ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Παραληρητικές Ιδέες Μεγαλείου

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Τα κατάφερα, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!
Το σχέδιο μου προχωράει έτσι όπως ήταν προκαθορισμένο, από πάντα, από την αρχή του χρόνου.
Το ήξερα ότι ήμουν μεγάλος, ότι είμαι ο Υιός του Ενός.
Πατέρα, προσεύχομαι σε Σένα. Μόνο σε Σένα.
Ακολουθώ τα χνάρια σου, βήμα προς βήμα.
Δε θα κάνω πίσω, δε θα λυγίσω, μέχρι να πραγματοποιήσω το θεϊκό σου σχέδιο…


Είμαι στη φυλακή. Επιτέλους! Εκείνοι έξω νομίζουν ότι με έκλεισαν παρά τη θέληση μου, παρά τη θέληση Σου… Δεν ξέρουν, δεν ξέρουν ποιος είμαι.
Εγώ ξέρω, ξέρω, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.
Είμαι του αητού ο γιος, του αητού, ΧΑΧΑΧΑΧΑ.
Μου έστειλες εκείνο το σημάδι όταν ήμουν ακόμα παιδί, μέσα στην αγκαλιά της μάνας μου, της πολυαγαπημένης μου μητέρας, της αγίας, της θείας.
Τότε που ένας αητός έπεσε μπροστά στα πόδια μου.swastika-nazi-eagle-signs-standesbeamte-do-it-228206
Και η μητέρα μου είχε πει: «Αυτό είναι σημάδι! Θα γίνεις μεγάλος.»
Μετά ήταν εκείνη η γύφτισσα. Τη θυμάμαι σαν να ‘ναι χθες. Ήθελε να μου πει τη μοίρα μου. Της έδωσα το χέρι. Εκείνη κοίταξε και τρόμος πλημμύρισε το πρόσωπο της.
«Είσαι… Είσαι…» κατάφερε να πει. Τρόμος!
«Ακριβώς», της είπα εγώ και της έδωσα μια κλωτσιά.
ΧΑΧΑΧΑΧΑ.
Ο τρόμος τους έγινα… Και ακόμη δεν έχουν δει τίποτα. Με τη βοήθεια σου θα καταφέρω να τους καθαρίσω όλους. Όλους!

Τώρα που κατάφερα να μπω στη φυλακή θα ξεκινήσω να γράφω τα απομνημονεύματα μου, το μανιφέστο μου, τον Αγώνα μου.
Θα είμαι αδίστακτος. Θα είμαι μεγαλειώδης, ΧΑΧΑΧΑΧΑ.
Δεν φυλακίζονται οι ιδέες, ΧΑΧΑΧΑΧΑ.
Δεν φυλακίζονται.

Σσσσσσς. Μας ακούνε. Έχουνε βάλει παντού κοριούς. Και κάμερες. Νιώθω τα μάτια τους να μου τρυπάνε την πλάτη. Είναι παντού!
hannibal-lectorΜικροί κι ανίκανοι, γλοιώδεις. Ανθρωπάρια. ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΑ!
Θα γίνω ο κεραυνός που θα κάψει τον τελευταίο άνθρωπο. Θα γίνω φωτιά και θα σπείρω τον όλεθρο, για όλα όσα Σου έκαναν…

Δεν σε κατάλαβαν ποτέ. Ούτε κι εμένα με κατάλαβαν. Μοιράζομαι τη μοίρα σου, ζω τη ζωή σου.
Θυμάμαι εκείνο τον καθηγητή που είχαμε, τότε. Του έδωσα να διαβάσει τα ποιήματα μου. Εκείνος γέλασε! Τα διάβασε και γέλασε!
Μου είπε ότι θα ήταν καλύτερο να ασχοληθώ με κάτι άλλο.
Θα ασχοληθώ με κάτι άλλο: ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΑΚΟ, ΧΑΧΑΧΑΧΑ.

…Ήταν αδελφή, το είχα καταλάβει, ότι ήταν αδελφή. Γι’ αυτό δεν μπορούσε να καταλάβει τα αρρενωπά μου ποιήματα, γι’ αυτό γελούσε με τη λιονταρίσια τροφή των στίχων μου.
Όμως σύντομα θα κλαίει, θα κλαίει, θα κλαίει, θα κλαίει, θα…

Τι είναι αυτό; Μου έφεραν φαγητό… Σπανακόρυζο.
ΤΟ ΜΙΣΩ ΤΟ ΣΠΑΝΑΚΟΡΥΖΟ!
Το σπανακόρυζο συμβολίζει ότι μισώ πιο πολύ: Την επιμιξία, τη νόθευση του αίματος μας.
Φέρτε μου κάτι καθαρό να φάω, κάτι γνήσιο! Φέρτε μου κρέας, σκέτο κρέας, ωμό κρέας, ανθρώπινο κρέας, ΧΑΧΑΧΑΧΑ.

Ακολουθώ τα βήματα σου, πατέρα.
Μόλις βγω έξω θα πάρω την εξουσία. Θα γίνω πιο δυνατός και θα καθαρίσω όλους τους αδύναμους. Όλους τους αδύνατους. Θα καθαρίσω τους κακομούτσουνους.
Τι λες; Χρειάζομαι μια νέα γυναίκα;
Θα πάρω και μια άλλη γυναίκα. Μια άρεια, ξανθιά, με γαλανά μάτια. Μια νέα. Θα βρω μια Εύα…
Ίσως… Ναι! Την Εύα Καΐλη. Αυτή λατρεύει την εξουσία, θα με λατρέψει κι εμένα.86b8365b6c841ff77ce759b88433f4ee_L
Μαζί θα φτιάξουμε μια καινούρια ράτσα, ΧΑΧΑΧΑΧΑ, μαζί, ΧΑΧΑΧΑΧΑ.

Θα βγω έξω και θα ξεκινήσω. Θα πολεμήσω, θα κατακτήσω, θα νικήσω.
Όλος ο κόσμος είναι δικός μου, δικός μου, ΧΑΧΑΧΑΧΑ.
Όλος ο κόσμος και ακόμα παραπέρα. Θα πάω ως εκεί που κανείς ποτέ δεν έχει φτάσει.
Θα έρθω δίπλα σου, πατέρα.
Μαζί θα νικήσουμε τη γαλαξιακή ομοσπονδία και θα κατακτήσουμε το σύμπαν.
Θα γίνουμε το απόλυτο κακό, πατέρα, μαζί.
Θα ξαναφτιάξουμε το Άστρο του Θανάτου, πατέρα, και οι τζεντάι δεν θα μπορούν πια να μας σταματήσουν.
Θα τους καταστρέψουμε, πατέρα, θα τους κατατροπώσουμε, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.
Είμαστε ανίκητοι!
Πατέρα!
αρχείο λήψης

Δεν υπάρχουν σχόλια: