ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Αϊ σιχτίρ, λαμόγια


Μην ξανακούσω απειλές για...ακυβερνησία.
Εχουμε και θα έχουμε μέχρι...Θανάτου...
την ισχυρότερη κυβέρνηση.
Τρόϊκα τ΄ όνομά της. Το πρώτο.
Σαμαράς, Βενιζέλος τα δεύτερα.
Βουρ να τη γκρεμίσουμε.
Γιωργάκη...ήμαρτον.
Σήμερα σε...θυμήθηκα στο Καστελόριζο, 
αλλά ξέχασα τη γιορτή σου.
΄Αγιε Γιωργάκη.
Τον...δράκο τον έμπασες για καλά εντός μας.
Χρόνια  τ ο υ  πολλά.

Δεσμεύομαι να μη χάσω ούτε μιά ομιλία ή συνέντευξη
του ΧοντροΠροδότη Μπενιζέλου.
Την καταβρίσκω. Απογειώνομαι. Ηδονίζομαι.
"Πήρα τη χώρα στη πλάτη μου" είπε απόψε στον ΑΝΤ1.
Μωρή τρελιάρα περδικούλα...
χανουμάκι του Σόϊμπλε...
εσύ "πήρες" τη χώρα και ΟΛΟΥΣ μας.
Αρχιλαμόγιο.
Οχι πλάκα.
Τουλάχιστον 100 φορές λέει... "εγώ" είπα...
"εγώ" έκανα..."εγώ" δεσμεύομαι κλπ.
Ηθελα νάξερα πόσα "εγώ" είπες στους...
νταβατζήδες σου. 

Χτες ο Α.Σαμαράς "δεσμεύτηκε" να "ιδιωτικοποιήσει"
τρένα, αστικές συγκοινωνίες και όποια άλλη ΔΕΚΟ μπορέσει.
Σήμερα ανακοινώθηκε πως αύριο οι διοικήσεις 13 ΔΕΚΟ
υποβάλλουν σχέδιο για τη διετία 2013-14, που
περιλαμβάνουν "εξοικονομήσεις" 602 εκατ/ρίων.
Τα 362 από το σκέλος των δαπανών...ήτοι από
απολύσεις και πωλήσεις και
τα 240 από το σκέλος των εσόδων...ήτοι από
αυξήσεις στις τιμές εισιτηρίων.
Μπράβο ρε Αντώνη...
Τέτοιο...συγχρονισμό ούτε οι γερμαναράδες.

"Η Ελλάδα θα τα καταφέρει". Αντώνης.
"Θα τα καταφέρουμε". Βαγγελίστρα.
Χοντρό δίλημμα μας βάζουν τα λαμόγια!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: