ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


Το αίτημα για τη συγκρότηση Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του Δημόσιου Χρέους της Ελλάδας διαμορφώθηκε το Δεκέμβρη του 2010. Την πρωτοβουλία έλαβαν προσωπικότητες που συμμετέχουν στο Αριστερό Βήμα Διαλόγου και Κοινής Δράσης, όπως η Νάντια Βαλαβάνη, ο Κώστας Λαπαβίτσας, ο Λεωνίδας Βατικιώτης, η Δέσποινα Σπανού, ο Γιάννης Τόλιος, ο Στάθης Κουβελάκης κ.α. Σταδιακά ωρίμασε το αίτημα έτσι ώστε να σχηματιστεί αυτή η πρωτοβουλία, στο όνομα της οποίας διενεργείται και η τρέχουσα συλλογή υπογραφών. Η ανεξάρτητη βουλευτής Σοφία Σακοράφα, διαπίστωσε την σημασία της πρωτοβουλίας και την παρουσίασε αυτοβούλως στην Βουλή των Ελλήνων τον Δεκέμβρη του 2010.

Στην κίνηση σήμερα συμμετέχουν πολλές και ανεξάρτητες ομάδες δράσης, συνδικαλιστικές οργανώσεις, κόμματα και άτομα. Έχει συμφωνηθεί μια έκκληση, η οποία και ακολουθεί στα Ελληνικά και στα Αγγλικά. Στην προσπάθεια συμμετέχουν επίσης πολλές οργανώσεις του εξωτερικού, όπως η CADTM, Jubilee Debt, Eurodad, κ.α. Συμμετέχουν επίσης οργανώσεις από Ιρλανδία, Ισπανία και Πορτογαλία, όπου τα πράγματα έχουν παραπλήσια δυναμική. Ο στόχος είναι να διαμορφώσουμε κίνημα που θα απαρτίζεται από ειδικούς αλλά καθημερινούς ανθρώπους με στόχο τον έλεγχο και την αντιμετώπιση του δημοσίου χρέους σε δημοκρατική βάση και υπέρ των εργαζομένων και των πολλών. 

ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;

 ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΑΠΟ: 
ramnousia


- "Μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε προς τα που να τραβήξω από εδώ;"- "Αυτό εξαρτάται κατά πολύ από το που θες να πας..." είπε η γάτα.
- "Δε με ενδιαφέρει που..." είπε η Αλίκη.
- "Τότε δεν έχει σημασία ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσεις..." είπε η γάτα.

Η Αλίκη στη χώρα των Θαυμάτων - Λιούις Κάρολ.


Διάβασα αρκετά άρθρα προβληματισμού που αφορούν στην επόμενη ημέρα. Άντε ρωτάμε. Να κάνουμε επανάσταση. Να βγούμε στους δρόμους...


Και μετά τι;

Ανεργία εκτός ελέγχου

Εκτός εργατικού στίβου φαίνεται ότι παρέμειναν τον μήνα Ιανουάριο 2011, 36.000 άτομα νεαρής ηλικίας. Εκρηκτική η αύξηση της ανεργίας στη χώρα μας. Συνολικά, για τον μήνα Ιανουάριο ο αριθμός ανέργων φτάνει στα 689.558 άτομα.



Γκρίζο είναι το τοπίο της εργασίας στην Ελλάδα, καθώς τον μήνα Ιανουάριο εγγράφηκαν στα μητρώα των ανέργων ακόμα 36.000 άτομα νεαρής ηλικίας.
Συνολικά, για τον μήνα Ιανουάριο ο αριθμός ανέργων φτάνει στα 689.558 άτομα.
Από αυτά 295.529 είναι άνδρες (ποσοστό 42,86%) και 394.029 είναι γυναίκες (ποσοστό 57,14%). Ο αριθμός αυτός παρουσιάζει αύξηση κατά 5,51% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Στην ηλικιακή ομάδα από 30-54 ετών αναλογεί το (62,31%) των εγγεγραμμένων ανέργων, στην ηλικιακή ομάδα κάτω των 30 αναλογεί το (28,29%) και στην ηλικιακή ομάδα άνω των 55 ετών αναλογεί το (9,40)%.
Στο εκπαιδευτικό επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναλογεί το (45,76%) των εγγεγραμμένων ανέργων, στο εκπαιδευτικό επίπεδο υποχρεωτικής εκπαίδευσης (έως 3η Γυμνασίου) αναλογεί το (38,83%), στο εκπαιδευτικό επίπεδο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης το (14,09%) και στο εκπαιδευτικό επίπεδο χωρίς εκπαίδευση αναλογεί το (1,32%).
Στους Έλληνες υπηκόους αναλογεί το (92,26%) των εγγεγραμμένων ανέργων, στους Υπηκόους τρίτων χωρών το (6,15%) και στους Υπηκόους της Ευρωπαϊκής Ένωσης το (1,59%).
Ο αριθμός των επιδοτούμενων ανέργων ανέρχεται σε 258.285 άτομα και εμφανίζεται μειωμένος κατά 19.619 άτομα, ποσοστό -7,06% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα Δεκέμβριο.
Από το σύνολο των επιδοτούμενων ανέργων, το ποσοστό 57,21% είναι κοινοί επιδοτούμενοι, το ποσοστό 29,27% είναι εποχικοί τουριστικών επαγγελμάτων, το ποσοστό 10,11% είναι εποχικοί λοιποί επιδοτούμενοι, το ποσοστό 3,10% είναι Οικοδόμοι επιδοτούμενοι, το ποσοστό 0,20% είναι λοιποί επιδοτούμενοι και το ποσοστό 0,10% είναι εκπαιδευτικοί επιδοτούμενοι.

Κυνόδοντας και Eurovision


Ο Κυνόδοντας δεν πήρε Όσκαρ...Ευτυχώς!

Ο ανατρεπτικός "Κυνόδοντας" γλίτωσε από τη βλαχομπαρόκ πανηγυρτζίδικη ελληνική υποκουλτούρα με την απώλεια του τίτλου της καλύτερης ξενόγλωσσης -για το Hollywood- ταινίας για τη χρονιά που πέρασε.

Μια ταινία ανατρεπτική, ηθικά σκανδαλιστική και σεναριακά πρωτότυπη για τα ελληνικά δεδομένα σε περίπτωση που κέρδιζε το Όσκαρ θα έμπαινε στο επίκεντρο ενός πανηγυριού αισθητικής Eurovision και θα υπέσκαπτε την ίδια τη φιλοσοφία της.

Ο Γ. Λάνθιμος, ο σκηνοθέτης της ταινίας, σίγουρα δε θα ήθελε να γίνει ένα φολκλόρ καραγκιοζάκι που θα το πηγαινόφερναν σε ανούσιες βραβεύσεις και εκ των υστέρων αναγνώριση.

Και μάλιστα θα βραβευόταν και θα παρουσιαζόταν ως εκπρόσωπος του ελληνικού κινηματογράφου, ενώ δεν είναι. Ο ελληνικός κινηματογράφος είναι η Λούφα και Απαλλαγή, η Κληρονόμος και κάθε χαζοχαρουμενιά που μας πλασάρουν. Ο Λάνθιμος βραβεύτηκε στις Κάννες και τιμήθηκε με την υποψηφιότητα για Όσκαρ εκπροσωπώντας τον εαυτό του και μια μικρη μερίδα Ελλήνων πολιτών που επιμένουν να μην γίνονται κιμάς στην κρεατομηχανή της βιομηχανίας του θεάματος.

Πρόκειται για μια ταινία που κατηγορήθηκε ως "ανήθικη" επειδή προβάλλει σκηνές αιμομικτικού σεξ. Όσοι όμως είδαν την ταινία θα κατάλαβαν ότι δεν υπήρχε σκανδαλιστική πρόθεση από το σκηνοθέτη.

Για μένα η οικογένεια που παρουσιάζεται στην ταινία δεν αντιπροσωπεύει την οικογένεια, αλλά την κοινωνία. Ο πατέρας που είναι ο μόνος που έχει σχέση με τον έξω κόσμο αντιπροσωπεύει την εξουσία, η οποία κρατά εγκλείστους τους υπηκόους και παρουσιάζει στους εσώκλειστους τις έννοιες των πραγμάτων , όπως συμφέρει αυτόν.

Παραπέμπει στο Μύθο του Σπηλαίου από την Πολιτεία του Πλάτωνος, όπου ο Σωκράτης μιλά για την πραγματική υπόσταση των εννοιών και για την παρουσίαση των αναπαραστάσεων των εννοιών στους απλούς ανθρώπους από "θαυματοποιούς" μέσω σκιών, όπως αυτοί νομίζουν.

Η μητέρα ΄της "οικογένειας" συμβολίζει το μεσολαβητή εξουσίας και λαού (τα ΜΜΕ ίσως;) η οποία ναι μεν έχει γνωρίσει τον έξω κόσμο, αλλά επέλεξε ή επιλέχθηκε από τον πατέρα-εξουσία, να παραμείνει για πάντα στο σπίτι προκειμένου να "προσέχει" και να λύνει τις απορίες των εσώκλειστων παιδιών.

Τα παιδιά συμβολίζουν προφανώς το λαό που ζει με τον τρόπο που του επιβάλλουν, πιστεύει τα πράγματα όπως του τα παρουσιάζουν και φυσικά του λένε πως θα απελευθερωθεί όταν πέσει ο "Κυνόδοντάς" του.

Και υπάρχουν και οι εξωτερικοί παράγοντες, οι οποίοι, αν και αρχικά είναι βαλτοί από τον πατέρα-εξουσία για να εκτονώνονται τα παιδιά-λαός, προσπαθούν να ξυπνήσουν τα παιδιά, αλλά κι όταν καταφέρνουν να τους δώσουν κάποιες επιπλέον πληροφορίες ή κατευθύνσεις, τα παιδιά-λαός δεν μπορούν να συλλάβουν τα μηνύματα των νέων πληροφοριών και αντιδρούν σπασμωδικά.

Η αιμομικτική σχέση λοιπόν που προβάλλεται μεταξύ των παιδιών, δε συμβολίζει σεξ μεταξύ αδελφών, αλλά μια άρρωστη, ανάπηρη σχέση-αλληλεπίδραση μεταξύ των απλών ανθρώπων.

Η ταινία βρίθει συμβολισμών, αλλά όταν έχουμε συνηθίσει να αντιμετωπίζουμε ένα έργο κοιτώντας μόνο το προφανές (αφού αυτά που μας παρουσιάζουν δεν εννοούν τίποτα άλλο πέρα από το προφανές), είναι λογικό να μην εμβαθύνουμε στα ενδότερα κάθε έργου τέχνης και να παραμένουμε στα τεκταινόμενα της πλοκής.

Δε λέω πως είναι αναγκαστικό να αρέσει σε κάποιον η συγκεκριμένη ταινία, αλλά απλά εκνευρίζομαι με την a priori απόρριψη κάθε πρωτοπορίας, κάθε προσπάθειας να ξεφύγουμε λίγο από τις παραδεδομένες συνήθειές μας.

Φυσικά όταν ο ίδιος σκηνοθέτης γύρισε μια διαφήμιση, οι περισσότεροι Έλληνες την ενστερνίστηκαν και ως ατάκα. Είχε γυρίσει εκείνη τη διαφήμιση με τον μπάτσο που έλεγε "put the kot down slowly". Αλλά τότε η αισθητική του Λάνθιμου ήταν ανώδυνη...

Έτσι κι αλλιώς 30.000 εισιτήρια έκοψε η ταινία στην Ελλάδα, ενώ η χαζοχαρούμενη "Κληρονόμος" με τη Σ. Καρύδη που βγήκε την ίδια εποχή έκανε υπερτριπλάσιες εισπράξεις.

Είμαστε στη χώρα που ο παγκοσμίως αναγνωρισμένος Θ. Αγγελόπουλος έχει γίνει σαν ανέκδοτο λόγω του αργού ρυθμού των ταινιών του. Η κριτική αυτή ξεκίνησε από τους θαυμαστές του Αγγελόπουλου, που έκαναν μια χαριτωμένη κριτική πάνω στις ταινίες του, χωρίς όμως να μειώνουν την καλλιτεχνική τους αξία, αλλά υιοθετήθηκε από όλους τους Έλληνες οι οποίοι ανάθεμα κι αν έχουν δει έστω μια σκηνή από ταινία του Αγγελόπουλου. Και λειτουργούν με ένα κλισέ κοινωνικου αυτοματισμού: Αγγελόπουλος=αργός και το αντίστροφο.

Έτσι λειτουργούμε και με άλλους: Σιδηρόπουλος=πρεζάκιας, Καβάφης=πούστης, Καρυωτάκης=ψυχάκιας που αυτοκτόνησε και πάει λέγοντας...

Και φυσικά ερμηνεύουμε τα πάντα με βάση το "βασικό χαρακτηριστικό" που τους έχουμε προσδώσει.

Οι σύγχρονοι Έλληνες στην προσπάθειά τους να καλύψουν τις ενοχές τους για την ποιοτική ελεύθερη πτώση του γούστου και της αισθητικής τους λοιδωρούν οποιονδήποτε "κάνει ποιότητα" ... λες και αυτό αποτελεί κατηγορία ή κουσούρι!

Το να φτιάχνεις χαζοχαρουμενιές βέβαια, είναι προσόν...

Είμαστε φυσικά στη χώρα που έπρεπε να "εκτελέσει" ο Βασίλης Καρράς την "Πριγκηπέσσα" του Σωκράτη Μάλαμα για να γίνει πανελλαδικό σουξέ... Ο "Κυνόδοντας" μας έλειπε!

Γι αυτό σου λέω Λάνθιμε, δε φαντάζεσαι από τι κιτσαριό γλίτωσες, μην κερδίζοντας τελικά το Όσκαρ καλύτερης ταινίας.

Θα βλέπαμε παράθυρα με έναν εκπρόσωπο της "προοδευτικής" κοινωνίας που θα υπερασπιζόταν αβλεπής την ταινία τονίζοντας την ελευθερία της έκφρασης του δημιουργού και έναν εκπρόσωπο από το παπαδαριό που θα φώναζε ότι η ταινία διαλύει τις αρχές της "ελληνορθόδοξης κοινωνίας" μας.

ΠΩ ΠΩ ΚΙΤΣΑΡΙΟ!!!


Μαζεστίξ

VIDEO: ΣΟΚ -ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ Άγγλοι φαντάροι δέρνουν 13χρονα παιδια στο Ιρακ.


http://www.onalert.gr/files/Image/NewOnAlert/IRAK-IRAN-ISRAIL-SOMALIA/IRAK/cache/BRITISH_SOLDIERS_IRAK-474x353.jpg*Θα μπορούσε να είναι ένα απλό βίντεο από τον πόλεμο στο Ιράκ.... Θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει απαρατήρητο, εάν δεν είχε δύο καθοριστικές λεπτομέρειες.
Πρώτον ότι 13χρονα παιδιά πέφτουν θύματα άγριου ξυλοδαρμού, από εκπαιδευμένους επαγγελματίες στρατιώτες και δεύτερον αν ο φαντάρος που τραβάει το βίντεο αλλά και οι άλλοι συνάδελφοι του δίπλα του, δεν παρότρυνε σαδιστικά, να τα χτυπήσουν αλύπητα, περισσότερο. Δείτε αλλά προπάντων ακούστε τους ήχους στο βίντεο και θα καταλάβετε...
ΙΡΑΚ.
Μια ομάδα 100 παιδιών που το μεγαλύτερο είναι δεν είναι 15 χρονών και το μικρότερο δεν ξεπερνάει τα 10, διαμαρτύρονται στους δρόμους. Τα περισσότερα είναι ξυπόλητα και ρακένδυτα. Μόνο ένα φαρδύ παντελόνι και μια κοντομάνικη μπλούζα. Σε ένα κεντρικό δρόμο βρίσκονται αντιμέτωπα με Βρετανούς στρατιώτες. Τα παιδιά δεν κρατάνε όπλα. Ούτε και οι στρατιώτες. Κρατάνε γκλόμπς και ρίχνουν χημικά. Κάτι σαν ΜΑΤ, των δυνάμεων κατοχής του Ιράκ. Αριστερά του δρόμου, έχουν ακροβολιστεί στις ταράτσες, άλλοι στρατιώτες που σημαδεύουν με τα όπλα τους τους 100 ξυπόλητους “τρομοκράτες”.
Ξαφνικά οι Βρετανοί φαντάροι ορμούν προς το μπουλούκι των παιδιών και τα καταδιώκουν. Τα παιδάκια σκορπίζουν δεξιά και αριστερά του δρόμου... Όχι όλα όμως. Κάποια σαστίζουν κάποια παγώνουν στο θέαμα των στρατιωτών που τρέχουν κατά πάνω τους,κραυγάζοντας, λυσσασμένα, και αργούν να ξεκινήσουν.
Μετά την εφόρμηση των εκπαιδευμένων στρατιωτών, συλλαμβάνονται 3 παιδάκια που τα μεταφέρουν πίσω από μια μάνδρα σε μια αυλή. Ακριβώς κάτω από τους άλλους ακροβολισμένους στρατιώτες, ένας εκ των οποίων τραβάει το βίντεο.
Με το που τα κρύβουν από τα “αδιάκριτα” μάτια του κόσμου, πίσω από τη μάνδρα, ακούγεται σαδιστικά η φωνή εκείνου που τραβάει τα πλάνα: “Ohhhh yeeeeees”. Λες και είχε γυρίσει με άδεια στο σπίτι του και συναντιόταν με την κοπέλα του σε κάποιο ξενοδοχείο...
Στην αυλή έχουν βγει τα ρόπαλα και τα παιδάκια ξυλοκοπούνται αλύπητα. Άγριο ξύλο γεμάτο μίσος. Στο πρόσωπο στο κεφάλι στο στομάχι στα πόδια στα χέρια. Σαν να μην έχουν να κάνουν με μικρά παιδιά. Σαν να μην έχουν ψυχή αυτοί που χτυπάνε. Οι μπουνιές συνεχίζονται πιο άγριες. Κλωτσιές και λακτίσματα στο πρόσωπο. Και όμως δεν δέρνουν κάποιον ισάξιο τους. Δέρνουν παιδικά κορμάκια, κακοποιούν βάναυσα παιδικές ψυχούλες.
Ο φαντάρος από πάνω ξεσπά σε ανατριχιαστικά γέλια, λες και βλέπει κάποια ταινία και όχι να χτυπούν μέχρι αναισθησίας 13χρονα. Την ίδια στιγμή που εκείνος γελάει ακούγονται οι κραυγές πόνου και οι ικεσίες των παιδιών: “No sir, noooo, noooo”
Οι κλωτσιές στο πρόσωπο πέφτουν σαν βροχή και ο φαντάρος από πάνω συνεχίζει να απολαμβάνει : “Yeeeeeeeees” . Ενώ όταν παιδάκι ξεσπάει σε κλάματα εκείνος φωνάζει και το ειρωνεύεται σαν να κλαίει ο ίδιος: “Nooo please dont hurt me” ¨οχι σας παρακαλώ μη με χτυπάτε” λέει και ο σαδισμός και η ειρωνεία ξεχειλίζουν. Μετά ξεσπάει πάλι σε ένα σαδιστικό γέλιο και σε άναρθρες κραυγές. Όμοιες με εκείνες που θα έβγαζε στο ξενοδοχείο με την κοπέλα του, ή τον φίλο του δεν ξέρουμε...
Το βίντεο σοκάρει. Δείτε το και ακούστε το.

ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ - ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΜΑΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

*ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: http://voliotaki.blogspot.com/


Αυτό που συνέβη πριν λίγα λεπτά έξω από τη Βουλή ήταν το πλέον απαράδεκτο. Από την μία έβλεπες δεκάδες παιδάκια της ελληνικής αστυνομίας με δάκρυα στα μάτια για το χαμό των δύο συναδέλφων τους και πολλούς ακόμα απλούς πολίτες και από την άλλη ένα τσούρμο συνδικαλιστών, οι οποίοι φέρουν στο ακέραιο την ευθύνη για όλα αυτά και παραδίπλα τους ναζιστικά - φασιστικά στοιχεία, που πέρασαν την ΙΕΡΗ αυτή στιγμή για ΣΩΒΙΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ, βρίσκοντας την ευκαιρία να φωνάζουν "Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ", λες και κολούσε και να ψάλουν τον ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ.





ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ, ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ 22 ΚΑΙ 23 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ. ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΙΩΠΗΡΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ, ΔΥΟ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΑΘΗΚΑΝ. ΠΑΛΙΟΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ, Ε ΠΑΛΙΟΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ!! ΕΣΕΙΣ ΠΟΛΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΑΘΩΑ ΝΙΑΤΑ. 

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ - ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Το Πείραμα του Stanley Milgram & Το "Πείραμα της Φυλακής"...\


Τον Ιούλιο του 1961, ο Αμερικανός ψυχολόγος Στάνλεϊ Μίλγκραμ (Stanley Milgram), πραγματοποίησε ένα πείραμα στο Πανεπιστήμιο του Γιέιλ των Ηνωμένων Πολιτειών, με σκοπό την μελέτη της αντίδρασης των ανθρώπων, όταν αυτοί καλούνται να εκτελέσουν εντολές κάποιας εξουσίας ή αυθεντίας, που έρχονται σε σύγκρουση όμως με την συνείδησή τους.
Το ηθικό ερώτημα, αν πρέπει κανείς να υπακούσει τις εντολές, όταν έρχονται σε ευθεία σύγκρουση με την συνείδησή του, τέθηκε από τον Πλάτωνα, δραματοποιήθηκε στην «Αντιγόνη», και έχει υποστεί φιλοσοφική ανάλυση σε κάθε ιστορική εποχή. Συντηρητικοί φιλόσοφοι υποστήριξαν, πως η δομή της κοινωνίας απειλείται από την ανυπακοή, ακόμα κι όταν οι πράξεις που υποδεικνύουν οι αρχές είναι ύποπτες και επιλήψιμες. Από την άλλη, οι ανθρωπιστές τονίζουν την υπεροχή της ατομικής συνείδησης σε τέτοια θέματα, επιμένοντας ότι η ηθικές κρίσεις του ατόμου πρέπει να υπερισχύουν της αρχής, όταν αυτές βρίσκονται σε σύγκρουση.

ΜΜΜ: ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Ο ΝΟΜΟΣ…. ΤΙ ΚΑΝΩ? ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΠΡΙΝ ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…..


ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Ο ΝΟΜΟΣ….

ΤΙ ΚΑΝΩ? 

ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΠΡΙΝ ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ….. 

ΝΟΜΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ



1. Συνεχίζω να μην πληρώνω εισιτήριο, μέχρι να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα μας.
2. Δεν δίνω τα στοιχεία μου στον ελεγκτή, παρά μόνο αν μου τα ζητήσει οποιοσδήποτε αστυνομικός (ακόμα και εκτός υπηρεσίας), πταισματοδίκης ή ειρηνοδίκης, που θα βρίσκεται ή θα έλθει στο λεωφορείο.
3. Δεν είμαι υποχρεωμένος να περιμένω την άφιξη της αστυνομίας.
4. Δεν πηγαίνω σε καμία περίπτωση, με την θέλησή μου, στο αστυνομικό τμήμα, μαζί με τον ελεγκτή.
5. Ζητάω από τον οδηγό ν’ ανοίξει την πόρτα στην επόμενη στάση και από τον ελεγκτή να με αφήσει να κατεβώ και του δηλώνω ρητά, ότι δεν επιθυμώ να παραμείνω στο λεωφορείο.
6. Αν μου κλείσει την πόρτα και μου περιορίσει την έξοδο, ο ελεγκτής ή οδηγός, καλώ αμέσως εγώ ο ίδιος το 100, καταγγέλλοντας, ότι κρατούμαι παράνομα και ζητάω την άμεση επέμβασή τους, γιατί διαπράττεται αυτόφωτο αδίκημα σε βάρος μου. Αναφέρω το νούμερο του λεωφορείου, το σημείο που αυτό βρίσκεται και την κατεύθυνσή του. Αν δεν έχω τηλέφωνο, ή εμποδίζομαι, ζητώ από τους συνεπιβάτες μου να καλέσουν αυτοί το 100 και ν’ αναφέρουν το συμβάν.
7. Γράφω και συγκρατώ το νούμερο, που υπάρχει στο καρτελάκι του ελεγκτή, προκειμένου να μπορώ να αναζητήσω κι εγώ και οι αστυνομικοί, τα στοιχεία της ταυτότητας του, από τον ΟΑΣΘ, σε περίπτωση που αυτός φύγει ή που δεν έρθουν οι αστυνομικοί, προκειμένου να μπορώ να υποβάλλω και μετά την μηνυτήρια αναφορά μου, κατά συγκεκριμένου προσώπου.
8. Ζητώ ονόματα και τηλέφωνα συνεπιβατών μου, εξηγώντας τους ότι χρειάζομαι μάρτυρες, ζητώντας την αλληλεγγύη τους, προκειμένου να βεβαιώσουν στα αστυνομικά όργανα, ότι δεν με αφήνουν να βγω από το λεωφορείο.
9. Καλώ αμέσως στα τηλέφωνα που υπάρχουν στα αναλογα μπλογκ και στα φυλλάδια τους κι αν δεν τα έχω, τηλεφωνώ σε κάποιον γνωστό μου και ζητώ να τα βρει και να τους ειδοποιήσει, ζητώντας αμέσως νομική βοήθεια. Δεν ξεχνώ να δώσω στοιχεία, για το που βρίσκομαι και που κατευθύνομαι, καθώς και το τηλέφωνό μου, για να μπορέσουν να έρθουν άμεσα οι δικηγόροι και να επικοινωνήσουν αμέσως μαζί μου.
10. Όταν έρθουν οι αστυνομικοί, τους δίνω τα στοιχεία μου και απαιτώ να συλλάβουν αμέσως, τον ελεγκτή ή και τον οδηγό, διότι με κράτησαν παράνομα εντός του λεωφορείου, και ζητώ να εφαρμόσουν την αυτόφωρη διαδικασία και να οδηγηθούν οι υπαίτιοι, αμέσως στο αστυνομικό τμήμα.
11. Αν υπάρχουν περισσότεροι ελεγκτές που με παρεμποδίζουν να εξέλθω, ζητώ την σύλληψη όλων.
12. Ζητάω από τους αστυνομικούς να κρατήσουν τα στοιχεία όλων των μαρτύρων συνεπιβατών μου, που βρίσκονται στο λεωφορείο, κατά την άφιξή τους, όπως είναι υποχρεωμένοι να κάνουν, σύμφωνα με το άρθρο 95 παρ.4 του 141/1991 Προεδρικού διατάγματος.
13. Αν οι αστυνομικοί δεν ενεργούν τα νόμιμα, δηλαδή δεν προβαίνουν στην σύλληψη των δραστών και δεν κρατούν τα στοιχεία των παρευρισκομένων μαρτύρων, τους υπενθυμίζω ότι διαπράττουν παράβαση καθήκοντος, σύμφωνα με το άρθρο 259 του Ποινικού Κώδικα και θα αναγκαστώ να τους μηνύσω.
14. Ζητάω τα στοιχεία των αστυνομικών, σε περίπτωση που δεν ενεργήσουν τα νόμιμα, δηλώνοντας τους, ότι θέλω να τους αναφέρω, στους ανωτέρους τους. Αν δεν μου τα δώσουν, κρατάω τα νούμερα που αναγράφονται στην στολή τους και καλώ ξανά το 100 ενημερώνοντας τους, για τα αδικήματα που διαπράττουν οι αστυνομικοί.
15. Στο αστυνομικό τμήμα, αναφέρω το συμβάν, στον αρμόδιο αξιωματικό υπηρεσίας και του ζητώ να ενεργήσει αυτεπάγγελτα, να λάβει αμέσως την μαρτυρική κατάθεσή μου και να σχηματίσει αμέσως δικογραφία, σε βάρος των δραστών, διότι το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης, δεν διώκεται κατ’ έγκληση, αλλά αυτεπαγγέλτως. Για τον λόγο αυτό, αρνούμαι να καταβάλλω το παράβολο μηνύσεως, αξίας 100 ευρώ, εάν μου ζητηθεί, καθώς δεν έχω τέτοια υποχρέωση, εκ του νόμου.
16. Σε περίπτωση, που ο αρμόδιος ανακριτικός υπάλληλος, αρνηθεί να σχηματίσει δικογραφία, του υπενθυμίζω ότι διαπράττει κατάχρηση εξουσίας (άρθρο 239 Π.Κ. εδ. β) και παράβαση καθήκοντος (άρθρο 259 Π.Κ.) και θα αναγκαστώ να τον μηνύσω.
17. Αναφέρω στους αστυνομικούς ότι δεν μπορούν να με συλλάβουν για το πταίσμα του άρθρου 391 Π.Κ. (αποφυγή πληρωμής εισιτηρίου), γιατί α) ο νόμος δεν έχει δημοσιευθεί, άρα δεν ισχύει ακόμα, β) το αδίκημα διώκεται μόνο μετά από έγκληση και για να την υποβάλει ο ελεγκτής, θα πρέπει να έχει ειδική εντολή και εξουσιοδότηση από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΘ, στην οποία να αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία μου, πράγμα αδύνατον, γιατί δεν με γνώριζαν, μέχρι την στιγμή του συμβάντος, γ)τους λέω ότι, σύμφωνα με το άρθρο 409 Κ.Π.Δ. «σε περίπτωση αυτόφωρου πταίσματος, επιτρέπεται η σύλληψη του δράστη, από κάθε αστυνομικό όργανο που έσπευσε, ή από ανακριτικό υπάλληλο, μόνο για την βεβαίωση της ταυτότητας του ή την άμεση εισαγωγή του σε δίκη όποτε αυτή είναι δυνατή», όμως στην πράξη είναι αδύνατη η άμεση εισαγωγή σε δίκη, κάποιου πολίτη για πταίσμα.
18. Παραμένω στο αστυνομικό τμήμα, μέχρι να έρθει ο δικηγόρος μου και δηλώνω ότι επιθυμώ την παρουσία του. 


http://epitropesdiodiastop.blogspot.com