Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011
Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΤΑΝΚ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ
1973-2003. Ο A. Σκευοφύλαξ, ο έφεδρος στρατιώτης του τεθωρακισμένου άρματος που εισέβαλε στο Πολυτεχνείο, σπάει την τριαντάχρονη σιωπή του και αποκαλύπτει όσα συνέβησαν τη μαύρη νύχτα που σημάδεψε τη σύγχρονη ελληνική ιστορία και στιγμάτισε για πάντα τη ζωή του. «Ντρέπομαι γι’ αυτό που ήμουν, γι’ αυτό που έκανα» λέει στην εκ βαθέων εξομολόγησή του.
Μια στιγμή, μια ζωή. Στη «μία και μοναδική φορά» που δέχθηκε να ξύσει «τις πληγές του παρελθόντος», όπως λέει σε μια αποστροφή του λόγου του ο κ. Σκευοφύλαξ, περιγράφει λεπτό προς λεπτό τη στρατιωτική επιχείρηση της χούντας, η οποία ξεκίνησε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της 16ης Νοεμβρίου με την έξοδο των τανκς στους δρόμους της Αθήνας και ολοκληρώθηκε στις 3.30 το πρωί της 17ης Νοεμβρίου, με την αιματοβαμμένη εισβολή στο Πολυτεχνείο. Στη σπάνια μαρτυρία του ο κ. Σκευοφύλαξ μνημονεύει τις δραματικές στιγμές που εκτυλίχθηκαν στους δρόμους της Αθήνας, τις ειρηνικές εκκλήσεις των φοιτητών που ηχούσαν στα αφτιά του σαν «κραυγές εχθρών της πατρίδας».
Τις διαταγές των αδίστακτων στρατιωτικών που πίστεψε ότι ήταν «πατριώτες». Θυμάται – τότε με χαρά, τώρα με θλίψη – τον πόνο των φοιτητών που είδαν το όνειρό τους να τσαλακώνεται κάτω από τις ερπύστριες που ο ίδιος έθεσε σε κίνηση, τον τρόμο που ακολούθησε από τις λυσσαλέες επιθέσεις των αστυνομικών. Το απαράμιλλο θάρρος του φοιτητή που γύρισε και του είπε: «Τι κατάλαβες τώρα που μπήκες μέσα;». Την οργή που του προκάλεσε και λίγο έλειψε να τον οδηγήσει σε εν ψυχρώ δολοφονία. «Αυτός ο φοιτητής δεν ξέρει πόσο τυχερός στάθηκε εκείνη τη στιγμή…
Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011
Samsara Blues Experiment - Revelation & Mystery
Το καλοκαίρι του 2007 στο Βερολίνο της Γερμανίας δημιουργήθηκαν οι Samsara Blues Experiment, οι οποίοι -με πολύ όμορφο τρόπο, συνδυάζουν στην μουσική τους -η οποία στηρίζεται στον αυτοσχεδιασμό και το jamάρισμα, στοιχεία από stoner, blues, ψυχεδέλεια, space rock, krautrock ενώ, δεν λείπουν οι Ινδιάνικες ηχητικές πινελιές, αλλά ούτε και τα heavy περάσματα. Όλα αυτά, τα πολύ ενδιαφέροντα μουσικά στοιχεία, τα συναντάμε τόσο στα δύο τους demo, όσο και στο περσινό ντεμπούτο άλμπουμ τους, το οποίο, τοποθέτησε τον πήχη των προσδοκιών για την μπάντα, σε δυσθεώρητα ύψη.
Οι διθυραμβικές κριτικές του περσινού τους ντεμπούτου, οδήγησαν την μπάντα στο σανίδι μερικών εκ των μεγαλύτερων και πλέον φημισμένων φεστιβάλ της Ευρώπης, όπως τα Roadburn, Duna Jam, Santorock, Yellowstock κ.α., στα οποία, η μπάντα κέρδισε τις εντυπώσεις με τις δυναμικές της εμφανίσεις, ο μεγάλος αριθμός των οποίων, δεν αποτέλεσε τροχοπέδη για την ηχογράφηση ενός δεύτερου full length δίσκου. Έτσι, ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο της, η μπάντα κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες, την δεύτερη δουλειά της, η οποία τιτλοφορείται: Revelation & Mystery και περιέχει 8 κομμάτια ενώ, διαρκεί περίπου 48 λεπτά.
Το εξώφυλλο του δίσκου είναι εντυπωσιακό, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το αν αντιπροσωπεύει το μουσικό του περιεχόμενο ή όχι. Anyway, η παραγωγή είναι για ακόμη μια φορά πολύ καλή, καθώς, τα πάντα ακούγονται όπως πρέπει ενώ, οι συνθέσεις της μπάντας, έχουν γίνει πιο άμεσες, αν και δεν έχουν απολέσει τις πειραματικές τους ανησυχίες. Οι διάρκειες τους έχουν μειωθεί, όχι όμως και οι μουσικές ιδέες που τα αποτελούν. Αυτό, έχει ως αποτέλεσμα η ροή του άλμπουμ να μην είναι τόσο ομαλή, μιας και κάποια τραγούδια υπόκεινται σε δραστικές αλλαγές κατά τη διάρκεια τους. Έχω την εντύπωση, ότι η μπάντα μας τα χαλάει λίγο στην χημεία, διότι οι πολλές κι όμορφες μουσικές της ιδέες, θα μπορούσαν να έχουν φιλτραριστεί περισσότερο.
Εν κατακλείδι, το Revelation & Mystery, μπορεί να μην φθάνει τον πήχη που ο προκάτοχος του είχε θέσει, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι κακός ή μέτριος δίσκος -κάθε άλλο. Πρόκειται για έναν καλό δίσκο, που απαντά στις προσδοκίες που η ίδια η μπάντα δημιούργήσε, αλλά θαρρώ, πως τελικά δεν τις ξεπερνά. Όμως, είμαι σίγουρος ότι οι Samsara Blues Experiment, δεν θα αργήσουν να δημιουργήσουν την κυκλοφορία εκείνη, που θα μας κάνει να παραμιλάμε. Ως τότε, σας προτείνω χωρίς ίχνος δισταγμού -αφού δώσετε τις απαραίτητες ακροάσεις στο φετινό τους πόνημα, να στραφείτε στις πρώτες τους κυκλοφορίες.
Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011
Τραπεζίτης για τη σωτηρία του “έθνους”! Αυτοί δηλαδή που χρεοκόπησαν την ανθρωπότητα!
Είναι σχεδόν άγνωστη ποια είναι η “μεγαλειώδης” συνεισφορά του νέου πρωθυπουργού που διατείνονται τα ΜΜΕ. Το γεγονός ότι ήταν άμισθος οικονομικός σύμβουλος του GAP κι όλη η κατάσταση έφτασε στη χρεοκοπία, είναι οι χειρότερες περγαμηνές του. Εφόσον ισχύει το λαϊκό γνωμικό “πες μου τους φίλους σου να σου πω ποιος είσαι”, o LouPap είναι η αδελφή ψυχή του ευρωπαϊκου καπιταλιστικού οικοδομήματος, η λύση που επέβαλε το σύμφωνο της 27ης Οκτωβρίου, όταν ο GAP δεν κούρεψε μόνο το χρέος αλλά κρέμασε και τα παπούτσια του στα αποδυτήρια κι έκατσε στο πάγκο.
Η “εθνική” τους συναίνεση έχει να αντιμετωπίσει τον εφιάλτη της ανεργίας και την κονωνική οργή που θα γνωρίσει νέους δρόμους αναζητώντας διέξοδο στο απόλυτο αστικό αδιέξοδο.
Αποτελεί τραγελαφικό το γεγονός ότι ένας επικεφαλής της επιτήρησης των ελληνικών τραπεζών και μετά αντιπρόεδρος της ΕΚΤ, καλείται να σώσει το έθνος και τη χώρα, όταν ο τραπεζικός και χρηματιστηριακός κλάδος, η υψηλότερη έκφραση της κυριαρχίας του κεφαλαίου σε όλες τις σφαίρες της ανθρώπινης δραστηριότητας, μπαίνει επικεφαλής του ξεφτιλισμένου ελληνικού αστικού πολιτικού συστήματος για να εφαρμόσει σε κάτι το οποίο διαφωνούσε, δηλ. το μεγάλο κούρεμα του ελληνικού χρέους, όταν η Ιταλία βυθίζεται στην ελληνική τραγωδία και Γαλλία αρχίζει να ζει το δικό της δράμα.
Η “εθνική” τους συναίνεση έχει να αντιμετωπίσει τον εφιάλτη της ανεργίας και την κονωνική οργή που θα γνωρίσει νέους δρόμους αναζητώντας διέξοδο στο απόλυτο αστικό αδιέξοδο.
Αποτελεί τραγελαφικό το γεγονός ότι ένας επικεφαλής της επιτήρησης των ελληνικών τραπεζών και μετά αντιπρόεδρος της ΕΚΤ, καλείται να σώσει το έθνος και τη χώρα, όταν ο τραπεζικός και χρηματιστηριακός κλάδος, η υψηλότερη έκφραση της κυριαρχίας του κεφαλαίου σε όλες τις σφαίρες της ανθρώπινης δραστηριότητας, μπαίνει επικεφαλής του ξεφτιλισμένου ελληνικού αστικού πολιτικού συστήματος για να εφαρμόσει σε κάτι το οποίο διαφωνούσε, δηλ. το μεγάλο κούρεμα του ελληνικού χρέους, όταν η Ιταλία βυθίζεται στην ελληνική τραγωδία και Γαλλία αρχίζει να ζει το δικό της δράμα.
Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011
Λεφτεριά στη Παρίσαινα, κάτω τα χέρια σας!
Συγκέντρωση αλληλεγγύης στη ζαγορά πηλίου, αύριο Πέμπτη 10/11 στις 9.00 (στην εξ αναβολής εκδίκαση της υπόθεσης του “αδικήματος” της ελεύθερης κατασκήνωσης)
Στις 28 Αυγούστου 2008 στην παραλία της Παρίσαινας του Χορευτού Πηλίου ομάδα αστυνομικών απ’το Α.Τ. Ζαγοράς πλαισιωμένη από συναδέλφους τους από Βόλο, αποτελούμενη από 12 (!!) άτομα, πραγματοποίησαν έφοδο προκειμένου να ελέγξουν και να επιδώσουν κλήσεις για δίκη με την κατηγορία της διανυκτέρευσης στον αιγιαλό. Όπως συνήθως κάνουν σε αυτές τις περιπτώσεις σε όλη την Ελλάδα, κατέφτασαν πρωί-πρωί λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και κατάφεραν να πάρουν τα στοιχεία ταυτότητας από πάνω από 10 άτομα, μεταξύ των οποίων ένα ζευγάρι με το πρόσχημα της «εξακρίβωσης» αφού δεν είχε σκηνή.
Σχεδόν ένα μήνα μετά, το ίδιο ζευγάρι καθώς φωτογράφιζε το πλημμυρισμένο ρέμα (που ο τέως δήμαρχος Ζαγοράς Κ. Λάσκος προσπάθησε να μετατρέψει σε τσιμεντόδρομο για ΙΧ) απ’τις αλλεπάλληλες έντονες βροχές που είχαν προηγηθεί, δέχτηκαν επίθεση απ΄τον τέως δήμαρχο, ο οποίος τους προπηλάκισε με μια μπετόβεργα-σούβλα, φωνάζοντας «φύγετε απ΄την παραλία μου», «τον τόπο μου», κλπ.
Βία στη βία της κοινωνίας
Η 17η Νοεμβρίου είναι κοντά. Πολύ κοντά. Τόσο όσο η νέα πολιτειακή εκτροπή που συμβαίνει τώρα. Και είναι εκτροπή μεγάλου μεγέθους. Το όλο επικοινωνιακό περιτύλιγμα που έχει, ξεκινώντας από την "απειλή"δημοψηφίσματος και φτάνοντας στο "θρίλερ" τηςεπιλογής πρωθυπουργού, είναι απλώς μια ρελάνς στην28η Οκτωβρίου.Το σύστημα αντιδρά και αποκαλύπτει τα χαρτιά του κλιμακώνοντας, προσπαθεί τουλάχιστον, τον τρόμο. Η βία που θα απλωθεί στην Ελληνική κοινωνία δεν θα έχει προηγούμενο, και αυτό θα γίνει σε πολύ μικρό χρόνο και σε μεγάλη κλίμακα. Δεν κινδυνολογώ, ούτε προτρέπω. Προσπαθώ να εξετάσω τα δεδομένα που έχουν προκύψει, να εκτιμήσω τις δηλώσεις στο εσωτερικό και το εξωτερικό και ψυχανεμίζομαι τον απλό άνθρωπο, δηλαδή σαν εμένα - και εμένα.
Θα ήθελα να κάνω μια παρένθεση. Ο άνθρωπος λειτουργεί συναισθηματικά. Δηλαδή το ψυχολογικό όργανο προσλαμβάνει τα ερεθίσματα και το υποσυνείδητο τα φιλτράρει, τα ταξινομεί και τα μεταφράζει σε συναίσθημα, σύμφωνα με την προσωπικότητα του καθενός μας.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ Μ.Ψ.
Η στοχοποιηση του συντροφου Μακη Ψωμιαδη απο τα σκυλια της εξουσιας καλα κρατει...Σε διαστημα 2 μηνων ο συντροφος συλλαμβανεται για δευτερη φορα (σημερα συνελληφθει στη Μακεδονια) με ενα σαθρο και διατρητο κατηγορητηριο.Ειναι σαφες οτι η διωξη του Μ. ειναι πολιτικη και αποσκοπει στην τρομοκρατηση καθε εν δυναμει "τρομοκρατη" και επαναστατημενου ατομου.Καθε ανθρωπου που αντιστεκεται στην εξουσια και το συστημα τους.
Εμεις οι φιλοι και συντροφοι του Μ. το μονο που εχουμε να δηλωσουμε ειναι οτι στεκομαστε αλληλεγγυοι στο συντροφο μας και οτι τον περιμενουμε συντομα και παλι διπλα μας στις πορειες,στις συνελευσεις,στις συγκρουσεις...
ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ,ΟΠΩΣ ΤΟ ΧΑΛΑΖΙ
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΜΑΚΗ ΨΩΜΜΙΑΔΗ.
ΥΓ.Το αφισακι κολλιεται ηδη στους τοιχους των εξαρχειων απο τη Συνελευση για την Αλληλεγγυη στο συντροφο Μακη.
http://indymediatrolls.blogspot.com
Εμεις οι φιλοι και συντροφοι του Μ. το μονο που εχουμε να δηλωσουμε ειναι οτι στεκομαστε αλληλεγγυοι στο συντροφο μας και οτι τον περιμενουμε συντομα και παλι διπλα μας στις πορειες,στις συνελευσεις,στις συγκρουσεις...
ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ,ΟΠΩΣ ΤΟ ΧΑΛΑΖΙ
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΜΑΚΗ ΨΩΜΜΙΑΔΗ.
ΥΓ.Το αφισακι κολλιεται ηδη στους τοιχους των εξαρχειων απο τη Συνελευση για την Αλληλεγγυη στο συντροφο Μακη.
http://indymediatrolls.blogspot.com
Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011
Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011
Κιβωτός
Μέσα σε μεγάλα πλοία, ξεκινούν ένα ταξίδι σε αναζήτηση ακατοίκητης, αμόλυντης στεριάς. Ξεκινάει, έτσι, η μεγάλη έξοδος... καθοδηγούμενη από έναν άνθρωπο...
Ένα ταξίδι επιστημονικής φαντασίας (και όχι μόνο), από τον Πολωνό σκηνοθέτη και βραβευμένο ανιματέρ ειδικών εφέ, Grzegorz Jonkajtys.
Παραγωγή: Grzegorz Jonkajtys, Marcin Kobylecki
Συμπαραγωγοί: Piotr Sikora, Jaroslaw Sawko (Platige Image)
Συμπαραγωγοί: Piotr Sikora, Jaroslaw Sawko (Platige Image)
Παπαποιός;
Νομίζω ότι αφού έτσι κι αλλιώς ο Λουκάς Παπαδήμος, που λένε ότι θα γίνει πρωθυπουργός, θα κάνει ακριβώς τα ίδια και χειρότερα με τον Γιώργο, δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξει ο πρωθυπουργός. Άλλωστε ο Γιωργάκης και καλώς καμωμένα μας είπε ότι τα έκανε όλα για την σωτηρία της πατρίδας και ψήφο εμπιστοσύνης πήρε. Γιατί να φύγει λοιπόν; Αν επιμένουν οι αγορές ας περάσουμε έστω σε μια δημιουργική σύνθεση των δύο προσώπων. Για σύνθεση της πολιτικής τους δεν θα χρειαστεί να κουραστούμε. Οι τραπεζίτες κυβερνάγανε μέσω πολιτικών, οι τραπεζίτες θα κυβερνάνε, μέσω τραπεζιτών. Ο παρονομαστής είναι κοινός. Μιας και περάσαμε λοιπόν στην εποχή των πρωθυπουργών του σωλήνα, συνέθεσα κι εγώ έναν να προτείνω…
To Έγγραφο Υποταγής της Συνόδου – άρθρo 27: ΕΜΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ!
To Εγγραφο Υποταγής της Συνόδου, άρθρα 13-14 : «Η Ελλάδα δεσμεύει μελλοντικές ταμειακές ροές … ή άλλα έσοδα..»
To Εγγραφο Υποταγής της Συνόδου. Γιατί μετέφρασαν τις «εγγυήσεις» στο ηπιότερο «ασφάλεια» – To Εγγραφο Υποταγής της Συνόδου, άρθρo 27 – ΕΜΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ !
H ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ! ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ! ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΘΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ! ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ; ΔΙΑΒΑΣΤΕ!
To Εγγραφο Υποταγής της Συνόδου. Γιατί μετέφρασαν τις «εγγυήσεις» στο ηπιότερο «ασφάλεια» – To Εγγραφο Υποταγής της Συνόδου, άρθρo 27 – ΕΜΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ !
H ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ! ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ! ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΘΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ! ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ; ΔΙΑΒΑΣΤΕ!
27. Συμφωνούμε επίσης ότι διασφαλίζεται στενότερη παρακολούθηση και περαιτέρω επιβολή της νομοθεσίας με τους εξής τρόπους :
α. για τα κράτη μέλη της ζώνης του ευρώ στα οποία εφαρμόζεται διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος, η Επιτροπή και το Συμβούλιο θα μπορούν να εξετάζουν τα σχέδια εθνικών προϋπολογισμών και μέτρα για την αντιμετώπιση των ανισορροπιών και να γνωμοδοτούν επ’ αυτών πριν από την έγκρισή τους από τα αντίστοιχα εθνικά κοινοβούλια. Επιπλέον, η Επιτροπή θα παρακολουθεί την εκτέλεση των προϋπολογισμών και, εάν απαιτείται, θα προτείνει τροποποιήσεις κατά τη διάρκεια του έτους:
β. στην περίπτωση αποκλίσεων κατά την εφαρμογή προγράμματος προσαρμογής, θα εφαρμόζεται στενότερη παρακολούθηση και συντονισμός της εφαρμογής του.
α. για τα κράτη μέλη της ζώνης του ευρώ στα οποία εφαρμόζεται διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος, η Επιτροπή και το Συμβούλιο θα μπορούν να εξετάζουν τα σχέδια εθνικών προϋπολογισμών και μέτρα για την αντιμετώπιση των ανισορροπιών και να γνωμοδοτούν επ’ αυτών πριν από την έγκρισή τους από τα αντίστοιχα εθνικά κοινοβούλια. Επιπλέον, η Επιτροπή θα παρακολουθεί την εκτέλεση των προϋπολογισμών και, εάν απαιτείται, θα προτείνει τροποποιήσεις κατά τη διάρκεια του έτους:
β. στην περίπτωση αποκλίσεων κατά την εφαρμογή προγράμματος προσαρμογής, θα εφαρμόζεται στενότερη παρακολούθηση και συντονισμός της εφαρμογής του.
Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011
Δέκα Εσπερινοί Εκβιασμοί
κάντε ΚΛΙΚ πάνω στην εικόνα για μεγένθυση
(φωτογραφία από okolostismaimous.blogspot.com)
Περίληψη του έργου:
-ή δέχεστε μείωση μισθών ή επιστρέφουμε στη δραχμή
ή δέχεστε τις απολύσεις ή επιστρέφουμε στη δραχμή
ή δέχεστε μείωση συντάξεων ή επιστρέφουμε στη δραχμή
ή δέχεστε αύξηση ορίου ηλικίας ή επιστρέφουμε στη δραχμή
-ή υπογράφουμε τπ Μνημόνιο ή δεν θα πληρωθείτε
-ή υπογράφουμε το Μεσοπρόθεσμο ή χρεωκοπούμε
ή πληρώνετε τα χαράτσια ή επιστρέφουμε στη δραχμή
ή δέχεστε το άρθρο 37 ή χρεωκοπούμε
Λεφτά υπάρχουν έως τις 15 Οκτώβρη, 21 Νοέμβρη, 15 Δεκέμβρη
-ή υπογράφουμε τη συνθήκη ή μας διώχνουν από την ΟΝΕ
-----------------
Φυσικά και έχω δεί το έργο, πολλές φορές. Όσες φορές και να το είδα όμως κάποιες απορίες μου μείναν.. Θα αναφέρω δύο μόνον.
1. Αν χθές το ταμείο είχε 700 εκατομμύρια, όπως είπε ο Μπένυ στη Βουλή και αν στις 15 Δεκέμβρη έχει να πληρώσει σε μισθούς και συντάξεις 3 δίς, και αν τέλος υποθέσουμε ότι μέχρι τις 15 Δεκέμβρη τα έσοδα θα είναι τουλάχιστον 6 δίς, τότε γιατί κινδυνεύουν να μην πληρωθούν μισθοί και συντάξεις ;
2. Πως μπορούν να μας βγάλουν από το ΕΥΡΩ άραγε ; Νομικά αυτό δεν γίνεται, το παραδέχθηκε και ο Μπένυ στη Βουλή. Είπε όμως ότι μπορούν να μας διώξουν με το να μην μας δόσουν την επόμενη και τις μεθεπόμενες δόσεις (με τις οποίες θα πληρώσουμε τα δανεικά τους). Ποιό είναι το πρόβλημα τότε ; Δεν θα έχουμε έναν καλό και σοβαρό λόγο να τους πούμε άντε στε στο διάολο και ελάτε να πάρετε τα ..μαλακά μας ;
BOΛOΣ: Τι θα δούμε με τη κυβέρνηση σωτηρίας; Τον ΜΑΤατζή της Πειραματικής Σκηνής
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Για ακόμα μία χρονιά η Πειραματική Σκηνή έρχεται δημιουργική και αισιόδοξη, παρουσιάζοντας μια σειρά από απολαυστικά στιγμιότυπα και σκηνές, με μαστοριά δεμένα μεταξύ τους, σκορπίζοντας το χαμόγελο που τόσο στερούμαστε από τη στιγμή που σαν λαός βρεθήκαμε καταμεσής στην καταιγίδα . Ακροβατώντας ανάμεσα στο αστείο και στο γελοίο, το καθημερινό και την υπερβολή, μας ταξιδεύει σε μία άγνωστη χώρα, που αντίθετα με όσα συμβαίνουν κομπάζει πως «ευημερεί». Οι πολίτες της, φιγούρες τόσο γνώριμες σε μας, ο διεφθαρμένος πολιτικός παράγοντας, ο έφορος-κλέφτης, ο αστυνόμος-τιμωρός, ο νομοταγής πολίτης, ο μετανάστης, οι υπερήλικές που ονειρεύονται τη σύνταξη, ο εξαθλιωμένος που ψάχνει θησαυρό στα σκουπίδια, η προσωποποιημένη τρέλα. Σ’ αυτή την παράξενη χώρα, σε έναν χρόνο φανταστικό, δεν φοβάται να καταγγείλει και να καταδικάσει τη διαφθορά των ηθών, τα σκάνδαλα και την απληστία, σκύβοντας ταυτόχρονα με συγκατάβαση και κατανόηση στα προβλήματα του απλού, ταλαιπωρημένου φορολογούμενου πολίτη.
Το έργο παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία Δημήτρη Πανταζή, επιλογή κειμένων Έφη Σταυροθεοδώρου, σκηνικά-κοστούμια Χριστίνας Δημητρίου, μουσική Γρηγόρη Σουλτάνη, φωτισμούς Δημήτρη Δημητριάδη, βοηθός σκηνοθέτη Συνοδή Φουκαλά.
Τους ρόλους ερμηνεύουν (με σειρά εμφάνισης) οι : Σπύρος Χαλκιάς, Αντώνης Μαραγκάκης, Ελένη Μπακίρη, Θεοδώρα Νονόγλου, Γεωργία Ζορμπά.
Οι παραστάσεις δίνονται στο κινηματοθέατρο «Αχίλλειον» κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 9.00 μ .μ
Η παράσταση γίνεται με την συνεργασία του Δήμου Βόλου και της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού.
ΣΤΑΔΙΟΥ-ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ Ν. ΙΩΝΙΑ, ΤΗΛ. 6977785852
Αγγελος Σκορδίλης R.I.P.
«Εσβησε» στα 52 ο ρόκερ Αγγελος Σκορδίλης
απο enet.gr
Στις γειτονιές των αγγέλων ταξιδεύει από το απόγευμα της Τετάρτης 2 Νοεμβρίου, ο Αγγελος Σκορδίλης, ένας από τους σημαντικότερους μουσικούς της ροκ στην Ελλάδα, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 52 ετών.
Η είδηση του θανάτου του προκάλεσε σοκ σε όσους γνώριζαν τον ίδιο και το έργο του. Ο Άγγελος Σκορδίλης ήταν όχι μόνον ένας εξαιρετικός κιθαρίστας αλλά και ένας σημαντικός ροκ τροβαδούρος.
Η χρονιά που τον έκανε ιδιαίτερα γνωστό ήταν το 1986. Τότε, είχε συνεργαστεί στην ταινία «Νοκ άουτ», όπου τραγούδησε το «Μην κλαις για μένα Ελλάδα» των Παύλου Τάσιου και Γιώργου Χατζηνάσιου. Στην ίδια δουλειά συνεργάστηκαν τότε και οι αείμνηστοι Παύλος Σιδηρόπουλος και Βλάσσης Μπονάτσος.
Την ίδια χρόνια κυκλοφόρησε και ο δίσκος «Στο δρόμο για την Ιθάκη», ενάντια στα ναρκωτικά, όπου συμμετείχε με το τραγούδι του: «Φευγάτη». Εξω από συμβάσεις και δεσμεύσεις, ευαίσθητος και ρομαντικός, ο Αγγελος Σκορδίλης ήταν γνήσιος εκφραστής πόθων και συναισθημάτων.
Ταξίδευε τους ακροατές του σε εξαίσιους ροκ ήχους, αποδίδοντας από κλασικά ροκ τραγούδια μέχρι ρεμπέτικα. Τα οχτώ τελευταία χρόνια της ζωής του ήταν τακτικός επισκέπτης των Χανίων στα οποία έδινε συναυλίες.
Ευρώ, δραχμή και "κομμουνισμός": Από τον 'Αρη Βελουχιώτη στο Μνημόνιο
Του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου
Παραδοσιακά, οι καλύτεροι «δείκτες», «βαρόμετρα» επικείμενης ρήξης στην Ελλάδα είναι ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη και το ΚΚΕ. Με το ανατριχιαστικό, ιστορικό «ανάγνωσμα» για το Μνημόνιο, που δημοσίευσε το «Βήμα», αφενός παίρνει τις αποστάσεις του από την πολιτική αυτή, που υποστήριξε φανατικά μέχρι πρότινος, αφετέρου γράφει εκ των προτέρων τον «επικήδειο» του Γιώργου Παπανδρέου.
Ο Περισσός, από την άλλη, έχει αλάνθαστο ένστικτο που τον ειδοποιεί (και τον τρομοκρατεί) ότι πλησιάζουμε σε κάποιας μορφής «επαναστατική» κρίση. Πιθανώς πλησιάζουμε, γιατί δεν αφέθηκε άλλη οδός σωτηρίας στον ελληνικό λαό, παρόλο που, φυσικά, δεν μπορούμε να προδικάσουμε χρόνο και μορφή. Η ελληνική οικονομία υφίσταται την ίδια πολιτική που εφήρμοσε στη Γερμανία ο Καγκελλάριος Μπρούνινγκ, οδηγώντας στον Χίτλερ. Οι ρυθμοί πτώσης είναι ταχύτεροι από αυτούς της Βαϊμάρης. Τον χειμώνα, στα μεγάλα αστικά κέντρα, κινδυνεύουμε όχι από φτώχεια, αλλά από πείνα.
ΚΕΝΟΒΟΥΛΙΟ
Αυτή η εβδομάδα ήταν μια τέλεια παράσταση από το θέατρο του παραλόγου. Ο περιοδεύων θίασος εντυπωσίασε με την συνέπειά του στο να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις προς τέρψη των ΜΜΕ. Ο ΓΑΠ κάνει δήλωση για δημοψήφισμα. Μετά το παίρνει πίσω, αφού έχει αναγκαστεί να γίνει ο καρπαζοεισπράκτορας των G20 και να τον κράζουν ακόμη και στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Παρουσιάζει το δημοψήφισμα ως τέχνασμα για να δεχτεί ο Σαμαράς την κυβέρνηση εθνικής ενότητας. Από την άλλη η ΝΔ, ξεσκεπάζεται, τουλάχιστον σ’ αυτούς που είχαν πρόθεση να την εμπιστευτούν (αν και δοκιμασμένη και αποτυχημένη), καθώς πετάει το αντιμνημονιακό προσωπείο, υποστηρίζοντας ανοιχτά την νέα δανειακή σύμβαση.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)