Δίνουν στους ΟΤΑ τον έλεγχο νερού για εξασθενές χρώμιο!
Στο έλεος των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης παραδίδει εγκύκλιος του υπουργείου Υγείας τον έλεγχο του πόσιμου νερού από εξασθενές χρώμιο, την στιγμή που το υφιστάμενο όριο του ολικού χρωμίου στην Ελλάδα (50μg/l) oδηγεί με βάση αμερικανικά στατιστικά πρότυπα σε 1 καρκίνο ανά 400 κατοίκους.
Η εγκύκλιος η οποία εστάλη στους ΟΤΑ τον περασμένο Ιούνιο και υπογράφει ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας κύριος Αντώνης Δημόπουλος, προβλέπει ότι για ένα χρόνο οι δήμοι θα πρέπει να παρακολουθούν συστηματικά την περιεκτικότητα του επικίνδυνου μετάλλου στο νερό που χρησιμοποιείται για πόση και κατανάλωση.
Μια απίθανη φωτογραφία από τον ...ερασιτέχνη φωτογράφο Bertrand Kulik η οποία δείχνει έναν κεραυνό τη στιγμή που ''χτυπά'' τον φωτισμένο πύργο του Άιφελ στο Παρίσι, κάνει σήμερα τον γύρο του κόσμου.
“Πόσες ώρες την ημέρα περνάτε χωρίς να βλέπετε τηλεόραση; Πόσος καιρός έχει περάσει από τότε που κάποιος από εμάς πραγματικά ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ κάτι που νόμιζε πως ΗΘΕΛΕ; Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΞΕΡΑΜΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ. Ο κόσμος του εμπορίου και της υπερκατανάλωσης αντικαταστάθηκε από έναν κόσμο επιβίωσης και υπεθυνότητας.
Μια επιδημία αποκαλυπτικών διαστάσεων εξαπλώθηκε σε όλη τη Γη κάνοντας τους νεκρούς να σηκωθούν και να αναζητήσουν την τροφή τους στη σάρκα των ζωντανών. Μέσα σε λίγους μήνες η κοινωνία κατέρρευσε.
Την άμεση αποχώρηση της οικογένειας Βαρδινογιάννη από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε σήμερα ο Γιάννης Βαρδινογιάννης, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η οικογένεια να αποχωρήσει και από την Ελλάδα -μαζί με άλλες οικογένειες εθνικών ευεργετών-, για να σωθεί.
Ο Τζίγγερ άφησε ανοιχτό ένα παράθυρο ελπίδας στους οπαδούς του Παναθηναϊκού, αφού είπε πως, αν –ο μη γένοιτο- οι βάζελοι βγάλουν ομαδικά τον καρκίνο, θα συγχωνευτεί ο Παναθηναϊκός με το Ίδρυμα «Ελπίδα» και πρόεδρος θα αναλάβει η κυρία Μαριάννα Βαρδινογιάννη.
Γιατί παραφράζουμε αυτό που είχε γράψει ο Πιέρ Ζοζέφ Προυντόν στο βιβλίο του "Τι είναι η ιδιοκτησία", περισσότερο από 160 χρόνια μετά; Επειδή ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από μια μεγάλη οπισθοχώρηση της πολιτικής σκέψης. Οι άνθρωποι έχουν πέσει στη βαθιά μελαγχολία μιας ιδιωτικοποιημένης ζωής, επικεντρωμένοι στον εαυτό τους, απασχολούμενοι με το πώς θα επιβιώσουν μέσα στη βλακεία, δίνοντας μεγάλη σημασία στις προσωπικές τους υποθέσεις [1].
Πεισμένοι ότι δεν μπορούν ν' αλλάξουν τον κόσμο, ικανοποιούνται με την ελευθερία που τους παρέχει η εξουσία, πηγαίνουν για ψάρεμα υπό του βλέμμα του χωροφύλακα, που «φροντίζει για την ασφάλεια» του αυτοκινήτου τους. Είναι η «ελευθερία των σύγχρονων», που μπορούν να κάνουν τα πάντα, αρκεί να μην ασχολούνται με την κοινωνία στην οποία ζουν, δεδομένου ότι έχουν εκλέξει τους κυβερνήτες τους.
Συγκέντρωση διαμαστυρίας πραγματοποίησαν το μεσημέρι της Παρασκευής 2 Σεπτέμβρη δεκάδες μετανάστες μικροπωλητές και αλληλέγγυοι έξω από το Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου στη Θεσσαλονίκη, διαμαρτυρόμενοι για τα συνεχιζόμενα πογκρόμ εναντίον τους, τα οποία την περασμένη Τρίτη έφτασαν σε παραβίαση οικογενειακού ασύλου. Δικηγόρος ανέβηκε στο αστυνομικό τμήμα και κατέθεσε μήνυση, ενώ οι μικροπωλητές, οι οποίοι κρατούσαν ένα πανό που έγραφε “Δεν θα ζήσουμε σαν κυνηγημένα ζώα” παρέμειναν για ώρες έξω από το αστυνομικό τμήμα μοιράζοντας το κείμενο που ακολουθεί:
Από σήμερα Δευτέρα 5 Σεπτέμβρη και κάθε μέρα στη μία το μεσημέρι, ο Θύμιος Καλαμούκης και ο Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης σας υποδέχονται στη συχνότητα του Real FM 97.8.
Σήμερα εγκαινιάζουν και την ιστοσελίδα τουςwww.ellinofreneia.net. Ένα διαδραστικό σατιρικό site όπου ο καθένας θα μπορεί να σχολιάζει την επικαιρότητα,να σιχτιρίζει,να ανεβάζει τα βίντεο που του αρέσουν, τις Ελληνοφρενικές φωτογραφίες που τράβηξε και γενικώς να κάνει ό,τι θέλει!
Πρόκειται για ένα site που θα περιέχει τις ραδιοφωνικές εκπομπές της Ελληνοφρένειας, best αποσπάσματα αυτών, βίντεο με τον Τσολιά ειδικά γυρισμένα για το site, πρωτότυπες φάρσες,ένα καθημερινό άρθρο του Θύμιου Καλαμούκη, καθημερινή επικοινωνία του Αποστόλη Μπαρμπαγιάννη με το κοινό, σατιρικά κείμενα, παιχνίδια με τον Τσολιά, σχολιασμό της επικαιρότητας και άλλα πολλά πολλά πολλά…
Ακολουθούν δύο μαρτυρίες από το περιστατικό το οποίο συνέβει εχθές στις 16:00-17:00 στη συμβολη των οδών Ερμού και Νίκης έξω από το πολυκατάστημα Φωκάς. Η πρώτη από της μαρτυρίες έχει μεταφερθεί από το twitter (έχουν σβηστεί τα ονόματα των χρηστών για ευνόητους λόγους) έτσι όπως μεταδόθηκε σε εκατοντάδες ανθρώπους μέσω ίντερνετ, από μάρτυρα που βρισκόταν μπροστά στο περιστατικό.
Η επόμενη μαρτυρία -και ένα μικρό βίντεο που δείχνει το παλικάρι πεσμένο κάτω και κάτι φουσκωτούς τρυγύρω μαζί με μπάτσους της ΔΙΑΣ-ΔΕΛΤΑ- είναι αλιευμένες από το athens indymedia. Σύμφωνα με καταγγελίες που υπάρχουν στα σχόλια κάτω από την ανάρτηση στοindymedia, στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχει πάντα η συγκεκριμένη “καλαμποκου” μαζί με γνωστό ακροδεξιό αλλά και αστυνομικές δυνάμεις τριγύρω.
Θα πρέπει να θεωρείται φυσικό μάλλον ότι για τη “φύλαξη” της περιοχής έχουν αναλάβει και ειδικά “σώματα” από ρουφιάνους στα γνωστά πρότυπα της επταετίας.
Το παλικάρι που δέχτηκε την επίθεση, στο νοσοκομείο.
Τις προηγούμενες ημέρες είχε γίνει πολύς λόγος για την ύπαρξη μιας “περιφρούρησης” από ακροδεξιούς οι οποίοι και τελικά εθεάθησαν επάνω στη πλατεία Συντάγματος το απόγευμα. Όλοι φορούσαν τις χαρακτηριστικές μπλούζες με τον ήλιο της Βεργίνας αν και έφυγαν με ελαφρά πηδηματάκια από το Σύνταγμα όταν κυνηγήθηκαν από ομάδα αντιφασιστών, πιτσιρικάδες και κόσμο της περιφρούρησης της Λαϊκής Συνέλευσης.
«Η Αλ Κάιντα επιστρέφει στη Λιβύη». Αυτή τη φορά δεν πρόκειται για προπαγανδιστικό πυροτέχνημα του Μουαμάρ Καντάφι, όπως θα μπορούσε να υποθέσει κανείς, αλλά για ρεπορτάζ της -κάθε άλλο φιλικής προς το παλιό καθεστώς- Liberation.
Όπως πρώτη αποκάλυψε η γαλλική εφημερίδα, στρατιωτικός διοικητής της Τρίπολης μετά την άλωσή της από τους εξεγερμένους ορίστηκε ο 35χρονοςΑμπντελχακίμ Μπελχάτζ (γνωστός και ως Αμπντελχακίμ Αλ Ασάντι), ο οποίος διετέλεσε εμίρης της Λιβυκής Οργάνωσης Ισλαμικού Αγώνα (LFIG), πολέμησε στοΑφγανιστάν και συνελήφθη από τη CIA ως τρομοκράτης. Η περιπετειώδης διαδρομή του Μπελχάτζ έχει πολλά να διδάξει για τις διαρκείς ανατροπές στις σχέσεις των μεγάλων δυτικών δυνάμεων με τον ισλαμικό παράγοντα, αλλά και για τους κινδύνους που στοιχειώνουν τη μετακανταφική Λιβύη.
Σχεδόν όλες οι ιδεολογίες και τα πολιτικά μορφώματα, από τον μαρξισμό ως την μοναρχία, τοποθετούν στο κέντρο του ενδιαφέροντος τον ηγέτη. Τον έναν που επιδρά με τον λαό, που διαμορφώνει και διαμορφώνεται από αυτόν. Ή του ηγέτη που έρχεται ως…απεσταλμένος του Θεού. Και στις δύο περιπτώσεις ο ηγέτης, λειτουργεί πάνω από την κοινωνία και a priori για το καλό της. Είτε λοιπόν ο ηγέτης υπηρετεί τον Θεό, είτε την Ιστορία, το θέμα είναι ότι πουθενά δεν αναφέρονται οι λαϊκές δυνάμεις, ως κινητήριοι μοχλοί.
Στις 3 Σεπτεμβρίου του 2003 πέθανε στο Παρίσι ο Ηλίας Πετρόπουλος, ο πρώτος λαογράφος στην Ελλάδα που ασχολήθηκε με το περιθώριο και κατέγραψε πρόσωπα και πράγματα περιφρονημένα από την επίσημη ιστορία της χώρας του.
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1928. Σπούδασε νομικά και πολιτικές επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και τουρκολογία στο Παρίσι, όπου έζησε μετά το 1975. Δημοσίευσε κάπου ογδόντα βιβλία και σχεδόν χίλια άρθρα.
Έζησε από κοντά ρεμπέτες, αλήτες, μάγκες, πόρνες και ομοφυλόφιλους, φυλακισμένους,συμμορίτες και καταδιωκόμενους, που έγιναν οι 'ήρωες' των βιβλίων του. Τα βιβλία του έχουν συχνά τη μορφή της μελέτης ή της μονογραφίας ενώ πολλά αποτελούν συλλογές άρθρων παρεμφερούς θεματικής, είτε αδημοσίευτων, είτε δημοσιευμένων σε περιοδικά και εφημερίδες της εποχής.
Σύμφωνα με τη διαθήκη του, το πτώμα του αποτεφρώθηκε και οι στάχτες του πετάχτηκαν στον υπόνομο.
Ακολουθούν αποσπάσματα από την εισαγωγή στα “Καλιαρντά” του Ηλία Πετρόπουλου, Νεφέλη, 1993:
"Στο καιρό μας πια πιστεύουν ότι όλα γράφονται, αφού όσο καθαρότερα βλέπουμε τόσο αγνότερα ζούμε. Οι μετριοπαθείς είναι ψεύτες. Οι ριζοσπαστικές ιδέες οι μόνες ιδέες. Κατέχω σημαίνει ψυχορραγώ. Εκείνοι, που λόγω αρμοδιότητος, διώκουν τους συγγραφείς ας μάθουν, επιτέλους, να τους βλέπουνε με προοπτική μερικών δεκαετιών. Εξάλλου, ποιος συγγραφεύς δέχεται άλλην εξουσίαν έξω από την εξουσία της καρδιάς του; Οι συγγραφείς γνωρίζουν κάλλιστα πως θεωρούνται περιττοί. Ακριβώς γιαυτό ταυτίζουν τα ιδεώδη με τα πεπρωμένα τους. Εκάς οι ηθικολόγοι."
ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΑΠΟ INDYMEDIA ΤΙΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΟΣΩΝ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΙΤΩΡΙΑΝΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΧΤΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
τραυματίας απο την επίθεση των έμμισθων δολοφόνων με τις στολές
1)
Ειμαι στους δρομους πλεον πανω απο 25 χρονια και τα ματια μου εχουν δει πολλα. Δεν εχω αυταπατες περι ανθρωπινων δικαιωματων κλπ ουτε πιστευω οτι οι μπατσοι ειναι υπαλληλοι που κανουν τη δουλεια τους κλπ. Ξερω πολυ καλα τι σημαινει κρατικη καταστολη, εχω σπασει κοκκαλα, εχω προσαχθει, εχω τραμπουκιστει. αυτο που εγινε σημερα στο Συνταγμα μετα τη ληξη της συνελευσης ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ. Το εκλαμβανω ως οροσημο περασματος στην παντελως απροσχηματιστη ΧΟΥΝΤΑ.
Δεν μπορούσε να μην τιμήσει με σαρδάμ την ομιλία του στη Συνδιάσκεψη ο Γ. Παπανδρέου. Η έκφραση "θεμέλιος λίθιος ", προστίθεται στα τοπ των σαρδάμ που έχει εκτοξεύσει.
Τόχουμε πει στους συγγραφείς της ομιλίας του. Να μην του βάζουν δύσκολες λέξεις και εκφράσεις, όπως πχ "θεμέλιος λίθος". Επίσης πόσες φορές... να το ξαναπούμε; Να του γράφουν τους λόγους με σαρδάμ και να τους λέει κανονικά.
Πάντως οι διοργανωτές έκαναν κάτι καλό σήμερα . Υπήρχε, όπως βλέπετε και στη φωτό, τεράστια οθόνη πίσω από τον ΓΑΠ και ορισμένα δύσκολα που έλεγε τα... έγραφαν εκεί και το "έντυναν " και με εικόνα μάλιστα για να καταλαβαίνουμε όλοι τι ακριβώς εννοεί.
Και ο πλήρης "θεμέλιος λίθιος":
"Είμαστε δύναμη πατριωτική, γιατί πάνω απ' όλα θέλουμε... θέτουμε το συμφέρον του τόπου...Πατριωτικό για μας είναι ό, τι ενώνει τους Έλληνες και θεμέλιο λίθιο του πατριωτισμού μας το ... κεκεκτημένο μιας ελεύθερης παραγωγικής ανεξάρτητης πατρίδας."
Πάντως ένα άλλο σαρδάμ ο Γιώργος τό έ σωσε στον άερα: " Πάμε να κάνουμε ένα πρωτοβάθμιο σύστημα περίλι... περίλθαλψης"!Καλό ήταν επίσης και το "Τα χρειάζομαι τα μάτια δεκατέσσερα!" http://pamelouketo.blogspot.com
Όταν τα δόντια των σκυλιών του κράτους τρυπίσουν τη σάρκα μας τότε η φλόγα που καίει μέσα μας όλο και πιο πολύ θα δυναμώνει! Όταν ο εγκλεισμός γίνεται αποπνικτικός ο νους ανελέητα θεριεύει και η δύναμη της σκέψης σαν έφλεκτο υλικό στη φλόγα αναφουντώνει!
Οι ιδέες μας δεν φυλακίζονται δεν φιμώνονται
Στις 9 Ιούλη μετά τις 12 τα μεσάνυχτα βρισκόμουν εντός του Πολυτεχνείου και παρακολουθούσα τη συναυλία του αυτοοργανομένου ραδιοφωνικού σταθμού 98fm. Μετά από ένα τετράωρο περίπου βγαίνοντας από την πύλη της Στουρνάρη κατευθύνθηκα στο από πάνω στενό, εκεί συνεχίζοντας το δρόμο μου, στη γωνία Μπουμπουλίνας και Τοσίτσα δέχθηκα ξαφνική και κτηνώδη επίθεση από τη νόμιμη συμμορία ψυχασθενικών ατόμων οι οποίοι αποκαλούνται προστάτες της δημοκρατίας-χούντας.
Η 20χρονη διαδρομή της Επιτροπής Αλληλεγγύης Στρατευμένων και του Δικτύου Ελευθέρων Φαντάρων Σπάρτακος, είχε και συνεχίζει να έχει πάμπολλες καλές και κακές στιγμές. Τα πιο δύσκολα και οδυνηρά όμως στιγμιότυπα της προσπάθειας μας συνδέονται με τις απώλειες νεαρών συναδέλφων μας εξαιτίας αυτοκτονιών και ατυχημάτων.
Η πρόσφατη απώλεια ενός ακόμη παλικαριού που υπηρετούσε στις Ένοπλες Δυνάμεις προκάλεσε τεράστια θλίψη και αγανάκτηση. Πρόκειται για24χρονο στρατιώτη που εκπλήρωνε τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις στη Προεδρική Φρουρά, ο οποίος αυτοκτόνησε πέφτοντας στις γραμμές του Προαστιακού, στη στάση Νερατζιώτισσα. Ο νεαρός ζούσε επί χρόνια στην Αγγλία, όπου σπούδαζε σε πανεπιστήμιο Οικονομικές Επιστήμες και επέστρεψε για να καταταγεί στον στρατό.
Μεγάλου μήκους ταινία-ντοκιμαντέρ η οποία μέσα από το μορφή του πρωτοκαπετάνιου του ΕΛΑΣ Άρη Βελουχιώτη αναφέρεται στην ένοπλη αντίσταση του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ κατά τη διάρκεια της κατοχής. Παράλληλα, αναδεικνύει το κυρίαρχο δίλημμα ως προς τον δρόμο που θα έπρεπε να ακολουθήσει το αριστερό κίνημα μετά την Απελευθέρωση: κοινοβουλευτισμός ή ένοπλη πάλη για την κατάκτηση της εξουσίας.
Το κείμενο της ταινίας στηρίχθηκε κυρίως στο βιβλίο του ΘΑΝΑΣΗ ΧΑΤΖΗ «Η νικηφόρα επανάσταση που χάθηκε»
• Ένα ντοκιμαντέρ για τον μυθικό καπετάνιο της Αντίστασης κατά των Γερμανών, που αποφεύγοντας τους σκοπέλους της λυρικής υμνολογίας και του αποδεικτικού λόγου, θέτει το πρόβλημα της πορείας του εθνικοαπελευθερωτικού πολέμου και της διάψευσης των προσδοκιών που γέννησε.
• «Το δίλημμα» γυρίστηκε το 1981 στα βουνά της κεντρικής Ελλάδας - στους τόπους όπου έδρασε ο Άρης Βελουχιώτης - και περιέχει συνεντεύξεις των ανθρώπων που βίωσαν τα γεγονότα της εποχής.
Ο συγγραφέας Riccardo Pittaluga ενοχλείται από το γεγονός ότι όλα έχουν να κάνουν με τα λεφτά. Αποφάσισε λοιπόν να βάλει προειδοποιητικά μηνύματα πάνω σε χαρτονομίσματα έτσι όπως γίνεται και με τα τσιγάρα.
Δεν ξαφνιαστήκαμε από την πληροφορία που δημοσιεύτηκε σε ουγγρικό σάιτ, ότι ο γιος του Κωνσταντίνου Γλίξμπουργκ, Φίλιππος θα είναι ο νέος επενδυτής του τριφυλλιού.
Αντίθετα , το βασιλικό- ποδοσφαιρικό ντιλ πρέπει να γίνει. για 6 λόγους:
1. Ο Παναθηναϊκός είναι γεμάτος από " τέως" ποδοσφαιριστές. 2. Άνετα ο Παναθηναϊκός έτσι, μπορεί να ονομαστεί σε "Τέως Παναθηναϊκός". 3. Μερικοί παίκτες ( βλέπε Κατσουράνης) παίζουν και συμπεριφέρονται σαν γαλαζοαίματοι. 4. Οι περισσότεροι παίκτες έχουν βασιλικά συμβόλαια. 5. Ο φετινός Παναθηναϊκός , είναι "Φρίκη", άρα κολλάει και η προσωνυμία της Φρειδερίκης. 6. Αμέσως θα γίνει και γήπεδο στο Τατόι.