του Γιώργου Κόκουβα
Πηγαίνεις στο supermarket γιατί σου τελείωσε το γάλα, και βγαίνεις από αυτό με πέντε σακούλες και άδειο πορτοφόλι. Δεν σας συνέβη ποτέ; Τότε έχετε ανοσία στο marketing και στο merchandising, με τους νόμους των οποίων δουλεύει η αγορά. Η οργάνωση των προϊόντων και η διαρρύθμιση του χώρου ενός supermarket είναι ολόκληρη επιστήμη, ενώ διεθνείς αναλυτές έχουν εφεύρει έναν επιτυχημένο όρο για να περιγράψουν τον τρόπο που οι διάδρομοί του μας προ(σ)καλούν να αγοράσουμε: Trolleyology.
Μπαίνετε στο supermarket με το καροτσάκι σας και η περιήγηση στον ναό της καθημερινής αγοράς ξεκινά. Από ποιους «νόμους» διέπεται; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί εξακριβωμένοι από τους ειδικούς κανόνες βάσει των οποίων στήνονται τα περισσότερα καταστήματα. Σημειώστε πόσες ομοιότητες θα βρείτε με το supermarket της δικής σας γειτονιάς.
*Η είσοδος