Του ΦΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΟΥ
Τις ημέρες της Πρωτοχρονιάς το Υπουργείο Υποδομών προσέλαβε εσπευσμένα την εταιρεία συμβούλων Ernst & Young, προκειμένου να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο θα αλλάξουν οι συμβάσεις παραχώρησης στους 5 υπό κατασκευή οδικούς άξονες, ώστε να μειωθούν τα διόδια.
Ο ι διοικήσεις των κατασκευαστικών εταιρειών υποστηρίζουν πως πίεζαν εδώ και ένα εξάμηνο το υπουργείο προκειμένου να βρεθεί φόρμουλα, επειδή ήθελαν να αποφύγουν το κύμα αντιδράσεων που ξέσπασε τις τελευταίες εβδομάδες. Ούτε οι κατασκευαστικοί όμιλοι, ούτε το υπουργείο επιθυμούσαν την τροπή που πήραν τα πράγματα κατά την περίοδο των εορτών και εμφανίζονται πρόθυμοι να βάλουν νερό στο κρασί τους για τα παχυλά διόδια, τα οποία προσδιορίστηκαν την περίοδο του Γ. Σουφλιά στο Υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ.
Τις ημέρες της Πρωτοχρονιάς το Υπουργείο Υποδομών προσέλαβε εσπευσμένα την εταιρεία συμβούλων Ernst & Young, προκειμένου να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο θα αλλάξουν οι συμβάσεις παραχώρησης στους 5 υπό κατασκευή οδικούς άξονες, ώστε να μειωθούν τα διόδια.
Ο ι διοικήσεις των κατασκευαστικών εταιρειών υποστηρίζουν πως πίεζαν εδώ και ένα εξάμηνο το υπουργείο προκειμένου να βρεθεί φόρμουλα, επειδή ήθελαν να αποφύγουν το κύμα αντιδράσεων που ξέσπασε τις τελευταίες εβδομάδες. Ούτε οι κατασκευαστικοί όμιλοι, ούτε το υπουργείο επιθυμούσαν την τροπή που πήραν τα πράγματα κατά την περίοδο των εορτών και εμφανίζονται πρόθυμοι να βάλουν νερό στο κρασί τους για τα παχυλά διόδια, τα οποία προσδιορίστηκαν την περίοδο του Γ. Σουφλιά στο Υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ.