ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Αντεπίθεση!


Του Γ. Γ.

Συζητώντας με συντρόφους για την χθεσινή διαδήλωση κοινή ήταν η αίσθηση ότι ήταν απ’ τις μαζικότερες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια. Άλλες δυο κοινές διαπιστώσεις είναι ότι τα ένστολα τομάρια που αποτελούν τις δυνάμεις καταστολής είναι εντελώς αφιονισμένα και ότι αρχίζουν να διαμορφώνονται συνειδήσεις σε κόσμο που μέχρι τώρα δεν είχε καμιά σχέση με εξεγερσιακό πνεύμα.

ΓΑΜΗΜΕΝΟΣ ΜΠΑΤΣΟΣ ΚΛΟΤΣΑΕΙ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ

Κατηγορείται γιατί επέλεξε να μην ψηφίσει στις ευρωεκλογές…


Συνέβη κι αυτό! Στις ευρωεκλογές του 2009, τότε που οι μισοί περίπου Έλληνες προτίμησαν να απέχουν απ’ την εκλογική διαδικασία σημειώνοντας ένα απ’ τα μεγαλύτερα ποσοστά αποχής, ο Δημήτριος Σ. Λαφαζάνης, πολίτης του (τότε) Δήμου Βόχας (πλέον Δήμου Βέλου-Βόχας), κάτοικος Βραχατίου, κατηγορείται ότι αρνήθηκε να ψηφίσει μολονότι τυπικά ακολούθησε την εκλογική διαδικασία και προσήλθε στο εκλογικό κέντρο.
 Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, «ενώ ήταν εκλογέας αδικαιολόγητα δεν άσκησε το δικαίωμα του εκλέγειν και συγκεκριμένα κατά τη διενέργεια των εκλογών της 7ης Ιουνίου 2009, προσήλθε στο 45ο εκλογικό τμήμα του…με πρόθεση να ασκήσει το εκλογικό του δικαίωμα, εντούτοις μετά τη λήψη των ψηφοδελτίων από τον δικαστικό αντιπρόσωπο και την έξοδό του από το παραβάν, χωρίς αποχρώντα λόγο, αρνήθηκε να ψηφίσει».
 Καθώς το Σύνταγμα στο άρθρο 51, στην παράγραφο 2, αναφέρει ότι «η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος είναι υποχρεωτική», χωρίς να διερμηνεύει ποιο το δικαίωμα και ποια η υποχρέωση του εκλογέως, το κατηγορητήριο τίθεται σε αμφισβήτηση.
 Κατά τον κ. Λαφαζάνη, η υποχρέωση αναφέρεται στην εκλογική διαδικασία, όχι στην ουσία της εκλογής, η οποία είναι δικαίωμα. Ήδη η συνταγματική φράση που καθορίζει ως υποχρεωτικό ένα δικαίωμα, αποτελεί αντίφαση που καλεί για ερμηνεία.
 Στην περίπτωση αυτή, καταστρατηγείται «η ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, ως έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας, η οποία τελεί υπό την εγγύηση όλων των λειτουργών της πολιτείας, που έχουν υποχρέωση να τη διασφαλίζουν σε κάθε περίπτωση», όπως αναφέρει το άρθρο 52 του Συντάγματος.
 Η δίκη έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου στο Τριμελές Πλημ/κείο Κορίνθου, στις 9:00 π.μ. Ο κατηγορούμενος θα παραστεί χωρίς δικηγόρο.
Η έκβαση της υπόθεσης θα έχει ενδιαφέρον…
Το κλητήριο θέσπισμα

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ: "ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ"

Δήλωση από την φυλακές του Κορυδαλλού έστειλε ο Δημήτρης Κουφοντίνας σχετικά με την απόφαση της "Β` Μονάδας οικονομικών κυρώσεων κατά υπόπτων τρομοκρατίας" της «Αρχής για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας» να καταχωρήσει στον κατάλογο των σχετιζόμενων με την τρομοκρατία προσώπων τους καταδικασθέντες για την υπόθεση της 17Ν.

Όπως ο ίδιος αναφέρει η απόφαση αυτή ομοιάζει με την παμπάλαια τακτική της εξουσίας στην αρχαία Ρώμη να συντάσσει τέτοιους καταλόγους με τη δωδεκάδελτο θεσπίζοντας κατάλογο με τα ονόματα όσων διέπρατταν τα υπέρτατο έγκλημα καθοσιώσεως να τα βάλουν με την κρατική εξουσία. Ο ίδιος ακόμη δηλώνει ότι αποτελεί τιμή για τον ίδιο η ένταξη σε ένα κατάλογο αμετανόητων αντιπάλων της εξουσίας, και ότι «όπως είναι αυτονόητο ότι ο ελληνικός λαός έχει συντάξει ήδη τον δικό του κατάλογο όσων ευθύνονται για την εθνική και κοινωνική καταστροφή, όσων παρέδωσαν άνευ όρων τους αδύναμους ως λεία στους ισχυρούς.»

Ολόκληρη η δήλωση

"Η διαθήκη μου" και το "Υστερόγραφο"

Cogito ergo sum


Θυμάμαι, πριν τριάντα τόσα χρόνια, όντας κι εγώ φοιτητής της ΑΣΟΕΕ, με είχε εντυπωσιάσει ένα σύνθημα, γραμμένο με λεπτό μαρκαδόρο σε κάποιον τοίχο: "Μην αμελήσετε. Πάρτε μαζί σας νερό. Το μέλλον μας θα έχει πολλή ξηρασία."... Χρειάστηκε να περάσουν πολλά χρόνια για να ανακαλύψω ότι εκείνο το "σύνθημα", που μου είχε μείνει άσβεστο στην μνήμη, δεν ήταν παρά στίχοι από το εκπληκτικό ποίημα του Μιχάλη Κατσαρού "Θα σας περιμένω".

Σήμερα, ημέρα απεργίας, το ιστολόγιο, όπως κάνει κάθε φορά, συμμετέχει και δεν προσφέρει παρά μόνο το συνηθισμένο "αντίδωρο". Τούτη την φορά, θα πάρουμε το αντίδωρό μας από το χέρι του Μιχάλη Κατσαρού. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικώτερα κομμάτια της νεοελληνικής ποίησης, ευρύτατα γνωστό, με τίτλο "Η διαθήκη μου":


Αντισταθείτε
σ' αυτόν που χτίζει ένα μικρό σπιτάκι
και λέει: καλά είμαι εδώ.

Αντισταθείτε σ' αυτόν που γύρισε πάλι στο σπίτι
και λέει: Δόξα σοι ο Θεός .

Αντισταθείτε
στον περσικό τάπητα των πoλυκατοικιών
στον κοντό άνθρωπο του γραφείου
στην εταιρεία εισαγωγαί- εξαγωγαί
στην κρατική εκπαίδευση
στο φόρο

σε μένα ακόμα που σας ιστορώ.

Argentina





Εδώ μπορείτε να δείτε ένα συγκλονιστικό video με ελληνικούς υπότιτλους, που περιγράφει τα γεγονότα που έφεραν την Αργεντινή σε κατάσταση χρεωκοπίας.
Αυτό που είναι εντυπωσιακό, είναι το γεγονός ότι η πορεία της Αργεντινής παρουσιάζει πολλές ομοιότητες με την πορεία της Ελλάδας.


Η Αργεντινή ήταν μια μεγάλη και πλούσια σε πόρους χώρα. Αλλά οι κακοί και δόλιοι χειρισμοί των διεφθαρμένων κυβερνήσεών της, σε συνεργασία με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, έσπρωξαν την πλειοψηφία του λαού της στην εξαθλίωση καταδικάζοντας την εργατική τάξη στην ανέχεια και ουσιαστικά χωρίς κανένα δικαίωμα.

Θέατρο με τον κατώτατο μισθό!



Η κατάργηση της Συλλογικής Σύμβασης είναι ήδη ψηφισμένη... 
 

Του Αλέξη Μητρόπουλου
προέδρου της ΕΝΥΠΕΚΚ
 

Άλλο ένα κακόγουστο θέατρο παίζεται εις βάρος του ελληνικού λαού με αφορμή την αξίωση των εκπροσώπων της Τριαρχίας να καταργηθεί ο κατώτατος μισθός των 751,39 ευρώ τον μήνα (μικτά) της ΕΓΣΣΕ. 
 

● Ο υπουργός Εργασίας ανέφερε, κατά τον Τύπο, «Αυτή η πρόταση αποτελεί μεγάλη ανατροπή...» και ότι θα ενημερώσει σχετικά τον πρωθυπουργό. 
 

● Ο κ. πρόεδρος της ΓΣΕΕ τη χαρακτήρισε «αιτία πολέμου», ενώ άλλοι κορυφαίοι συνδικαλιστές υποστήριξαν ότι «η τρόικα επέστρεψε στη χώρα μας σαν ταύρος σε υαλοπωλείο...» (εφημ. «Έθνος» της 4.10.2011). 
 

DARK DAYS


Δεν παρακολουθώ καθόλου ειδήσεις τελευταία. Όχι, δεν θέλω να προστατεύσω την ψυχική μου υγεία από την μαζικοποιημένη κατάθλιψη των δελτίων των 8. Δεν θέλω ούτε εφημερίδες να διαβάζω και όσο μπορώ αποφεύγω και στο ίντερνετ να πέφτω πάνω σε αναπαραγόμενες τηλεοπτικές πληροφορίες. Δεν στρουθοκαμηλίζω, απλά το παιχνίδι είναι στημένο και βαρετό. Ο…Τροικός πόλεμος μαίνεται, με θύματα όλους πλην των τραπεζών. Ακούω εφεδρεία και το μυαλό μου πάει στην πλατεία Κλαυθμώνος. Βλέπω πολλούς να χαίρονται με την δυστυχία του διπλανού τους. 
Oι εργατικές τάξεις φαίνονται διασπασμένες, στην λογική ιδιωτικοί εναντίον δημοσίων. Η πολιτική της κατοχικής κυβέρνησης θα οδηγήσει σε διπλασιασμό της ανεργίας, σε τρομακτική αύξηση της πείνας ακόμη και σε περιοχές που δεν φανταζόμασταν, σε διάλυση κάθε πιθανής πηγής εσόδων. Η παιδεία θα πεθάνει η δωρεάν υγεία θα είναι σύντομο ανέκδοτο, η δικαιοσύνη θα απειληθεί από ιδιωτικά συμφέροντα. Δίκες εξπρές θα γίνονται για κατάσχεση σπιτιών, το χαράτσι για τα ακίνητα θα εξαθλιώσει περήφανους και αξιοπρεπείς ανθρώπους.

Ερχονται ενισχυσεις στα καθηκια του Παπουτση...ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ!!! Ο ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ ΤΟΥ ΚΟΡΚΟΝΕΑ, ΣΑΡΑΛΙΩΤΗΣ. Για τετοια ΧΟΥΝΤΑ μιλαμε


Ο Βασίλης Σαραλιώτης -που ήταν ο δεύτερος αστυνομικός που είχε καταδικαστεί σε 10ετή κάθειρξη για τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου μαζί με τον  Επαμεινώνδα. Κορκονέα ζήτησε από το δικαστήριο την αναστολή εκτέλεσης της ποινής του στις φυλακές της Κασσανδρας επικαλούμενος ανεπανόρθωτη βλάβη. Το δικαστήριο αποφάσισε την αναστολή με τον όρο παραμονής του στο νομό της Δράμας.


...Χωρις σχολια.
Τι να σχολιασεις αλλωστε σε μια ειδηση που κανεις προσπαθεια για να την πιστεψεις



anarhogatoulis.blogspot.com

Ο Παναγόπουλος πήρε το μονοπάτι του πολέμου!

Επέστρεψε από τις καλοκαιρινές του διακοπές και ξέθαψε το τόμαχοκ του πολέμου ο Πρόεδρος της ΓΣΕΕ το Καθιστό Βόδι. Κάπου το είχαν θάψει η ΠΑΣΚΕ με την ΔΑΚΕ και δεν θυμόντουσαν που.
O Antista/Chef προτείνει…

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ

Κείμενο του Δ. Μπολάνου και Γ. Πολύδωρου (μέλη της Ε. Ο. ΣΠΦ) από τις φυλακές Ναυπλίου

Την Παρασκευή 30/09 μεταγόμαστε από τις φυλακές Κορυδαλλού, όπου βρισκόμασταν λόγω τυπικών δικαστικών εκκρεμοτήτων, στης φυλακές Ναυπλίου αφού ενεργοποιήθηκαν εκ νέου οι πειθαρχικές μας μεταγωγές. Η φήμη της συγκεκριμένης φυλακής είχε φτάσει στ’ αφτιά μας ως μία από τις χειρότερες όσον αφορά τον υπερπληθυσμό κρατουμένων και τις συνθήκες διαβίωσης. Αυτό το διαπιστώσαμε με τα ίδια μας τα μάτια ζώντας μέσα στην γενικότερη αθλιότητα της φυλακής. Εδώ μέσα οι κρατούμενοι στοιβάζονται ανά 6 σε κελιά χωρητικότητας 3 ή 4 το οποίο σημαίνει ότι 2 (σε πολλές περιπτώσεις και 3) κοιμούνται στο πάτωμα. Επίσης υπάρχουν θάλαμοι που στριμώχνονται γύρω στα 30 άτομα (πολλοί από τους οποίους πάλι κοιμούνται στο πάτωμα). Η απομόνωση έχει ενσωματωθεί στην κανονική πτέρυγα και “φιλοξενεί” 4 άτομα σε κελί που έχει προδιαγραφές για 1 και δεν πληροί τις προϋποθέσεις της στοιχειώδους διαβίωσης (μόνιμα κρύο νερό και οι διακόπτες του φωτός είναι εκτός κελιού που σημαίνει ότι είτε μένει ανοιχτό το βράδυ είτε κλείνει με το κλείσιμο της φυλακής).

ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΕΛΜΠΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΑ.


Το “Ατσάλι του Κόμματος”

του Κωστή Χατζημιχάλη
[Αναδημοσίευση]
Ζωγραφική αναπαράσταση του εργοστασίου μετά τα εγκαίνια. Μουσείο Τιράνων. Φωτογραφία της Ντίνας Βαΐου.
Αυτή ήταν η ονομασία του τεράστιου, για τα αλβανικά δεδομένα, εργοστασίου σιδηρουργίας στο Ελμπασάν. Κατασκευασμένο τη δεκαετία του 1960, ακολουθώντας τα σοβιετικά πρότυπα των «κομπινάτ» (μεγάλα συγκροτήματα καθετοποιημένων βιομηχανικών μονάδων), στέκει σήμερα ερειπωμένο, ξεχασμένο και λεηλατημένο. Ένα τμήμα του έχει αγοραστεί από τη τουρκική διεθνική Kürüm, έχει εκσυγχρονιστεί και λιώνει σκραπ για την παραγωγή σιδήρου για τις οικοδομές, του πιο γοργά αναπτυσσόμενου κλάδου στη σημερινή Αλβανία. Λιώνει όμως και τμήματα του εξοπλισμού του παλιού «κομπινάτ», συμβολίζοντας έτσι με το πιο άμεσο τρόπο το τέλος της κομμουνιστικής περιόδου.

Αφηστε ησυχο τον Αρη και κοιταξτε πως θα απoκαταστησετε το δικο σας ονομα!



Για πια αποκατασταση του Αρη μιλατε ρε κομμουνιστες του Περισσου;
Ποιος αληθεια πιστευει οτι αν ζουσε ο Αρης θα ειχε αναγκη να αποκαταστησετε το ονομα του;
Θα γελαγε σιγουρα.Και ακομα αν μπορουσε να δει τις σημερινες σας τακτικες και αυτους που αποφασιζουν για την αποκατασταση του ονοματος του, σιγουρα θα ξεκαρδιζονταν.

Το ΚΚΕ ηταν ο Αρης.

Αφηστε τον λοιπον ησυχο τον να απολαμβανει την αγαπη κομμουνιστων και μη, και κοιταξτε πως θα απoκαταστησετε το δικο σας ονομα!



http://anarhogatoulis.blogspot.com/
http://gregordergrieche.blogspot.com/

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

ΧΧΤΤΤ-ΦΤΟΥ. Παρεξηγήθηκες ; Στα αρχίδια μου...

ΧΧΧΤΤΤ - ΦΤΟΥΥ...
Aναδημοσιευση απο: dethelontis



Δες το video ξεφτιλισμένε...
Δειλέ άσε τα παιδιά σου να καθαρίσουν για σένα.

Μετά κάθισε στον καναπέ σου, δες τα Megaλα κανάλια και ξύσε τ' αρχίδια σου.

Παλιοπατσαβούρα. 
Γαμημένε. 
Λοβοτομημένε  νεοέλληνα.



Γύρνα και στην ΝΕΤ να δεις πως θα τα πει και η Στάη.
Πάρε το κομπιουτεράκι και υπολόγισε πόσο θα σου κόψουν από το εισόδημά σου. Πάλι ξυστά από τον κώλο σου πέρασε η κρίση... 
Πάντως η Στάη σε καυλώνει ε ; 

Θα τα καταπιείς και αυτά τα νέα μέτρα !
Δεν θα αντιδράσεις και στα επόμενα !


ΤΙ ΣΟΪ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ;


Είσαι νομίζεις από τους προνομιούχους ;
Σαν να σε βλέπω:


Παντόφλα, πυτζάμα, καναπές, μπύρα στο χέρι, κατά τις  11:00, οι μπύρες σε έχουν ζαλίσει, δεν γαμάς που δεν γαμάς, ετοιμάζεσαι για ύπνο.
Ο λέων, ο αδιαμφισβήτητος κύρης του σπιτιού, ανταλλάσσοντας μπινελίκια με την συμβία του πέφτει για ύπνο !
Τον αδιατάραχτο ύπνο του μαλάκα...


ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ ΕΤΣΙ ΒΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑ ;


Και τα παιδιά σου - ναι βρε μαλάκα, είτε έχεις παιδιά είτε όχι -, τα παιδιά μας, αυτή η νέα φουρνιά Ελλήνων που τους φορτώσαμε στην πλάτη τα δικά μας γαμημένα αδικαιολόγητα λάθη και τους καταδικάσαμε σε μια ζωή αβίωτη, είναι τώρα στο δρόμο !


Τους την πέφτουν τα χοιρινά.
Τους βαράνε τα ΜΑΤ. Αγόρια, κορίτσια είναι στο δρόμο.


Τι περιμένεις βρε μαλάκα για να αντιδράσεις ;


ΧΧΧΤΤΤ - ΦΤΟΥΥ στα μούτρα σου  βρε κρετίνε...


Η επόμενη μπύρα, να σου βγει από την μύτη κουφάλα...
Μπά.... Παρεξηγήθηκες ; Στα αρχίδια μου...

Βασίλειο απολύσεων και ανεργίας ο Βόλος

Βασίλειο απολύσεων και ανεργίας ο Βόλος Σε βασίλειο απολύσεων κινδυνεύει να μετατραπεί άμεσα ο Βόλος στον ιδιωτικό τομέα. Δεκάδες απολύσεις καταγράφονται κάθε μήνα στον ΟΑΕΔ και την Επιθεώρηση Εργασίας όπου καταγγέλλονται συμβάσεις απασχόλησης, χωρίς φυσικά να αντικαθίστανται με νέες προσλήψεις. Όποιες συμβάσεις ορισμένου χρόνου λήγουν φυσικά δεν ανανεώνονται, ενώ ακόμη και χρηματοδοτούμενα προγράμματα επιχειρήσεων που επιδοτήθηκαν από τον ΟΑΕΔ κινδυνεύουν να τιναχτούν στον αέρα με την υποχρέωση να επιστραφούν πίσω δεκάδες χιλιάδες ευρώ, επειδή οι επιχειρήσεις δεν μπορούν πλέον να αντεπεξέλθουν.

Ο αντίκτυπος αυτής της πολύ μελανής κατάστασης που αποτυπώνει ανάγλυφα τις επιπτώσεις της ύφεσης σε τοπικό επίπεδο, άμεσες και δραματικές για τα θύματα. Αφενός οι εργαζόμενοι και οι χαμένες θέσεις εργασίας και αφετέρου επιχειρήσεις που ήταν κάποτε ανθηρές και τώρα υποχρεώνονται όχι μόνο σε απολύσεις, αλλά και σε άλλες ρυθμίσεις ώστε να αποφύγουν το «γκρεμό».

…να παραμένεις άνθρωπος . Σαν σήμερα φεύγει η Κατερίνα Γώγου




Θα ‘ρθει καιρός
που θ’ αλλάξουν τα πράγματα
να το θυμάσαι Μαρία
θυμάσαι Μαρία στα διαλείμματα
εκείνο το παιχνίδι που τρέχαμε
κρατώντας τη σκυτάλη
Μη βλέπεις εμένα μην κλαις
εσύ είσαι η ελπίδα
Άκου, θα ‘ρθει καιρός
που τα παιδιά θα διαλέγουν γονιούς
δεν θα βγαίνουν στην τύχη,
δεν θα υπάρχουν πόρτες κλειστές
με γερμένους απ’ έξω
και τη δουλειά θα τη διαλέγουμε,
δε θα ‘μαστε άλογα να μας κοιτάνε στα δόντια.
Οι άνθρωποι, σκέψου,
θα μιλάνε με χρώματα
κι άλλοι με νότες
να φυλάξεις μοναχά σε μια μεγάλη φιάλη με νερό
λέξεις κι έννοιες σαν κι αυτές:
απροσάρμοστοικαταπίεση,
μοναξιάτιμήκέρδοςεξευτελισμός
για το μάθημα της Ιστορίας.
Είναι Μαρία, δε θέλω να λέω ψέματα,
δύσκολοι καιροί και θα’ ρθουνε κι άλλοι
δε ξέρω, μην περιμένεις κι από μένα πολλά
τόσα έζησα, τόσα έμαθα, τόσα λέω
κι απ’ όσα διάβασα ένα κράτησα καλά
Σημασία έχει να παραμένεις άνθρωπος
Θα την αλλάξουμε τη ζωή…
παρ’ όλα αυτά Μαρία
(Κατερίνα Γώγου)

Σάββατο βράδυ στο κέντρο της πόλης – Οι μπάτσοι δολοφονούν τη νύχτα μας


Αναδημοσίευση από το ΜΟΛΙΣ ΞΥΠΝΗΣΑ
Μόλις γύρισα από το κέντρο. Μετά από τρεις βδομάδες κατάφερα να βγω για ένα ποτό στο κέντρο της πόλης με το κορίτσι μου. Βρήκαμε φίλους και γνωστούς και για πρώτη φορά δεν συζητήσαμε για την κρίση, για την ανεργία μας, για τα προβλήματα που μας κατατρέχουν. Η ώρα ήταν δυόμισι και αποφασίζουμε να πληρώσουμε αυτά που τόσες βδομάδες είχαμε στερηθεί για να νιώσουμε κι εμείς κανονικοί άνθρωποι. Ξαφνικά, κι ενώ ακόμα ήμασταν μέσα στο μαγαζί, τα μάτια μας αρχίζουν να τσούζουν. “Το νιώθεις κι εσύ;”. “Ναι, τι έγινε ρε γαμώτο, ρίξανε δακρυγόνα σαββατιάτικα;”. Βγαίνω έξω να δω τι συμβαίνει. Στα 50 μέτρα μια μολότωφ σιγοκαίγεται και δυο λέπτα μετά μια διμοιρία αρχίζει να τρέχει στη Θεμιστοκλέους. Το μαγαζί ήταν γεμάτο. Σε πέντε λεπτά όλοι ζητούν τον λογαριασμό και προσπαθούν να πληρώσουν. Οι μισοί κλαίνε και μας δίνουν βρεγμένες χαρτοπετσέτες για να αντιμετωπίσουμε τα χημικά.

Μαύρο Πιπέρι: H εκκλησία ως τύρανος


 Άμεση συνέπεια της εμπλοκής του κλήρου στην πολιτική, σε Ανατολή και Δύση, ήταν η δια της βίας εξάπλωση του Χριστιανισμού. 


Βία που δεν περιορίστηκε στον προσηλυτισμό των εθνικών (ειδωλολατρικών για τους «πατέρες») πληθυσμών, αλλά επεκτάθηκε στην ολοκληρωτική συντριβή και εξαφάνιση οποιουδήποτε πολιτισμικού στοιχείου παρέπεμπε στις εν λόγω παραδόσεις. Στον ελλαδικό χώρο, όπου το έργο των ρασοφόρων ήταν σαφώς πιο δύσκολο, η ολική (;) επικράτησή τους φαίνεται να συμβαίνει τον 9ο αιώνα και για περίπου 6 αιώνες το άκουσμα και μόνο λέξεων που παραπέμπουν σε ο,τιδήποτε ελληνικό μπορούσε να επιφέρει την θανατική καταδίκη. Εμάς όμως, αυτό που μας ενδιαφέρει από την υπαρκτή αντίφαση μεταξύ της αρχαίας ελληνικής και της χριστιανικής πολιτικής και πολιτισμικής κληρονομιάς εν γένει, είναι το αδογμάτιστο και αυθεντικά λαϊκό της θρησκευτικής σύλληψης της πρώτης. Και αυτό γιατί τουλάχιστον δεν εμπόδισε την αυτοθεσμιστική λειτουργία της αρχαίας Πόλεως, της πρώτης, καθαρά και ξάστερα, ρητής εκδήλωσης της κοινωνικής και ατομικής αυτονομίας, που όμως, για διαφορετικούς λόγους δεν συνεχίστηκε. Όπως αναφέρει και ο J. P. Vernant στο «Μύθος και θρησκεία στην αρχαία Ελλάδα» για την αρχαία θρησκεία, αυτή «δεν γνώρισε ούτε προφήτη, ούτε μεσσία. Στην Ελλάδα των πόλεων… αυτή η θρησκευτική παράδοση δεν είναι ούτε ενιαία, ούτε αυστηρά παγιωμένη. Δεν έχει κανένα δογματικό χαρακτήρα. Δίχως ιερατείο, δίχως επαγγελματίες ιερείς, δίχως Εκκλησία, η ελληνική θρησκεία δεν γνωρίζει Ιερά Γραφή, στην οποία θα βρισκόταν ενσωματωμένη, μια για πάντα, σε ένα κείμενο, η αλήθεια.