Στο ελληνικό αντιφασιστικό κίνημα, υπάρχουν δυο βασικά πεδία αντιπαράθεσης . Το πρώτο είναι : ο φασισμός σταματιέται θεσμικά, επικοινωνιακά, εκπαιδευτικά, και γενικώς από τα πάνω, με ένα «δημοκρατικό τόξο» ή με την μαχητική κινηματική δράση των από κάτω; Πρόκειται για το θέμα που κυρίως απασχολεί την πλειοψηφία των αριστερών, δημοκρατών και αντιφασιστών της κοινωνίας. Μέσα στο στρατόπεδο των υποστηρικτών της μαχητικής από τα κάτω δράσης, υπάρχει κι ένα δεύτερο πεδίο αντιπαράθεσης: μαζικό κίνημα, που χωρίς να «καταδικάζει τη βία» γενικώς, δίνει έμφαση στη μαζική κινητοποίηση και στην εμπλοκή κοινωνικών και πολιτικών φορέων ή αποφασισμένες μειοψηφίες «πεισμένων» που με θαρραλέες συγκρούσεις θα «ανοίγουμε τα κεφάλια των ναζί όπου τους βρούμε»; Αυτό το ερώτημα απασχολεί πιο μειοψηφικά κομμάτια της κοινωνίας, αλλά τα πιο κινηματικά και μαχητικά, και ως εκ τούτου η απάντησή του είναι το ίδιο σημαντική, αφού προσανατολίζει το αντιφασιστικό κίνημα στη μία ή στην άλλη κατεύθυνση. Στη δεύτερη απάντηση προσανατολίζονται τμήματα του antifa και αντιεξουσιαστικού κινήματος.
Ο Γιάννης Πρετεντέρης, λοιπόν μετέφρασε την συγκεκριμένη φράση ως μια απειλή προς τους εχθρούς των «αιμοσταγών απογόνων του καπετάνιου του ΕΛΑΣ». «Θα σας γδάρουμε» ήταν η μετάφραση του κυρίου Πρετεντέρη που προφανώς λόγω έλλειψης επαρχιώτικων γονιδίων στο DNA του αγνοεί ή θέλει να αγνοεί το νόημα της φράσης που κυκλοφορούσε στα στόματα των χωρικών του περασμένου αιώνα.
Όχι mega mou
Όπως έγραψε και η Άννα Χατζησοφιά στο προφίλ της στο facebook: "Όχι mega mou το "Ραντεβού στα γουναράδικα" είναι αντίστοιχο του Ψυχή Βαθειά και δεν αναφέρεται στον εχθρό αλλά στον εαυτό σου. Δηλώνει την απόφαση για αγώνα και αυτοθυσία."
Τι σημαίνει "ραντεβού στα γουναράδικα";
Όχι mega mou
Όπως έγραψε και η Άννα Χατζησοφιά στο προφίλ της στο facebook: "Όχι mega mou το "Ραντεβού στα γουναράδικα" είναι αντίστοιχο του Ψυχή Βαθειά και δεν αναφέρεται στον εχθρό αλλά στον εαυτό σου. Δηλώνει την απόφαση για αγώνα και αυτοθυσία."
Τι σημαίνει "ραντεβού στα γουναράδικα";