ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ;


Θαυμάστε το νέο σποτ της Νέας Δημοκρατίας.
Ένας δάσκαλος στην τάξη διδάσκει στα παιδιά σχετικά με το ποιες χώρες είναι στο ευρώ. Βέβαια, το μέσο παιδί, αυτό είναι που το νοιάζει. Όχι ότι δεν έχει καν βιβλία και διαβάζει από φωτοτυπίες. Η αγωνία του μικρού κοριτσιού για το αν η Ελλάδα θα είναι στο ευρώ, αποδεικνύει πως οι επικοινωνιολόγοι της Ν.Δ. είναι ή αδίστακτοι ή ηλίθιοι που σαμποτάρουν από μόνοι τους την καμπάνια του κόμματος.
Καταρχήν, είναι αισχρό το να χρησιμοποιούνται παιδιά σε τέτοιου είδους και ύφους διαφήμιση. Δεύτερον, ένα μικρό κοριτσάκι που διανύει την πιο τρυφερή του ηλικία, σαφώς δεν έχει απορίες και αγωνίες σχετικά με νομίσματα. Αλλά αν ήθελαν ντε και καλά να θέσουν ερωτήματα, ας έβαζαν το κοριτσάκι να ρωτάει τα εξής:

  • Γιατί κύριε, ο μπαμπάς μου είναι άνεργος;
  • Γιατί κύριε όταν περνάμε με το σχολικό βλέπουμε ανθρώπους να ψάχνουν στα σκουπίδια;
  • Γιατί κύριε ο παππούς μου δεν έχει φάρμακα;
  • Γιατί κύριε η μαμά μου δεν έχει χρήματα για το σούπερ μάρκετ;
  • Γιατί κύριε εδώ στο σχολείο, δεν έχουμε βιβλία;
  • Γιατί κύριε ακούω στις ειδήσεις ανθρώπους που αυτοκτονούν;
  • Γιατί κύριε οι γονείς μου φοβούνται την τράπεζα;
  • Γιατί κύριε ο μεγάλος μου αδελφός έφυγε από κοντά μας και πήγε στην Αγγλία;
  • Γιατί κύριε κοιμούνται άνθρωποι στους δρόμους;
  • Γιατί κύριε στην διπλανή τάξη λιποθύμησαν δύο παιδάκια;
  • Γιατί κύριε η γιαγιά μου που δούλευε τόσα χρόνια συντηρείται από μας αν και παίρνει σύνταξη;
  • Γιατί κύριε μας κάνετε μάθημα για τις χώρες του ευρώ, ενώ δεν ξέρουμε την ιστορία τους, ούτε καν που βρίσκονται;
Ερωτήματα υπάρχουν πολλά. Οι στυγνοί προπαγανδιστές ας σκεφτούν δύο φορές πριν δώσουν κάτι στην δημοσιότητα. Είναι πολύ εύκολο να αποδομηθεί.  To κοινό στο οποίο απευθύνονται δεν είναι τόσο κρετίνοι όπως πολλάκις έχουν πιστέψει. Και η αλαζονεία έχει τα όριά της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: