ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Πως (θα) μας κλέβουν στα καύσιμα!

venziniΤην ώρα που η κυβέρνηση στήνει τηλεοπτικά θεάματα για τα σκληρά μέτρα που θα ληφθούν κατά των πρατηριούχων με «πειραγμένες» αντλίες, τα ίδια τα συναρμόδια υπουργεία προωθούν την εγκατάσταση ηλεκτρονικών συστημάτων σε όλα τα πρατήρια, που νομιμοποιούν την κλοπή δεκάδων εκατομμυρίων λίτρων καυσίμου κάθε χρόνο από τους καταναλωτές!

Ο υφυπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ντ. Ρόβλιας, μαζί με τον γ.γ. του υπουργείου, Στ. Κομνηνό, έστησαν ένα ευχάριστο show για το τηλεοπτικό κοινό, εκθέτοντας στις κάμερες περίπλοκα ηλεκτρονικά συστήματα, με τα οποία αλλοιώνουν ορισμένοι λωποδύτες πρατηριούχοι τις ενδείξεις των αντλιών, για να «ξαφρίζουν» τους καταναλωτές με ελλειμματικές παραδόσεις καυσίμων. Και προανήγγειλαν λουκέτα στα πρατήρια αυτά, βαριά πρόστιμα και ποινές φυλάκισης μέχρι 5 χρόνια, με διάταξη που θα φέρουν το συντομότερο στη Βουλή.

Πίσω από αυτό το show, με το «ξαναζεσταμένο» για τους γνωρίζοντες «φαγητό» (πρατήρια με τέτοια συστήματα είχαν εντοπισθεί και πριν αρκετούς μήνες, ενώ και τότε, όπως σήμερα, είχαν γίνει εξαγγελίες αυστηρότερης αντιμετώπισης με νέο νόμο), κρύβεται μια πραγματική επιχείρηση νόμιμης καταλήστευσης των καταναλωτών, που επιχειρείται να συγκαλυφθεί με επικοινωνιακά πυροτεχνήματα:

n Στις 21 Δεκεμβρίου δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η Κοινή Υπουργική Απόφαση, με την οποία καθορίζονται οι προδιαγραφές των συστημάτων παρακολούθησης εισροών-εκροών σε όλα τα πρατήρια. Μεγαλύτεροι υπέρμαχοι της εγκατάστασης αυτών των συστημάτων, που προωθείται στο όνομα της πάταξης του λαθρεμπορίου, είναι οι ίδιες οι συνδικαλιστικές ενώσεις των βενζινοπωλών, που εμφανίζονται περιέργως πρόθυμες να επιβαρυνθούν τα μέλη τους με μεγάλα κόστη εγκατάστασης και συντήρησης αυτών των συστημάτων για να μη χάνει έσοδα το κράτος –τέτοια διάθεση φιλοπατρίας και αφιλοκερδούς προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο είναι μάλλον σπάνια για εκπροσώπους συντεχνιών στην Ελλάδα.

n Μια βαθύτερη ματιά στο θέμα αποκαλύπτει ότι οι βενζινοπώλες έχουν έναν παραπάνω λόγο να ενδιαφέρονται για την εγκατάσταση των συστημάτων, πέραν της φιλοπατρίας τους: με τα νέα συστήματα, θα μπορούν άφοβα να πουλάνε στους πελάτες τους «φουσκωμένα» καύσιμα από θερμοκρασιακές διαστολές και να τους χρεώνουν για μεγαλύτερες ποσότητες από αυτές που πραγματικά φθάνουν στα ντεπόζιτα.

n Το πρόβλημα αυτό είναι γνωστό παγκοσμίως και στα άλλα στάδια της αγοράς καυσίμων έχει αντιμετωπισθεί με το διεθνώς δόκιμο τρόπο: όταν τα διυλιστήρια πουλάνε καύσιμα στις εταιρείες εμπορίας και αυτές με τη σειρά τους στους πρατηριούχους, γίνεται με ειδικά ηλεκτρονικά συστήματα αναγωγή στη θερμοκρασία των 15 βαθμών Κελσίου. Έτσι, στα δύο πρώτα στάδια της αγοράς υπάρχει ένα σταθερό σημείο αναφοράς και αποφεύγονται φαινόμενα ελλειμματικών ή πλεονασματικών (σε θερμοκρασίες κάτω των 15 βαθμών) παραδόσεων.

n Όμως, στη λιανική πώληση καυσίμου από τους βενζινοπώλες η μέτρηση της ποσότητας γίνεται με βάση τον όγκο (σε λίτρα), χωρίς αναγωγή σε θερμοκρασία 15 βαθμών, με συνέπεια, επειδή μεγάλο μέρος των παραδόσεων γίνεται τους θερμούς μήνες του έτους, οι καταναλωτές να χάνουν πολλές δεκάδες εκατομμύρια λίτρα, η αξία των οποίων επαυξάνει τα περιθώρια κέρδους των βενζινοπωλών!

n Το νέο ηλεκτρονικό σύστημα που θα εγκατασταθεί στα πρατήρια λύνει οριστικά αυτό το πρόβλημα, υπέρ των βενζινοπωλών, όμως, και όχι υπέρ των καταναλωτών: ενώ το σύστημα, σύμφωνα με τις δημοσιευμένες προδιαγραφές του, θα μπορεί να υπολογίζει τις ποσότητες που παραδίδονται με αναγωγή στους 15 βαθμούς Κελσίου, δεν προβλέπεται να γίνεται διόρθωση της αξίας του καυσίμου στον τελικό καταναλωτή. Έτσι, με τις διαστολές των καυσίμων, οι πρατηριούχοι θα συνεχίσουν το… γλέντι των «λειψών» παραδόσεων, οι καταναλωτές θα πληρώνουν για καύσιμα που δεν παίρνουν και οι βενζινοπώλες να πληρώνονται για καύσιμα που δεν πουλάνε, έχοντας πλέον την «ευλογία» του νομοθέτη και την «ηλεκτρονική προστασία» των νέων συστημάτων, για να μην κινδυνεύουν να χαρακτηρισθούν ως λαθρέμποροι.

Είναι ενδιαφέρον, ότι το πρόβλημα της νόμιμης καταλήστευσης του καταναλωτή με το νέο σύστημα παρακολούθησης εισροών-εκροών είχε επισημανθεί και στη Βουλή, πριν από μερικές ημέρες, από βουλευτή του ΠΑΣΟΚ (τον κ. Θ. Οικονόμου), ο οποίος κατέθεσε σχετική ερώτηση προς τους συναρμόδιους υπουργούς. Άγνωστο είναι αν πρόλαβαν να απαντήσουν οι συναρμόδιοι υπουργοί στα καίρια ερωτήματα του βουλευτή, βέβαιο είναι όμως ότι τέσσερις ημέρες πριν τα Χριστούγεννα έσπευσαν να δημοσιεύσουν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την Κοινή Υπουργική Απόφαση, χωρίς την παραμικρή αλλαγή για την προστασία των καταναλωτών –φαίνεται ότι η κυβέρνηση πλέον νομοθετεί για την προστασία του συμπαθούς κλάδου των βενζινοπωλών, αδιαφορώντας για τους καταναλωτές.

Η Κοινή Υπουργική Απόφαση, που υπογράφεται από τον κ. Ρόβλια και το συναρμόδιο υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δ. Ρέππα, έγινε λίγες ημέρες αργότερα προσπάθεια να «κρυφτεί» πίσω από εντυπωσιακές ανακοινώσεις για την προστασία των καταναλωτών από απατεώνες με «πειραγμένες» αντλίες. Αδιευκρίνιστο παραμένει ποιος θα προστατεύσει τους καταναλωτές από… τους νομοθέτες.

sofokleous10

Μήνυση 200.000 ευρώ σε καταναλωτή από την εταιρεία Apple - SystemGraph


ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΤΥΧΟ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ BLOGGER!

Σάλο έχει προκαλέσει σε όλο το διαδίκτυο η μηνυτήρια αναφορά της εταιρείας Apple Systemgraph, διανομέα προϊόντων της Apple στην Ελλάδα, σε πελάτη της ο οποίος "τόλμησε" να δημοσιοποιήσει τα παράπονά του για το service ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Δείτε τι ακριβώς συνέβη μεταξύ της εταιρείας και του καταναλωτή:....



Ο πελάτης της Αpple SystemGraph, κάτοχος ενός iMac (αυτά που είναι ο υπολογιστής μαζί με την οθόνη, ενιαίος, και μοιάζει σαν να έχεις μόνο μια οθόνη), για επαγγελματική χρήση, παρατηρεί σκούρες σκιές στην οθόνη του και αποφασίζει να πάει το μηχάνημα στο εξουσιοδοτημένο σέρβις της εταιρίας SystemGraph.

Σε γενικές γραμμές από την πρώτη του επίσκεψη στην εταιρία, έμεινε αρκετά ικανοποιημένος και σε τρεις εργάσιμες, του επέστρεψαν τον υπολογιστή, μαζί με μία έγγραφη αναφορά που λέει για αντικατάσταση οθόνης. Για όλα αυτά ο πελάτης καλυπτόταν από την εγγύηση.

Στη συνέχεια ο πελάτης ανακαλύπτει ότι το πρόβλημα δεν έχει διορθωθεί, αλλά επιδεινωθεί και αποφασίζει να πάει ξανά τον υπολογιστή πίσω στην εταιρία SystemGraph.

Σε κλίμα έντασης ζητά να του αλλάξουν τον υπολογιστή με κάποιον νέο, διότι προφανώς είναι ελαττωματικός. Η εταιρία υποστηρίζει(λανθασμένα) ότι η Αpple δεν κάνει αντικαταστάσεις, και ότι ακόμα και αν ήταν έτσι, θα το έκανε η εταιρία από την οποία το αγόρασε, που είναι τα καταστήματα Public και όχι το σέρβις της εταιρείας.

Ο πελάτης τους εξηγεί πως, τα καταστήματα Public στα οποία έχει ήδη απευθυνθεί, τον στέλνουν στην εταιρία ως επίσημη αντιπρόσωπο και ενημερώνει πως θεωρεί δικαίωμά του να γίνει αντικατάσταση συσκευής που υπολειτουργεί, και παραθέτει μία σειρά από νομικά επιχειρήματα.

Η εταιρία ζητά από τον πελάτη έγγραφο το αίτημα αντικατάστασης, κάτι που κάνει άμεσα ο πελάτης. Ο διευθυντής της εταιρίας παραλαμβάνει το αίτημα υπογράφοντας με την υποσημείωση ότι δεν το διάβασε.

Ο πελάτης ενημερώνει (ή “απειλεί” κατά την εταιρία το οποίο) ότι θα προσφύγει στον Συνήγορο του Καταναλωτή (το οποίο φυσικά και είναι δικαίωμά του) αν δεν ικανοποιηθεί.

Συνεχίζει ο πελάτης την διαδικασία επιδιόρθωσης (ή αντικατάστασης) του μηχανήματος μέσω της εταιρίας iSquare η οποία πάλι του δημιουργεί προβλήματα, και ανεβάζει στο διαδίκτυο την περιγραφή της ιστορίας.

Η εταιρία αντιδρά στις περιγραφές του, και ανακοινώνει πως κινηθεί νομικά κατηγορώντας τον για συκοφάντηση και ζητώντας του ως αποζημίωση το ποσό τον 200.000 ευρώ.

Δείτε το χρονικό της ιστορίας:

Το ποστ που περιγράφεται από τον πελάτη το γεγονός: http://maga.gr/2010/10/09/apple_greece_tragedy/

Η αναφορά του πελάτη σε forum: http://xxx.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1382169&postcount=1

Η απάντηση της εταιρίας (στο ίδιο forum): http://xxx.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1391595&postcount=12

Η απάντηση του πελάτη (στο ίδιο forum): http://xxx.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1392426&postcount=17

apolitistosteki

Επιδημία αυτοκτονιών…ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ…ΟΙ ΑΥΤΟΧΕΙΡΙΕΣ…

Του ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ

Ο ψυχικός κόσμος των ανθρώπων με σοβαρά προβλήματα διαταράσσεται τις ημέρες των εορτών που διανύουμε, γι' αυτό και πρέπει να τους προσεγγίζουμε πάντα με αγάπη και ενδιαφέρον, προκειμένου να αποτρέψουμε τα χειρότερα.

Αυτή είναι η βασική εξήγηση που δίνει στην «Ε» η προϊσταμένη της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Πατρών Αγγελική Τσιόλα για την ξαφνική «επιδημία» αυτοκτονιών που παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες από πολίτες που επέλεξαν το απονενοημένο διάβημα για να λυτρωθούν από τα προβλήματά τους.

Τα περιστατικά

Προχθές, κάτω από γέφυρα της Ακράτας, βρέθηκε από διερχόμενο οδηγό, κρεμασμένος, ένας 52χρονος οικοδόμος που το τελευταίο χρονικό διάστημα ήταν άνεργος και αντιμετώπιζε πολλά οικονομικά προβλήματα. «Δεν φταίει κανένας για τον θάνατό μου. Δεν αντέχω άλλο την αναδουλειά. Μόνος μου αποφάσισα να βάλω τέλος στη ζώη μου. Γι αυτό θέλω να με συγχωρήσετε... Σας αποχαιρετώ με αγάπη. Δεν θέλω να με κλάψετε. Θέλω να γελάτε» - έγραψε σε σημείωμα που βρέθηκε πάνω του.

Οι συγγενείς του και οι φίλοι του κάνουν λόγο για έναν ευαίσθητο και μοναχικό άνθρωπο ιδιαίτερα προβληματισμένο, που όμως και στο παρελθόν είχε προσπαθήσει να βάλει τέλος στη ζωή του.

Την ίδια ημέρα, στην οδό Πετμεζά στην Πάτρα, μια 30xρoνη κοπέλα θέλησε να δώσει τέλος στη ζωή της. Επεσε από τον τρίτο όροφο της πολυκατοικίας, όπου έμενε, κρατώντας στην αγκαλιά της ένα μικρό αρκουδάκι! Μεταφέρθηκε σοβαρά τραυματισμένη στο νοσοκομείο του Ρίου. Οπως έγινε γνωστό τον τελευταίο καιρό είχε χάσει τους δύο γονείς της και ζούσε μόνη, αντιμετωπίζοντας σοβαρά προβλήματα.

Μερικές ώρες αργότερα, στην οδό Ζαΐμη στην Πάτρα, ένας άνδρας που αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα απειλούσε να πέσει στο κενό...

Χθες τη νύχτα, 48χρονος ναυτικός μετέβη στο νεκροταφείο του Αιγίου και απειλούσε να αυτοκτονήσει πάνω από τον τάφο του γιου του που -όπως έλεγε- πέθανε πριν από δύο χρόνια από ναρκωτικά και κανείς δεν τιμωρήθηκε ποτέ. Επειτα από ειδική επιχείρηση της αστυνομίας αποφεύχθηκε η τραγωδία.

Σαν σήμερα (30/12/ΧΧΧΧ)


1922: Συγκροτείται η Σοβιετική Ένωση.

1934: Μονογραφείται η σύμβαση για την ίδρυση ραδιοφωνικού σταθμού στην Ελλάδα.




1966: Εκδίδεται η απόφαση για τη δολοφονία του Γρηγόρη Λαμπράκη. Καταδικάζονται για θανατηφόρο σωματική κάκωση - συνέργεια ο Σπύρος Γκοτζαμάνης (11 χρόνια), ο Εμμανουήλ. Εμμανουηλίδης (8,5 χρόνια) και για διατάραξη οικιακής ειρήνης άλλα 8 άτομα (ποινές κάτω του έτους).


1975: Λήγει η Δίκη του Πολυτεχνείου. Ιωαννίδης, Βαρνάβας και Ντερτιλής καταδικάζονται σε ισόβια. 17 κατηγορούμενοι καταδικάζονται σε ποινές φυλάκισης και κάθειρξης, ανάμεσά τους και ο δικτάτορας Παπαδόπουλος. 13 αθωώνονται.


1957: Γεννιέται ο Νίκος Πορτοκάλογλου, τραγουδοποιός.




1691: Φεύγει απ τη ζωή ο Ρόμπερτ Μπόιλ, ιρλανδός χημικός και φιλόσοφος.




2006: Εκτελείται ο Σαντάμ Χουσεΐν, πρώην δικτάτορας του Ιράκ. [γεν. 28/4/1937]

ΆΡΧΙΣΕ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ.ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ


Η ισπανική κυβέρνηση ξεκίνησε την διαδικασία ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας σε 13 αεροδρόμια της χώρας, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων της Βαλένθια (ανατολικά) και της Σεβίλλης (νότια), με στόχο τη "βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών των πύργων ελέγχου και την οικονομική τους αποτελεσματικότητα".

Το μέτρο έρχεται μερικές εβδομάδες μετά από μία σκληρή απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, σε διαμαρτυρία κατά των νέων συνθηκών εργασίας, η οποία παρέλυσε τη χώρα για 24 ώρες και οδήγησε την κυβέρνηση να κηρύξει κατάσταση συναγερμού, για πρώτη φορά στην ιστορία της ισπανικής δημοκρατίας.

Αυτή η κατάσταση συναγερμού, που θέτει τις υπηρεσίες εναέριας κυκλοφορίας υπό στρατιωτικό έλεγχο, παρατάθηκε πρόσφατα μέχρι τις 15 Ιανουαρίου.

Οι αερολιμένες που θα αφορά το μέτρο βρίσκονται σε όλη την επικράτεια: Αλικάντε, Βαλένθια, Σαμπαντέλ, Ίμπιζα, Χερές, Σεβίλλη, Μελίλια, Λανζαρότε, Φουέντεβεντούρα, Λα Πάλμα, Λα Κορούνια, Βίγκο, Κουάτρο Βιέντος, διευκρινίζει το υπουργείο Μεταφορών σε ανακοίνωσή του.

Για την κυβέρνηση, αυτό αφορά μόνο "τους 13 πρώτους αερολιμένες", οι υπόλοιποι, από τους 47 που έχει η χώρα, μπορούν να ακολουθήσουν σύντομα.

Ο Οργανισμός διαχείρισης αερολιμένων Aena έχει τώρα ένα μήνα για να δημοσιεύσει πρόσκληση υποβολής προσφορών, η οποία θα διαρκέσει περίπου επτά μήνες.

"Πρόκειται για την μεγαλύτερη διαρθρωτική μεταρρύθμιση των τελευταίων ετών στον τομέα των αεροδρομίων", ανέφερε το υπουργείο, εκτιμώντας ότι "ο επιβάτης θα είναι ο μεγάλος κερδισμένος αυτής της μεταρρύθμισης γιατί αυτό θα βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών" .

"Εξάλλου, η είσοδος στην ισπανική αγορά διάφορων φορέων παροχής υπηρεσιών στους πύργους ελέγχου της Aena θα μειώσει το κόστος των αεροπορικών μεταφορών στην Ισπανία, γεγονός που θα συμβάλει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των αεροπορικών μεταφορών", προστίθεται στην ανακοίνωση.

"Η ασφάλεια είναι πλήρως εγγυημένη", διαβεβαιώνει το υπουργείο, διότι οι νέες εταιρείες που θα παρέχουν αυτή την υπηρεσία θα είναι πιστοποιημένες".

Σύμφωνα με το υπουργείο ο έλεγχος της εναέριας κυκλοφορίας έχει πλήρως φιλελευθεροποιηθεί στη Βρετανία και τη Σουηδία, και εν μέρει στη Δανία και την Ιταλία.

Η ισπανική κυβέρνηση έχει επίσης ανακοινώσει πρόσφατα την επικείμενη ιδιωτικοποίηση μέχρι και 49% της Aena, ελπίζοντας να βρει νέες πηγές εσόδων για την εξυγίανση των δημόσιων οικονομικών.

ΠΡΕΖΑ TV

Βόμβα σε δικαστήρια foto+vids

Σοβαρές ζημιές και τρία καμμένα αυτοκίνητα ήταν το αποτέλεσμα ισχυρής έκρηξης βόμβας που είχε τοποθετηθεί σε κλεμμένη μοτοσυκλέτα έξω από το πρωτοδικείο της οδού Λουίζης Ριανκούρ στους Αμπελόκηπους. Είχε προηγηθεί προειδοποιητικό τηλεφώνημα σε εφημερίδα και σταθμό. Επιχείρηση εκκένωσης. Δείτε τα αποκλειστικά βίντεο του News 247 από το σημείο της έκρηξης (Vids)

Η ισχυρή έκρηξη έγινε στις 8:22 το πρωί μπροστά στο κτίριο του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών στην οδό Λουίζης Ριανκουρ 85 στους Αμπελόκηπους. Ήταν πολύ ισχυρή, ακούστηκε έως το κέντρο της Αθήνας και προκάλεσε σοβαρές ζημιές τόσο στο κτίριο, όσο και σε τρία σταθμευμένα αυτοκίνητα, στο ένα από τα οποία ξέσπασε φωτιά και καταστράφηκε εντελώς.

Είχε προηγηθεί τηλεφώνημα στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER και στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία στις 07:40 όπου ένας άγνωστος είπε ότι θα εκραγεί βόμβα σε 40 λεπτά. Μάλιστα ο άγνωστος έδωσε τον αριθμό κυκλοφορίας και τον τύπο της μοτοσυκλέτας όπου είχε τοποθετηθεί η βόμβα έτσι ώστε να προσδιορίσει ακριβώς το σημείο της έκρηξης.

Η αστυνομία προχώρησε σε άμεση εκκένωση του κτιρίου του Πρωτοδικείου, έτσι δεν υπήρξαν τραυματίες, ενώ στην περιοχή είχαν ειδοποιηθεί και είχαν σπεύσει ασθενοφόρα και δυνάμεις της Πυροσβεστικής.

Ο εκρηκτικός μηχανισμός είχε τοποθετηθεί στην μπαγκαζιέρα μοτοσυκλέτας που είχε κλαπεί από το Γαλάτσι. Η έκρηξη ήταν πολύ ισχυρή - έσπασαν όλα τα τζάμια στο κτίριο του Πρωτοδικείου- και προκάλεσε πυρκαγιά σε τρία σταθμευμένα αυτοκίνητα, το ένα από τα οποία καταστράφηκε εντελώς από το ωστικό κύμα. Οι άνδρες της πυροσβεστικής κατάφεραν να θέσουν άμεσα υπό έλεγχο τη φωτιά στα αυτοκίνητα, ενώ η περιοχή αποκλείστηκε από την αστυνομία.

Μαρτυρίες που συνέλεξε η αστυνομία αναφέρουν ότι στην περιοχή υπήρχε έντονη μυρωδιά αμμωνίας μετά την έκρηξη και υπάρχει εκτίμηση ότι πιθανόν να χρησιμοποιήθηκε ANFO ως εκρηκτική ύλη.

Για λόγους ασφαλείας η περιοχή παραμένει αποκλεισμένη, ενώ άνδρες της Πυροσβεστικής ερευνούν το κτίριο του Πρωτοδικείου για εστίες φωτιάς.

Οι έρευνες της αστυνομίας

Σύμφωνα με την αστυνομία η μοτοσυκλέτα είχε κλαπεί από το Γαλάτσι το βράδυ της Τετάρτης και χρησιμοποιήθηκε από τους δράστες μόλις το επόμενο πρωί για να τοποθετηθεί η βόμβα. Άγνωστος τη στάθμευσε μπροστά στο Πρωτοδικείο χωρίς να προκαλέσει υποψίες σε κανέναν - ούτε στον αστυνομικό φρουρό του κτιρίου ο οποίος βρίσκεται σε φυλάκιο στην είσοδο.

Μοτοσυκλέτα και ποδήλατο έχει χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής σε δύο περιπτώσεις επιθέσεων η οργάνωση "Επαναστατικός Αγώνας":

*Στην επίθεση κατά του πρώην υπουργού Γιώργου Βουλγαράκη έξω από το σπίτι του στο Κολωνάκι στις 30 Μαΐου 2006. Η βόμβα είχε τοποθετηθεί σε σάκο πάνω σε ποδήλατο, το οποίο ήταν αφημένο ανάμεσα σε σταθμευμένα αυτοκίνητα, απέναντι από το σπίτι του Γ.Βουλγαράκη και για την πυροδότησή της είχε χρησιμοποιηθεί τηλεχειριστήριο.

Την ευθύνη για την επίθεση είχε αναλάβει με προκήρυξη η οργάνωση "Επαναστατικός Αγώνας ".

*Στην έκρηξη βόμβας στην Πλατεία Συντάγματος με στόχο το υπουργείο Οικονομικών, στις 12 Δεκεμβρίου 2005. Η βόμβα είχε τοποθετηθεί σε μοτοσυκλέτα σταθμευμένη μπροστά στο κατάστημα των ΕΛΤΑ και παρά το γεγονός ότι είχαν προηγηθεί δύο προειδοποιητικά τηλεφωνήματα η περιοχή δεν αποκλείστηκε έγκαιρα με αποτέλεσμα να υπάρξουν ελαφρά τραυματίες από τα θραύσματα. Και για την επίθεση αυτή, η οργάνωση "Επαναστατικός Αγώνας" ανέλαβε την ευθύνη με προκήρυξη που έστειλε σε εφημερίδα.

http://news247.gr

Δωρεάν εμπειρίες



Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Το χάος δίπλα μας...


Tης Τασουλας Kαραϊσκακη

Αν σκεφτεί κανείς ότι τα 1.620.000 Ι.Χ. της Αθήνας, παρκαρισμένα ακριβώς το ένα πίσω από το άλλο, μετά βίας χωρούν στα 8.600 χιλιόμετρα του οδικού δικτύου της, αντιλαμβάνεται τη φρικιαστική έκταση του κυκλοφοριακού εμφράγματος στην πρωτεύουσα τις ημέρες κυρίως των 24ωρων απεργιών των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες. Αίφνης έπρεπε μια πόλη που δεν αντέχει την ταυτόχρονη κυκλοφορία πλέον των 430.000 αυτοκινήτων να «σηκώσει» την κίνηση περίπου ενός εκατ. οχημάτων. Σ’ αυτά πρέπει να προστεθούν τα 14.000 ταξί που «κάνουν» για 160.000 Ι.Χ. (600.000 άνθρωποι μετακινούνται κάθε μέρα με αυτά) και τα 100.000 και πλέον επαγγελματικά ημιφορτηγά. Πνίγηκε η τσιμεντούπολη στην μπόχα του «σταμάτα - ξεκίνα», στέναξαν οι λεβιέδες ταχυτήτων, πήραν φωτιά τα οδοστρώματα, όπου αποτίθεται, στην Ελλάδα της κρίσης, το 10% του ΑΕΠ...

Βαριεστημένα πρόσωπα ταμπουρωμένα πίσω από τζάμια αυτοκινήτων, πάνω από σώματα αδρανή, μέσα σε οχήματα αδρανή, για ώρα (σε 1,5 δισ. ευρώ υπολογίζεται το ετήσιο κόστος από την απώλεια χρόνου λόγω κυκλοφοριακού).Βλέμματα παγωμένα να προσπερνούν γρήγορα σωρούς σκουπιδιών, ρυπαρά πεζοδρόμια, βρώμικες κολόνες, αφισοκολλημένες τζαμαρίες, μελαψά πρόσωπα τζαμοκαθαριστών, διασταυρούμενα αγχωμένα πλήθη στα φανάρια. Σαν να πρόκειται για μια πόλη αδιάφορη, ξένη. Τα 12 τ. χλμ. του κέντρου με τους 250.000 κατοίκους από τους οποίους 50.000 αλλοδαποί (οι νόμιμοι· άγνωστος ο τεράστιος αριθμός των παράνομων - κάθε μέρα καταλήγουν στο αθηναϊκό κέντρο άνω των 200 λαθραίων) εκτείνονται πέρα από το προστατευτικό σασί του αυτοκινήτου. Ακόμη. Οσο το αυτοκίνητο κινείται, έστω αργά, στους κορεσμένους δρόμους, μπορούν να μένουν πίσω οι «καβάτζες» των άστεγων στα σκαλιά των εκκλησιών, οι πάγκοι των προχειροστημένων αγορών με την ετερόκλητη πραμάτεια, οι Ιρακινοί, Αφγανοί, Σομαλοί που αγοράζουν μπουφάν από δεύτερο χέρι, οι Νιγηριανές που πουλούν εσώρουχα Κάλβιν Κλάιν με τον Τουίτι, τα βαποράκια που διαπραγματεύονται στις γωνίες, οι συμμορίες που σπάνε μέρα μεσημέρι παράθυρα αυτοκινήτων, οι ελαφροχέρηδες από τα Βαλκάνια, οι κακοσυντηρημένες πολυκατοικίες, τα κλειστά μαγαζιά, οι τραγικές ιστορίες ανθρώπων πίσω από σφραγισμένες πόρτες.

Εως χθες, εξαιρετέα, απευκταία «αποστήματα» μιας φαινομενικά τακτοποιημένης πραγματικότητας. Οι συνεχείς διακοπές των συγκοινωνιών και της απορριμματοαποκομιδής απομάκρυναν το «λούστρο», η καμουφλαρισμένη καλύβα του Καραγκιόζη σείστηκε και ξεχαρβαλώθηκε και αποκαλύφθηκε μια σκουπιδοσκεπασμένη πολιτεία. Ενα μοντέλο διακυβέρνησης χωρίς σχέδιο και αρχές· μόνο προσωρινά μέτρα για να εξυπηρετηθούν ψηφοθηρικές ή εισπρακτικές σκοπιμότητες.

Το πρόβλημα είναι ότι ο πλουτοφόρος για αρκετούς, χαοτικός τρόπος διοίκησης δίνει τη θέση του σε ένα αγνώστων διαστάσεων πλέγμα από μέτρα ταχύτατης κατεδάφισης του κοινωνικού σκελετού μαζί με τις νοσηρές εκβλαστήσεις του. Η εξυγίανση, μέχρι τώρα πρόσχημα για απομύζηση κρατικού χρήματος, νοείται πλέον ως ακύρωση.

Κι εμείς; Ξεριζωμένοι από τις οικείες συντεταγμένες μας, προχωρούμε απροφύλακτοι μέσα στον χρόνο. Με τον ακατανίκητο φόβο μήπως η ζωή μας «διαλυθεί» κατά την ανιούσα πορεία της μέσα στην ασέληνη, άναστρη νύχτα των νέων δύσκολων ετών.

Κατερίνα Λέχου (σε μια σπάνια γυμνή φωτογράφιση)

Η αγαπημένη ηθοποιός Κατερίνα Λέχου σε μια σπάνια φωτογραφία από την έκθεση φωτογραφίας του Τάκη Διαμαντόπουλου με τίτλο ”Λευκό Βιβλίο” πριν μερικά χρόνια στην γκαλερί “Ζουμπουλάκη” .

82560lexou1a1231172loee7
http://topaliatzidiko.blogspot.com

Native American Music/ Ly-o-lay-ale-loya

"'Εσβησε" το μοντέλο καμπάνιας κατά της ανορεξίας
Πέθανε στις 17 Νοεμβρίου σε ηλικία μόλις 28 χρόνων η γαλλίδα μανεκέν και ηθοποιός Ιζαμπέλ Καρό που πριν τρία χρόνια είχε φωτογραφηθεί γυμνή στην μεγάλη καμπάνια κατά της ανορεξίας, ασθένεια από την οποία έπασχε και η ίδια.


Η Ιζαμπέλ Καρό έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο από τις γυμνές φωτογραφίες του διάσημου Ολιβιέρο Τοσκάνι όπου φαινόταν το εξαιρετικά αδύνατο, απωθητικό, κοκαλιάρικο σώμα της και το λεπτό ωχρό της πρόσωπο με τα βαθουλωμένα μάτια και τα προτεταμένα δόντια.

Ήταν φωτογραφίες που ενοχλούσαν τους θεατές, όμως η Ιζαμπέλ Καρό δέχτηκε να είναι αυτή η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας κατά της ανορεξίας θέλοντας να βοηθήσει και τον εαυτό της αλλά και τα χιλιάδες κορίτσια στον κόσμο που δεν βάζουν μπουκιά στο στόμα τους για να μοιάζουν με μανεκέν...

Τα αίτια του θανάτου της Καρό που έπασχε από τη νόσο από 13 χρόνων δεν έγινα γνωστά. Το 2006 η ηθοποιός-μανεκέν έπεσε σε κώμα αφού είχε φτάσει να ζυγίζει μόλις 25 κιλά με ύψος 1,65.

"Νοσηλεύτηκε για 15 ημέρες για πνευμονοπάθεια ενώ το τελευταίο διάστημα έδειχνε πολύ κουρασμένη. Δεν ξέρω όμως τα ακριβή αίτια του θανάτου της", δήλωσε ο φίλος της ελβετός τραγουδιστής Βίνσεντ Μπίγκλερ, με τον οποίο επρόκειτο να γυρίσει ένα βιντεοκλίπ με θέμα την ανορεξία.

Η Καρό είχε αποφασίσει να αποσυρθεί και να ασχοληθεί περισσότερο με την υγεία της, μετά από ειδική θεραπεία που την βοήθησε να φτάσει τα 40 κιλά!

Η ίδια είχε πει για τη συμμετοχή της στην φωτογραφική καμπάνια κατά της ανορεξίας το 2007: "Θέλω να αφυπνίσω τις συνειδήσεις αυτών που δεν γνωρίζουν ότι εάν δεν τρως, αρρωσταίνεις και παθαίνεις".

nooz.gr

Οι πρωτιές δεν τελειώνουν. Πτολεμαΐδα - Κοζάνη, συμμαχία.
Οι μεγαλύτερες και περισσότερες υπερβάσεις στην ατμοσφαιρική ρύπανση των τελευταίων ετών στην Πτολεμαΐδα.

Το Κέντρο Περιβάλλοντος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Κοζάνης προχώρησε στην προσθήκη ενός νέου σταθμού μέτρησης ποιότητας του αέρα στο δίκτυο διαχείρισης ποιότητας του αέρα. Ο σταθμός εγκαταστάθηκε και λειτουργεί στο Μαυροδένδρι από το Δήμο Δημητρίου Υψηλάντη. Στο νέο σταθμό παρακολουθούνται μαζί με τις βασικές μετεωρολογικές παραμέτρους τα αιωρούμενα σωματίδια με διάμετρο μικρότερη των 10μm (PM10) και αυτά με διάμετρο μικρότερη των 2.5 μm (PM2.5). Οι ωριαίες μετρήσεις των δύο σταθμών του Δήμου Δ. Υψηλάντη μαζί με αυτές των τεσσάρων σταθμών του Κέντρου Περιβάλλοντος είναι διαθέσιμες στους πολίτες, μέσω της ιστοσελίδας του Κέντρου Περιβάλλοντος (www.kepekozani.gr) και της ιστοσελίδας του Δήμου Δημ. Υψηλάντη (www.dimosypsilanti.gr ).
eordaia.org
Μιλά Στο Video:
Σταμάτης Ζώρας
Διευθυντής Κέντρου Περιβάλλοντος Ν. Κοζάνης
Σπάει και το μονοπώλιο των ΚΤΕΛ
Ο Σύνδεσμος Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας-Θράκης, ζητά την απελευθέρωση της υπεραστικής συγκοινωνίας του επιβατικού κοινού. Άντε να δούμε.

«Φωτιά» στα Υπεραστικά ΚΤΕΛ της χώρας, βάζει ο Σύνδεσμος Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας-Θράκης , καθώς ζητά την απελευθέρωση της υπεραστικής συγκοινωνίας του επιβατικού κοινού.
Με αφορμή το «άνοιγμα» των «κλειστών» επαγγελμάτων, ο Σύνδεσμος, τάσσεται υπέρ αυτής της προσπάθειας «προς όφελος της ανταγωνιστικότητας και της ανάπτυξης της χώρας» και προσθέτει πως «ένας κλάδος υπηρεσιών παραμένει προκλητικά και ερμητικά κλειστός ενάντια σε όλες τις αλλαγές και δυστυχώς με την ανοχή της Πολιτείας. Το μονοπώλιο των ΚΤΕΛ Α.Ε. στην υπεραστική μεταφορά του επιβατικού κοινού ανά την Ελλάδα»…
Στην σχετική ανακοίνωση, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι «η Πολιτεία κάνει τα στραβά μάτια στο μοναδικό φαινόμενο σε χώρες της Ε.Ε., την με Νόμο αποκλειστική ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου στις ΚΤΕΛ Α.Ε. και σε κανέναν άλλον, όταν μάλιστα δεν υφίσταται κανένας περιορισμός σε όλα τα άλλα είδη μεταφοράς»…
Ο Σύνδεσμος, καλεί αρμόδια Υπουργεία και Κυβέρνηση «να αναλογιστούν τις διαχρονικές τους ευθύνες της απροκάλυπτης προστασίας των ΚΤΕΛ Α.Ε» και αναφέρει ότι ελλείψει εναλλακτικής λύσης ανταγωνισμού, ένας επιβάτης πληρώνει την διεθνή διαδρομή Κομοτηνή-Κωνσταντινούπολη 16 ευρώ ενώ με τα ΚΤΕΛ την γραμμή Κομοτηνή-Θεσσαλονίκη 23 ευρώ…
trikalanews.gr

Έκτακτη Είδηση, που δεν θα αναφέρουν τα ΜΜΕ... Παράνομοι οι εργολάβοι της κυβέρνησης!


ΜΟΛΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ 29/12/2010, ΔΙΚΑΙΩΣΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ, ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΧΥΤΑ.
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΧΥΤΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ...
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΕ ΝΕΩΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ .
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΧΥΤΑ
* Να φύγουν ΤΩΡΑ οι πραίτορες του καθεστώτος από την Κερατέα!


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/2010/12/blog-post_3463.html#ixzz19X1WYkbx

ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ...

Μια ακόμα μεγάλη νίκη στον αγώνα των κατοίκων έναντι της χωροθέτησης ΧΥΤΑ στη Κερατέα ήρθε σήμερα από το ειρηνοδικείο Λαυρίου. Πιο συγκεκριμένα με μια απόφαση καταπέλτη εναντίων των εργολάβων το ειρηνοδικείο Λαυρίου αναγνώρισε το δίκιο των κατοίκων και του Δήμου και απαγόρευσε την έναρξη οποιασδήποτε εργασίας στην επίμαχη περιοχή μέχρι

α)να συντελεσθεί η αναγκαστική απαλλοτρ
ίωση της εκτάσεως για την εκτέλεση της Α΄ φάσης του Χ.Υ.Τ.Α. Κερατέας,

β) να εκπονηθούν οι μελέτες που προβλέπονται από την εργολαβική σύμβαση, βάσει της οποίας κατέστησαν οι καθ’ων ανάδοχοι αυτού του έργου,


γ) να αποφανθούν οι αρμόδιες αρχαιολογικές υπηρεσίες περί της μη υπάρξεως αρχαιολογικών ευρημάτων στο χώρο αυτό και



δ) να εκδοθούν οι σχετικές πολεοδομικές άδειες γ
ια την εκτέλεση των εργασιών της εργολαβίας.


Ο Δήμαρχος Κερατέας κος Σταύρος Ιατρού μετά την ανακοίνωση της απόφασης δήλωσε ικανοποιημένος, «και σήμερα αποδείχθηκε περίτρανα πως σε αυτή την ιστορία είναι παράνομο το κράτος και όλοι εμείς εδώ προσπαθούμε να διασφαλίσουμε την νομιμότητα. Ζητάμε να αποχωρήσουν αμέσως οι αστυνομικές δυνάμεις και να σταματήσουν όλα αυτά τα
επεισόδια πριν γίνουμε μάρτυρές χειρότερων κακών. Όσο και αν προσπαθούν δε θα τα καταφέρουν. Δεν είμαστε διατεθειμένοι να υποχωρήσουμε. Δεν πρόκειται να γίνει έναρξη εργασιών στο Οβριόκαστρο που θα παραμείνει αρχαιολογικός χώρος και τοπίο ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους. Κάθε μέρα που περνάει επιβαρύνουν τη θέση τους. Κάνω και αυτή τη στιγμή έκκληση να αντιληφθούν το σφάλμα στο οποίο έχουν υποπέσει και να φύγουν από το τόπο μας. Δε θα είμαστε υπεύθυνοι για ότι συμβεί.»

Αξίζει να σημειωθεί πως παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη απόφαση έχει κοινοποιηθεί στ
ον επικεφαλής αξιωματικό των ΜΑΤ, οι δυνάμεις εξακολουθούν έως και αυτή την ώρα να βρίσκονται στη περιοχή αποκόπτοντας κάθε πρόσβαση στις περιουσίες των κατοίκων.

Αυξήσεις και στις τιμές φυσικού αερίου



Αυξήσεις και στο φυσικό αέριο φέρνει ο καινούργιος χρόνος, λόγω της ανόδου του ΦΠΑ αλλά και των αυξήσεων στις πάγιες χρεώσεις που αποφάσισε η Εταιρία Παροχής Αερίου Αττικής και ισχύουν επίσης από 1ης Ιανουαρίου...



Υπενθυμίζεται ότι χθες η ΔΕΗ ανακοίνωσε αυξήσεις 2,7 - 11,2 % στα οικιακά τιμολόγια και μειώσεις που φτάνουν μέχρι 8,5 % ενώ για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων ισχύουν μειώσεις που κλιμακώνονται από 3,2 έως 17,3 %.

Οι αυξήσεις στα πάγια του φυσικού αερίου για τους καταναλωτές της Αττικής από 1ης Ιανουαρίου έχουν ως εξής:

-Για κατανάλωση μέχρι 5 κυβικά μέτρα την ώρα, το πάγιο αυξάνεται σε 5,6 ευρώ το δίμηνο από 5,53 ευρώ (αύξηση 1,26%).

-Για κατανάλωση μέχρι 40 κυβικά μέτρα την ώρα, 10,07 ευρώ από 9,95 ευρώ (αύξηση 1,2%).

-Για κατανάλωση μέχρι 60 κυβικά μέτρα την ώρα, 17,9 ευρώ από 17,69 ευρώ (αύξηση 1,18%).

-Πάνω από 60 κυβικά μέτρα την ώρα, 29,08 ευρώ από 28,74 ευρώ (αύξηση 1,18%).

Στα ποσοστά αυτά προστίθεται και η επιβάρυνση από το ΦΠΑ (από 11 σε 13 %). Οι καταναλωτές φυσικού αερίου έχουν επιβαρυνθεί επίσης από την αύξηση της τιμής του πετρελαίου, καθώς η τιμή του αερίου ακολουθεί τις διακυμάνσεις του πετρελαίου θέρμανσης ώστε το αέριο να παραμένει 20 % φθηνότερο από το πετρέλαιο. Ωστόσο οι αυξήσεις στην τιμή του πετρελαίου είχαν σαν αποτέλεσμα οι τιμές του φυσικού αερίου το τελευταίο δωδεκάμηνο να αυξηθούν κατά 19 % περίπου, καθώς η τιμή της κιλοβατώρας φυσικού αερίου από 0,03959 ευρώ το Δεκέμβριο του 2009 ανέβηκε στα 0,04737 ευρώ το Δεκέμβριο του 2010.

Διαφορετική τιμολογιακή πολιτική ακολουθεί η Εταιρία Παροχής Αερίου Θεσσαλονίκης, όπου βάση υπολογισμού δεν είναι η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης αλλά η τιμή αγοράς του πετρελαίου από τη ΔΕΠΑ. Το τιμολόγιο θέρμανσης στη Θεσσαλονίκη για το Δεκέμβριο διαμορφώνεται σε 0,048410874 ευρώ ανά κιλοβατώρα.

Σημειώνεται ότι τον Ιανουάριο αναμένεται η αποσφράγιση των προσφορών για την πώληση του 49 % των μετοχών της ΕΠΑ Αττικής στο πλαίσιο της διαδικασίας που ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο.

apolitistosteki