ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Την απειλούν για χρέος... 22 λεπτών


Έγινε και αυτό!! Εισπρακτική εταιρεία που εκπροσωπεί τράπεζα, κάλεσε μια γυναίκα απο την Πάτρα για οφειλή του ποσού των 22 λεπτών του Ευρώ παρακαλώ.. Η γυναίκα νόμιζε πως πρόκειται περι φάρσας αλλά η υπάλληλος με απόλυτη σοβαρότητα την έστειλε αδιάβαστη "Έχετε ένα υπόλοιπο δόσης από το δάνειο σας...






22 λεπτά που πρέπει να ξοφλήσετε άμεσα". Το ποσό αυτό προέκυψε όταν στη δόση που πλήρωσε για το δάνειο έδωσε στρογγυλό το ποσό της οφειλής και δεν υπολόγισε τα «ψιλά», δηλαδή τα 22 λεπτά που το συνόδευαν.

Πού να φανταζόταν, όμως, ότι θα της τηλεφωνούσαν για τα 22 λεπτά από την εισπρακτική εταιρεία, με την οποία συνεργάζεται η τράπεζα. Μετά την αρχική της έκπληξη, και αφού σιγουρεύτηκε ότι δεν άκουσε λάθος, είπε στην υπάλληλο της εισπρακτικής εταιρείας ότι δεν άξιζε ο κόπος να της τηλεφωνήσει για 22 λεπτά και πως σε τελική ανάλυση πολύ περισσότερο κόστισε το τηλεφώνημα που της έκανε. Απτόητη, όμως, η υπάλληλος της εισπρακτικής εταιρείας, και αντιλαμβανόμενη προφανώς και η ίδια ότι η γυναίκα δεν μπορούσε να πάει στην τράπεζα για να καταθέσει αυτό το... φοβερό ποσό των 22 λεπτών, της αντιπρότεινε να βάλει το λογαριασμό πέντε ευρώ. Προφανώς, με το σκεπτικό ότι αυτό ήταν και το μικρότερο χαρτονόμισμα που θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε ATM.

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

«Έφυγε» ο συνταξιδιώτης του Τσε, Αλμπέρτο Γκρανάδο


 Kαλό ταξίδι Alberto... 

   
ΑΠΟ ''sibilla''


Αβάνα
«Έφυγε» σε ηλικία 88 ετών ο Αλμπέρτο Γκρανάδο, ο άνθρωπος ο οποίος συντρόφεψε τον Ερνέστο «Τσε» Γκεβάρα στις νεανικές περιηγήσεις του με μια μοτοσικλέτα στις οροσειρές αλλά και τις πόλεις των Ανδεων.
Ο Αλμπέρτο Γκρανάδο έζησε αρκετά για να δει τη ζωή του με τον Τσε να απαθανατίζεται σε φιλμ με τον τίτλο «Ημερολόγια Μοτοσικλέτας». Όπως ανακοίνωσε το κρατικό κανάλι στην Αβάνα, η στάχτη του θα διασκορπιστεί στην Αργεντινή, στη Βενεζουέλα και φυσικά στην Κούβα.
Το περίφημο ταξίδι τους στη φτωχή και καταπιεσμένη Λατινική Αμερική ξεκίνησε το 1951 με μία γερασμένη βρετανική μοτοσικλέτα Ενφιλντ. Το ταξίδι αυτό ήταν κατά πολλούς η αιτία που αφύπνισε το επαναστατικό ένστικτο αλλά και τη συμπόνια για τους κατατρεγμένους τού Ερνέστο «Τσε» Γκεβάρα.
Αν και από τους πρωταγωνιστές της...  
   εξέγερσης ενάντια στο διεφθαρμένο καθεστώς του δικτάτορα Μπατίστα και μετέπειτα υπουργός της κυβέρνησης Κάστρο και λαϊκός ήρωας, ο Γκεβάρα, που είχε σπουδάσει γιατρός, προτίμησε να συνεχίσει την επανάσταση στις χώρες της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, μέχρι που εκτελέστηκε από μισθοφόρους σε ενέδρα στα βουνά της Βολιβίας, το 1967.Η ταινία «Ημερολόγια Μοτοσικλέτας»του Βραζιλιάνου σκηνοθέτη Βάλτερ Σάλες βασίστηκε στη νουβέλα του Γκρανάδο «Ταξιδεύοντας με τον 'Τσε' Γκεβάρα: η δημιουργία μιας επανάστασης» και περιείχε αυθεντικά στοιχεία από το προσωπικό ημερολόγιο του Λατίνου επαναστάτη.
Ο Γκρανάδο, που ήταν βιοχημικός, εγκαταστάθηκε στην Κούβα το 1961, μετά από πρόσκληση του παιδικού του φίλου και έμεινε εκεί για πάντα.
ΑΠΕ/Reuters μέσω "in.gr"

Δ. ΡΕΠΠΑΣ ΕΡΕΥΝΑ-66% «Δουλεύει» για τους εργολάβους.


Το κίνημα «Δεν πληρώνω» παίρνει συνεχώς νέες διαστάσεις και οι πολίτες θεωρούν λάθος (ποσοστό 62%) τη στάση του αρμόδιου υπουργού κ. Δημήτρη Ρέππα. Οι υπερβολικές αυξήσεις στα διόδια για δρόμους που ακόμη δεν έχουν κατασκευαστεί, ή στα μέσα μαζικής μεταφοράς, έχουν ενεργοποιήσει ένα μεγάλο μέρος των πολιτών που δεν φαίνεται να κινείται με κομματικά κίνητρα. Η κοινή γνώμη πιστεύει ότι με τις αποφάσεις του στο θέμα των διοδίων, ο κ. Ρέππας ευνοεί τις κατασκευαστικές εταιρείες και όχι τους πολίτες.

πηγή: Πρώτο ΘΕΜΑ

ΜΙΑ 15ΧΡΟΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ


«Λευτεριά …. στους ελεγκτές» 
Το περιστατικό έγινε χτες το βράδυ στην γραμμή 14, περίπου στις 8.30μ.μ. Όταν οι ελεγκτές του ΟΑΣΘ, ζήτησαν εισιτήριο από την 15χρονη μαθήτρια, αυτή τους δήλωσε ότι είναι μέλος του κινήματος «δεν πληρώνω» και ότι κάνει συνειδητή πολιτική πράξη , για τον λόγο αυτό, αρνείται να δώσει τα στοιχεία της, στους ελεγκτές και θα τα δώσει μόνο αν της τα ζητήσει κάποιος αστυνομικός. Τους δήλωσε, ότι επιθυμεί να κατεβεί στην επόμενη στάση, γιατί εκεί την περιμένει ο πατέρας της και ότι δεν έχουν δικαίωμα να την κρατήσουν.

Ο οδηγός έκλεισε τις πόρτες και οι ελεγκτές παρεμπόδισαν την έξοδο της ανήλικης φράζοντας την πόρτα με το σώμα τους, προκειμένου να μη μπορέσει να κατεβεί, ώστε να την οδηγήσουν, παρά την θέληση της στο τέρμα (σιδηροδρομικό σταθμό), όπου είχαν ειδοποιήσει την αστυνομία να τους περιμένει. ΄Οταν έφτασαν στο τέρμα, την κρατούσαν μέσα στο λεωφορείο μαζί με άλλες δύο συμμαθήτριες της, που δεν είχαν εισιτήριο, λέγοντας τους, ότι περιμένουν την αστυνομία Η ανήλικη τους έλεγε συνεχώς, ότι διαπράττουν παράνομη κατακράτηση εις βάρος της κι ότι δεν έχουν δικαίωμα, να τους περιορίσουν την έξοδο από το λεωφορείο.

Μόλις ήρθε το περιπολικό, η μαθήτρια επέδειξε το δελτίο της αστυνομικής ταυτότητας στους αστυνομικούς, αφ’ ενός για να μην θεωρηθεί, ότι διαπράττει το αδίκημα της απείθειας αλλά και για να μην έχουν το δικαίωμα να την προσαγάγουν στο τμήμα, προκειμένου να εξακριβωθούν τα στοιχεία της. Ακολούθως ζήτησε από τα αστυνομικά όργανα, να οδηγηθούν οι ελεγκτές στην αστυνομία, διότι την κρατούσαν για μισή τουλάχιστον ώρα, παράνομα και χωρίς την θέληση της, πράγμα και το οποίο έκαναν.

Στο αστυνομικό τμήμα, δήλωσε ότι επιθυμεί την καταγραφή των όσων έγιναν στο δελτίο συμβάντος, προκειμένου να ενεργήσουν οι αστυνομικοί τα νόμιμα. Η ενέργεια αυτή, ήταν νομικά ορθή, προκειμένου να μην καταβληθεί στο κράτος, το παράβολο μηνύσεως αξίας 100 ευρώ. Τόσο η ανήλικη, όσο και οι γονείς της, δήλωσαν ρητά στους αστυνομικούς, ότι δεν δέχονται να μην καταγραφεί το περιστατικό στο βιβλίο συμβάντων.

΄Εξω από το τμήμα συγκεντρώθηκαν τριάντα άτομα, του κινήματος « ΕΠΙΒΑΤΕΣ» Θεσσαλονίκης, οι οποίοι φώναζαν ειρωνικά το σύνθημα: « Λευτεριά στους ελεγκτές».

Αφού έγινε η καταγραφή του περιστατικού, στο δελτίο συμβάντων, ενημερώθηκε τηλεφωνικά η εισαγγελέας υπηρεσίας και στις 11.45 μ.μ. αφέθηκαν οι ελεγκτές. Η εισαγγελική αρχή, έχει την υποχρέωση να κρίνει και να αποφασίσει, για την άσκησης ποινικής διώξεως ή μη εις βάρος των ελεγκτών, σύμφωνα με τα πραγματικά περιστατικά, που θα περιέλθουν σε γνώση της.

Η ανήλικη δήλωσε στους ελεγκτές, ότι θα συνεχίζει να μην πληρώνει εισιτήριο, ως πράξη πολιτικής ανυπακοής. Ο ένας εξ’ αυτών, την διαβεβαίωσε, ότι την επόμενη φορά που θα την δει, δεν πρόκειται να της κάνει έλεγχο και να της ζητήσει εισιτήριο, αλλά την παρακάλεσε απλά, να μην το κάνει θέμα…..κι αρχίσει να φωνάζει μέσα σ’ όλο το λεωφορείο « ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ», γιατί θα τον εκθέσει.

Οι ελεγκτές πέρασαν ένα όμορφο Σαββατόβραδο στο αστυνομικό τμήμα, γιορτάζοντας επί τρεις ώρες «χαρούμενα» την Αποκριά!!! Την επόμενη φορά ας μασκαρευτούν σε …. μαθήτριες για να μην κινδυνεύουν. ΄Αϊντε και καλά κούλουμα…..

ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ – Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ

ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com

ΛΑΡΙΣΑ - ΠΑΝΑΘΗΝΑ'Ι'ΚΟΣ LIVE

ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ-ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ LIVE (17:15)

6 ΜΑΡΤΙΟΥ 1910-Η Εξέγερση του Κιλελέρ


Αιματηρά επεισόδια, που συνέβησαν στις 6 Μαρτίου 1910 και εντάσσονται στη μακρά ιστορία του αγροτικού ζητήματος στη Θεσσαλία. Παρότι έλαβαν χώρα κατά κύριο λόγο στην Λάρισα, πήραν το όνομά τους από το χωριό Κιλελέρ (σήμερα Κυψέλη), από το οποίο δόθηκε το έναυσμα. Η επέτειος αυτή τιμάται κάθε χρόνο και αποτελεί την κορυφαία εκδήλωση της ελληνικής αγροτιάς, που έχει την ευκαιρία να προβάλει τα αιτήματά της.
Το αγροτικό ζήτημα στη Θεσσαλία εμφανίζεται οξυμένο από την επαύριο της ένταξης της περιοχής στην ελληνική επικράτεια το 1881. Οι κολίγοι υπήρξαν οι χαμένοι της ενσωμάτωσης και οι τσιφλικάδες οι μεγάλοι κερδισμένοι. Το λάθος των κυβερνήσεων εκείνης της εποχής ήταν ότι εφάρμοσαν το βυζαντινορωμαϊκό δίκαιο, που ίσχυε στην Παλαιά Ελλάδα, παραγνωρίζοντας τα δικαιώματα των κολίγων, βάσει του οθωμανικού δικαίου.
Επί Τουρκοκρατίας, οι τσιφλικάδες είχαν μόνο το δικαίωμα εισπράξεως των προσόδων επί των μεγάλων εκτάσεων που κατείχαν, ενώ οι κολίγοι είχαν πατροπαράδοτα δικαιώματα επί των κοινόχρηστων χώρων του τσιφλικιού (επί της γης, των οικιών, των δασών και των βοσκοτόπων). Με τη νέα κατάσταση, οι έλληνες πλέον τσιφλικάδες, που διαδέχθηκαν τους οθωμανούς, είχαν δικαιώματα απόλυτης κυριότητας σε όλη την ιδιοκτησία τους, ενώ οι κολίγοι είχαν περιπέσει σε καθεστώς δουλοπαροίκου.
Οι κολίγοι διεκδίκησαν μαχητικά την επαναφορά των πραγμάτων στο προηγούμενο καθεστώς, ενώ έθεταν και θέμα απαλλοτριώσεων. Ο εκσυγχρονιστής Χαρίλαος Τρικούπης, που κυριαρχούσε στην πολιτική σκηνή, ήταν αντίθετος με τη διανομή της γης στους κολίγους, γιατί δεν ήθελε να χάσει τους ξένους επενδυτές και την εισροή νέων κεφαλαίων στην Ελλάδα.
Η κατάσταση άλλαξε δραματικά στην αυγή του 20ου αιώνα, με την ίδρυση των πρώτων αγροτικών συλλόγων σε Λάρισα, Καρδίτσα και Τρίκαλα. Με τη βοήθεια φωτισμένων αστών της εποχής, οι κολίγοι υιοθέτησαν σύγχρονες μορφές πάλης (μαζικές κινητοποιήσεις, συλλαλητήρια στις μεγάλες πόλεις, ψηφίσματα σε Κυβέρνηση, Βουλή και Βασιλιά κ.ά.). Η δολοφονία του Μαρίνου Αντύπα από όργανο των τσιφλικάδων το 1907 χαλύβδωσε το αγωνιστικό τους φρόνημα.
Στις αρχές του 1910, κύριο αίτημα των κολίγων ήταν η απαλλοτρίωση της γης και η διανομή των τσιφλικιών στους καλλιεργητές της, πάνω στη βάση της μικρής οικογενειακής ιδιοκτησίας. Η χώρα βρισκόταν υπό τον αστερισμό του Στρατιωτικού Συνδέσμου και πρωθυπουργός ήταν ο «υπηρεσιακός» Στέφανος Δραγούμης.
Οι κολίγοι είχαν προγραμματίσει το Σάββατο 6 Μαρτίου πανθεσσαλικό συλλαλητήριο στη Λάρισα, με αφορμή τη συζήτηση του αγροτικού νομοσχεδίου στη Βουλή. Από νωρίς το πρωί άρχισαν να συρρέουν στην πόλη διαδηλωτές από τα γύρω χωριά. Στο σιδηροδρομικό σταθμό του Κιλελέρ, κάπου 200 χωρικοί θέλησαν να επιβιβασθούν σε τρένο χωρίς να πληρώσουν εισιτήριο. Ο διευθυντής των Θεσσαλικών Σιδηροδρόμων, Πολίτης, που επέβαινε στο τρένο, τους το αρνήθηκε. Οι χωρικοί οργίστηκαν κι άρχισαν να λιθοβολούν το συρμό, σπάζοντας τα τζάμια των βαγονιών.
Το τρένο απομακρύνθηκε, αλλά σε απόσταση ενός χιλιομέτρου επαναλαμβάνονται οι ίδιες σκηνές από ομάδα 800 χωρικών. Οι άνδρες της στρατιωτικής δύναμης που ευρίσκοντο εντός του τρένου και μετέβαιναν στη Λάρισα για το συλλαλητήριο, διατάχθηκαν από τον επικεφαλής τους να πυροβολήσουν στον αέρα για εκφοβισμό. Οι χωρικοί εξαγριώνονται και τους επιτίθενται με πέτρες και ξύλα. Οι στρατιώτες ξαναπυροβολούν, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν δύο ή κατ' άλλους τέσσερις χωρικοί και να τραυματισθούν πολλοί. Ανάλογα επεισόδια έγιναν και στο χωριό Τσουλάρ (σήμερα Μελία), με δύο νεκρούς χωρικούς και 15 τραυματίες.
Οι συμπλοκές μεταξύ άοπλων διαδηλωτών και δυνάμεων καταστολής επεκτάθηκαν και στη Λάρισα, όταν οι αγρότες πληροφορήθηκαν τα αιματηρά επεισόδια στο Κιλελέρ και το Τσουλάρ. Δύο κολίγοι έπεσαν νεκροί, όταν το ιππικό ανέλαβε δράση. Το συλλαλητήριο έγινε, τελικά, με ειρηνικό τρόπο στις 3 το μεσημέρι στην Πλατεία της Θέμιδος. Ο φοιτητής Γεώργιος Σχοινάς διάβασε το ψήφισμα της συγκέντρωσης, που απεστάλη στη Βουλή και την Κυβέρνηση. Οι αγρότες ζητούσαν άμεση ψήφιση του νομοσχεδίου για την απαλλοτρίωση των τσιφλικιών, ενώ εξέφρασαν τη βαθιά λύπη και οδύνη τους «για την άδικον επίθεσιν κατά του φιλήσυχου και νομοταγούς λαού, ής θύματα υπήρξαν άοπλοι και αθώοι λευκοί σκλάβοι της Θεσσαλίας».
Για τις ταραχές στο Κιλελέρ, στο Τσουλάρ και τη Λάρισα, πολλά άτομα συνελήφθησαν και προφυλακίστηκαν. Αρκετοί αγρότες αθωώθηκαν στη συνέχεια με βουλεύματα, ενώ συνολικά 62 διαδηλωτές παραπέμφθηκαν σε δίκη. Αθωώθηκαν όλοι στις 23 Ιουνίου 1910, σε μια προσπάθεια εκτόνωσης της κατάστασης.
Η εξέγερση του Κιλελέρ ξεσήκωσε κύμα συμπάθειας σε όλη τη χώρα, ενώ αυξήθηκε η κοινωνική πίεση για την επίλυση του αγροτικού ζητήματος. Η πολιτική εξουσία δεν μπορούσε άλλο να κλείνει τα μάτια. Το πρώτο δειλό βήμα για τη λύση του προβλήματος έγινε το 1911 από τον Ελευθέριο Βενιζέλο, που διαδέχθηκε τον Στέφανο Δραγούμη στην πρωθυπουργία. Πάρθηκαν ορισμένα νομοθετικά μέτρα υπέρ των κολίγων, αλλά απαλλοτριώσεις δεν έγιναν κι ένας λόγος ήταν οι πόλεμοι που ακολούθησαν. Μόνο μετά το 1923, όταν το πρόβλημα της αποκατάστασης των προσφύγων έλαβε εκρηκτικές διαστάσεις, άρχισαν από την κυβέρνηση Νικολάου Πλαστήρα απαλλοτριώσεις τσιφλικιών σε μεγάλη κλίμακα.

Ο πρόεδρος του Εδεσσαϊκού ως διαχειριστής πολυκατοικίας (Funny Greek Photos)

Η κατάρα του Έλληνα


ΓΡΑΦΕΙ Ο ''πιτσιρίκος''
Όταν διάβαζα εφημερίδες, μου άρεσε να διαβάζω τις «μικρές» ειδήσεις των πίσω σελίδων. Μάλιστα, μάζευα τα αποκόμματα και τα έχω ακόμα φυλαγμένα. Πάντα πίστευα πως η ουσία και το μυστικό κρύβονται στις μικρές ειδήσεις και όχι στις ειδήσεις της πρώτης σελίδας.



Μια «μικρή» είδηση των τελευταίων ημερών ήταν ότι ο ιδιοκτήτης μιας πιτσαρίας στην Πενσυλβάνια τοποθέτησε μια σακούλα με ποντίκια στην τουαλέτα μιας άλλης πιτσαρίας. Στη συνέχεια, προσπάθησε να κάνει το ίδιο και σε μια ακόμα πιτσαρία, αλλά, όταν διαπίστωσε πως κάποιος τον παρακολουθούσε, πέταξε τη σακούλα με τα ποντίκια στα σκουπίδια.
Δεν μου φάνηκε καθόλου περίεργο ότι ο άνθρωπος που το έκανε αυτό ήταν Έλληνας. Και βέβαια, δεν με εκπλήσσει καθόλου ότι οι άνθρωποι στους οποίους προσπάθησε να κάνει κακό ήταν κι αυτοί Έλληνες.
Νομίζω πως ξέρω την ιστορία αυτών των Ελλήνων. Ο ένας από τους τρεις άνοιξε μια πιτσαρία, πήγε καλά, οπότε άνοιξαν πιτσαρίες και οι άλλοι δυο.
Γύρω τους θα υπήρχαν εκατοντάδες πιτσαρίες και εστιατόρια, αλλά ο Έλληνας νοιάζεται μόνο για το πώς πάνε οι πιτσαρίες των άλλων Ελλήνων. Αυτός που η πιτσαρία του δεν δούλευε τόσο καλά όσο οι πιτσαρίες των δυο άλλων αποφάσισε να τους κάνει κακό.
Το αστείο σε αυτήν την ιστορία είναι πως ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας στην οποία έβαλε τα ποντίκια ο συμπατριώτης μας ονομάζεται Φάκας. Ο Φάκας πήγε στην τουαλέτα της πιτσαρίας του και ανακάλυψε πως ο ιδιοκτήτης της άλλης πιτσαρίας –που ονομάζεται Γαλιατσάτος- είχε τοποθετήσει μια σακούλα με ποντίκια. Τα ποντίκια πιάστηκαν από τον Φάκα.
Αστείο –για τα δεδομένα της χώρα μας τουλάχιστον- είναι πως ο δράστης αντιμετωπίζει, μεταξύ άλλων, και κατηγορίες για κακομεταχείριση ζώων. Διώκεται και επειδή κακομεταχειρίστηκε τα ποντίκια.
Η τραγική ειρωνεία είναι πως οι πιτσαρίες των τριών Ελλήνων βρίσκονται στα προάστια της Φιλαδέλφειας. Φιλαδέλφεια, μια ελληνική λέξη που σημαίνει αδελφική αγάπη.
Εδώ και χρόνια έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως η κατάρα του Έλληνα είναι ο φθόνος – κυρίως, ο φθόνος για τον άλλο Έλληνα. Κι αυτό εξηγεί πολλά για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα η χώρα μας.

Τι σημαίνουν οι λέξεις: το τριώδιο, η αποκριά, το καρναβάλι, η μάσκα;


Γράφει ο Γιώργος Δαμιανός
  
Τριώδιο
«άνοιξε το Tριώδιο»:  H φράση χρησιμοποιείται μεταφορικά και σημαίνει την έναρξη της Aποκριάς. Για την  Oρθόδοξη Eκκλησία, όμως, η φράση κυριολεκτείται, επειδή δέκα   Κυριακές πριν το Πάσχα αναγνώσκεται το εκκλησιαστικό βιβλίο, το λεγόμενο Tριώδιο < τρεις ωδές. Πρόκειται για  Υμνογραφικούς Κανόνες – εκκλησιαστικά ποιήματα- που αποτελούνται μόνο  από τρεις ωδές αντί από εννέα ωδές, που είναι το σύνηθες.
Απόκρεως, αποκριά, απόκριες
Η αποκρέα (ενν. Κυριακή ή ημέρα), αρχικά, προσδιόριζε την...
 τελευταία μέρα κατανάλωσης του κρέατος (από+κρέας). Η εβδομάδα πριν τη μεγάλη Σαρακοστή θεωρείται προπαρασκευαστική για τη νηστεία των σαράντα ημερών. Σ’ αυτή την εβδομάδα  επιτρέπεται η κατανάλωση γαλακτομικών αλλά όχι του κρέατος (από + κρέως>γεν ενικ. του ουσ. “κρέας”). Γι αυτό, άλλωστε, η σαρκοφαγία, τιμάται ιδιαίτερα κατά την προηγούμενη εβδομάδα, με αποκορύφωμα την Τσικνοπέμπτη. Η τελευταία ημέρα σαρκοφαγίας (η αποκριά) προσδιόρισε, τελικά, όλη την περίοδο των αποκριάτικων εορτασμών. Ας μην ξεχνάμε ότι οι πιστοί αποκρεύουν (απέχουν από το κρέας) την ημέρα του Aγίου Φιλίππου (14 Νοεμβρίου), πριν αρχίσει η νηστεία των Χριστουγέννων, την Κυριακή των Aγίων Πάντων (την Kυριακή μετά την Πεντηκοστή) και την τελευταία ημέρα του Ιουλίου, για τη νηστεία του Δεκαπενταύγουστου.
Καρναβάλι
Η σημασία της ελληνικής λέξης “αποκριά” αποδόθηκε στα Λατινικά ως carnevale < carne (: κρέας) +vale (: αντίο) ή carne + levàmen (: παύω κόβω σταματώ)> Με αυτή τη σημασία και οι φράσεις carnem privium, carnem laxare>carnesciale (στα λατινικά), carnes tollendas (στα ισπανικά)
Ορισμένοι, Ferrario, ετυμολογούν τη λέξη carnevale από το carro navale (τροχήλατο πλοιάριο). Επρόκειτο για ένα άρμα διασκέδασης που χρησιμοποιούσαν οι Λατίνοι στις γιορτές τους. Κάποιοι άλλοι προτείνουν τις μάλλον ανίσχυρες ετυμολογίες: κάρνος + βαλλίζω (χοροπήδημα προβάτων)
Μασκαράς
Η Ιταλική λέξη  maschera σημαίνει το “προσωπείο”.  Το maschera παράγεται από το masca, το οποίο ακόμα και σήμερα στη διάλεκτο του Piemonte προσδιορίζει τη μάγισσα. Κατα τους Deviz, Dozy, Mahn  το υστερολατινικό masca παράγεται από το αραβικό maskara (: γελωτοποιός). Kατά το συνεργάτη μας, τον κ. Ραχίμι, το maskara παράγεται από το ρήμα ΣΟΧΡ  سخر  που σημαίνει «κοροϊδεύω, ξεγελάω, αστειεύομαι». Από το ρήμα παράγεται το όνομα ΜΑΣΧΑΡΕ   مسخره  (: γελοίος).
Πάντως είτε Ιταλική, είτε Αραβική είναι η λέξη στην ελληνική έδωσε τις λέξεις: μασκέ, μάσκαρα, μασκαράς, μασκαρεύω, μασκάρεμα μασκαριλίκι, μασκότ κ.ά

Από το "24γράμματα"

Chemtrails, βιταμίνη D και ήλιος -τι πραγματικά θέλουν να εμποδίσουν με τα chemtrails?


Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που για πρώτη φορά διάβασα και έμαθα για τους χημικούς αεροψεκασμούς, τα chemtrails, όμως ακόμη θυμάμαι την πρώτη μου αντίδραση:

είχα θυμώσει που κάποιοι έχουν το θράσος να μας κρύβουν τον ήλιο! Με ποιό δικαίωμα κάνουν κάτι τέτοιο!?... σκεφτόμουν και οργιζόμουν με το απάνθρωπο θράσος τους...

Τότε δεν γνώριζα σχεδόν τίποτε για όλα αυτά, όμως η διαίσθηση μου και μόνο μου είχε δώσει άμεσα τη σωστή απάντηση... 

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ: Η τροπολογία Ρέππα, οι εργολάβοι και τα πολιτικά μαγαζιά των διοδίων θα πάνε στα σκουπίδια.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 5/3
Τρεις οδηγοί βρέθηκαν στις τρεις εν λειτουργία λωρίδες κυκλοφορίας των διοδίων Μοσχοχωρίου, αιτούμενοι την έκδοση πιστωτικής απόδειξης.


Όπως είναι γνωστό σε οποιαδήποτε περίπτωση μη πληρωμής και ανεξαρτήτως λόγου οι συμβάσεις παραχώρησης στους ιδιώτες ληστές προβλέπει την φωτογράφιση της πινακίδας του οχήματος και την έκδοση πιστωτικής απόδειξης.
Οι Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου έχουν θεσπίσει δικιά τους αυθαίρετη διαδικασία κατά την οποία απαιτούν τα πλήρη στοιχεία του οδηγού, την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας σαν να πρόκειται για δημόσια αρχή, τη συμπλήρωση σχετικού εντύπου όχι από τον/την υπάλληλο του σταθμού αλλά από τον επόπτη ο οποίος καλείται για να συμπληρώσει το σχετικό έντυπο.
Επίσης, καταγγέλθηκε τηλεφωνικά από οδηγό που πραγματοποίησε διέλευση από τα διόδια της Λεπτοκαρυάς και ο οποίος πρόθυμα έδωσε τα στοιχεία του ότι ο επόπτης διοδίων αρνήθηκε τη συμπλήρωση της σχετικής ένδειξης «με την επιφύλαξη νομιμότητας καταβολής του τέλους», όπως ζητήθηκε από τον οδηγό, και άρπαξε το έντυπο κι έφυγε. Καλούμε όλους τους οδηγούς πρώτα να συμπληρώνεται η σχετική παρατήρηση και μετά να υπογράφουν.
Σε διαφορετική περίπτωση να σηκώνουν τις μπάρες και να φεύγουν. Εφόσον στο σταθμό βρίσκεται η τροχαία να καταγγέλλουν προφορικά το γεγονός της άρνησης της επιφύλαξης και να τηλεφωνούν άμεσα στο ΣΔΟΕ ζητώντας να καταγραφεί το γεγονός.
Αποτέλεσμα της σημερινής κατάστασης ήταν να καταρρεύσει η διαδικασία που μονομερώς έχει θεσπίσει η εταιρεία, τη συσσώρευση εκατοντάδων οχημάτων, την παρακώλυση των συγκοινωνιών, την παρακράτηση οδηγών εντός των διοδίων, την υποκίνηση σε τέλεση αδικήματος του ΚΟΚ, τη φορολογική παράβαση της μη έκδοσης απόδειξης, την άσκηση ψυχολογικής βία, την υποκίνηση τέλεσης βίαιων πράξεων από άλλους οδηγούς που βιάζονταν να φύγουν. Υπενθυμίζουμε σε όλους τους «βιαστικούς οδηγούς» ότι αν το κίνημά μας δεν ήταν στους δρόμους, σήμερα οι Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου θα είχαν επιβάλλει αύξηση 33%, φτάνοντας τα διόδια κοντά στα 4€. Οποιαδήποτε καθυστέρηση βαρύνει την εταιρεία και κανένα μέλος του κινήματός μας. 
Τα μέλη της Επιτροπής μας κάλεσαν την αστυνομία προκειμένου να συλληφθούν οι επόπτες και το προσωπικό το οποίο (δυστυχώς) έχει αναλάβει να εκτελέσει τη μεγαλύτερη ληστεία του εργαζόμενου και άνεργου πληθυσμού.
Τα μέλη της επιτροπής μας δεν υπέβαλλαν τελικά μηνύσεις εναντίον του προσωπικού της εταιρείας, καλώντας όλους τους εργαζόμενους των Αυτοκινητοδρόμων Αιγαίου να οργανωθούν για να αντιμετωπίσουν τη τρομοκρατία που ασκείται ενάντια στον εργαζόμενου πληθυσμό από τους εθνικούς εργολάβους και τις πολυεθνικές που μας πίνουν το αίμα μέσω των μνημονιακών δανειακών συμβάσεων.
Επίσης καταγγέλθηκε επώνυμα στο ΣΔΟΕ η άρνηση της εταιρείας να εκδώσει φορολογικά στοιχεία και αναμένουμε τη λήψη σχετικών μέτρων από τις φορολογικές αρχές.

Η Επιτροπή Αγώνα Θεσσαλίας καλεί όλα τα μέλη του κινήματος να ακολουθήσουν πιστά τις οδηγίες διέλευσης, να συμμετάσχουν ενεργητικά στις κατά τόπους συνελεύσεις γιατί ο μήνας του μέλιτος με τους εργολάβους και το ανυπόληπτο πολιτικό προσωπικό τελείωσε.
Η τροπολογία Ρέππα, οι εργολάβοι και τα πολιτικά μαγαζιά των διοδίων θα πάνε στα σκουπίδια της ιστορίας.
ΚΑΜΙΑ ΜΠΑΡΑ, ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΣΤΕ!!
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

O αστυνομικισμός αντικαθιστά τον λαϊκισμό.


ΓΡΑΦΕΙ Ο ''πιτσιρίκος''
Η εικόνα της Όλγας Τρέμη να είναι έτοιμη να βάλει τα κλάματα –ενώ μιλούσε για το χαμό των δυο αστυνομικών- δημιούργησε αρνητικές εντυπώσεις σε πολλούς και προκάλεσε ειρωνικά σχόλια. Κι όμως, η στάση της ήταν απόλυτα δικαιολογημένη.



Η Όλγα Τρέμη και οι υπόλοιποι τηλεδημοσιογράφοι φυλάσσονται από αστυνομικούς (που πληρώνουμε εμείς). Έχουν προσωπική φρουρά -που τους προστατεύει- και είναι λογικό να αναπτύσσουν μια ειδική σχέση με τους σωματοφύλακες-αστυνομικούς.
Στο πρόσωπο των δυο αστυνομικών που έπεσαν νεκροί από τα πυρά των κακοποιών, οι τηλεδημοσιογράφοι βλέπουν τους δικούς τους αστυνομικούς. Σκέφτονται πως αυτοί οι δυο αστυνομικοί θα μπορούσαν να είναι οι αστυνομικοί που τους προστατεύουν. Και πενθούν. Δεν πενθούν για τους νεκρούς αστυνομικούς. Πενθούν επειδή ξέρουν πως, αν ο αστυνομικός τους πέσει νεκρός, μετά είναι η σειρά τους.
Ο τηλεδημοσιογράφος ξέρει πως οι αστυνομικοί που τον φρουρούν παρακολουθούν το δελτίο – παρακολουθούν τι λέει. Οπότε, ουσιαστικά απευθύνονται στους αστυνομικούς τους. Και λένε αυτά που θέλει να ακούσει ο αστυνομικός, σε μια προσπάθεια να του κρατήσουν το ηθικό ψηλά.
Επίσης, όταν ο Γιάννης Πρετεντέρης γράφει ένα άρθρο για την Αστυνομία, απευθύνεται αποκλειστικά στους αστυνομικούς που τον φυλάνε. Γράφει ό,τι θέλουν να διαβάσουν οι αστυνομικοί. Γίνεται δηλαδή αστυνομικιστής.
Ο λαϊκισμός των τηλεδημοσιογράφων έχει αντικατασταθεί από τον αστυνομικισμό – δηλαδή δεν λένε πια αυτά που θέλει να ακούσει ο λαός αλλά λένε αυτά που θέλουν να ακούσουν οι αστυνομικοί. Αυτό είναι απόλυτα λογικό, αφού –όπως δείχνουν οι δημοσκοπήσεις- ο λαός δεν έχει απολύτως καμία εμπιστοσύνη στους δημοσιογράφους και είναι έτοιμος να τους πάρει με τις πέτρες.
Οι τηλεδημοσιογράφοι έχουν αντιληφθεί πως ο λαϊκισμός δεν περνάει πια –αφού ο λαός τους έχει πάρει χαμπάρι-, οπότε το έχουν ρίξει στον αστυνομικισμό, με την ελπίδα πως οι αστυνομικοί θα τους σώσουν.
Τα πρώτα δείγματα άκρατου αστυνομικισμού είναι οι ύμνοι στους αστυνομικούς –λες και οι αστυνομικοί είναι ο Γκάντι-, οι αναφορές στις ελλείψεις εξοπλισμού των αστυνομικών, αλλά και η συνεχής αναφορά στους χαμηλούς μισθούς των αστυνομικών. Αφού τα έβαλαν με τους μισθούς και τα δικαιώματα όλων των υπόλοιπων εργαζομένων, τώρα οι τηλεδημοσιογράφοι θα ζητήσουν αυξήσεις μόνο για τους αστυνομικούς –μπορεί να κατέβουν και σε πορεία.
Είναι σίγουρο πως το επόμενο διάστημα οι τηλεδημοσιογράφοι θα αστυνομικίζουν όλο και περισσότερο, θα γίνουν φανατικοί αστυνομικιστές και ο αστυνομικισμός τους θα φτάσει στα ύψη.
Βέβαια, ο αστυνομικισμός δεν αφορά μόνο τους τηλεδημοσιογράφους. Είναι βέβαιο πως οι πολιτικοί οι και πάσης φύσεως νταβατζήδες -που ρήμαξαν τη χώρα και τις ζωές των πολιτών- ελπίζουν πως οι αστυνομικοί θα τους σώσουν και έχουν γίνει μανιώδεις αστυνομικιστές.
(Σήμερα έφερα στην ελληνική γλώσσα τις λέξεις και τους όρους «αστυνομικισμός», «αστυνομικίζω» και «αστυνομικιστής». Ελπίζω οι γλωσσολόγοι να μου το αναγνωρίσουν.)

ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ...


«Θέλω να ξέρετε πως από μένα θα ακoύτε μόνο τη γλώσσα της αλήθειας», τόνισε με ύφος που δε σήκωνε αντιρρήσεις ο πρωθυπουργός, ξεκινώντας την ομιλία του χτες στο Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ και μέχρι να τελειώσει είναι σίγουρο ότι είχε πείσει τους πάντες.
Ενδεικτικά να παραθέσουμε ορισμένες χτυπητές αλήθειες από το στόμα του πρωθυπουργού: «Θέλω να ξέρετε ότι είμαστε στο σωστό δρόμο. Οτι οι αλλαγές αυτές θα φέρουν καρπούς. Οτι οι θυσίες πιάνουν τόπο. Και αν ακόμη γύρω μας μοιάζει έρημος, στο βάθος είναι ο κόσμος που δεσμευτήκαμε να χτίσουμε για τα παιδιά μας»... Μεγάλη αλήθεια είναι επίσης ότι η δραματική αύξηση της φτώχειας, της ανεργίας και της εξαθλίωσης του λαού είναι δημιουργήματα ...της εναλλακτικής πολιτικής του μνημονίου! Ιδού:
«Οσοι μας κάνουν εύκολη κριτική για το μηχανισμό στήριξης ας μας πουν την εναλλακτική τους πρόταση. Ευθαρσώς. Διότι μία ήταν η εναλλακτική πρόταση: Η εναλλακτική θα 'ταν η φτώχεια και η μιζέρια. Οι μαζικές απολύσεις από ΔΕΚΟ και Δημόσιο. Η πιθανή μας έξοδος από το ευρώ. Κλειστές οι τράπεζες, χρεοκοπημένες οι εταιρείες».
Δηλαδή, εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι...
Η ύψιστη αλήθεια είναι φυσικά ότι όλα τα κάνει για την πατρίδα.
Με τον Στρος Καν λοιπόν συζητούσε πριν και από τις εκλογές όχι βέβαια για να φέρει το ΔΝΤ για να βοηθήσει να περάσουν τα αντιλαϊκά μέτρα αλλά για την «Ελλάδα ρε γαμώτο»: «Φυσικά για την πατρίδα μίλησα και θα μιλώ με τους πάντες.
Με κάθε αρμόδιο ανά την υφήλιο, με κάθε έναν που θα μπορούσε να βοηθήσει την Ελλάδα», υποστήριξε με δικαιολογημένη αγανάκτηση...
Τόση αλήθεια μαζεμένη πράγματι δεν αντέχεται.
Πάνω απ' όλα όμως δεν αντέχεται ο εμπαιγμός και η καταστροφή της ζωής του λαού. Και αυτό και το γνωρίζουν και το φοβούνται.



http://tasosnastos.blogspot.com

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ LIVE TON ΑΓΩΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΒΟΛΟΥ-ΠΑΝΣΕΡΡΑ'Ι'ΚΟΥ

Προσοχή στα Σαρακοστιανά


Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου ενημερώνει τους Καταναλωτές για το τραπέζι της Καθαρής Δευτέρας, αλλά και τα τρόφιμα που καταναλώνουμε τη Σαρακοστή.
 
Γενικά, όλα τα τρόφιμα της Σαρακοστής είναι αρκετά ακριβά και οι τιμές τους διαμορφώνονται ελεύθερα. 
Η λαγάνα διαφέρει μόνο στο σχήμα από το κοινό ψωμί, όμως, η τιμή της είναι δυσανάλογα υψηλή.  
Η ταραμοσαλάτα καλύτερα να παρασκευάζεται στο σπίτι από ταραμά ποιότητας, γιατί έτσι αποφεύγουμε τις χρωστικές ουσίες που περιέχουν οι έτοιμες. 
Ο ταραμάς πρέπει να έχει χρώμα λευκό έως καστανό ανοιχτό , ομοιόμορφο σε όλη την ποσότητα. 
Ο χαλβάς παρασκευάζεται από ταχίνι, ζάχαρη  κλπ. και περιέχει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και ακόρεστα λιπαρά σε ιδανικές αναλογίες για τη διατροφή μας, όμως η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να μας προσθέσει κιλά.
Τα τουρσιά είναι λαχανικά διατηρημένα σε λάδι, ξύδι και άλμη και δεν πρέπει να καταναλώνονται από άτομα με ευαισθησία στο στομάχι. Προτιμήστε τα τυποποιημένα ή επώνυμα χύμα.
Ελιές   Δεν επιτρέπεται η ανάμιξη από τους εμπόρους διαφόρων τύπων ελιάς.
Οι αλατισμένες ελιές, τα τουρσιά και οι ταραμοσαλάτες περιέχουν πολύ αλάτι και ανεβάζουν τη πίεση. 
Τα θαλασσινά γενικά, είναι εξαιρετικά ευαίσθητα και η αλλοίωση τους μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα υγείας
Χταπόδια, Καλαμάρια, Σουπιές, Μοσχιοί, Θράψαλα  
Προσέχουμε να έχουν την οσμή της θάλασσας, η σάρκα να είναι συμπαγής, ελαστική, γυαλιστερή, τα πλοκάμια να είναι ανθεκτικά στο τράβηγμα, τα μάτια γυαλιστερά, ζωηρά χωρίς κηλίδες. 
Το ροζ χρώμα της επιφάνειας της σάρκας είναι η συχνότερη αλλοίωση. 
Γαρίδες, Καραβίδες, Αστακοί, Καβούρια 
Όταν είναι ζωντανά εμφανίζουν κινήσεις στις κεραίες και στα πόδια, έχουν την οσμή της θάλασσας, τα αρθρωτά τους μέρη είναι στερεά και η επιφάνειά τους γυαλιστερή. Να είναι ανοιχτόχρωμα, όχι μελανού χρώματος και να μην έχουν μαύρες κηλίδες στο σώμα
Μύδια, Γυαλιστερές, Στρείδια 
Τα οστρακοειδή πρέπει να είναι ζωντανά πριν καταναλωθούν, τα κελύφη τους να είναι κλειστά  ή αν είναι λίγο ανοιχτά, με την ελάχιστη πίεση πάνω στο κέλυφος πρέπει να κλείνουν μόνα τους. 
Τα κατεψυγμένα πρέπει να συντηρούνται στα σημεία πώλησης σε ψυγείο - καταψύκτη με θερμοκρασία - 18ο C και να υπάρχουν όλα τα στοιχεία του παρασκευαστή στην συσκευασία, ο κωδικός αριθμός έγκρισης της ΕΕ και η ημερομηνία κατάψυξης και λήξης
Καταναλώνουμε με μέτρο τα θαλασσινά, γιατί ανεβάζουν τη χοληστερίνη
Οι κονσέρβες με θαλασσινά, ντολμαδάκια κλπ  πρέπει να μην είναι διογκωμένες και να μην έχουν εξωτερική σκουριά. Το περιεχόμενο να έχει κανονικό χρώμα και μυρωδιά. Οι κονσέρβες γενικά έχουν  πολλά συντηρητικά γι’ αυτό τις αποφεύγουμε.
Ψάρια Πρέπει να έχουν την οσμή της θάλασσας, επιφάνεια υγρή, στιλπνή και όχι πλαδαρή, μάτια  ζωηρά και όχι θολά, βράγχια κόκκινα και όχι καφέ.                                                                  
Προσοχή. Διάφορα είδη θαλασσινών διαφέρουν ελάχιστα μεταξύ τους, διαφέρουν όμως πολύ, όσον αφορά την τιμή πώλησής τους, πχ. χταπόδια-μοσχιοί, μπαρμπούνια-κουτσομούρες 
Ψυγείο Δεν αφήνουμε τα τρόφιμα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος περισσότερες από δύο ώρες. Δεν υπερφορτώνουμε το ψυγείο με τρόφιμα. Τοποθετούμε τα μαγειρεμένα  τρόφιμα πάνω από τα ωμά.   
  
Η νηστεία εκτός από τα τσιπουράδικα, τα θαλασσινά και τις ταραμοσαλάτες, περιλαμβάνει σημαντικά τρόφιμα της μεσογειακής διατροφής όπως λαχανικά, φρούτα, δημητριακά ολικής άλεσης, όσπρια κ.α
Καλή Σαρακοστή
 
Δείτε περισσότερα θέματα στη νέα ηλεκτρονική μας διεύθυνση http://www.enkavolou.gr/
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε τη συμμετοχή σας στη λίστα αποδεκτών της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου, παρακαλούμε να στείλετε απαντητικό e-mail διαγραφής από τη λίστα στο:  gramikatanaloti@gmail.com
Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου, είναι μη κερδοσκοπική Ένωση Καταναλωτών ανεξάρτητη από πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα. 
Ανθ.Γαζη 164 – Γαμβέτα  Βόλος –  Κάθε Δευτέρα και Τρίτη 8.15-12.00 π.μ.Τηλ.: 2421356943, Fax: 2421097544                     
Γραφείο  Καταναλωτή: 15186 
 

ΛΑϊκός Ορθόδοξος Συρφετός


   Το να επιχειρήσει κανείς να αξιολογήσει πολιτικά το (εγκεφαλικό) "κώμα" τουΛάΟΣ, μοιάζει περισσότερο μάταιο κι απ' το να προπονείς ανάπηρη χελώνα για να τρέξει 100άρι. Αρχαιοελληνικό πνεύμα και μεσημεριανάδικα, "δημοκρατία"και σκοταδισμός, χριστιανισμός και άκρατη συνομωσιολογία, όλα μαζί σε ένα κράμα ανατριχιαστικά βλακώδους μπουρδολογίας. Ένας βλαχομπαρόκ νεοφασισμός με  απίστευτη τηλεοπτική υπερπροβολή.
Όσο για την πολιτική του σταδιοδρομία, θα μπορούσε άνετα να παρομοιαστεί με νούμερο αθλητή ενόργανης γυμναστικής, που ως κύριο χαρακτηριστικό του έχει τις διαρκείς περίτεχνες κωλοτούμπες...

Για τους παραπάνω λόγους δεν πρόκειται και δεν έχει ουσία να ακολουθήσει οποιαδήποτε πολιτική ανάλυση περί αυτών, αλλά μια παρουσίαση ορισμένων περιπτώσεων ακατάσχετης ηθικήςκαι εντιμότητας, που - όλως τυχαίως - άνθισαν στο συγκεκριμένο περιβόλι... 

Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, η υπερπροβολή αυτών των προσώπων είναι πρωτοφανής, ενώ αδιανόητηείναι και η έκταση της δημοσιογραφικής (ερευνητικής - αποκαλυπτικής) ασυλίας που τους παρέχεται, όπως θα διαπιστώσεται και οι ίδιοι με το "θάψιμο" των παρακάτω περιπτώσεων από τα καθεστωτικά ΜΜΕ... 

Ξεκινώντας από το παρόν, προχωράμε προς το... αξέχαστο παρελθόν (πατώντας στον εκάστοτε τίτλο ή τη φωτογραφία μεταφέρεστε στο αντίστοιχο θέμα).
 
Διαβάστε το αποκαλυπτικό βιβλίο του Δ. Ψαρρά "Το κρυφό χέρι του Καρατζαφέρη".
Παρακολουθείτε ανελειπώς την καταπληκτική δουλειά του μοναδικού jungle-report.blogspot.com!
   
Μη φοβάσαι τις κραυγές των άλλων.
Να τρέμεις τη δική σου σιωπή.

Κι εγώ τα ίδια θα έγραφα. Eσύ;


Συγνώμη αλλά να είμαστε και λογικοί.
Αν εσάς και εν μέσω κρίσης, σας χάριζε η κυβέρνηση 95 εκατομμύρια ευρώ από τα χρήματα του Ελληνικού λαού, δεν θα λέγατε ότι θέλει αυτή;
Εγώ πάντως αυτό θα έκανα και γι’ αυτό νομίζω ότι το σημερινό κύριο άρθρο των Νέων δείχνει ότι ο κ. Ψυχάρης δεν είναι αχάριστος άνθρωπος. Βάζει τα πράγματα για τους απεργούς πείνας και τους συμπαραστάτες τους στη θέση τους, όπως ακριβώς θα έκανε κάθε ευγνώμων άνθρωπος. Και φαντάζομαι ότι και το mega το ίδιο θα κάνει αν και δεν έχει και μεγάλα περιθώρια βελτίωσης στον τομέα υποστήριξης της κυβέρνησης. Πόσο ακόμα; Να λέει τις ειδήσεις ο Πεταλωτής και να κάνει ρεπορτάζ ο Πάγκαλος;
Kι άλλος των Νέων ευγνώμων για τα 95 εκατ.
Και βέβαια το ψέμα έχει κοντά ποδάρια.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΧΑΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΑ ''ΝΕΑ''


Στο σημερινό φύλλο των Νέων εμφανίζεται η φωτογραφία μου σε δημοσίευμα που φέρει τίτλο «Το θρίλερ ‘υπατία’ – ‘Θέλω να κάνω µια βόλτα, αλλά µας έχουν πει να µη βγαίνουµε’».
Ό,τι είπε ο δημοσιογράφος Γιάννης Παπαδόπουλος, συντάκτης του άρθρου, είναι ένα ψέμα και κάτι απαράδεκτο για έναν απεργό πείνας. Για ποιό λόγο ένας απεργός πείνας να βγει έξω και να κάνει βόλτα, αν δεν είναι να πάει στο νοσοκομείο;
Η Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης δεν μας κάνει κουμάντο σε τίποτα. Δεν έχει το δικαίωμα να μας πει ούτε τι, ούτε πώς θα το κάνουμε. Εμείς οι ίδιοι οι απεργοί πείνας παίρνουμε αποφάσεις μέσα από τις συνελεύσεις μας.
Θέλω να πω ότι, οι δημοσιογράφοι οφείλουν να λένε και να γράφουν την αλήθεια, εκείνα που λένε οι απεργοί πείνας και βεβαίως εφόσον έχουν μιλήσει μαζί τους.
Η εφημερίδα πρέπει να ζητήσει συγνώμη απ’ όλους τους απεργούς πείνας.
Χασάν Καμπζουά