ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011


Σοκ: αρπάζουν και τρώνε σκυλιά στην Αθήνα
Η απόγνωση σε όλο της το μεγαλείο..


Καταγγελίες σοκ και κατάσταση εξαθλίωσης σε περιοχές της Αθήνας.
Στις ιστορικές γειτονιές της Αθήνας, όπως είναι τα Πατήσια, οι κάτοικοι όλων των εθνικοτήτων βρίσκονται με το πιο σοκαριστικό στάδιο της εξαθλίωσης.
Εκεί, σε πολλά από τα μικρά διαμερίσματα που ζουν στοιβαγμένοι δεκάδες άνθρωποι, τις ημέρες της απόλυτης απόγνωσης και απόλυτης θολούρας που φέρνει η πείνα, το μεσημεριανό τραπέζι «στρώνεται» με τα σκυλάκια που αρπάζουν από τις γειτονιές, όπως αναφέρει δημοσίευμα στην ιστοσελίδα adespoto.gr.
Τα πρώτα περίεργα δείγματα κατέγραψαν οι κάτοικοι της οδού Φυλής, της οδού Αριστοτέλους, της Αγίου Μελετίου, της Πιπίνου αλλά και άλλων κεντρικών δρόμων στην περιοχή των Πατησίων, όταν σιγά-σιγά άρχισαν να εξαφανίζονται από την περιοχή τα αδέσποτα σκυλιά.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα το «Ποντίκι», τα σκυλιά ήταν μεν αδέσποτα, είχαν όμως, επί της ουσίες «υιοθετηθεί» από κατοίκους και καταστηματάρχες της περιοχής, που τα τάιζαν και άφηναν πάντα στα πεζοδρόμια πιατάκια με ξηρά τροφή και νερό.
Ξαφνικά οι κάτοικοι που φρόντιζαν τα σκυλιά συνειδητοποίησαν ότι είχαν εξαφανιστεί και ότι η εξαφάνισή τους δεν συνδεόταν με την «επιδρομή» άρρωστων εγκεφάλων που πετάνε φόλες, όπως έχει συμβεί πολλές φορές στο παρελθόν, αφού δεν βρήκαν πουθενά κάποιο ζώο πεθαμένο.
Η εξαφάνιση των αδέσποτων δεν τους έβαλε σε υποψίες, δεν στάθηκε ικανή να τους αποκαλύψει την τραγική αλήθεια. Αυτό έγινε, όμως, όταν πριν από μερικούς μήνες άρχισαν να καταγράφονται στην περιοχή περιστατικά αρπαγής σκύλων από ορισμένους μετανάστες.
Για το σοκαριστικό αυτό φαινόμενο έχει ενημερωθεί και αστυνομία της περιοχής. Οι καταγγελίες, όπως λένε οι κάτοικοι, δεν έχουν να κάνουν μόνο με τα ζωοφιλικά τους αισθήματα αλλά και με ένα πραγματικό γεγονός που τους ξεπερνά, αφού, για να φτάσουν οι άνθρωποι στο σημείο να κυνηγάνε σκύλους για να φάνε, σημαίνει ότι έχουν ξεπεράσει ακόμη και το τελευταίο στάδιο της απόγνωσης.

econews.gr

Νέο mouse με δυνατότητα multi-touch(vid)
Το μέλλον των ποντικιών ειναι εδω!

κείμενο: Κωνσταντίνα Γραμμενίδου - Παρασκευοπούλου

Microsoft παρουσίασε κατά τη διάρκεια του Consumer Electronics Show 2011 ένα νέο προϊόν στην κατηγορία των «ποντικιών» για ηλεκτρονικούς υπολογιστές, με δυνατότητες multi-touch, όπως το Magic Mouse της Apple. Τώρα χρησιμοποιείς  2 ή και 3 δάχτυλα για να διαχειριστείς τις διαθέσιμες εντολές στα Windows. Κοστίζει 80 δολάρια. Δείτε το σχετικό βίντεο.


ο χαρος βγηκε παγανια (photo) freddos

KTEL

ΔΙΟΔΙΑ: Οι συμβάσεις είναι TOP SECRET

Φίλες και φίλοι της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας,
Αν τα Γερμανικά σας είναι καλά, δεν θα χρειαστεί να διαβάσετε το υπόλοιπο αυτού του άρθρου. Απλά, αφιερώστε 8 λεπτά από το χρόνο σας για να δείτε ένα άκρως αποκαλυπτικό, ένα απίστευτο ρεπορτάζ του Spiegel TV για τα διόδια και τις «συμβάσεις παραχώρησης».
Όσοι λοιπόν ξέρετε Γερμανικά, κάντε κλικ εδώ: http://www.spiegel.de/video/video-1082550.html
Για τους υπόλοιπους αναγνώστες, προσπαθήσαμε να μεταφράσουμε το περιεχόμενο του 8λεπτου video, αντιγράφοντας κάποιες χαρακτηριστικές εικόνες του, προσθέτοντας κάποια στοιχεία, με την ελπίδα ότι θα μας το συγχωρέσει η διεύθυνση του έγκριτου περιοδικού, διότι δεν λάβαμε την άδειά του.
Όπως στην Ελλάδα, έτσι και στη Γερμανία, η κατασκευή και η συντήρηση 4 κεντρικών αυτοκινητοδρόμων έχουν παραχωρηθεί σε ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες, όπως και στη χώρα μας, θα τους εκμεταλλεύονται για τα επόμενα 30 χρόνια. Ενώ οι δρόμοι βρίσκονται υπό κατασκευή, πληροφορίες αναφέρουν, πως το κέρδος των εταιρειών θα είναι πολλαπλάσιο από αυτό που είχε υπολογιστεί αρχικά, όταν υπογράφηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης.

ΜΑΧΗ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ

Νέες, ιδιαίτερα τσουχτερές αυξήσεις, της τάξης του 33%, έρχονται το αργότερο ώς τα μέσα Φεβρουαρίου στον αυτοκινητόδρομο Μαλιακός-Κλειδί, πέρα από την τιμαριθμική αναπροσαρμογή του 7% που θα πληρώνουν οι οδηγοί από τα ξημερώματα της Δευτέρας. Θα αφορά όλους τους σταθμούς του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου και περιλαμβάνει γενική αύξηση της χρέωσης από 3 σε 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο...

Πρωτοβουλία Πολιτών: Θέλουμε να μάθουμε πως και από ποιους δημιουργήθηκε το χρέος

Την εξέταση με διαφάνεια κάθε κρατικής σύμβασης που οδήγησε στη διόγκωση του χρέους, για να μάθει η ελληνική κοινωνία την αλήθεια, ζητούν με πρωτοβουλία που θα ανακοινωθεί σύντομα, οικονομολόγοι, συνδικαλιστές και προσωπικότητες από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Στόχος της επιτροπής είναι να ακυρώσει τα επιχειρήματα της τρόικας (εδώ) και να αποδείξει ότι για το χρέος δεν φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά οι τερατώδεις συμβάσεις των υπερχρεωμένων Ολυμπιακών Αγώνων, της Siemens και των εξοπλιστικών.

Aυτά τα λαμόγια τι τα χρειαζόμαστε; Δείτε: Πόσο κοστίζουν οι εκπομπές της ΕΡΤ
Η ΕΡΤ ανέβασε στο διαδίκτυο τις εκπομπές που πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος. Τα νούμερα είναι για κόστος ανά εκπομπή η επεισόδιο χωρίς το ΦΠΑ και το ποσό των εργοδοτικών εισφορών:

«Ταξιδεύοντας» με τη Μάγια Τσόκλη, 10 επεισόδια με κόστος 18.559

«Οι παρέες γράφουν ιστορία» με… τον Σεραφείμ Φυντανίδη, για 36 επεισόδια με κόστος 22.275,

«Μια κοινωνία όνειρο» 13 επεισόδια με κόστος 17.721,

«Φωτόσφαρα» με τη Χαρά Φράγκου για 13 επεισόδια με κόστος 8.970, 


“Εικόνα σου είμαι», έρευνα για τη ζωή των νέων με την Ευτυχία Φράγκου για 13 επεισόδια με 19.761 ευρώ,
«Αυτοί που πήραν τα βουνά», για τη φυγή από την πόλη με τη Γιούλη Επτακοίλη για 13 επεισόδια με κόστος 11.809,

«Από τον Καλλικράτη στον Καλατράβα» για 13 επεισόδια με κόστος επεισοδίου 18.718,

«Η εργασία στη νεότερη Ελλάδα» για 13 επεισόδια με κόστος 27.720 ευρώ,

«Παρασκήνιο» για 13 επεισόδια με 17.000 ευρώ,

«Βιβλία στο κουτί» με τους Κατερίνα Σχινά, Βαγγέλη Χατζηβασιλείου και Μανώλη Πιμπλή για 12 επεισόδια με κόστος 13.133 ευρώ ,

«Εποχή και συγγραφείς» για 14 επεισόδια με κόστος 13.562,

«Προσφύγων δρόμοι» για 16 επεισόδια με κόστος 13.064 ευρώ,

«Οι σύγχρονες πρωταγωνίστριες της σκηνής και της οθόνης» για 6 επεισόδια με 16.320 ευρώ,

«Η νέα γενιά σκηνοθετών του ελληνικού κινηματογράφου» για 6 επεισόδια με 15.110 ευρώ,

«Φασούλι το φασούλι» για 13 επεισόδια με 16.133 ευρώ,

«Τελευταίοι μάστορες» για 13 επεισόδια με κόστος 14.454 ευρώ,

«Made in Greece» για 14 επεισόδια με κόστος 18.258,

«Κιβωτός.gr» με 21.010 ευρώ, «Φιλοξενούμενοι» για 13 επεισόδια με κόστος 10.400 ευρώ,

«Docville» για 13 επεισόδια με 16.319 ευρώ,

«Οι κεραίες της εποχής μας» για 12 επεισόδια με κόστος 17.000 ευρώ,

«Το απουσιολόγιο του χρόνου» για 5 επεισόδια με 20.286 ευρώ,

«Μουσείο και πόλη, μια άλλη ιστορία» για 13 επεισόδια με 12.711 ευρώ.

«Η ποίηση σαν παραμύθια», ένα επεισόδιο με 16.957, 4 επετειακά ντοκιμαντέρ με κόστος 20.810 ευρώ και 8 επετειακά ντοκιμαντέρ με κόστος 17.545 ευρώ.

Έτοιμοι για μετανάστες

Πάνω από 12.000 Έλληνες επιδιώκουν να βρουν άμεσα εργασία στο εξωτερικό και έστειλαν τα βιογραφικά τους στο ευρωπαϊκό δίκτυο EURES
Δωδεκάμισι χιλιάδες βιογραφικά έχουν αποσταλεί στο δίκτυο Eures, τα τελευταία δυο χρόνια, από Έλληνες που επιθυμούν να εργασθούν σε χώρες της Ευρώπης, ενώ έχουν ανακοινωθεί από εργοδότες 15.000 θέσεις εργασίας. Μάλιστα, οι αιτήσεις αυτές δεν αφορούν μόνο ανέργους αλλά και Έλληνες εργαζόμενους.
Άνεργοι και εργαζόμενοι απ’ όλες τις ηλικίες και όλες τις ειδικότητες που αναζητούν καλύτερες συνθήκες ζωής και δουλειάς απευθύνονται στο δίκτυο Eures. Στην Ελλάδα το πρόγραμμα υλοποιείται με τη συνδρομή του ΟΑΕΔ. Κάθε πολίτης που ενδιαφέρεται να εργαστεί σε χώρα του εξωτερικού μπορεί να ανεβάσει το βιογραφικό του στην ιστοσελίδα του EURES (http://eures.europa.eu). Αντιστοίχως, οι εργοδότες μπορούν να βάζουν ηλεκτρονικά τις αγγελίες τους και αναμένουν τις απαντήσεις των υποψήφιων υπαλλήλων.
Μέχρι σήμερα από 31 ευρωπαϊκές χώρες που συμμετέχουν στο δίκτυο, έχουν ανακοινωθεί 847.907 κενές θέσεις εργασίας, έχουν αποσταλεί 550.697 βιογραφικά σημειώματα και 22.724 είναι οι εγγεγραμμένοι εργοδότες. Οι περισσότερες θέσεις Εργασίας, περίπου 500.000 παρέχονται στο Hνωμένο Bασίλειο 270.000 θέσεις στη Γερμανία, 73.000 στην Tσεχία και 71.000 στη Γαλλία.
news247

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011


Τι δουλειά έχει η Ρεάλ Μαδρίτης στο ...«Ελευθέριος Βενιζέλος»;
Η ισπανική ACS σε συζητήσεις με την γερμανική Χόκτιφ για ένα deal που αν γίνει θα αλλάξει τα κατασκευαστικά δεδομένα σε ευρωπαϊκό επίπεδο...

Η πληροφορία εφόσον επαληθευτεί στην πράξη θα αποδείξει για μια ακόμη φορά ότι στο τέλος της κρίσης, όλα γύρω μας θα έχουν αλλάξει. Ο λόγος αφορά στο ενδεχόμενο πώλησης του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην ισπανική ACS, αν ο γερμανικός όμιλος Χόκτιφ, στον οποίο ανήκει σήμερα, περάσει κι αυτός, στο σύνολο του, στον έλεγχο των Ισπανών. Οι διαπραγματεύσεις σε κεντρικό επίπεδο φέρονται να έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό και μάλιστα να προχωρούν με πολύ γρήγορους ρυθμούς προς ένα θετικό αποτέλεσμα. Αν γίνει το deal, θα γίνει σε επίπεδο ομίλων,, γεγονός το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα να αλλάξει άρδην το τοπίο όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε διεθνές επίπεδο.

Η ACS έχει και σήμερα παρουσία στη χώρα μας, καθώς συμμετέχει στην κατασκευή μεγάλων οδικών αξόνων (Ιονία οδός κα), ενώ βασικός της μέτοχος είναι ο νυν πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας της Ρεάλ Μαδρίτης. Η Χόκτιφ πάλι θεωρείται και είναι κολοσσός στον κλάδο της, αλλά αυτό φαίνεται ότι δεν την εμποδίζει να συζητά το ενδεχόμενο μιας στρατηγικής συμμαχίας. Η οποία, λόγω του «Ελευθέριου Βενιζέλου» θα έχει κι έντονο ελληνικό ενδιαφέρον.
 

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Λαμογιές με όχημα το διαδίκτυο

 «Την ώρα που το κράτος περικόπτει δαπάνες στην Παιδεία, την Υγεία και την κοινωνική πολιτική και κόβει μισθούς και συντάξεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, εκατομμύρια ευρώ σπαταλώντας για την κατασκευή διαδικτυακών πυλών και ιστοσελίδων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο ιστότοπος του ίδιου του ΕΣΠΑ, ο οποίος κόστισε 929.152,77 ευρώ!!!». Με αυτές τις προτάσεις ξεκινάει το κείμενο στο περιοδικό «Επίκαιρα» που αναφέρει το πάρτι που γίνεται με το δημόσιο χρήμα από κάποια λαμόγια, με όχημα την κατασκευή ιστοσελίδων.

Αναδημοσιεύουμε ένα χαρακτηριστικό πίνακα που έχει το περιοδικό και αναφέρει τα εξωφρενικά ποσά που δαπανήθηκαν για να κατασκευαστών τέτοιοι ιστότοποι.  Για όποιον/α έχει έστω και μια στοιχειώδη γνώση από το διαδίκτυο του γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι και σ’ αυτή την περίπτωση έχει στηθεί μια καλή «μηχανή» για να παντελωνιάσουν χοντρά λεφτά «αρμόδιοι» και κολλητοί τους που ασχολούνται μ’ αυτό το αντικείμενο.

Οργανώνουν συλλαλητήρια για τον φράκτη στον Έβρο
Εκδηλώσεις που θα κορυφωθούν με συναυλία στον Άγιο Παντλεήμονα προγραμματίζονται για το Σάββατο 15 του μήνα

Την ίδια ημέρα έχει προγραμματιστεί αντιρατσιστικό συλλαλητήριο με αφορμή τη δημιουργία του φράκτη μήκους 12,5 χιλιομέτρων στα χερσαία σύνορα Ελλάδας-Τουρκίας στον Έβρο με παράλληλες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας σε πρεσβείες και προξενεία της Ελλάδας στο εξωτερικό.

"Ο Θεός κρύβεται πίσω από το Big Bang"-the masturbation goes cloud


ΒΡΕ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ, ΣΟΒΑΡΑ;

Ο Θεός είναι ο “εγκέφαλος” πίσω από τις περίπλοκες επιστημονικές θεωρίες όπως το Big Bang, και οι Χριστιανοί θα πρέπει να απορρίπτουν οποιαδήποτε ιδέα που λέει ότι το Σύμπαν δημιουργήθηκε τυχαία, υποστήριξε την Πέμπτη (6/1) ο Πάπας Βενέδικτος ο 16ος...



Μετά την επίθεση που εξαπέλυσε στον Στίβεν Χόκινγκ για το βιβλίο του “Το μεγάλο σχέδιο” τον Σεπτέμβρη του 2010, ο Ποντίφικας είπε να υπενθυμίσει στους πιστούς τα δόγματα της Εκκλησίας.

“Το Σύμπαν δεν είναι αποτέλεσμα τυχαίας διεργασίας, όπως θέλουν μερικοί να σας πείσουν”, είπε ο Βενέδικτος, στο μήνυμα του για τα Θεοφάνια.

Ο Πάπας αναφέρθηκε στη Βίβλο, στο κομμάτι όπου οι τρεις βασιλιάδες έφτασαν στο σημείο όπου γεννήθηκε ο Ιησούς, ακολουθώντας ένα αστέρι.

“Συλλογιζόμενοι το Σύμπαν, προσκαλούμαστε να διαβάσουμε κάτι βαθύτερο σε αυτή την ιστορία: την Σοφία του Δημιουργού, την ανεξάντλητη δημιουργικότητα του Θεού” είπε μπροστά σε 10.000 πιστούς ο Παπας.

ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ



Τις 1.700 έφτασαν οι πινακίδες κυκλοφορίας Ι.Χ. που κατατέθηκαν στις Α' και Β' ΔΟΥ Βόλου λόγω της αδυναμίας των κατόχων τους να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας.Είναι, μάλιστα, χαρακτηριστικό πως πολλοί κάτοχοι δήλωναν ότι είναι άνεργοι...
Οι πινακίδες θα παραμείνουν στα γραφεία της Εφορίας για ένα χρόνο και μετά θα καταστραφούν.

Μεγάλα αντρικά διλήμματα - Έμπειρη vs Αθώα;

http://1.bp.blogspot.com/_99hURG5nJwQ/TSLoyoGSvUI/AAAAAAAADcs/HoldrWacVuQ/s320/Antrika+dilimata+02b.JPGΥπάρχουν κάποια μεγάλα αντρικά διλήμματα τα οποία κάθε άντρας συναντάει κάποια στιγμή στην ζωή του και εμείς θα προσπαθήσουμε να τους δώσουμε απαντήσεις...

Το σημερινό μεγάλο δίλημμα!

Έμπειρη ή αθώα;



H έμπειρη είναι προτιμότερη επειδή:

Πιάνει πιο εύκολα τον υπαινιγμό "μπορείς να γυρίσεις τώρα;"
Δεν δαγκώνει την κρίσιμη στιγμή.
Άλλο σεξ και άλλο ύπτιο IEK Ξυνή.
Δεν χρειάζονται άπειρα προκαταρκτικά.
Αποφεύγεις το τρίωρο αγκάλιασμα μετά, προκειμένου να την παρηγορήσεις για το κακό που της έκανες.

H αθώα είναι προτιμότερη επειδή:

H ανακάλυψη μιας απάτητης παραλίας είναι πάντα συναρπαστική στιγμή.
Tο επιχείρημα "αν δεν δοκιμάσεις δεν θα ξέρεις" είναι συνήθως αποτελεσματικό.
Δεν νιώθεις σα μαθητής που γράφει διαγώνισμα με θέμα "ο σεβασμός και η σεξουαλική χειραφέτηση της σύγχρονης γυναίκας".
H αθώα μπορεί να γίνει έμπειρη, ενώ το αντίθετο ποτέ.
Δεν αγωνιάς μήπως της φανεί μικρό.

ΤΗ ΒΡΙΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ-Θα πληρώνουμε διόδια μέσω βενζίνης

Το πρόβλημα με τα διόδια που έχουν κατακλύσει όλη τη χώρα το βιώνουν όλοι. Εδώ και μήνες οι κοινοπραξίες που έχουν αναλάβει την κατασκευή... των νέων αυτοκινητόδρομων της χώρας, θέλουν να αλλάξουν οι συμβάσεις παραχώρησης. Στο πλαίσιο αυτό έχουν καταθέσει σειρά προτάσεων στο υπουργείο Υποδομών, επιδιώκοντας και πιέζοντας προς μια ρύθμιση ακόμα πιο ευνοϊκή.


Μία από τις προτάσεις που συζητείται και αποκαλύπτει σήμερα το newsbomb.gr είναι να περάσει στην τιμή της βενζίνης ένα ειδικό τέλος (της τάξεως των 5 λεπτών για παράδειγμα), το οποίο θα το πληρώνει ο πολίτης και θα πηγαίνει απευθείας στις εν λόγω κοινοπραξίες! Πρόκειται για μια πρόταση που, αν τελικά υπερισχύσει, θα αυξήσει ακόμα περισσότερο την τιμή της βενζίνης και θα ενέχει το στοιχείο της αδικίας για όσους πολίτες δεν κινούνται στους παραπάνω αυτοκινητόδρομους. Κάποιος δηλαδή που βάζει βενζίνη στον Έβρο ή στην Κρήτη θα καλείται να πληρώσει έμμεσα για την κατασκευή ενός αυτοκινητόδρομου που ίσως να μην τον χρησιμοποιήσει ποτέ.

Η δεύτερη πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων έχει να κάνει με όσους αρνούνται να πληρώσουν διόδια. Οι εταιρίες λοιπόν, σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πηγές από το υπουργείο Υποδομών, φαίνεται να προτείνουν να θεωρείται αδίκημα κατά του Δημοσίου η μη καταβολή διοδίων και έτσι να υποχρεώνεται ο παραβάτης να πληρώσει τελικά, με το ανάλογο πρόστιμο, μέσω της Εφορίας. Ή να συλλαμβάνεται επί τόπου και να διώκεται ποινικά.

Αντιλαμβάνεται κανείς πως όποια ρύθμιση και αν προχωρήσει θα ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων, καθώς ήδη οι αυξήσεις στα διόδια είναι σχεδόν καθημερινές από την αρχή του έτους (σήμερα ήταν η σειρά της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., μόλις πριν από 2 ημέρες ανακοινώθηκαν αυξήσεις από τη «Νέα Οδό ΑΕ» και από την «Κεντρική Οδό ΑΕ», ενώ χθες νέες τιμές ανακοίνωσε και η «Μωρέας Α.Ε.).

Είναι χαρακτηριστικό ότι το υπουργείο Υποδομών δέχεται πιέσεις και από τις τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα, καθώς χάνουν χρήματα από την μη απόδοση του ΦΠΑ και από τις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται στα έργα, λόγω απαλλοτριώσεων. Επίσης, υπάρχει μείωση έως 15% στις διελεύσεις λόγω οικονομικής κρίσης, ενώ την ίδια στιγμή οι εταιρίες υπολογίζουν ότι χάνουν ένα 3 – 5% των εσόδων που είχαν προϋπολογίσει από εκείνους που αρνούνται να πληρώσουν διόδια.

Η κατάσταση είναι οριακή και γι’ αυτό ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιων Έργων, κ. Γιάννης Οικονομίδης, ανέβαλε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη και θα παραμείνει στην Αθήνα όλες τις επόμενες ημέρες για να συμμετέχει σε διαδοχικές συσκέψεις, προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.


Γιατί αποσιωπήθηκε η προκήρυξη των "Πυρήνων της Φωτιάς" από τα Μέσα Ενημέρωσης;


Μεγάλη εντύπωση και σούσουρο έχει προκαλέσει στα δημοσιογραφικά "πηγαδάκια" η αποσιώπηση του γεγονότος της προκήρυξης της Ε.Ο "Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς" από τις ειδήσεις των μεγάλων καναλιών, όπως και στα αυριανά φύλλα των εφημερίδων.

Όπως όλοι είδαμε, στις "ειδήσεις των 8" το θέμα της προκήρυξης πέρασε στα "ψιλά",...



κάνοντας μια απλή αναφορά δίχως σχόλια και περαιτέρω αναλύσεις, όπως συνηθιζόταν να γίνεται μέχρι τώρα σε όλα τα Μέσα Ενημερώσης και τον Τύπο.

Ο λόγος;

Οι λόγοι είναι πολλοί, όμως ο κυριότερος εξ΄ αυτών είναι ξεκάθαρη αναφορά που γίνεται μέσα από την προκήρυξη των των "Πυρήνων" για επικείμενο νέο χτύπημά τους σε Δικαστές.

Μην περιμένετε να δοθεί περαιτέρω συνέχεια στο θέμα, καθώς έχει επικρατήσει ένα κλίμα "παγωμάρας" από τους δημοσιογράφους, τους πολιτικούς και φυσικά τους δικαστικούς "κύκλους".

ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΤΟΞΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΚΑΡΛΑ

Μετά από ένα μήνα σιγής ιχθύος... και με επίσημο τρόπο επιβεβαιώνονται τα αποκλειστικά δημοσιεύματα του «Τ» για τη μαζική συγκέντρωση χιλιάδων ψαριών στη λίμνη Κάρλα πάνω από την επιφάνεια του νερού, μεταξύ τους πολλά νεκρά.
Τα σοβαρά ερωτήματα που είχε θέσει ο «Τ» παρέμειναν αναπάντητα για το φαινόμενο, το οποίο σύμφωνα με εκτιμήσεις επιστημόνων έκρυβε σοβαρούς κινδύνους για την υπό ανασύσταση λίμνη. Αρμοδίως το θέμα επιχειρήθηκε να υποβαθμιστεί με δηλώσεις και πορίσματα που μιλούσαν για... κρυοπάγημα των ψαριών.

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΑΤΥΠΗ ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (2Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΥΡΗΝΩΝ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ)

“ Η αλληλεγγύη είναι μία διαρκής επίθεση ενάντια στο σύστημα και την κοινωνία, μία
πράξη που οι λέξεις σκευωρία, αθώος, ένοχος δεν χωράνε. Γιατί σαν επαναστάτες είναι
καθήκον μας να είμαστε πάντα ένοχοι για αυτό το σύστημα, πάντα επικίνδυνοι και πάντα
περήφανοι για τις επιλογές μας. Δεν διωκόμαστε για τις ιδέες μας αλλά γιατί μας φάνηκε
φτωχό να μην τις μετουσιώνουμε σε πράξεις.” (Γεράσιμος Τσάκαλος μέλος του πυρήνα
φυλακισμένων της Σ.Π.Φ)

ΧΟΡΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ (VIDS)



Πλοια-κοντεινερ για τους μετανάστες..

Δύο πλοία-μαμούθ σχεδιάζει να φέρει από την Ολλανδία ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Χρ. Παπουτσής προκειμένου να λύσει το πρόβλημα της ροής λαθρομεταναστών σε όλη τη χώρα!Πρόκειται για την επόμενη κίνηση των επιτελών της...
λεωφόρου Κατεχάκη μετά την αναγγελία της κατασκευής του φράχτη μήκους 12,5 χιλιομέτρων στα χερσαία σύνορα Ελλάδας- Τουρκίας.

Τα δύο πλοία, τα οποία βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο λιμάνι του Ρότερνταμ, έχουν χωρητικότητα μεγαλύτερη των 1.000 ατόμων και θα λειτουργήσουν ως πλωτά κέντρα υποδοχής λαθρομεταναστών.