είναι




Τη βαλλιστική έρευνα, που θα αποδείξει από πια όπλα σκοτώθηκαν τα δύο ιδιόκτητα σκυλιά το μεσημέρι της 30ης Δεκεμβρίου 2011 στον Γαλατά Χανίων περιμένει η Αστυνομία και ο αρμόδιος εισαγγελέας. Θυμίζουμε, ότι την περασμένη Παρασκευή ένας ακόμα νταής, κάτοικος του Γαλατά Χανίων, πήρε το πυροβόλο όπλο του και ξεπάστρεψε τα δύο ιδιόκτητα σκυλιά της γειτόνισσας του, επειδή κυνήγησαν μια κότα!

Με το ίδιο όπλο απείλησε, ότι θα πυροβολήσει και την ιδιοκτήτρια των ζώων, η οποία κλαίγοντας όρμησε εναντίον του, μόλις είδε τα ζώα της να ψυχορραγούν χτυπημένα. Μάλιστα ο ένας σκύλος ετοιμοθάνατος σύρθηκε προς την ιδιοκτήτρια του και εκεί άφησε την τελευταία του πνοή. 

μετά το βίντεο με τη κατασκευή ενόχων, η έφοδος της Δέλτα-ΔΙΑΣ στα Εξάρχεια



Μεγάλη “επιχείρηση” των γνωστών τραπεζοτσολιάδων εχθές στα Εξάρχεια. Με αφορμή το σπάσιμο βιτρινών στα goody’s της Σόλωνος, δεκάδες πάνοπλοι προστάτες του πολίτη (των τραπεζών του πολίτη) εισέβαλαν στη περιοχή των Εξαρχείων και επιδόθηκαν στις γνωστές αγριότητες με εκφοβισμούς,βρισίδια, βασανισμούς και συλλήψεις πιτσιρικάδων. Για να μην ξεχνάνε ποια είναι η δουλειά τους έσπασαν και τις βιτρίνες γωνιακού καφενείου στην Τζαβέλα, έτσι, επειδή είναι με τον νόμο αυτοί και η βιτρίνα είχε παρανομήσει ξεκάθαρα.
Δεν προκαλεί έκπληξη στους κατοίκους της περιοχής αυτή η τακτική , η οποία έχει χρησιμοποιηθεί πολλάκις και παραπέμπει σε αντίποινα των Γερμανών επί κατοχής. Επίσης δεν προκαλεί έκπληξη η “ποιότητα” των υπηρεσιών προστασίας του πολίτη. Σε μια χώρα που είναι υπό την καθοδήγηση του ΔΝΤ, με μια μη εκλεγμένη κυβέρνηση τεχνοκρατών και πολιτικών απατεώνων, αυτό που μένει ως πολιτική πρόταση είναι ο φόβος. Φόβος να κατέβεις στις πορείες. Φόβος να “αντιμιλήσεις” στα όργανα της τάξης, φόβος για αντίποινα, φόβος για βασανισμούς. Πως αλλιώς θα επιβάλλονταν τα οικονομικά μέτρα και η επίθεση στην εργασία; Φτάνουν καμιά 70.000 χιλιάδες αχρείοι (ο υψηλότερος αριθμός μπάτσων στην Ευρώπη μαζί με την Ιταλία) με τους ποιο στρατόκαβλους από αυτούς να είναι ζωσμένοι σαν αστακοί -και πωρωμένοι από ένα μείγμα συμφέροντος, ακροδεξιών ανοησιών και χουλιγκανισμού- για να βγει το “πλάνο”  της καπιταλιστικής τρομοκρατίας.
Το ενδιαφέρον είναι πως και άλλες φορές έχουν σπαστεί τζαμαρίες αλλά δεν είχαμε επιδρομές σαν και αυτές. Γιατί όμως τώρα;

Tράπεζες σπόρων


Αντι να γκρινιάζουμε και να μοιρολογούμε, ας στρέψουμε το βλέμμα μας στους φυτικούς θησαυρούς της ελληνικής γης και ας παραδειγματιστούμε απο τους αγρότες της Μαγιόρκας, που κάνουν δικές τους τράπεζες σπόρων

του  Εμμανουήλ Σαρίδη
Αντιγράφω απο την εφημερίδα του Βερολίνου "Der Tagesspiegel", σε δική μου μετάφραση, ένα άρθρο της Stephanie Eichler για τους αγρότες της Μαγιόρκας, που δημιούργησαν την δική τους τράπεζα σπόρων.  

Κάτι το χρήσιμο, απο πολλές πλευρές. Πρώτα σαν παράδειγμα προς μίμησην. Και μετα γιατί βαρέθηκα πια να διαβάζω στα εταιρικά Μαζικά Μέσα Αποβλακώσεως της Ελλάδος τις φασαρίες για το τί είπε κάποιος ηλίθιος πολιτικός και τι απάντησε ο βήτα καραγκίόζης. Και στα μπλόγκς, εν είδει αρχαίας τραγωδίας, την γκρίνια για την κατάντια της πατρίδας μας και τις προτάσεις εξόδου απο το τέλμα με την επαναφορά της αθηναϊκής δημοκρατίας. 

(απαντώντας στόν Τέρενς Κουϊκ ) Τό δημοσιογραφικό συγκρότημα πού δουλεύεις έχει απολυμένους καί απλήρωτους


ΓΡΑΦΕΙΣ ή ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ,"ΣΚΟΠΙΜΑ"  ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ(αλλάζει καί μεγαλώνει εφιαλτικά η λίστα καί ο κατάλογος τών θυμάτων καθημερινά γύρω μας) ....
 
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ(ΟΥΤΕ ΕΣΥ,ΟΥΤΕ ΕΓΩ,ΚΑΝΕΙΣ!),Η ΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ .....
ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΕΜΗ,ΣΤΟΝ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ,ΣΤΟΝ ΚΑΨΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ "ΟΝΟΜΑΤΑ" ΤΗΣ ΕΣΤΑΙΗΤ -ΕΛΙΤ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ(?) ΠΟΥ ΣΙΩΠΟΥΝ ΣΥΝΕΝΟΧΑ ή ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ,ΤΗΝ ΒΙΑ  ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ....
 
Τέρενς Κουϊκ(ή όπως αλλιώς σέ λένε),
Δέν είδα τήν εκπομπή σου,δέν τά παρακολουθώ όλα,δέν άκουσα τί μού απάντησες,εγώ συνεχίζω νά αναρωτιέμαι καί επειδή λές πώς "δέν μασάς τά λόγια σου" ,δέν μού εξηγείς μέ σαφήνεια (εννοείται πώς ούτε σέ "ανακρίνω",ούτε απαιτώ νά "απολογηθείς") ποιά είναι  η δική σου θέση ή κρίση  γιά τήν αυταρχική στάση τού  εργοδότη  Γιώργου  Κουρή(ναί τού ίδιου προσώπου πού είναι μέτοχος στό κανάλι πού δουλεύεις) πού απέναντι στά αιτήματα καί διεκδικήσεις τών  απλήρωτων  εργαζομένων σέ  "Αλτερ","Αυριανή" καί "Φίλαθλο" δέν ντρέπεται νά τούς αντιμετωπίζει απαξιωτικά μέ  ψέμματα καί συκοφαντίες γιά "λαϊκή κατανάλωση" (πές-πές κάτι από τήν λάσπη θά μείνει).

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

ΕΙΘΕ ΝΑ ΖΕΙΣ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΕΣ ΚΑΙΡΟΥΣ


Oι προηγούμενες γενιές έζησαν σε περιόδους ιστορικές. Οι παππούδες μας έζησαν την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, οι πατεράδες μας την περίοδο της Χούντας. Οι παλαιότεροι την καταστροφή της Σμύρνης. Όλοι τους έζησαν σε εποχές, όπου η Ελλάδα δοκιμάστηκε και περισσότερο βέβαια ο λαός. Μεγάλες αλλαγές συνέβησαν, που άλλαξαν με δραματικό τρόπο τις κοινωνικές συνθήκες.
Οι νεότερες γενιές μεγαλώσαμε με την σιγουριά πως τίποτα κακό δεν θα συμβεί, στον προστατευόμενο κόσμο που έφτιαξαν οι γονείς μας. Μέσα στις προσδοκίες που οικοδομήθηκαν πάνω στις αποτυχίες των παλαιότερων, οι σημερινοί 20-άρηδες, 30-άρηδες και 40-άρηδες ποτέ δεν πίστευαν ότι ο κόσμος θα έφτανε στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Η μόνη ανησυχία ήταν η προσωπική επιτυχία και ευδαιμονία.