ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Οι αλβανοί στον ελλαδικό χώρο τον 13ο – 15ο αιώνα.

arvanites
Είπαν στον Σωκράτη ότι κάποιος δεν είχε γίνει διόλου καλύτερος ταξιδεύοντας.«Το φαντάζομαι», είπε, «πήρε μαζί του τον εαυτό του».
Montaigne
Το ίδιο φαίνεται έπραξαν και αρκετοί έλληνες που μετανάστευσαν τις προηγούμενες δεκαετίες με το όνειρο «μιας καλύτερης ζωής». Ξεχνώντας εύκολα και γρήγορα έβγαλαν μαχαίρι στους «κωλαλβανούς» που τόλμησαν να πανηγυρίσουν. Τι και αν παντού όπου υπάρχουν ελληνικές παροικίες παρελαύνουν, πανηγυρίζουν και γιορτάζουν με τα εθνικά τους σύμβολα. Η μνήμη πολλές φορές είναι επιλεκτική… «εμείς διδάξαμε πολιτισμό όπου και αν πήγαμε», λένε με μια φωνή. Το επιβεβαιώνουν, άλλωστε, και τα στατιστικά στοιχεία εγκλημάτων της Ν. Υόρκης, όπου οι πολιτισμένοι έλληνες κατά τη δεκαετία του ’20 και του ’30 κατείχαν την πρώτη θέση στη διάπραξη εγκλημάτων!!.1

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Βαβυλώνα - Πυροβάτης (Live "Στον Αέρα" 2000)

Ξηρός προς Βαρδινογιάννη: Η 17 Νοέμβρη δεν έπαιρνε εντολές

Ξηρός προς Βαρδινογιάννη: Η 17 Νοέμβρη δεν έπαιρνε εντολές

Την Παρασκευή 2/8 στις φυλακές Κορυδαλλού, όπου κρατούμαι, με κάλεσαν απ’ τα μεγάφωνα για ακρόαση συνηγόρου. Πιστεύοντας ότι με ζητά κάποιος γνωστός μου, πήγα στην αίθουσα ακροάσεων.

Εκεί εμφανίστηκε κάποιος άγνωστος, μου δήλωσε πως ονομάζεται Προυσανίδης Γεώργιος και ότι εκπροσωπεί τον Βαρδή Βαρδινογιάννη, ο οποίος ζητά να μάθει «ποιος έδωσε την εντολή»!

Εγώ του απάντησα ότι η 17Ν ήταν μια επαναστατική οργάνωση και σαν τέτοια δεν έπαιρνε εντολές από κανέναν. Αμέσως μετά έθεσα τέρμα στη συνάντηση, η οποία σημειωτέον δεν κράτησε πάνω από 30 δεύτερα.

Δεν θα σταθώ σε κοινοτοπίες τύπου «περιφρόνηση των θεσμών» κλπ, διότι στο καθεστώς που ζούμε οι «θεσμοί» και οι «νόμοι» υπάρχουν για την εξυπηρέτηση και μόνο των συμφερόντων της άρχουσας τάξης, κομμένοι και ραμμένοι πάντοτε στα μέτρα των αφεντικών.

Οπότε δεν προξενεί καμιά εντύπωση η γκανγκστερικού τύπου ενέργεια του εν λόγω κυρίου.

Η σκοπιμότητα βέβαια της άνω κίνησης τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι προφανής. Αποτελεί μια βεβιασμένη (και άγαρμπη) προσπάθεια να επιβεβαιωθεί ότι ο εν λόγω κύριος - και η παρέα του – παραμένουν τα αφεντικά του τόπου.

Ο μεγαλοαπατεώνας Βαρδινογιάννης είναι ένας από τους κύριους υπεύθυνους της σημερινής τραγωδίας που βιώνει ο ελληνικός λαός. Όντας εξέχον μέλος της ΛΜΑΤ - Ληστρικής Μεγαλοαστικής Τάξης – η οποία προκειμένου να διασώσει την κερδοφορία της και με πρόσχημα την «κρίση χρέους» (που οι ίδιοι δημιούργησαν), κατέστρεψε την κοινωνία, διέλυσε την οικονομία, κατεδάφισε κάθε είδους δικαιώματα, εργασιακά – κοινωνικές παροχές – υγεία – παιδεία και τέλος, παρέδωσε τη χώρα στους δανειστές.

Επιπλέον, ως ιδιοκτήτης μέσων Μ.Ε, είναι διπλά υπεύθυνος για την κατεδάφιση, διάλυση και παράδοση της χώρας, αφού με τους δωσίλογους προπαγανδιστές του στα κανάλια του/τους έπαιξαν τον ρόλο της Βέρμαχτ στην επέλαση του Δ’ Ράιχ.

Κανένας δεν μας έβαλε, μεγαλοαπατεώνα Βαρδινογιάννη, ούτε μπήκε ο διάολος μέσα μας, όπως αφελώς αναρωτιόταν μια δικαστίνα στη δίκη μας.

Οι άθλιες και καταστροφικές επιλογές που έκανε η συμμορία σου της ΛΜΑΤ, μαζί με τα τσιράκια σας της πολιτικής διαχείρισης και τους τσανακογλείφτες των καναλιών σας, αυτές είναι που μας οπλίζουν με αποφασιστικότητα για αγώνα, για αντίσταση, αυτές μας δίνουν την εντολή, και σε μας και στους νεότερους, που ξεφυτρώνουν συνέχεια σαν μανιτάρια και συνεχίζουν έμπρακτα την αμφισβήτηση.

Είναι κοντά η ώρα που ο εν λόγω και η συμμορία του θα πληρώσει το τίμημα που πληρώνει κάθε εθελόδουλος, αφού είναι προφανές ότι αυτοί στους οποίους παρέδωσε τα κλειδιά της χώρας θα τα κρατήσουν αποκλειστικά για τον εαυτό τους.

Επιπλέον διαισθάνονται – Β.Β και η ευγενής παρέα του – την αναπόφευκτη έκρηξη της λαϊκής οργής, όπου όλοι αυτοί οι υπεύθυνοι της κατάρρευσης θα κληθούν να λογοδοτήσουν για τα πεπραγμένα τους.

Τέλος από την πλευρά μου, το μόνο που έχω να δηλώσω είναι ότι αποτελεί τίτλο τιμής για μένα η κόντρα μου με αυτούς που ευθύνονται για τη διάλυση της χώρας και τον εξανδραποδισμό του λαού.

6-8-2013
Φυλακές Κορυδαλλού
Χριστόδουλος Ξηρός














Την Παρασκευή 2/8 στις φυλακές Κορυδαλλού, όπου κρατούμαι, με κάλεσαν απ’ τα μεγάφωνα για ακρόαση συνηγόρου. Πιστεύοντας ότι με ζητά κάποιος γνωστός μου, πήγα στην αίθουσα ακροάσεων.

Εκεί εμφανίστηκε κάποιος άγνωστος, μου δήλωσε πως ονομάζεται Προυσανίδης Γεώργιος και ότι εκπροσωπεί τον Βαρδή Βαρδινογιάννη, ο οποίος ζητά να μάθει «ποιος έδωσε την εντολή»!

Εγώ του απάντησα ότι η 17Ν ήταν μια επαναστατική οργάνωση και σαν τέτοια δεν έπαιρνε εντολές από κανέναν. Αμέσως μετά έθεσα τέρμα στη συνάντηση, η οποία σημειωτέον δεν κράτησε πάνω από 30 δεύτερα.

Δεν θα σταθώ σε κοινοτοπίες τύπου «περιφρόνηση των θεσμών» κλπ, διότι στο καθεστώς που ζούμε οι «θεσμοί» και οι «νόμοι» υπάρχουν για την εξυπηρέτηση και μόνο των συμφερόντων της άρχουσας τάξης, κομμένοι και ραμμένοι πάντοτε στα μέτρα των αφεντικών.

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Κι αυτός όπως ο Μπρέιβικ ήταν φιλοναζιστής...Τσετσένος βομβιστής της Βοστόνης: «ο Χίτλερ είχε ένα δίκιο»

8C70539AE524BEAB277F8CCD48F309EAΟ Ταμερλάν Τσαρνάεφ διάβαζε υλικό για μαζικές δολοφονίες και ακροδεξιά εξτρεμιστικά έγγραφα
Τσετσένος βομβιστής της Βοστόνης: «ο Χίτλερ είχε ένα δίκιο»
Ο 26χρονος Ταμερλάν Τσαρνάεφ έπεσε νεκρός από σφαίρες πρακτόρων του FBI στις 19 Απριλίου σε μια αιματηρή συμπλοκή στο Γουότερταουν της Βοστόνης
emailεκτύπωση
Βυθισμένος σε αναγνώσματα που ενστερνίζονται και προωθούν τη «λευκή υπεροχή», τον ρατσισμό, το ναζισμό και θεωρίες κυβερνητικής συνωμοσίας ήταν ο Ταμερλάν Τσαρνάεφ, ο 26χρονος νεκρός Τσετσένος τρομοκράτης που οργάνωσε τις αιματηρές βομβιστικές επιθέσεις στο Μαραθώνιο της Βοστόνης τον περασμένο Απρίλιο.
Διαβάζοντας χυδαία προπαγανδιστικό έντυπο υλικό σχετικά με την δήθεν «υπεροχή της λευκής φυλής» ο ίδιος είχε σχολιάσει γραπτώς στο περιθώριο : «ο Χίτλερ είχε ένα δίκιο».

Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Όχι, δεν είναι ναζί, απλώς του άρεσε η γραμματοσειρά

Το τατουάζ με τη σβάστικα στο μπράτσο του τραμπούκου Κασιδιάρη μας θυμίζει ότι έχουμε να κάνουμε με ναζιστικό υπόκοσμο
Η φωτογραφία από τη lifestyle εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», που έστω και με το γνωστό κίτρινο ύφος αποκάλυψε το τατουάζ του χρυσαβγίτη βουλευτή. Υποθέτουμε ότι με το περίφημο χρυσαβγίτικο θάρρος, ο Κασιδιάρης θα το αποδώσει σε «παδικό λάθος»...




Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Η φωτιά δεν σβήνει με φάλαγγες- Καλοκαιρινά νεοναζιστικά σόου

Της Άντας Ψαρρά

Πολύ καλά έκανε η πυροσβεστική και εμπόδισε το σόου του Κασιδιάρη και των ομοίων του που με πρόσχημα την «βοήθεια» στην κατάσβεση της πυρκαγιάς έβαλαν όλα τα σήματα και τα ναζιστικά τους αξεσουάρ για να μας πείσουν ότι μόνο με στρατιωτικούς σχηματισμούς και φάλαγγες μπορούμε να οργανώνουμε τη «δράση» μας. Με τα αξεσουάρ πηγαίνουν στα νοσοκομεία για αίμα μόνο σε Έλληνες, με τα αξεσουάρ παραταγμένοι μοιράζουν τα τρόφιμα μόνο για Έλληνες με καλυμμένα τα σύμβολα κακοποιούν μετανάστες και με τον ίδιο τρόπο πήγαν χθες σύσσωμοι να μπερδευτούν στα πόδια της πυροσβεστικής. Ηταν τόσο μεγάλος ο πόνος τους για να σβήσουν τη φωτιά που αντί γι αυτό πλακώθηκαν με τους επκεφαλείς αν θα περάσουν ή όχι μπροστά από το αστυνομικό μπλόκο. Πόση υποκρισία και γελοιότητα σκόρπησε πάλι ο ελληνοχιτλερικός σχηματισμός των απογόνων του Παπαδόπουλου που ως γνωστό έχτισε πρώτος βίλα μέσα στο δρυμό της Πάρνηθας και αποτέλεσε την αφορμή για όλη την μετέπειτα καταστροφή του δάσους.  Την ώρα της καταστροφής οι πατριώτες δεν κάνουν παρελάσεις, παίρνουν ο καθένας ένα κουβά και σβήνουν τις φλόγες και δεν τσακώνονται σε στυλ «βαστάτε με ρε μη σβήσω καμιά φωτιά».

Μια ματιά μόνο στο κοντινό παρελθόν το βράδυ που κάηκε η Πάρνηθα ίσως πείσει και τους πλέον κακόπιστους για το τι κρύβουν οι στρατιωτικές φάλαγγες με το «φιλάνθρωπο» προσωπείο και κυρίως τί σημαίνει στ’ αλήθεια αλληλεγγύη και οδύνη για την καταστροφή της φύσης και τί σημαίνει άλλο ένα εθνικιστικό σόου.

Ο πόλεμος των τραγουδιών- Όταν η Σωτηρία Μπέλλου, μια νύχτα του Δεκέμβρη του ’48, κατέβαινε από το πάλκο του Τζίμη του χοντρού στην Αχαρνών ξυλοκοπημένη από μια παρέα χιτών...

 γιατί αρνήθηκε να τραγουδήσει το τραγούδι που της ζήτησαν «Του αητού ο γιος», ήταν ωραία κι αντάξια του ρεπερτορίου της γιατί έκανε κάτι που ξεπερνούσε το θάρρος του μέσου λαϊκού ανθρώπου, κάτι ηθικά ανώτερο. Με την πράξη της αυτή, ξανακέρδιζε τα τραγούδια της. Και τα τραγούδια της ψήλωναν μαζί της.
Ήταν αυτός ο πολιτισμός των μαχητών του Δημοκρατικού Στρατού, της Ελλάδας της αντίστασης, που ηττήθηκε και στο πεδίο της μάχης και στην καθημερινότητα από την άλλη Ελλάδα – της δουλοπρέπειας. Το έχει αποτυπώσει με μοναδικό κινηματογραφικό τρόπο ο Θόδωρος Αγγελόπουλος στον Θίασο, στην περίφημη σκηνή της μάχης των τραγουδιών.

Είσαι διαθέσιμος; Λέγε, ρε, είσαι;

Από το pnevmantilogias, το βρήκα στο αριστερό blog 

Είσαι από ΑΣΕΠ ή είσαι από ΕΣΠΑ; Είσαι από επετηρίδα ή από μοριοδότηση; Έχεις μεταπτυχιακό; Διδακτορικό; Για μέτρα τα προσόντα σου. Φίλησες κατουρημένες ποδιές; Έγλειψες για τη μετάθεση; Ψήφισες για αιρετούς τα κομματόσκυλα;

Έκανες μόκο όταν αδικούσαν τον συνάδελφο; Δούλεψες κάθε μέρα απεργίας – δε γίνεται τίποτα ρε παιδιά με πυροτεχνήματα απεργίες; Πήρες ακριβό αμάξι; Έπαιξες χρηματιστήριο; Την κοπάναγες από τη δουλειά στη ζούλα; Είπες «μπράβο» στον φασίστα για το χαστούκι, αφού «της άξιζε»; Αγόρασες Πρώτο Θέμα και ψώνισες με τα κουπόνια; 

Έκανες υπομονή όταν σου κόβαν τον μισθό ή όταν σε ρίχναν στη δουλειά (θα αναγνωριστεί βρε αδελφέ η αξία σου μια μέρα); Φοβήθηκες μη βγεις από το ευρώ; Γέμισες μία σακούλα τρόφιμα για το «όλοι μαζί μπορούμε»; Είπες «ρε παιδιά δεν γίνονται αυτά» κι όταν έγιναν κοίταξες αλλού; Νομίζεις ότι θα γλιτώσεις; Είσαι αυτός που προσευχόταν κάθε βράδυ κι έλεγε «έχει ο θεός» και σ’ αυτή αλλά και στην άλλη ζωή;

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Αγρότης να γίνεις γιε μου. Του Πιτσιρίκου

Αγρότης να γίνεις γιε μου. Του Πιτσιρίκου

Αλλαγές στην αγορά ακινήτων έχει προκαλέσει η οικονομική κρίση, αφού οι γονείς προτιμούν να αγοράζουν για τα παιδιά τους χωράφια με ελιές -αντί για μεζονέτες- επειδή έχουν αντιληφθεί πως θα πέσει μεγάλη πείνα. Βέβαια, όπου να ‘ναι θα έρθει και το χαράτσι για τις ελιές και θα τα κάψουν τα παιδιά τους.



Όπως δήλωσε ο διευθυντής της «Chorafi Real Estate», Αγησίλαος Δακομουχρίτσας, πολλοί γονείς πιστεύουν πως είναι καλύτερο να αφήσουν στα παιδιά τους αγροτική γη, γιατί κατάλαβαν τη μαλακία που έκαναν να τα στέλνουν να παίρνουν όλα από δέκα πτυχία, με αποτέλεσμα να έχει γεμίσει ο τόπος από άνεργους και άχρηστους πτυχιούχους που δεν ξέρουν να δέσουν ούτε τα κορδόνια τους.

Οι γονείς αγοράζουν για τα παιδιά τους χωράφια με υφιστάμενες καλλιέργειες, γιατί ξέρουν πως είναι εντελώς ανίκανα και δεν μπορούν ούτε μια ελιά να φυτέψουν.

Χρονικό εγκλημάτων και τραυματισμών πολιτών από την αστυνομία

9Στα δεκαπέντε σου χρόνια
Δε είσαι
ούτε αναρχικός
ούτε κομμουνιστής
Είσαι κάτι πολύ περισσότερο.
Ερωτευμένος με την Ζωή.
Ερωτευμένος με την εξέγερση.
Ερωτευμένος με την επανάσταση.
Ερωτευμένος με ένα τραγούδι και δυό μαύρα μάτια.
Μιχάλης Καλτεζάς. 1970-1985
30/4/1976: Ο Σιδερής Ισιδωρόπουλος, 16 ετών, μαθητής και μέλος της αριστερής οργάνωσης «Κ.Ο. Μαχητής», κόλλαγε αφίσες στην πλατεία Κοτζιά για τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς, όταν κατέφθασαν τα αστυνομικά όργανα για συλλήψεις. Στην προσπάθειά του να ξεφύγει, παρασύρθηκε από διερχόμενο αυτοκίνητο στην Πειραιώς. Η κηδεία του μετατράπηκε σε μαχητική διαδήλωση με κεντρικό σύνθημα «Κάτω η Νέα Τρομοκρατία».
25/5/1976: Ο τότε υπουργός Απασχόλησης της κυβέρνησης Καραμανλή, ο Κωνσταντίνος Λάσκαρης, με τον περίφημο «αντισυνδικαλιστικό νόμο 330», γίνεται το «κόκκινο πανί» για τους εργαζομένους, οι οποίοι προχωρούν σε κινητοποιήσεις. Στις 25 Μαΐου, κατά τη διάρκεια πανεργατικού συλλαλητηρίου, οι συγκρούσεις πολλαπλασιάστηκαν. Μια «αύρα» (θωρακισμένο αυτοκίνητο καταστολής διαδηλώσεων) της Αστυνομίας, ενώ καταδίωκε διαδηλωτές, σκότωσε μια μικροπωλήτρια, την 67χρονη Αναστασία Τσιβίκα.

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Μιχάλης Κατσαρός - Αντισταθείτε



Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΜΟΥ 

Αντισταθείτε
σ' αυτόν που χτίζει ένα μικρό σπιτάκι
και λέει: καλά είμαι εδώ.

Αντισταθείτε σ' αυτόν που γύρισε πάλι στο σπίτι
και λέει: Δόξα σοι ο Θεός .

Αντισταθείτε
στον περσικό τάπητα των πoλυκατοικιών
στον κοντό άνθρωπο του γραφείου
στην εταιρεία εισαγωγαί- εξαγωγαί
στην κρατική εκπαίδευση
στο φόρο
σε μένα ακόμα που σας ιστορώ.

Αντισταθείτε
σ' αυτόν που χαιρετάει απ' την εξέδρα ώρες
ατέλειωτες τις παρελάσεις
σ' αυτή την άγονη κυρία που μοιράζει
έντυπα αγίων λίβανον και σμύρναν
σε μένα ακόμα που σας ιστορώ.

Αντισταθείτε πάλι σ' όλους αυτούς που λέγονται μεγάλοι
στον πρόεδρο του Εφετείου αντισταθείτε
στις μουσικές τα τούμπανα και τις παράτες
σ' όλα τ' ανώτερα συνέδρια που φλυαρούνε
πίνουν καφέδες σύνεδροι συμβουλατόροι
σ' όλους που γράφουν λόγους για την εποχή
δίπλα στη χειμωνιάτικη θερμάστρα
στις κολακείες τις ευχές τις τόσες υποκλίσεις
από γραφιάδες και δειλούς για το σοφό
αρχηγό τους.

Αντισταθείτε στις υπηρεσίες των αλλοδαπών και διαβατηρίων
στις φοβερές σημαίες των κρατών και τη διπλωματία
στα εργοστάσια πολεμικών υλών
σ' αυτούς που λένε λυρισμό τα ωραία λόγια
στα θούρια
στα γλυκερά τραγούδια με τους θρήνους
στους θεατές
στον άνεμο
σ' όλους τους αδιάφορους και τους σοφούς
στους άλλους που κάνουνε το φίλο σας
ως και σε μένα, σε μένα ακόμα που σας ιστορώ
αντισταθείτε.

Τότε μπορεί βέβαιοι να περάσουμε προς την
Ελευθερία.


tro-mpa-xtiko

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Η Ελλάδα, όπως την «αγάπησαν» οι ναζί κατακτητές

Ο μισελληνισμός των «Ελληναράδων»
Πίσω από τη φανατική προσκόλληση σε φράσεις αρχαίων συγγραφέων και τη χρήση γραμματικών τύπων της καθαρεύουσας, οι θιασώτες της ρατσιστικής βίας κρύβουν τη βαθιά τους απέχθεια σε κάθε τι πραγματικά ελληνικό
απο τον Ιό
970406_384211615016247_1128675975_nΜετά από αρκετούς μήνες στην πρώτη γραμμή της δημοσιότητας, η Χρυσή Αυγή κατορθώνει να διατηρεί ή να διευρύνει τις δημοσκοπικές της επιδόσεις, χωρίς να κάνει ούτε βήμα πίσω στα φανατικά ναζιστικά της πιστεύω. Επιμένει βέβαια στην ευφημιστική μετωνυμία «εθνικισμός» για να εκφράσει τον εθνικοσοσιαλιστικό πυρήνα της πολιτικής της σκέψης, αλλά δεν παύει να στέλνει διαρκώς κωδικοποιημένα μηνύματα προς τους «μυημένους», προκειμένου να τους καθησυχάσει ότι δεν έχει αλλάξει απόψεις.
Αναγνωρίζοντας ότι δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς οι ναζιστικές απόψεις, η Χρυσή Αυγή καναλιζάρει τη δημόσια προπαγάνδα της σε αυτό που η ίδια θεωρεί ευνοϊκότερο πεδίο: την «ελληνολατρία». Υποτίθεται ότι όσα η ίδια πρεσβεύει για τη σημερινή ελληνική κοινωνία δεν είναι τίποτα άλλο παρά συνεπής εφαρμογή των απόψεων που μας κληροδότησε η κλασική ελληνική αρχαιότητα. Μάλιστα, η οργάνωση επιδίδεται σε μια συστηματική αλίευση αρχαίων «ρητών» ή «αποφθεγμάτων», προκειμένου να στηρίξει τον ρα

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Food Inc (Ελληνική Υπότιτλοι) Η Βιομηχανία Τροφίμων: Ένα ισχυρό ντοκιμαντέρ που μας δείχνει τη σκοτεινή πλευρά της παραγωγής τροφίμων.



Τα πράγματα δεν θα αλλάξουν έως ότου οι άνθρωποι θέλουν την αλλαγή!

Η ταινία εξετάζει την εταιρική γεωργία στις Ηνωμένες Πολιτείες, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι η αγροτική βιομηχανία παράγει τρόφιμα που είναι ανθυγιεινά, με έναν τρόπο που είναι επιβλαβείς για το περιβάλλον και κακοποιή τόσο τα ζώα όσων και τους εργαζόμενους.

Σκηνοθεσία του βραβευμένου με Emmy σκηνοθέτη Robert Kenner.

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

«Τσακίστε τους φασίστες σε κάθε γειτονιά». Ναι, αλλά πώς;

image.ashxΣτο ελληνικό αντιφασιστικό κίνημα, υπάρχουν δυο βασικά πεδία αντιπαράθεσης . Το πρώτο είναι : ο φασισμός σταματιέται θεσμικά, επικοινωνιακά, εκπαιδευτικά,  και γενικώς από τα πάνω, με ένα «δημοκρατικό τόξο» ή με την μαχητική κινηματική δράση των από κάτω; Πρόκειται για το θέμα που κυρίως απασχολεί την πλειοψηφία  των αριστερών, δημοκρατών και αντιφασιστών της κοινωνίας. Μέσα στο στρατόπεδο των υποστηρικτών της μαχητικής από τα κάτω δράσης, υπάρχει κι ένα δεύτερο πεδίο αντιπαράθεσης: μαζικό κίνημα, που χωρίς να «καταδικάζει τη βία» γενικώς, δίνει έμφαση στη μαζική κινητοποίηση και στην  εμπλοκή κοινωνικών και πολιτικών φορέων ή αποφασισμένες μειοψηφίες «πεισμένων» που με θαρραλέες συγκρούσεις θα «ανοίγουμε τα κεφάλια των ναζί όπου τους βρούμε»; Αυτό το ερώτημα απασχολεί πιο μειοψηφικά κομμάτια της κοινωνίας, αλλά τα πιο κινηματικά και μαχητικά, και ως εκ τούτου η απάντησή του είναι το ίδιο σημαντική, αφού προσανατολίζει το αντιφασιστικό κίνημα στη μία ή στην άλλη κατεύθυνση. Στη δεύτερη απάντηση προσανατολίζονται τμήματα του antifa και αντιεξουσιαστικού κινήματος.

Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

NIKOΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ- Κάποτε θα με διαβάσεις



Κάποτε θα με διαβάσεις ίσως, θα ακούσεις τα τραγούδια μου, θα με κατανοήσεις. Αλλά δε θα 'μαι εγώ πια. Θα 'ναι αυτή η μάσκα που φορούν στους πεθαμένους. Όσους τους χρησιμοποιούν μετά το θάνατό τους, όταν οι ίδιοι δεν υπάρχουν.
Όσο υπήρχα με φοβόσουν. Όσο υπήρχα δε με άντεχες.
Δεν είχες καν τη δύναμη να μείνεις ένα δευτερόλεπτο κοντά, άμα σου το ζητούσα. Θα προτιμούσα να μη με διάβαζες ποτέ.
Είναι καλύτερο ν' αγοράσεις ή να κλέψεις ένα μπλουζάκι με την φάτσα μου επάνω τυπωμένη. Κι ας σου φαίνεται γελοίο. Κι ας μου φαίνεται γελοίο.

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Ανακοίνωση για απόφαση δασαρχείου Βόλου για την Παρίσαινα


Χαιρετίζουμε την απόφαση του δασάρχη να κηρύξει αναδασωτέα, τρία τμήματα από την έκταση ιδιοκτησίας όμορης με τον αιγιαλό, όπου κόπηκαν αρκετά δένδρα τον περασμένο χειμώνα....

Η άμεση επέμβαση του δασαρχείου είναι θετική αλλά δημιουργεί αρκετά ερωτηματικά τουλάχιστον, για να μην πούμε τίποτα άλλο. Δεν έδειξε καμία, μα καμία ευαισθησία πριν χρόνια, όταν αποψιλώθηκε το δασάκι στην πηγή της παραλίας και έπειτα από καταγγελία πολιτών με συγκέντρωση υπογραφών περιορίστηκε να κάνει «μήνυση κατ’ αγνώστων» - Ψ’χή βαθειά και τράϊα σκ’νιά κ. Ντίτορα! Στο δασάκι αυτό συνεχίζεται η κοπή δένδρων έμπροσθεν της καντίνας (του τέως δημάρχου Ζαγοράς) αλλά κόβονται επίσης δένδρα και κατά μήκος του καλωδίου ηλεκτροδότησης της καντίνας λόγω επαφής με τα κλαδιά.

 Δηλαδή υπάρχουν δύο επιλογές για τα δένδρα εκεί: ή κόβονται ή καίγονται. 

Το Μάιο 2011 έγινε επώνυμη καταγγελία στο δασαρχείο και την κτηματική για μια ακόμα κοπή δένδρων στη ζώνη παραλίας έμπροσθεν των ενοικιαζόμενων δωματίων «το μπαλκόνι», αλλά ούτε και εκεί υπήρξε ευαισθησία. Μεροληπτικές ευαισθησίες κ. Ντίτορα; 

Πως μας παρακολουθεί η Google

GoogleEmbedded1Μια λίστα με τους τρόπους που γνωρίζουμε ότι χρησιμοποιεί η Google για να μας παρακολουθεί. Κάποιοι θα στοιχημάτιζαν ότι  είναι πολύ μεγαλύτερη η λίστα με τις μεθόδους παρακολούθησης που δεν γνωρίζουμε.

Η μηχανή αναζήτησης. Κάθε αναζήτηση που κάνουμε χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης της Google – για πληροφορίες σχετικά με φάρμακα, την υγεία μας, για ενημέρωση σχετικά με το πρόγραμμα συσσιτίων, για το πώς να χειριστούμε τα ξεσπάσματα των παιδιών, για τις θεραπείες καταπολέμησης της δυσοσμίας του στόματος ή για τα τελευταία βοηθήματα σεξ – επιτρέπει στην εταιρεία να καταγράφει τα ενδιαφέροντά μας, και με την πάροδο του χρόνου να δημιουργεί ένα λεπτομερή φάκελο που αποτυπώνει σχεδόν κάθε πλευρά του χαρακτήρα μας, τις διατροφικές προτιμήσεις μας, τις θρησκευτικές πεποιθήσεις μας, τα ιατρικά προβλήματα μας, τις σεξουαλικές προτιμήσεις μας, τα προβλήματα με την ανατροφή των παιδιών, τις πολιτικές μας απόψεις και ούτω καθεξής.

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Vivir la utopia (Ζωντας την ουτοπια) Μεταγλωττισμένο Oλοκληρο




Σαν σήμερα, την 17η Ιουλίου 1936 θεωρείτε ότι άρχισε ο ισπανικός εμφύλιος πόλεμος. Το ντοκιμαντέρ "Ζώντας την ουτοπία" δείχνει την ιστορία της ισπανικής επανάστασης όπως τη διηγούνται 30 πρωταγωνιστές και πρωταγωνίστριές της. Το ντοκιμαντέρ ξεκινά από τη διαμόρφωση του εργατικού κινήματος και των ιδεών του ελευθεριακού κομμουνισμού και την παράλληλη άνοδο
της δεξιάς και του φασισμού. Στις 16 Ιουλίου του 1936 οι αναρχικοί νικούν τους φασίστες, έρχονται όμως σε ρήξη και με το ίδιο το κράτος και την εξουσία την οποία και δεν αποδέχονται.

Σχηματίζεται η Επιτροπή Αντιφασιστικών πολιτοφυλακών και εγκαθιδρύεται ο ελευθεριακός κομμουνισμός. Κολεκτιβοποίηση αγροτικής και
βιομηχανικής παραγωγής, κατάργηση του χρήματος σε πολλές περιοχές. Εξίσωση δικαιωμάτων αντρών και γυναικών, νομιμοποίηση της έκτρωσης στην Καταλονία. Η κατάσταση με το στρατό του Φράνκο δυσκολεύει. Οι κομμουνιστές αποκτούν δύναμη,
ενώ επανεμφανίζονται τα κοινοβουλευτικά κόμματα. Η πρώτη αναρχική επανάσταση χτυπιέται από παντού. Ο Φράνκο είναι ο τελικός νικητής. Όσοι δεν θέλουν να φύγουν καταλήγουν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπως αυτό στην Albaterra.

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Όχι mega mou, το "ραντεβού στα γουναράδικα" δηλώνει την απόφαση για αυτοθυσία

Ο έγκριτος σχολιαστής του δελτίου ειδήσεων του Mega, Γιάννης Πρετεντέρης έδωσε την δική του εξήγηση στην λαϊκή έκφραση που έμεινε στην ιστορία σαν φράση του Άρη Βελουχιώτη: "Ραντεβού στα γουναράδικα".
Ο Γιάννης Πρετεντέρης, λοιπόν μετέφρασε την συγκεκριμένη φράση ως μια απειλή προς τους εχθρούς των «αιμοσταγών απογόνων του καπετάνιου του ΕΛΑΣ». «Θα σας γδάρουμε» ήταν η μετάφραση του κυρίου Πρετεντέρη που προφανώς λόγω έλλειψης επαρχιώτικων γονιδίων στο DNA του αγνοεί ή θέλει να αγνοεί το νόημα της φράσης που κυκλοφορούσε στα στόματα των χωρικών του περασμένου αιώνα.

Όχι mega mou

Όπως έγραψε και η Άννα Χατζησοφιά στο προφίλ της στο facebook: "Όχι mega mou το "Ραντεβού στα γουναράδικα" είναι αντίστοιχο του Ψυχή Βαθειά και δεν αναφέρεται στον εχθρό αλλά στον εαυτό σου. Δηλώνει την απόφαση για αγώνα και αυτοθυσία."

Τι σημαίνει  "ραντεβού στα γουναράδικα";