ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Διακοπή στη δίκη των «Πυρήνων της Φωτιάς»

Η λιποθυμία της μητέρας ενός εκ των κατηγορουμένων στη δίκη για τους «Πυρήνες της Φωτιάς» κατέστη αιτία για τη διακοπή της δίκης.
Η γυναίκα εμφάνισε έντονους πόνους στην πλάτη και έχασε τις αισθήσεις της μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου και λόγω της σημερινής απεργίας δεν γινόταν να προσέλθει ασθενοφόρο από το ΕΚΑΒ. Ο γιατρός των φυλακών, που κλήθηκε, αρνήθηκε να προσέλθει χωρίς να γίνει γνωστό το γιατί.

Στη συνέχεια η γυναίκα μεταφέρθηκε με ιδιωτικό όχημα στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας.

ΚΕΘΕΑ: ΤΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ

Κραυγή αγωνίας απευθύνει το ΚΕΘΕΑ για την τύχη ενός 26χρονου, ο οποίος, ενώ ολοκλήρωνε με επιτυχία τη δύσκολη μάχη της θεραπείας και βρισκόταν στο στάδιο της κοινωνικής του επανένταξης, εντούτοις από τις 2 Μαΐου βρίσκεται μέσα στη φυλακή για παλιές του «αμαρτίες» λόγω της εξάρτησής του από τα ναρκωτικά.Συγκεκριμένα, ο Μιχάλης Καλογεράς (που συνελήφθη σε τυχαίο έλεγχο εξακρίβωσης στη Φλώρινα) βρίσκεται πλέον έγκλειστος στη φυλακή των Γρεβενών επειδή εκκρεμούσε σε βάρος του καταδικαστική απόφαση ποινής 7 ετών για κλοπές τις οποίες είχε τελέσει όταν έκανε χρήση ουσιών και πριν από την ένταξή του στο θεραπευτικό πρόγραμμα του ΚΕΘΕΑ στη Θεσσαλονίκη.


Η ποινή
Η πρόσφατη σύλληψή του πραγματοποιήθηκε λίγες μέρες πριν από την εκδίκαση της αίτησής του που έχει προσδιοριστεί να γίνει μεθαύριο στο Πενταμελές Εφετείο της Θεσσαλονίκης. Με αυτήν ζητά να ανασταλεί η εκτέλεση της πρωτόδικης ποινής του μέχρι να κριθεί η υπόθεσή του σε δεύτερο βαθμό. Και αυτό για να του δοθεί η ευκαιρία να ολοκληρώσει, όπως επιθυμεί, την προσπάθειά του αφήνοντας οριστικά πίσω του τη χρήση και την παραβατικότητα.

Θεωρίες συνωμοσίας



-Με αφορμή τη σύλληψη του Στρος Καν με τις κατηγορίες του βιασμού, της σεξουαλικής κακοποίησης και της παράνομης κράτησης -, φούντωσαν πάλι οι θεωρίες συνωμοσίες. Σε αυτήν την περίπτωση, μάλλον δεν πρόκειται για εβραϊκή συνωμοσία, αφού ο Στρος Καν είναι Εβραίος.
-Οι θεωρίες συνωμοσίας έχουν μεγάλη πέραση. Βέβαια, δεν είναι δημοφιλείς μόνο στη χώρα μας – είναι δημοφιλείς σε όλο τον πλανήτη.

Σύμφωνα με τις θεωρίες συνωμοσίας, ο Στρος Καν έπεσε θύμα των εχθρών του. Οι εχθροί του του έστειλαν την καμαριέρα για να του κάνει τα γλυκά μάτια, αυτός να τσιμπήσει το δόλωμα, να την κουτουπώσει και μετά αυτή να τον καταγγείλει για βιασμό.
Ή μπορεί να μην υπήρξε καμία σεξουαλική επαφή, ο Στρος Καν να μην συναντήθηκε ποτέ με την καμαριέρα, και οι εχθροί του να την έβαλαν να κάνει ψευδή καταγγελία σε βάρος του.
Ποιοι είναι, όμως, αυτοί οι εχθροί του Ντομινίκ Στρος Καν που του την έστησαν; Σύμφωνα με μια θεωρία συνωμοσίας, είναι ο Νικολά Σαρκοζί που θέλει να τον ξεφορτωθεί από αντίπαλο στις επόμενες προεδρικές εκλογές.
Σύμφωνα με μια άλλη θεωρία συνωμοσίας, πρόκειται για παγίδα των Αμερικανών που δεν θέλουν έναν Γάλλο μέσα στα πόδια τους, ενώ, παράλληλα, στέλνουν και ένα μήνυμα στους υπόλοιπους Ευρωπαίους πως το αφεντικό στο παγκόσμιο οικονομικό παιχνίδι είναι οι ΗΠΑ.

Επιστολή σοκ Παπανδρέου στον Στρος Καν

Μέιλ, αποκάλυψη- σοκ - βόμβα του Γιώργου Παπανδρέου στον Ντομινίκ Στρος Καν.

Το μέιλ έχει ως εξής: 



" Πρώην φίλε Ντομινίκ.

Δικαιούμαι να σου βάλω και εγώ μια φορά τις φωνές. 

Μα, τι πήγες να κάνεις; Επειδή εγώ κράτησα κλειστό το στόμα μου και δεν μίλησα για τις κρυφές συναντήσεις μας πριν τις εκλογές για το δφάνειο , θα τόκαναν όλοι; 

Και να που την πάτησες με την αθώα καμαριέρα. Αλλά εσύ φταις. Δεν έκανε τίποτα άλλο η καμαριέρα , παρά ό, τι έκανες εσύ σε μένα. Πρόδωσες δηλαδή με το βίντεο πού έπαιξε ο L.Lazopoulos τι είχαμε πει και κάνει για να πάρω το δάνειο. 

Ε , το ίδιο έκανε και η καμαριέρα. 

Κράτησε το στόμα της κλειστό όταν το ήθελες και το άνοιξε όταν δεν ήθελες. 


Μα, ρε Ντομινίκ, τι άλλο να σου πώ; Δεν το περίμενα ότι είσαι τόοοσο μαλ...ας , να πας να την πέσεις σε μια καμαριέρα! Αν τόξερα θα διαπραγματευόμουν καλύτερα το επιτόκιο που μας έβαλες !Κρίμα, κύριε Καν, γιατί το επίθετό σου μου άρεσε πολύ. Μου θύμιζε το Καν-ό μου.

Λυπάμαι Ντομινίκ, αλλά η φιλία μας τελειώνει με αυτήν την παραλίγο συνεύρεση με την καμαριέρα που πήγες να κάνεις στη Νέα Υόρκη. Για μας στην Ελλάδα, μη νοιάζεσαι πια , είμαστε πάντα στο δρόμο για την εύρεση χρημάτων.

Να σαπίσεις στη φυλακή.

G.A.P ' 

πηγη

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ...ΨΥΧΕΔΕΛΕΙΑ

Δεν έχω άξια κατάρα και ανάθεμα, δεν έχω…


Τα όνειρα τριών γενιών ελλήνων πρόδωσαν αυτοί οι άνθρωποι.
Διέφθειραν και διεφθάρηκαν. Και ως την τελευταία τους ανάσα θα επιμένουν να υποστηρίζουν πως ότι έκαναν το έκαναν για το καλό μας.
Δεν ξέρω αν θα μπορέσουμε να σκεφτούμε ποτέ μια ικανοποιητική τιμωρία για όσα έκαναν σε έναν ολόκληρο λαό, εδώ και 30 χρόνια.
Κυρίως ευθύνονται για την συντήρηση του διχασμού μας, με χίλιους έξυπνους τρόπους, ενώ ταυτόχρονα προωθούσαν την “συμφιλίωση”. Ενός διχασμού που ακόμα δεν μας επιτρέπει να αντιδράσουμε ενωμένοι εναντίον τους, και εναντίον των “αντικαταστατών” τους. Το alter ego τους, των εξαγγελόμενων επανεκκινήσεων.
Την νεολαία την αφόπλισαν με την τηλεοπτική καταστολή και το life style.
Εμάς τους μεγαλύτερους κατάφεραν να μας κάνουν να μην θέλουμε να ασχοληθούμε με την βρωμερή καθημερινή εργασία τους που ονομάζουν πολιτική.
Τη χώρα, την περιουσία και το μέλλον της, την εκποίησαν με χίλιους τρόπους.
Θάθελα να ξέρω τα κέρδη τους από τα ομόλογα που έχουν στα χέρια τους, από τα cds που πωλούν και αγοράζουν στα διεθνή χρηματιστήρια, από τον τζίρο των καλά κρυμμένων off shore εταιριών τους, από τα αμύθητα των προμηθειών τους…
Να κοιτάνε άραγε τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς και να αγαλιάζει η ψυχή τους;
Δεν έχω άξια κατάρα και ανάθεμα.
Δεν έχω.

ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ-ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ 'IKAΡOΣ''

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Ένα σκουριασμένο μαχαίρι


Το μαχαίρι του φασισμού βγήκε από κάποιο ξεχασμένο μπαούλο και αφού ακονίστηκε καλά απ' το ρατσισμό και την ξενοφοβία, βγήκε στους δρόμους και άρχισε να χτυπάει ανθρώπους που είχαν την ατυχία να παλέψουν για μια καλύτερη ζωή στην Ελλάδα.
Το μόνο έγκλημα αυτών των ανθρώπων είναι ότι είναι φτωχοί και ότι τους έδιωξαν απ' την πατρίδα τους ο πόλεμος και η πείνα.

Το μαχαίρι που τους κυνηγάει όμως δεν χτυπάει μόνο αυτούς. Χτυπάει και τους πρόσφυγες απ' τη Μικρά Ασία, τους Έλληνες μετανάστες στις Η.Π.Α., τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Γερμανία, τους εκτελεσθέντες και τους νεκρούς από πείνα της Κατοχής, τους πολιτικούς πρόσφυγες του εμφυλίου και της χούντας.

Κάποτε οι Έλληνες ήταν τα θύματα των εθνοκαθάρσεων και των διωγμών, τα θύματα των δουλεμπόρων, αυτοί που φορτώνονταν σαν σακιά στα αμπάρια καραβιών για να φτάσουν μετά από ένα μακρύ ταξίδι εξουθενωμένοι στη Γη της Επαγγελίας, αυτοί που ταξίδευαν και ζούσαν παράνομα, ήταν αυτοί που στοιβάζονταν κατά δεκάδες σε  άθλια δωμάτια, που δούλευαν σαν σκλάβοι για ένα εξευτελιστικό μεροκάματο, που θεωρούνταν φορείς ασθενειών και υπεύθυνοι για την εγκληματικότητα, που αντιμετωπίζονταν σαν υπάνθρωποι λόγω της καταγωγής τους, ήταν τα θύματα των ρατσιστικών πογκρόμ, των δολοφονιών και των τραμπουκισμών, της κρατικής βίας, των προκαταλήψεων και των στερεοτύπων, ήταν τα θύματα του πολέμου, του φασισμού και της ξένης κατοχής, ήταν αυτοί που ζητούσαν πολιτικό άσυλο.

Κάποτε οι λέξεις Έλληνας και Ελληνίδα ηχούσαν στα αυτιά κάποιων όπως ηχούν σήμερα στα αυτιά κάποιων άλλων οι λέξεις Αλβανός, Πακιστανός, Φιλιππινέζα. Γιατί η φτώχεια και η δυστυχία δεν έχουν εθνικότητα, όπως δεν έχουν εθνικότητα και η βλακεία και ο μισανθρωπισμός. Σε μια χώρα που έχει γνωρίσει προσφυγιά, μετανάστευση, πείνα, πόλεμο, φασισμό και ξένη κατοχή, το μαχαίρι του φασισμού δεν έχει θέση. Γιατί καρφώνει πισώπλατα την ίδια τη χώρα, το λαό της και την ιστορία της.

Και αν κάποιοι σ' αυτή τη χώρα είναι ξένοι, τότε είναι αυτοί που κρατούν αυτό το μαχαίρι και αυτοί που τους οπλίζουν το χέρι.



ΠΗΓΗ 

Το καζάνι βράζει ...



Η έκρυθμη κατάσταση στην Αθήνα από τις επιθέσεις του κρατικού μηχανισμού κατά των λαϊκών διαδηλώσεων και των ακροδεξιών ρατσιστών κατά Ελλήνων και μεταναστών, μετέτρεψε την πόλη σε καζάνι που βράζει. 
Η οικονομική κρίση έχει ήδη μετατραπεί σε κοινωνική και πολιτική.


Η δολοφονικές επιθέσεις της αστυνομίας και των ακροδεξιών κατά απεργών, διαδηλωτών και μεταναστών που εκδηλώθηκαν από τις 11 Μαΐου και μετά, χωρίς να γνωρίζουμε τη συνέχεια, σημειώνουν μια σημαντική στροφή στη μέχρι τώρα κατάσταση της κοινωνίας. 
Η εξουσία και το παρακράτος περνάνε σε πιο εντατικές μορφές επίθεσης κατά της εργατικής τάξης και του λαού. Δεκάδες οι τραυματίες έλληνες και μετανάστες και ένας μετανάστης νεκρός από τις επιθέσεις.


Η στυγερή δολοφονία ενός Έλληνα στην 3ης Σεπτεμβρίου, τα ξημερώμτα της 10ης Μαϊου για να τον ληστέψουν, αποτέλεσε για την ακροδεξιά η ευκαιρία που ζητούσε για να εξαπολύσει πογκρόμ κατά των μεταναστών και κατά των Ελλήνων δημοκρατών. Αφορμή ζητούσε και αφορμή έλαβε.


Τυχαίες οι νέες, «ποιοτικά αναβαθμισμένες» επιθέσεις κατά του λαϊκού κινήματος; Όχι, προγραμματισμένα. Είναι βέβαιο ότι τα επιτελεία της άρχουσας τάξης γνωρίζουν ότι παρά τη φαινομενική ηρεμία, στις λαϊκές τάξεις, η κατάσταση είναι έκρυθμη και μια σπίθα αρκεί για να βγάλει στους δρόμους τις μάζες και να απαιτήσουν την ανατροπή όχι μόνο της κυβέρνησης αλλά, το κυριότερο, ανατροπή αυτής της πολιτικής.
 Έτσι η εξουσία φροντίζει να οξύνει από πριν τις καταστάσεις ώστε να έχει τη πρωτοβουλία και να σφραγίσει το καζάνι του κοινωνικού αναβρασμού εκφοβίζοντας το λαό. Τουλάχιστον έτσι νομίζει.

Υπάρχει ζωή χωρίς μπάτσους;


του Σταύρου Θεοδωράκη
Ένας νεκρός την Τρίτη. Ένας με κώμα την Τετάρτη. Ο ένας στην Ομόνοια, ο άλλος στο Σύνταγμα. Και οι δύο με το φως του ήλιου. Η χώρα καιρό τώρα παράγει περισσότερη βία από όση μπορούν να αντέξουν οι πολίτες της. Ποιος την παράγει δεν έχει και πολλή σημασία. Ή μάλλον έχει σημασία για τους παρατηρητές, γι’ αυτούς  όμως που βυθίζονται κάθε μέρα όλο και πιο βαθειά μέσα στη βία, μικρή σημασία έχει ποιος υπογράφει τη βία. Τα πράγματα γίνονται χειρότερα από στιγμή σε στιγμή. Χειρότερα στους δρόμους, χειρότερα στις διαδηλώσεις, χειρότερα παντού.
Οι μόνοι που φαίνονται να μην το καταλαβαίνουν – ούτε αυτό!- είναι οι εκπρόσωποι του πολιτικού μας συστήματος. Οι υπουργοί, οι βουλευτές, τα κόμματα και τα μεγαλοστελέχη τους. Και πώς να το καταλάβουν; Κανείς από αυτούς δεν κυκλοφορεί μόνος του ούτε στους δρόμους, ούτε στις διαδηλώσεις.

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥΡΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ…


Με ένα εντυπωσιακά ειλικρινές άρθρο, που
δημοσιεύεται στην έγκυρη εφημερίδα SABAH , από τον Engin Ardiç,
γνωστό συγγραφέα και δημοσιογράφο στην Τουρκία
στηλιτεύεται ο Τουρκικός τρόπος εορτασμού της πτώσης της
Κωνσταντινούπολης στις 29 Μαΐου…
Στο εν λόγω άρθρο ο συγγραφέας παρουσιάζει µία
σειρά από αλήθειες για τις οποίες το Κεµαλικό καθεστώς εδώ
και δεκαετίες προσπαθεί να καταπνίξει. Αξίζει να παρατεθεί
μεταφρασμένο το πλήρες κείμενο, από την συγκεκριμένη διεύθυνση
της Τουρκικής εφημερίδας Sabah   το οποίο έχει ως εξής :
” Τούρκοι συμπατριώτες, σταματήστε πια τις φανφάρες και
τις γιορτές για την Άλωση, αρκετή ßία έχουμε δώσει στην Ανατολή µε
τις πράξεις µας…”
« ΑΝ οργανωνόταν στην Αθήνα συνέδριο µε θέμα :
«Θα πάρουμε πίσω την Πόλη»…

Αόρατη απειλή για 5 εκατομμύρια Έλληνες


Εκνευρισμός, δυσφορία, απώλεια ακοής, έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης, ψυχολογικές διαταραχές, ακροαστική κόπωση, επιθετική συμπεριφορά, διαταραχές ύπνου, δυσάρεστες ορμονικές αντιδράσεις, μειωμένη απόδοση στη δουλειά και στο σχολείο, αλλά και κακή επικοινωνία είναι μόνο μερικά από τα συμπτώματα που έχουν καταγράψει ερευνητές του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, του Κοινού Κέντρου Ερευνών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αρκετών ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων.

ΠΑΡΙΣΑΙΝΑ ΠΗΛΙΟΥ για δεύτερη φορά εκπέμπει ΣΟΣ!!! [VID+PIC]











 
Η ΠΑΡΙΣΑΙΝΑ ΠΗΛΙΟΥ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΥΠΑΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ NATURA 2000 ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ 5 ΜΗΝΕΣ Ο ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΖΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ!!! 
ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΡΧΕΤΕ Ο ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ (οπως θα δείτε και στο βιντεο) ΝΑ ΚΑΡΠΩΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΡΙΔΙΟ ΣΤΗΝ...ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ...ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ...???

ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ...ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.

Υ.Γ.ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ?
      ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΕΤΕ...ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΒΟΥΛΙΜΙΑ?
      
ΟΡΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΣΤΙΜΟ...ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΙΡΟ 
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!!!

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Ποιος θα σώσει τη ΛΑΡΚΟ; Αυτοί που έσωσαν και τον ΟΣΕ;




Το νικέλιο είναι το αγρό πετρέλαιο της Ελλάδος, και το υπέδαφος της χώρας είναι πλούσιο σε αυτό το μετάλλευμα, γι αυτό η χώρα έχει πλουσιότερο  υπέδαφος από την Σαουδική Αραβία, έλεγαν παλιοί πανεπιστημιακοί καθηγητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Γι αυτό και μια από τις μεγαλύτερες οικογένειες κεφαλαιοκρατών της χώρας εκδήλωσε το ενδιαφέρον της από το 1901 για την συλλογή τεχνογνωσίας και μηχανημάτων για την εκμετάλλευση του νικελίου. Τελικά ευοδώθηκε η προσπάθεια, μόλις το 1966 που ουσιαστικά λειτούργησε το εργοστάσιο παραγωγής. Πριν 30 χρόνια, ο Μποδοσάκης ιδρυτής της επιχείρησης, εγκατέλειψε την ΛΑΡΚΟ, μην αντέχοντας τις επενδύσεις εκσυγχρονισμού στα χέρια του ΟΑΕΔ και στην αγκαλιά του οργανισμού διάσωσης προβληματικών επιχειρήσεων που δημιούργησε η τότε νεοσύστατη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, στα πρώτα βήματα της εξουσίας της. Σημερινοί ιδιοκτήτες της ΛΑΡΚΟ είναι το δημόσιο, η ΔΕΗ και η Εθνική Tράπεζα.
Η πρόσκαιρη σωτηρία των θέσεων εργασίας, που κράτησε 30 ολόκληρα χρόνια, είναι βαθιά χαραγμένη ακόμα στην μνήμη των εργατών και των κατοίκων της περιοχής. Τόσο πολύ, που ακόμα και σήμερα μετά το ξέσπασμα της κρίσης και της κήρυξης πολέμου ενάντια στα εργατικά δικαιώματα από την κυβέρνηση για λογαριασμό της άρχουσας τάξης, η παράταξη της ΠΑΣΚΕ παραμένει η ηγετική δύναμη στο εργατικό σωματείο σε ανάμνηση αυτής ακριβώς της παλιάς αίγλης.
 Καθώς το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα σταθερότητας βάζει στο στόχαστρο όλη τη δημόσια περιουσία που διαχειρίζεται το αστικό κράτος, ο εφιάλτης της «ανασυγκρότησης» και της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων επιστρέφει ξανά. Σημαντικό μέρος των εργαζομένων δουλεύει κάτω από αμφίβολες συνθήκες εργασίας μέσω εργολαβικών συμβολαίων, όπως σε όλη τη βιομηχανία μετάλλου.
Το σημερινό αίτημα που διαμορφώνεται από τις συνδικαλιστικές παρατάξεις της ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ, υπό την απειλή της εκποίησης της δημόσιας περιουσίας που συμπίπτει με τη περίοδο χρεοκοπίας του ελληνικού καπιταλισμού και του αστικού κράτους, είναι η υπεράσπιση του «δημόσιου χαραχτήρα της επιχείρησης», προτείνοντας ένα φάρμακο για «πάσα νόσο», το δε ΠΑΜΕ συνηγορεί σε αυτό με την προσθήκη «Αποκλειστικά δημόσιος, ενιαίος φορέας ορυκτού πλούτου, στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών, με συμμετοχή της ΛΑΡΚΟ.»

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

«ο Δράκος» (1956), σε σκηνοθεσία Νίκου Κούνδουρου και σενάριο Ιάκωβου Καμπανέλλη




 Eίναι η -για ένα μεγάλο μέρος της κριτικής- καλύτερη ελληνική ταινία όλων των εποχών.
Ο μεγάλος θεατρικός συγγραφέας Ιάκωβος Καμπανέλλης, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στις 29/03/11, υπέγραψε σε ηλικία 34 ετών το εμπνευσμένο σενάριο της ταινίας «ο Δράκος». Η πρωτοποριακή ταινία του Νίκου Κούνδουρου σκηνοθετήθηκε από τον ίδιο σε ηλικία 30 ετών και θεωρείται η πρώτη που ξέφυγε από τον καθαρά ψυχαγωγικό και εμπορικό χαρακτήρα των ταινιών της δεκαετίας του '50, σηματοδοτώντας την απαρχή του επονομαζόμενου νέου ελληνικού κινηματογράφου.
Ο Ντίνος Ηλιόπουλος πρωταγωνιστεί στον καλύτερο ίσως δραματικό ρόλο της καριέρας του. Αυτόν του συνεσταλμένου και μοναχικού ανθρώπου, του ασήμαντου υπαλληλάκου, που αποφασίζει μετά από μια σειρά συμπτώσεων να εκμεταλλευτεί την ομοιότητά του με έναν αδίστακτο κακοποιό, ώστε να δώσει νόημα στην ύπαρξή του.
Η ταινία, πάνω απ'όλα ένα κοινωνικό δράμα, ένα φιλμ νουάρ επηρεασμένο από το κίνημα του νεορεαλισμού της εποχής, χαρακτηρίζεται ταυτόχρονα από άφθονες πολιτικές αναφορές για τη μετεμφυλιακή περίοδο. Αυτές, σύμφωνα με τον Νίκο Κούνδουρο, βρήκαν απροετοίμαστο το ελληνικό κοινό στα μέσα της δεκαετίας του '50:
«Οταν η ταινία πρωτοπροβλήθηκε, λίγα χρόνια μετά τον Εμφύλιο, ο Έλληνας θεατής ήταν ανέτοιμος να διαβάσει τις νύξεις και τους συμβολισμούς της ταινίας και αρνιόταν ένα είδος κινηματογράφου που ερχόταν σε σύγκρουση με την αμερικανική κινηματογραφική κουλτούρα που για χρόνια και χρόνια κατέκλυζε τις κινηματογραφικές αίθουσες. Χρειάστηκαν δέκα χρόνια σιωπής και ο σκοταδισμός που επέβαλαν οι Συνταγματάρχες στον ελληνικό λαό για να ξεπηδήσει ο «Δράκος» σαν ένα σινιάλο αντίστασης στη σιωπή που είχαν επιβάλει οι Συνταγματάρχες προσπαθώντας να πνίξουν στη γένεσή της κάθε ελεύθερη φωνή».
Στις δύο ψηφοφορίες για τις δέκα καλύτερες ελληνικές ταινίες που έχει πραγματοποιήσει ηΠανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου, έως σήμερα, ο «Δράκος» μαζί με την «Ευδοκία» και τον «Θίασο» αποτελούν την καλύτερη τριάδα ελληνικών ταινιών στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου.
Η ταινία διδάσκεται σε σχολές της έβδομης τέχνης παγκοσμίως, ενώ μόλις πρόσφατα, ο φημισμένος Αμερικανός συγγραφέας Τζόναθαν Φράνζεν (ο «Aμερικανός Τολστόι», σύμφωνα με το περιοδικό Time) ενέταξε την ταινία στην πλοκή του τελευταίου μυθιστορήματός του (με τίτλο «Ελευθερία»), 54 χρόνια μετά τη δημιουργία της. Η παρουσία της εκεί δεν λειτουργεί μόνον ως «γέμισμα» του χρόνου δράσης, αλλά ως δομικό στοιχείο του μυθιστορήματος, καθώς αποτελεί«κλειδί» για την κατανόηση της προσωπικότητας του Γουόλτερ, του καλού και άβουλου, αλλά και μισάνθρωπου Γουόλτερ, όπως παρουσιάζεται στο κεφάλαιο του βιβλίου «Ο δράκος της Ουάσιγκτον».
Σκηνοθεσία: Νίκος Κούνδουρος
Σενάριο: Ιάκωβος Καμπανέλλης
Μουσική/μουσική επιμέλεια: Μάνος Χατζιδάκις
Πρωταγωνιστούν: Ντίνος Ηλιόπουλος, Γιάννης Αργύρης, Μαργαρίτα Παπαγεωργίου, Θανάσης Βέγγος και έπαιζαν ακόμα oι Ανδρέας Ντούζος, Ζαννίνο, Μαρίκα Λεκάκη, Φρίξος Νάσου, κ.α.
Μοντάζ: Νίκος Κούνδουρος
Σκηνογραφία: Τάσος Ζωγράφος, Π. Παπαδόπουλος
Εικονολήπτης: Κώστας Θεοδωρίδης
Βοηθός σκηνοθέτη: Χ. Βαχλιώτης
Κοστούμια: Ντένη Βαχλιώτη
Μακιγιάζ: Νίκος Βαρβέρης
Μηχανικός ήχου: Μικές Δαμαλάς
Τραγουδά η Μαργαρίτα Παπαγεωργίου («Πώς τον λεν τον ποταμό»). Παίζουν η ορχήστρα του Λέανδρου, ο Δημήτρης Φάμπας (κιθάρα), το συγκρότημα λαϊκών τραγουδιών Χατζηδάκι και ο Βασίλης Τσιτσάνης.

Ο Δράκος (Dracos - Fiend of Athens) by tvxorissinora


ΑΥΤΗ Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΡΗΚΑ ΝΑ ΒΑΛΩ, ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΧΩΡΙΣ ''ΑΔΕΣΠΟΤΟ''
ΝΑ ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ...

Γκουαρντιόλα: «Η Ρεάλ δεν έχει τη δύναμη…ισως με Αμπιντάλ στο πάγκο σήμερα.





Ευχάριστη έκπληξη για τον Πεπ Γκουαρδιόλα, καθώς ο Ερίκ Αμπιντάλ προπονήθηκε την Δευτέρα και δεν αποκλείεται να βρίσκεται στην διάθεση του τεχνικού της Μπαρσελόνα για την ρεβάνς με την Ρεάλ!....


Ο Γάλλος αμυντικός είχε υποβληθεί σε αφαίρεση όγκου από το συκώτι και φαινόταν πολύ δύσκολο να ξαναπαίξει φέτος, όμως τα ευχάριστα νέα ήρθαν την Δευτέρα. Ο αριστεροπόδαρος άσος συμμετείχε κανονικά στην τελευταία προπόνηση των «μπλαουγκράνα» και δεν αποκλείεται να βρεθεί στην αποστολή!



Συνεχίζεται η κόντρα μεταξύ Μπαρτσελόνα και Ρεάλ Μαδρίτης. Μετά τις εκατέρωθεν καταγγελίες στην UEFA, ο Πεπ Γκουαρντιόλα έβαλε ακόμη μια... φιτιλιά με τις δηλώσεις του στη συνέντευξη Τύπου του επαναληπτικού των ημιτελικών του Champions League. Πάντως, ο Καταλανός τεχνικός... έσφαξε με το γάντι τους Μαδριλένους....


«Μπορεί η Ρεάλ Μαδρίτης να έχει 109 χρόνια ιστορίας και φυσικά έχει δικαίωμα να κάνει καταγγελίες, αλλά δεν έχει τη δύναμη να πει ποιος πρέπει να παίζει και ποιος όχι. Αυτό είναι ευθύνη της UEFA. Στο πρώτο παιχνίδι αποβλήθηκε ο Πίντο και αν τον χρειαζόμασταν δεν θα μπορούσε να παίξει. Εμείς δεν είμαστε διαιτητές, ούτε επιβάλουμε τιμωρίες, αλλά προσπαθούμε να παίζουμε ποδόσφαιρο για να το απολαμβάνει ο κόσμος», δήλωσε αρχικά ο τεχνικός της Μπαρτσελόνα.

Για τον επαναληπτικό, τόνισε: «Εχουμε προετοιμαστεί για τα πάντα. Είναι πάντα ένας ημιτελικός και θα αντιμετωπίσουμε δυσκολίες. Ξέρουμε πως ο κόσμος μας θα μας βοηθήσει, αλλά εμείς οφείλουμε να παρουσιαστούμε έτοιμοι γιατί μιλάμε για έναν ημιτελικό του Champions League. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τον τρόπο που έχει εξελιχθεί η σεζόν για μας, τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στην Ευρώπη, αλλά ακόμη δεν έχουμε κατακτήσει τίποτα».

Οσο για την επιστροφή του Ερίκ Αμπιντάλ, είπε. «Μιλήσαμε με τους γιατρούς και ο ογκολόγος είπε ότι ο Αμπιντάλ είναι σε άριστη κατάσταση. Έχει χάσει βάρος και είναι έτοιμος. Βέβαια θα χρειαστεί λίγο χρόνο για να βρει ρυθμό, αλλά τουλάχιστον θα τον δούμε στον πάγκο».

Τέλος, για τις κατηγορίες του συλλόγου της Μαδρίτης περί ρατσιστικού σχολίου του Σέρχιο Μπουσκέτς στον Μαρσέλο, υπογράμμισε: «Ξέρω καλά τους παίκτες μου και είναι υποδείγματα επαγγελματισμού και ειλικρίνειας. Μπορεί να κάνουν λάθη μερικές φορές στη διάρκεια των αγώνων, αλλά σαν άνθρωποι είναι άριστοι».

http://frapesport.blogspot.com

Θανάσης Βέγγος: “Tίμιος. Ο τελευταίος, ίσως, αλλά τίμιος.” (Μάιος 2009)


Με αφορμή την εκπομπή: “Η Θεσσαλονίκη της Νοσταλγίας μας” (ΕΤ-3)