ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

O κυβερνητικός τσαμπουκάς που στηρίζεται στο γκλομπ του μπάτσου και στην τήβεννο του δικαστή δεν θα κρατήσει για πολύ.

Επιστράτευσαν τις δυνάμεις καταστολής, έθεσαν στην διάθεση τους νόμους και διατάγματα, είχαν δίπλα τους τα ρουφιονοπαπαγαλάκια των ΜΜΕ. Και αποτέλεσμα μηδέν.
Ο λόγος για τον αγώνα που δίνουν η νεολαία και οι κάτοικοι της Κερατέα για να μην περάσουν οι κυβερνητικές επιλογές που υποβαθμίζουν την περιοχή τους και υποθηκεύουν το μέλλον τους.

Η λαϊκή αυτοάμυνα, που εκδηλώθηκε στην περιοχή, απέναντι στους κατασταλτικούς μηχανισμούς, όπως και οι αυθόρμητες εκδηλώσεις της μαθητιώσας και εργαζόμενης νεολαίας της περιοχής, ήταν πρωτόγνωρες.
Αυτό όμως δεν προβληματίζει την κυβέρνηση των γραικύλων του ΓΑΠ που θέλουν πάση θυσία να εκτελέσουν τις εντολές που έχουν πάρει από τα αφεντικά τους. Κάποια στιγμή θα το καταλάβουν, ότι ο τσαμπουκάς που στηρίζεται στο γκλομπ του μπάτσου και στην τήβεννο του δικαστή (είναι κάτι που το βλέπουμε σε όλες τις λαϊκές κινητοποιήσεις) δεν μπορεί να κρατήσει επ’ αόριστον. Αλλά τότε θα είναι αργά γ’ αυτούς …

Επανερχόμαστε στην Κερατέα και αντιγράφουμε απ’ την ιστοσελίδα του Τριανταφυλλόπουλου:

«Συνεχίζονται οι συγκρούσεις των ΜΑΤ με κατοίκους της Κερατέας. Πενήντα περίπου άτομα ήρθαν σήμερα το πρωί σε σύγκρουση με τα ΜΑΤ, ενώ σε ένδειξη διαμαρτυρίας 200 κάτοικοι της περιοχής απέκλεισαν το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στη zougla.gr ο Δήμαρχος Κερατέας Σταύρος Ιατρού, οι δυνάμεις των ΜΑΤ σε μία κίνηση πανικού, πέταξαν μακριά από τους συγκεντρωμένους, κροτίδες κρότου λάμψης με αποτέλεσμα το σημείο να πάρει φωτιά.

Άμεση ήταν η επέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας όπου έθεσε υπό έλεγχο την φωτιά.

Οι αστυνομικές δυνάμεις αυτή την ώρα προσπαθούν να απομακρύνουν και τους υπόλοιπους κατοίκους που έχουν διασκορπιστεί σε άλλο σημείο της περιοχής.

Οι κάτοικοι δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να αποχωρήσουν καθώς θέλουν να προστατέψουν τον τόπο τους».

Χριστουγεννιάτικο τριπλό μπαϊπάς διοδίων

Χριστουγεννιάτικο τριπλό μπαϊπάς διοδίων



http://provoria.blogspot.com
http://epitropesdiodiastop.blogspot.com
Σκηνές από την δράση Τριπλό Μπαϊπάς Νο 2 την παραμονή χριστουγέννων στους σταθμούς διοδίων της Ελευσίνας, της Αττικής Οδού και των Αφιδνών.

Τρομονόμος για δίωξη φρονημάτων




Νέο «τρομονόμο», διευρύνοντας το πεδίο των τρομο-αδικημάτων και διευκολύνοντας τη δίωξη του φρονήματος, σχεδιάζει να φέρει στις αρχές του νέου έτους το υπουργείο Δικαιοσύνης. Στο εξής η δημόσια πρόκληση στην τέλεση τρομοκρατικών εγκλημάτων, η εκπαίδευση και η στρατολόγηση τρομοκρατών θα αποτελούν αυτοτελή αδικήματα με στόχο την "πρόληψη της τρομοκρατικής δράσης μέσω του Διαδικτύου".

Δημοσίευμα της εφημερίδας Ελευθεροτυπία υπενθυμίζει ότι δεν πρόκειται για το πρώτο βήμα που κάνει η κυβέρνηση προς αυτή την κατεύθυνση. Το καλοκαίρι, για παράδειγμα, με αλλαγές στην αντιτρομοκρατική υπηρεσία νομιμοποίησε ακόμα και τη δίωξη ως τρομοκρατών όσων συμμετέχουν σε δυναμικές συνδικαλιστικές και κοινωνικές διαδηλώσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, εξάλλου, η υπόθεση των 11 ανηλίκων στη Λάρισα που δικάστηκαν με βάση τον τρομονόμο.

Οι νέες αλλαγές-προσθήκες γίνονται με αφορμή τη κύρωση της Σύμβασης του Συμβουλίου της Ευρώπης και της απόφασης πλαίσιο της Ε.Ε. για την πρόληψη της τρομοκρατίας και αναλυτικότερα οι νέες παραβάσεις που θα διώκονται βάσει νομοθεσίας είναι οι εξής:


--Δημόσια πρόκληση στη διάπραξη τρομοκρατικού εγκλήματος


Η νέα ρύθμιση αφορά στην ποινικοποίηση της διάδοσης ή, με άλλο τρόπο, διάθεσης στο κοινό μηνύματος με πρόθεση την παρακίνηση στη διάπραξη τρομοκρατικής πράξης. Στη σχετική διατύπωση, όμως, της Σύμβασης του Συμβουλίου της Ευρώπης ορίζεται ότι αυτή η συμπεριφορά διώκεται και τιμωρείται, ανεξάρτητα από το εάν συνηγορεί άμεσα ή έμμεσα υπέρ της διάπραξης τρομοεγκλημάτων. Αρκεί απλώς να προκαλείται, αορίστως, κίνδυνος τέλεσης ενός ή περισσότερων τέτοιων εγκλημάτων. Επίσης, για τον τελικό χαρακτηρισμό της δίωξης και της πράξης δεν έχει καμία απολύτως σημασία εάν τα αδικήματα έγιναν τελικά ή όχι.

Το πρόβλημα είναι ότι με την αόριστη και γενική αυτή διατύπωση δίδεται το περιθώριο για γενικευμένες διώξεις με στόχο το φρόνημα ή την διάδοση ριζοσπαστικών πολιτικών και κοινωνικών ιδεών.

Η αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Δικαιοσύνης αναμένεται να εξετάσει σύντομα με ποιο τρόπο θα μεταφερθεί στο εσωτερικό δίκαιο η συγκεκριμένη ρύθμιση, καθώς η ηθική αυτουργία καλύπτει γενικά την πρόβλεψη της παρακίνησης.


--Στρατολόγηση για τρομοκρατία

Τιμωρείται όποιος παραπλανά ή παρακαλεί άλλο πρόσωπο να διαπράξει ή να μετάσχει στην τέλεση τρομοκρατικού εγκλήματος ή να προσχωρήσει σε οργάνωση ή ομάδα με σκοπό την τέλεση τρομοαδικημάτων.

--Εκπαίδευση για τρομοκρατία

Όποιος δίνει οδηγίες για τη χρήση εκρηκτικών όπλων και άλλων ουσιών ή ειδικών τεχνικών με σκοπό τη διάπραξη τρομοκρατικών εγκλημάτων θα διώκεται με βάση τη νέα νομοθεσία.

Οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων επιμένουν ωστόσο ότι απαιτείται ρητή δέσμευση στις συμβάσεις προστασίας ατομικών δικαιωμάτων, καθώς οι αόριστες διατυπώσεις του νέου νομοσχεδίου ενδέχεται να οδηγήσουν σε παραβίασή τους.

http://tvxs.gr

Λάρισα: Στοχοποίηση, λόγω συμμετοχής σε πορείες



Τέσσερις φερόμενοι ως «Ρομπέν των Φτωχών» από τη Λάρισα κατηγορούνται χωρίς αποδεικτικά στοιχεία για κακουργηματικές ενέργειες από το Φεβρουάριο του 2009.


Το λειτούργημα που έγινε κακούργημα

Το Φεβρουάριο του 2009 αφαιρέθηκαν προϊόντα πρώτης ανάγκης από τα ράφια της αλυσίδας σουπερμάρκετ "Γαλαξίας" από τους λεγόμενους "Ρομπέν των Φτωχών", που στη συνέχεια μοιράστηκαν σε λαϊκή αγορά του κέντρου της Λάρισας. Η αστυνομία εξαπέλυσε κυνηγητό στα γύρω στενά και προχώρησε στη σύλληψη δύο φοιτητών του ΤΕΙ Λάρισας που βρίσκονταν σε διαφορετικές κατευθύνσεις και σε μεγάλη απόσταση από τον "τόπο του εγκλήματος", καθώς και δύο φοιτητριών που περίμεναν το λεωφορείο για να πάνε στο ΤΕΙ.

Οι συλλήψεις έγιναν αυθαίρετα, καθώς οι δράστες που εισέβαλαν και λήστεψαν το σουπερμάρκετ είχαν καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους, οπότε ήταν και πρακτικά αδύνατο να αναγνωριστούν τόσο από τους εργαζόμενους του καταστήματος όσο και από τις δυνάμεις καταστολής. Αποδεικτικό στοιχείο των παραπάνω είναι και κατάθεση αστυνομικού που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Ελευθεροτυπία" και υποστηρίζει ότι η σύλληψη έγινε με βάση τα εμπειρικά του κριτήρια και όχι με αποδεικτικά στοιχεία σε βάρος των κατηγορουμένων. «Από την εμπειρία μου ως αστυνομικός γνωρίζω ότι τα άτομα αυτά κινούνται στον ευρύτερο αναρχικό, αντιεξουσιαστικό χώρο, αφού τους είδα αρκετές φορές σε διάφορες εκδηλώσεις και πορείες».

Εκτός από την αρχική δίωξη για κλοπή που ασκήθηκε σε βάρος των τεσσάρων φοιτητών, ο εισαγγελέας επιμήκυνε το κατηγορητήριο, προσθέτοντας την κακουργηματική πράξη της ληστρικής κλοπής κατά συναυτουργία, η οποία τιμωρείται με κάθειρξη από 5 μέχρι 20 χρόνια, μετά από κατάθεση μαρτυρίας της προϊσταμένης του καταστήματος. Η τελευταία δήλωσε ότι κατά την προσπάθειά της να σταματήσει του δράστες, την απείλησαν ότι θα την σκοτώσουν. Στον αντίποδα, οι δικηγόροι των τεσσάρων νέων, κ. Σκουνάκη και κ. Τζαμαδάκης, μέλη της Εναλλακτικής Πρωτοβουλίας Δικηγόρων Θεσσαλονίκης, αποδίδουν σαθρό και κατασκευασμένο χαρακτήρα στις παραπάνω κατηγορίες, ενώ τονίζουν ότι η δίωξη τους είναι πολιτικά στοχοποιημένη και βασίζεται στην έντονη κοινωνικοπολιτική δράση των φοιτητών. «Το κατηγορητήριο είναι εξαρθρωμένο. Αυτό που μπορώ να πω εγώ είναι ότι υπάρχει στόχευση συγκεκριμένων χώρων. Των κοινωνικών αγωνιστών. Ο στόχος είναι να τεθούν σε ομηρία. Να πληγεί το νεολαιίστικο κίνημα και να καμφθούν οι κοινωνικές και αγωνιστικές αντιδράσεις των φοιτητών, των νέων, των εργαζομένων», δηλώνει ο κ. Τζαμαδάκης στην "Ε". «Εάν αυτά τα παιδιά δεν αθωωθούν», συνεχίζει, «θα είναι ένα τεράστιο δικαστικό σκάνδαλο. Αν καταδικαστούν, φιμώνονται όλοι όσοι ζητούν και διεκδικούν το αυτονόητο. Αυτά που προβλέπονται από το Σύνταγμα για την προστασία των ατομικών, πολιτικών και εργασιακών δικαιωμάτων».

Διώκονται γιατί αγωνίζονται

Υπό τον τίτλο "Διωκόμαστε γιατί αγωνιζόμαστε", οι σπουδαστές έγραψαν επιστολή κάνοντας λόγω για "κυνήγι μαγισσών" και ποινικοποίηση ενός ολόκληρου πολιτικού χώρου. «Σε μια πόλη όπως η Λάρισα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις ελληνικές μητροπόλεις στην αλλοτρίωση των κοινωνικών σχέσεων και των ταξικών διαχωρισμών, η στοχοποίηση και η ποινικοποίηση όσων προσπαθούν να διαταράξουν την κανονικότητα του κάμπου δημιουργώντας νησίδες αυτοοργάνωσης και ελευθερίας, ήταν θέμα χρόνου.

Το χώρο και το χρόνο δε τον επιλέξαμε εμείς. Αυτό που επιλέξαμε όμως και που αποτελεί συνειδητή επιλογή μας είναι να αγωνιζόμαστε όπου και αν βρεθούμε. Το ότι γνωρίζουμε πως σε μια κλειστή κοινωνία η στοχοποίηση μας ήταν αναπόφευκτη, δε μας εμπόδισε να συνεχίσουμε να αντιστεκόμαστε. Εδώ και 4 χρόνια έχουμε συμμετάσχει σε καταλήψεις-πορείες-απεργίες στη Λάρισα και σε οποιοδήποτε άλλο κινηματικό γεγονός, με αποκορύφωμα της κινηματικής μας δράσης την κατάληψη του κτιρίου του Ι.Κ.Α και μετά την κατεδάφιση του, τη δημιουργία του στεκιού στο χώρο της Ιατρικής σχολής.

Καθώς η φωνή της αντεξουσίας, της αναρχίας και της ελευθερίας αρχίζουν να δυναμώνουν στη πόλη και κυρίως μετά την εξέγερση του Δεκέμβρη, η καταστολή εντάθηκε. Από αναίτιες προσαγωγές συντρόφων, πεσίματα σε συγκεντρώσεις αλληλεγγύης, έξω από τα δικαστήρια η παρέμβαση της ασφάλειας όπως χώρους εργασίας πολλών συντρόφων, με αποτέλεσμα την απόλυση τους, έως φασιστικές επιθέσεις με μαχαίρια συνθέτουν το σκηνικό τρομοκρατίας».

Η αναβολή της δίκης

Η δίκη των τεσσάρων φοιτητών του ΤΕΙ Λάρισας, είχε οριστεί για την 1η Δεκεμβρίου, όμως αναβλήθηκε τελικά για την 1η Ιουνίου του 2011.

Οι τέσσερις φοιτητές, που κατηγορούνται για κακούργημα, παρουσιάστηκαν την Τετάρτη 1η Δεκεμβρίου στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας, όπου και αποφάσισε την αναβολή της δίκης για την προαναφερόμενη ημερομηνία. Μέχρι τη γνωστοποίηση της απόφασης για αναβολή της δίκης, έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας, αλληλέγγυοι, υπό την στενή επίβλεψη ισχυρών δυνάμεων των ΜΑΤ, φώναζαν συνθήματα συμπαράστασης στους τέσσερις και ζητούσαν την απελευθέρωσή τους. Με την ανακοίνωση της απόφασης ακολούθησε ειρηνική πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Λάρισας από την «Πρωτοβουλία αλληλεγγύης στους συλληφθέντες» με την παρουσία 1.500 περίπου ατόμων από όλη την Ελλάδα.

http://tvxs.gr

Το τρύπιο καλάθι του πρωθυπουργού

Το βίντεο μας το έστειλε η συντρόφισσα Ε. Ν. από το Ρέθυμνο της Κρήτης. Το κείμενο που το συνοδεύει γράφει:
Ο Πρωθυπουργός ξεκίνησε μια σειρά εκδηλώσεων από το Ρέθυμνο για τους αγρότες υποτίθεται με την επωνυμία " Το καλάθι του Αγρότη".
Οι εργαζόμενοι του επιφύλαξαν υποδοχή με ένα τρύπιο καλάθι. Γελοιοποιώντας την θεατρική παράσταση του που οι θεατές του δεν ήταν άλλοι εκτός από τους γραβατωμένους σφουγγοκωλάριους Προφανώς τον απότρεψαν να συνεχίσει την παράσταση του σε όλη την Ελλάδα.


Kαι μετά αναρωτιέσαι γιατί ψοφάς από το κρύο..
Επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η υπερθέρμανση του πλανήτη συνδέεται άμεσα με το δριμύ ψύχος που επικρατεί τους τελευταίους χειμώνες.

κείμενο: Κωνσταντίνα Γραμμενίδου - Παρασκευοπούλου

Σύμφωνα με την έρευνα η αύξηση της θερμοκρασίας στην Αρκτική έχει ως συνέπεια το λιώσιμο των πάγων, την άνοδο της στάθμης των θαλασσών και ταυτόχρονα την άνοδο της θερμοκρασίας της ατμοσφαιρας.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το γεγονός ότι ο ωκεανός γίνεται θερμότερος από την περιβάλλουσα ατμόσφαιρα δημιουργεί ένα σύστημα πιέσεων που ωθεί τους πολικούς ανέμους προς την Ευρώπη και την Αμερική προκαλώντας δριμύ ψύχος κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

http://news.youropia.gr

Σρι Λάνκα: Έξι χρόνια από το τσουνάμι
Φόρο τιμής απέτισε η Σρι Λάνκα στη μνήμη των 40.000 θυμάτων του τσουνάμι στη χώρα.

Συνολικά 226.000 άνθρωποι σε 13 χώρες έχασαν τη ζωή τους στις 26 Δεκεμβρίου του 2004 από τα φονικά κύματα ύστερα από ισχυρή σεισμική δόνηση 9,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ.

Σιγή δυο λεπτών τηρήθηκε στη Σρι Λάνκα στις 09:25 τοπική ώρα, την ώρα που το φονικό κύμα κατέστρεψε τα πάντα στο πέρασμά του στις ανατολικές ακτές της χώρας. Πάνω από ένα εκατομμύριο άνθρωποι έμειναν άστεγοι, ενώ καταστράφηκαν 100.000 σπίτια.

Η κυβέρνηση της Σρι Λάνκα έχει εγκαταστήσει σε ολόκληρη τη χώρα 50 κέντρα έγκαιρης προειδοποίησης για τσουνάμι.

Πηγή: naftemporiki.gr

Γρονθοκόπησαν τον καλό Σαμαρείτη.
Άγνωστος χθες το βράδυ στη Λάρισα, προφασιζόμενος ότι είχε χαλάσει το αυτοκίνητό του στην άκρη του δρόμου, προσπάθησε να ληστέψει έναν διερχόμενο οδηγό.

Ο οδηγός του αυτοκινήτου που σταμάτησε να βοηθήσει την κατάσταση, δεν περίμενε να βρεθεί σε κίνδυνο. Όταν πλησίασε τον άγνωστο δράστη για να τον βοηθήσει με το αυτοκίνητό του, άλλα δυο άτομα εμφανίστηκαν και άρχισαν να τον γρονθοκοπούν. Από τον άτυχο οδηγό οι δράστες απέσπασαν ένα κινητό και στη συνέχεια εξαφανίστηκαν.

Ο οδηγός νοσηλεύεται εκτός κινδύνου στο νοσοκομείο της Λάρισας.
http://news.youropia.gr

Sadahzinia - Η νύχτα που τρελάθηκαν οι γλάστρες (video clip)



VIDEO: Γυμνά Μοντέλα Αγιοβασιλίτσες !!!



Μοναχός με 2,5 εκ. ευρώ στην τράπεζα!


Φύλλο και φτερό κάνουν τραπεζικό λογαριασμό μοναχού με καταθέσεις ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ η επιτροπή για την αντιμετώπιση υποθέσεων νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές πράξεις (ξέπλυμα) και το Σώμα Δίωξης Οικονομικών Εγκλημάτων Κεντρικής Μακεδονίας.

Σε βάρος του μοναχού σχηματίστηκε δικογραφία η οποία παραδόθηκε πριν από λίγες μέρες στην εισαγγελία Βέροιας, καθώς εμφανίστηκαν αποστολές μεγάλων ποσών σε συγγενικά του πρόσωπα...



Ο μοναχός, που είναι πνευματικός γυναικείας αδελφότητας στην Ημαθία, υποστηρίζει πως τα χρήματα προέρχονται από πιστούς για την ανέγερση μοναστηριού στην περιοχή, ισχυρισμοί που επιβεβαιώνονται και από τη μητρόπολη Βέροιας.
Ο εντοπισμός του λογαριασμού σήμανε συναγερμό στην επιτροπή ξεπλύματος βρόμικου χρήματος, τα μέλη της οποίας πριν από αρκετούς μήνες διαπίστωσαν συναλλαγές χιλιάδων ευρώ με διαδοχικές αναλήψεις και καταθέσεις. Προηγουμένως, η τράπεζα ειδοποίησε την επιτροπή.

Αρχικά, η έρευνα ανατέθηκε στην αστυνομία, από την πλευρά της οποίας έγιναν ορισμένες διαπιστώσεις. Στη συνέχεια η επιτροπή έστειλε τον φάκελο στο ΣΔΟΕ για να διερευνηθούν οι κατηγορίες της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές πράξεις και της υπεξαίρεσης σε βάρος πιστών που έχουν καταθέσει χρήματα.

Ο 45χρονος μοναχός, όπως αναφέρεται στη δικογραφία που σχηματίστηκε από το ΣΔΟΕ και στάλθηκε στην εισαγγελία Βέροιας, ανήκει σε μοναστήρι του Αγίου Όρους αλλά λειτουργεί ως πνευματικός γυναικείας αδελφότητας στον νομό Ημαθίας. Ο πλούσιος τραπεζικός λογαριασμός που ήταν στο όνομά του εντοπίστηκε όταν τα μέλη της επιτροπής για την αντιμετώπιση της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές πράξεις διαπίστωσαν κινήσεις μεγάλων χρηματικών ποσών στον συγκεκριμένο κωδικό που μέχρι εκείνη την ώρα δεν είχε προκαλέσει καμία υποψία. Όταν είδαν τα στοιχεία του λογαριασμού, τα μέλη της επιτροπής έμειναν εμβρόντητα.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες της “ΜτΚ”, αυτό που κίνησε τις έντονες υποψίες τους -και ξεκίνησε άμεσα έρευνα- ήταν οι διαδοχικές μεταφορές χρημάτων σε συγγενικά πρόσωπα του μοναχού. Ειδικότερα, διαπιστώθηκαν μεταφορές χιλιάδων ευρώ από τον προσωπικό του λογαριασμό σε λογαριασμό που έχει ο αδερφός του σε νησί των Δωδεκανήσων, και επιστροφή μεγάλου τμήματος του ίδιου ποσού ύστερα από ένα χρονικό διάστημα. Ακόμη, παρατηρήθηκαν μεταφορές σε λογαριασμό της συζύγου του αδερφού του, αλλά και της αδερφής της τελευταίας, η οποία είναι επίσης καλόγρια. Οι “ράμπο” του υπουργείου Οικονομικών βρήκαν ότι οι καταθέσεις των τελευταίων χρόνων με τις οποίες ο λογαριασμός του μοναχού ξεπέρασε το ποσό των 2,5 εκατομμυρίων ευρώ προήλθαν κυρίως από πρόσωπα-πιστούς στην Κύπρο.

Ο μοναχός, όταν κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις και κατέθεσε ανωμοτί (χωρίς όρκο, ως ύποπτος) στους υπαλλήλους του ΣΔΟΕ Κεντρικής Μακεδονίας, υποστήριξε πως τα χρήματα συγκεντρώνονται εδώ και χρόνια από πιστούς, με μοναδικό σκοπό την ανέγερση μοναστηριού στην Ημαθία. Ωστόσο, δεν έπεισε με τις απαντήσεις που έδωσε όταν ρωτήθηκε για ποιους λόγους ο τραπεζικός λογαριασμός ήταν στο όνομά του (προσωπικός) και όχι σε επωνυμία αδελφότητας που θα αναλάμβανε την ανέγερση του μοναστηριού, ώστε να διασφαλιστεί το αδιάβλητο των συναλλαγών, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία.

Σχετικά με τις συναλλαγές που είχε με τους συγγενείς του, ισχυρίστηκε πως έστειλε χρήματα στον αδερφό του για να τον διευκολύνει σε κάποιες δουλειές που είχε, αλλά τα ποσά του επιστράφηκαν ακέραια, χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα με τα ποσά που είχαν συγκεντρωθεί από τους πιστούς. Η εισαγγελία εξετάζει το ενδεχόμενο να συνεχιστεί η έρευνα προκειμένου να διευκρινιστούν όλα τα στοιχεία της υπόθεσης και ειδικά οι μεταφορές των ποσών που έγιναν από τον προσωπικό λογαριασμό του μοναχού, αφού από τη δικογραφία φαίνεται ότι παρατηρούνται “κενά” στις συναλλαγές.

“Τίποτα επιλήψιμο”
Από την άλλη, πάντως, πηγές προσκείμενες στον μητροπολίτη Βέροιας Παντελεήμονα ανέφεραν στη “ΜτΚ” πως δεν υπάρχει οτιδήποτε επιλήψιμο με την υπόθεση του μοναχού, επιβεβαιώνοντας πως ο 45χρονος λειτουργεί ως πνευματικός σε μοναστήρι της περιοχής. “Τα χρήματα ήδη έχουν πάει εκεί που ήταν ο προορισμός τους, δηλαδή για την ανέγερση μοναστηριού”, είπαν χαρακτηριστικά, αποφεύγοντας όμως να υποδείξουν πού χτίζεται το μοναστήρι. Επισήμαναν ακόμη ότι ο θόρυβος προκλήθηκε λόγω του μεγέθους που είχε πάρει η υπόθεση Βατοπεδίου. “Έκαναν γκάφες, ο άνθρωπος είναι άγιος”, είπαν χαρακτηριστικά, αναφερόμενοι στον μοναχό.

Κώστας Καντούρης

Το πέος και η δύναμή του μέσα στον χρόνο

Το πέος

δεν είναι μόνο ένα ανατομικό τμήμα του σώματός μας. Είναι επίσης -και ίσως κυρίως- ένα πολιτισμικό προϊόν. Ο τρόπος με τον οποίο το θεωρούμε, το συμβολίζουμε, το ερμηνεύουμε, μεταβάλλεται ανάλογα με τον πολιτισμό και τη χρονική περίοδο.Την προχριστιανική περίοδο το πέος ήταν σύμβολο εξουσίας.Σύμφωνα με ...


....το μύθο της δημιουργίας του κόσμου των Σουμέριων, τα νερά του Τίγρη και του Ευφράτη ήταν το σπέρμα ενός θεϊκού πέους.Μια αιγυπτιακή τοιχογραφία αναφέρει ότι οι στρατηγοί του έκαναν δώρο στον φαραώ Μερνπτέχα 13.000 κομμένα πέη ύστερα από μια μάχη. Στο ρωμαϊκό στρατό ένα μεγάλο πέος μπορούσε να σου εξασφαλίσει προαγωγή γιατί θεωρούνταν σημάδι δύναμης.Στη αρχαία Ελλάδα οι άνδρες συνέκριναν με υπερηφάνεια αυτό το μέλος του σώματός τους στα γυμναστήρια.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ

Η θετική σχέση του ανθρώπου με το πέος άλλαξε με την έλευση του χριστιανισμού.Το πέος δαιμονοποιήθηκε και κάθε επαφή μαζί του θεωρήθηκε κολάσιμη. Η αγιότητα της Παρθένου Μαρίας πηγάζει ακριβώς από το γεγονός ότι δεν είχε έρθει ποτέ σε επαφή με αυτό το όργανο. Ο Αγιος Αυγουστίνος συνέδεσε την εκδίωξη του ανθρώπου από τον Παράδεισο με την «ανυπακοή» που έδειξε αυτός ο μυς. Στην αρχή ο Αδάμ, σύμφωνα με τον Αγιο Αυγουστίνο, μπορούσε να ελέγξει το πέος του «με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο κανείς ελέγχει τα πόδια του όταν περπατάει». Ομως όταν αυτός ο χόνδρος άρχισε να κάνει του κεφαλιού του η κατάσταση άλλαξε ριζικά - και τότε αρχίζει να θεωρείται «δαιμονισμένη βέργα». Το πέος στο χριστιανισμό αποτελεί τον αγωγό μέσω του οποίου διαχέεται το προπατορικό αμάρτημα. Στη χριστιανική μεταφυσική ένα μόνο πέος ξεφεύγει από το γενικό κανόνα της δαιμονοποίησης. Του Ιησού.

ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ 14ου - 16ου ΑΙΩΝΑ

Στη θρησκευτική τέχνη του 14ου και του 16ου αιώνα μόνο τα γεννητικά όργανα του Χριστού φαίνονται - των άλλων είναι καλυμμένα. Το γεγονός ότι ο Ιησούς ήταν αναμάρτητος παρ' όλο που είχε πέος, ήταν μια απτή απόδειξη ότι ο άνθρωπος μπορούσε να αντισταθεί στις σαρκικές επιθυμίες και να ζήσει μια ζωή αγνότητας.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Η εποχή της Αναγέννησης και της πρωτο-επιστημονικής ενασχόλησης με το πέος δεν βελτίωσε ουσιαστικά την κατάσταση. Το μέλος αυτό του σώματος συνεχίστηκε να αντιμετωπίζεται αρνητικά.
ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΧΘΡΟΣ Ο ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΣ

Ο μεγάλος εχθρός που έπρεπε να καταπολεμηθεί με κάθε τρόπο ήταν ο αυνανισμός. Η χριστιανική έννοια του σεξ ως «αμαρτίας» έδωσε τη θέση της στην έννοια του σεξ ως «αρρώστιας». Ο αυνανισμός έφερνε σίγουρα τύφλωση και πρόωρο θάνατο. Η θεραπεία περιλάμβανε μεταξύ άλλων γύψο, βδέλλες, ηλεκτροσόκ, ακόμα και ...οξύ.
Ηταν πραγματικά τεράστιο το χάσμα που χώριζε την εποχή του αγώνα εναντίον του αυνανισμού με την εποχή των αρχαίων Αιγυπτίων όπου βρίσκουμε το θεό Αμώνα Ρα να αναφωνεί: «Δημιούργησα μόνος μου όλο τον κόσμο: Η φούχτα μου έγινε η γυναίκα μου».


ΠΕΟΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

Η συμβολή του πέους ήταν σημαντική και σε πολλές μορφές ρατσισμού.
Οι λευκοί ρατσιστές είχαν μια παρανοϊκή εμμονή στο μέγεθος του πέους των μαύρων. «Το μέγεθος του πέους τους,θεωρούνταν πάντοτε απόδειξη του ότι ο νέγρος ήταν υπάνθρωπος, ένα ζώο». Γι' αυτό σε πολλές περιπτώσεις λιντσαρίσματος οι δράστες έκοβαν τα γεννητικά όργανα των θυμάτων και ορισμένες φορές τούς έβαζαν να τα φάνε. Οι πρώτοι Ευρωπαίοι εξερευνητές της Αφρικής συνήθιζαν να μετρούν τα γεννητικά όργανα των μαύρων και να εκφράζουν την απορία στα γράμματά τους πώς μπορούν οι μαύροι «να κουβαλάνε τόσο μεγάλα όργανα χωρίς να κουράζονται».

ΤΟ ΠΕΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΦΡΟΫΝΤ

Μετά έρχεται η περίοδος του πατέρα της ψυχανάλυσης Ζίγκμουντ Φρόιντ που,«έβαλε το πέος στο στόμα κάθε μορφωμένου ανθρώπου στη Δύση».

ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1970

Πιο πρόσφατα, τη δεκαετία του '70, τη σκυτάλη της κριτικής του πέους ανέλαβαν ορισμένες Αμερικανίδες κυρίως φεμινίστριες, προσπαθώντας να αποδείξουν το θετικό συσχετισμό μεταξύ τεστοστερόνης και επιθετικότητας και υποστηρίζοντας ότι κάθε φορέας πέους είναι ένας δυνητικός βιαστής. «Εκείνα τα χρόνια», παρατηρεί ο Φρίντμαν, «δεν ήταν εύκολο για κάποιον να έχει πέος».

ΣΗΜΕΡΑ

Και χρειάστηκε να φτάσουμε περίπου στα τέλη του 20ού αιώνα για να μπορέσει η επιστήμη να κατανοήσει τη μηχανική των στύσεων. «Σήμερα», «η βιομηχανία των στύσεων» έχει πλέον αλλάξει την αρχική φύση του πέους ως «απρόβλεπτου» όντος.Το 16ο αιώνα ο Λεονάρντο ντα Βίντσι είχε πει: «Πολλές φορές ο άνδρας θέλει να χρησιμοποιήσει το πέος αλλά αυτό δεν θέλει. Πολλές φορές αυτό θέλει αλλά ο άνδρας τού το απαγορεύει».
«Το πέος,έκανε πάντοτε του κεφαλιού του. Οχι πια». Η εποχή του Viagra εκπροσωπεί την ολοκληρωτική εργαλειοποίησή του.

Ντέιβιντ Φρίντμαν : «Α Mind of Its Own: Α Cultural History of the Penis»

Συλλογικές συμβάσεις γιοκ; Να τους αφήσουμε;

«Παράγκα» του ΣΕΒ, ο ΟΜΕΔ


«Πληρωμένους» διαιτητές, οι οποίοι θα σφυρίζουν πέναλτι υπέρ των εργοδοτών και θα βγάζουν οφ σάιντ όλες τις εργατικές διεκδικήσεις, διαμορφώνει η κυβέρνηση, η οποία θα θέσει σε «δημόσια διαβούλευση» τις επόμενες ημέρες το σχέδιο νόμου σχετικά με τη «Διαδικασία Επίλυσης Συλλογικών Διαφορών».

ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΛΑΦΡΟΣ

Τις βασικές κατευθύνσεις παρουσίασε την Πέμπτη στο Υπουργικό Συμβούλιο η υπουργός Εργασίας Λούκα Κατσέλη, ενώ αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκέμβρη. Πρόκειται για ακόμα μία νομοθετική πρωτοβουλία που αποτελεί υποχρέωση και δέσμευση του μνημονίου, στο οποίο –όλως τυχαίως– έχουν συμπεριληφθεί βασικές απαιτήσεις του ΣΕΒ.

Περί τίνος πρόκειται; Εάν ένα σωματείο και μια ένωση εργοδοτών δεν συμφωνούσαν σε συλλογική σύμβαση, οι εργαζόμενοι μπορούσαν να προσφύγουν στον Οργανισμό Μεσολάβησης και Διαιτησίας (ΟΜΕΔ). Ο μεσολαβητής διαμόρφωνε μία πρόταση. Εάν δεν ήταν ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι μπορούσαν, μόνο αυτοί, να προσφύγουν στη διαιτησία. Η απόφαση του διαιτητή ήταν υποχρεωτική και για τα δύο μέρη. Φυσικά δεν επρόκειτο για καμία ριζοσπαστική διαδικασία, μηχανισμός ενσωμάτωσης των αντιδράσεων ήταν, αλλά πολύ συχνά η διαιτησία έδινε κάτι πάνω από τη σύμβαση της ΓΣΕΕ ή σταδιακά κατοχύρωνε ορισμένα θεσμικά αιτήματα. Τώρα, στο πλαίσιο της άγριας επίθεσης και του συνολικού χτυπήματος στις συλλογικές συμβάσεις, κυβέρνηση, ΣΕΒ και τρόικα θέλουν να ξεμπερδεύουν και με τον ΟΜΕΔ.

Ποιες είναι οι βασικές αλλαγές που προωθεί η Λ. Κατσέλη; Καταρχήν, δικαίωμα προσφυγής στη διαιτησία αποκτούν και οι εργοδότες, στο πλαίσιο της «εξισορρόπησης του δικαιώματος εργοδοτών και εργαζομένων». Επίσης, «εμπλουτίζεται το έργο του μεσολαβητή, με ρητή αναφορά στην ανάγκη εξέτασης της οικονομικής κατάστασης και της εξέλιξης της ανταγωνιστικότητας της παραγωγικής δραστηριότητας, στην οποία αναφέρεται η συλλογική διαφορά». Δηλαδή, η «ανταγωνιστικότητα» και η «βιωσιμότητα» του κλάδου θα καθορίζει την απόφαση του ΟΜΕΔ. Εάν οι εργοδότες «δεν βγαίνουν» θα την πληρώνουν οι εργαζόμενοι.

Εξαιρετική σημασία έχει το γεγονός ότι το νομοσχέδιο δίνει στα δικαστήρια τη δυνατότητα να προσβάλουν τις διαιτητικές αποφάσεις ως προς το κύρος τους. Τα δικαστήρια που βγάζουν κάθε απεργία παράνομη και καταχρηστική, δεν θα διστάσουν μπροστά σε θετικές αποφάσεις του ΟΜΕΔ. Άσε, που από τη στιγμή που θα προσφύγουν οι εργοδότες στα δικαστήρια, η σύμβαση θα μένει στον αέρα και οι εργαζόμενοι δεν θα παίρνουν αυξήσεις, μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση!

Στο ποδόσφαιρο λένε ότι για να πάρεις το πρωτάθλημα, πρέπει να ελέγξεις τη διαιτησία. Το κεφάλαιο ξέρει τι κάνει. Οι εργαζόμενοι πρέπει να μπούνε μέσα. Το παιχνίδι είναι στημένο.

Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Τα 10 πιο τρομακτικά βίντεο! Αν αντέχετε δείτε τα!

Ψάχνοντας σε Youtube, DailyMotion, Google Video και τα υπόλοιπα του είδους, βρήκαμε τα 10 βίντεο που μας τρόμαξαν περισσότερο, και σας τα παρουσιάζουμε:

10. Φάντασμα γυναίκας στις σκάλες




9. Πνεύματα στην αυλή



8. Κοριτσάκι απο την Ιαπωνία μπροστά στον καθρέπτη



7. Το κρυφτό



6. Το φάντασμα που κλαίει



5. Το αυτοκίνητο φάντασμα



4. Το φάντασμα της εγκαταλειμμένης Εκκλησίας



3. Φάντασμα στην κουζίνα



2. Κάμερα παρακολούθησης



1. Έκπτωτοι άγγελοι


Δεν άφησαν ψίχουλο… στην κυριολεξία

«Πεινασμένοι» ληστές στα Τρίκαλα είπαν να κάνουν μία επιδρομή σε τυροπιτάδικο!

Χθες, τα ξημερώματα, άγνωστοι αφού έσπασαν τη τζαμαρία του καταστήματος άρπαξαν περίπου 200 ευρώ αλλά και… τυρόπιτες! Το αξιοσημείωτο είναι ότι η επιδρομή έγινε την ώρα που στο διπλανό μαγαζί υπήρχαν θαμώνες.

newsbomb

Δείγμα ανθρωπιάς από τον Ozzy
Πέρα από την ουσία της η ιστορία περιέχει και κορυφαία ατάκα.

Πρόσφατα έδωσε 100 δολάρια σε έναν άστεγο, όταν του εκμυστηρεύτηκε πως ήταν κι αυτός κάποτε μουσικός που έπεσε σε δυσκολίες. Μόλις άκουσε την ιστορία του ο θρυλικός frontman, του έδωσε το χαρτονόμισμα και ο άστεγος του ζήτησε ένα αυτόγραφο. Τότε ο Ozzy, πήρε πίσω το χαρτονόμισμα και υπέγραψε πάνω του, επιστρέφοντας το στον fan του λέγοντάς του “Tώρα ίσως να αξίζει και παραπάνω από 100 δολάρια”. Έγραψε...

Μην ξεχνάμε και πως φέτος, ο Ozzy είχε χαρίσει το χρυσό περιδέραιό του αξίας 4.500 ευρώ σε έναν άστεγο ενώ του είπε να προσεύχεται για ένα καλύετερο μέλλον.